Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 29, 2008 10:35 am

Guai Winy!!!! tindrem l'exclusiva!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 29, 2008 11:04 am

ostres si que son cares les caixetes!! pero està bé aquesta idea que tens!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dj. maig 29, 2008 11:21 am

La veritat és que es bona idea!! Sino també ho puc posar amb aquelles caixes de cartró que venen ja pintades!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 11:39 am

Winy, ja ens penjaràs fotos ehhh???? Que jo les vull veure!!! I lo de les caixetes fa bona pinta! Jo de tu em fotaria dins un xino que segur que trobes alguna cosa! :-)ok:

Per cert, mas fet cas i li as fet una ullada al meu pedido??? Que tal són els núvis???

Chiky, jo tampoc els he compratttt!!!! Aniré aquesta tarda, que tinc que anar a canviar la rata que és una salvatge!!! neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dj. maig 29, 2008 11:40 am

Miriam, ara els miro!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 29, 2008 11:42 am

Una dotezena eh Miriam!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) espero que no fem triata abans d'hora!!!!

Espe nina!!! que fa dies que no entres??? tu pots venir aquest dissabte????
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. maig 29, 2008 11:51 am

Miriam, està tot en perfecte estat!!

Ara si dissabte estan poxos, és culpa de la Gemma!! neukiss-)
Imatge

EntradaAutor: arohha » dj. maig 29, 2008 11:53 am

Que be winy veurem els anell >.-<: >.-<: >.-<: , es molt bona idea això de possar els nuvis a les caixetes, :-)ok

Agbe que tal molta feina?? i la Dem tampoc entra, noies us trovem a faltar a totes, espe, Sira , mireia, Dem, agbe, nuria........a totes :-()-)

i la Mont que esta en la seva super Lluna de Mel :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 29, 2008 12:38 pm

Hola ninesss!!!

Sí Arohha,..... al fòrum hi tenim 2 grups: les que treballen i les que no treballen (com jo!!!) i sempre estem per aquí!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ui si,.... la Mont ara mateix deu estar a la glòria!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Winy, això, això,..... volem fotos de les aliances!! :-)ok:
Ah, i el dissabte tampoc te n'oblidis, eh?!! :-)) :-)) :-))
Per cert,..... molt bé això de les caixes!!! Però nena,.... que cares!!! Bé, fes això,.... ves a un Xino a veure,.... segur que trobes alguna coseta!! :-)ok:
Llavors lo dels bombons no ho faràs? :hmm::

Mare meva,...... quina ma d'ous que tindran aquestes mongetes!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 12:42 pm

:-)ok: :-)ok: Winy, però em referia a veure si eren macussss!! Que estan bé, no ho dubto pas!!! :-))

Sí, sí Chiky...una dotzena!!!! Per tú que no estaran contentes les dones...però a veure si encara ens fan resar a nosaltres! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Es veritat, Agbe, Sira, Núria, Queque, etc.... us trobem molt a faltar!!!
Però clar, és que aquí només casquem les bagues irresponsables!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ostres, espero que la MOnt tingui bon temps per alta mar!!!! Segur que estan en busca del : bb :

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dj. maig 29, 2008 2:04 pm

Hola nines,

Ho sento fa dies que no puc entrar, vaig de vòlid a la feina deixant coses enllestides, ja que la setmana que ve es la ultima. L'altra setmana, la del casament faig vacances.

Jo hem sembla que estic massa tranquil·la, veig les vostres Agendes i m'estresso i penso nena només et queda una setmana més que elles! M'ha entrat la paxorra!! Jeje

Núria nina espero que t'hagi anat bé l'entrevista.

Us he llegit per sobre una mica ja no se que més volia dir.

Winy, per si et serveix d'ajuda, a mi hem posen els ninos en unes caixetes però transparents i a la base i deuen posar floretes seques o així i un llaç per fora, el que no se d'on pots aconseguir aquestes caixes transparents poder a Massegur.

En relació al dissabte, si puc vinc on heu quedat, és a les 11.30h oi? A on? Es que dissabte hem d'anar a comprar tot lo que ens falta pel casament, per això no se on pararé, en tot cas si no puc arribar a les 11.30 on hàgiu quedat dons us truco i miro d'acompanyar-vos un moment.

Jo no he fet gaires avanços, encara hi ha gent que m'ha de confirmar si ve, i haig de fer la llista de gent que anirá en bus, que tampoc m'ho han confirmat. Haig de comprart detalls embarassades, el marc pel poster, pensar un regal pel meu germà a part dels nuvis, pensar una altra cançò, ja que la de Muchahito "Ojala no te hubiera conocida nunca" no hem convenç, mirar regal d'en Toni, al final repartirem els detalls, ara a buscar un cistell o alguna cosa per posar-los i per després anar repartint, en fi com podeu veure encara hem queden moltes coses i estic amb una pasimonia, jejej. A veure si dissabte puc enllestir-ho.

Entre setmana vaig de cul.

A sobre tinc a en Toni al llit malaltò, refredat. Ara marxo corrents a dinar i a les 16h san tornemi.

Ja miraré d'entrar.

Petonents a totes i perdò pel rotllo
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dj. maig 29, 2008 2:11 pm

Nenes!!!!!!! Què tal els anells de la Winyyyyyyy!!!!!!!! :-))

Winy, jo també crec que et quedarà molt bé amb la caixeta, però com diuen les altres ves als Xinos que tenen de tot!!!!!! O li pots preguntar a la del restaurant, ja que ara sou intims neujor:-) neujor:-)

Cumeta, ja tens raó, ens cardaran a totes al carrer!!!!!!! Jo ja tremolo avui tenim reunió general a les 19.00 h i aquestes reunions no pinten bé :-(
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 29, 2008 3:24 pm

Nyinyi sóc jo la que em caso a Mas El Martí i Mas d'Osor es molt xuo també! :-)ok:

Espe hem quedat al viena a les 11:30 pero calcula que entre que ens perdem i tot plegat seran cap a les 12:00 quan troben a les clarisses! i així que hem d'insistir!!!! neujor:-) neujor:-) Miriam apunta ser pesadetes!!!!! buf! amb vaia dos que han anat a topar.... això si Miriam si ens fan resar un pare nostre deixa'm copiar!!! que no me'l sé :o-o:

Arohha bonica que te n'has anat i ho has pagat!!!!! pendorra ens hem quedat amb una cara la winy i jo :-)) nena!!!! la setmana que ve et convidem!!!! ets un sol sulet! neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-) :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 3:26 pm

Bones guapes!!!

Nyinyi, el lloc que dius no sé on és però segur que es precios! Ja que per allà a Viladrau tot és molt maco! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Us poso les fotos del que he avançat....

Chiky, Winny i Arhhoa, que tal el dinar????

No crec que ens diguin que no poden resar perquè fa falta que plogui...no es podran queixar!!! I sinó, jo els hi deixo igualment!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 3:32 pm

Les fotos...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dj. maig 29, 2008 3:34 pm

neujor:-) neujor:-) vosaltres tambe sou uns : sol : guapes :-()-)

Winy i Chiky no penseu que soc borde, :--( , quan la Winy m'ha donat les invis, no us les he ensenyat , las e guardat al bolso i no ho he pensat, estic fatal, ho he pensat ara quan he arribat a la feina :hmm:: , perdó.

Miriam el dina super be :-)ok: , a veure si un dia pots venir guapa
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 3:35 pm

Anda que no!!! Quin detallàs ARHHOA!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Sí, sí, Chiky, insitirem fins que resin per pesades!!! Però nena, em sembla que haurem de fer una xuleta perquè jo tenia pensat copiar de tú!!!! Mira un pare nostre encara enganxasria el començament...però l'ave maria :--( :--( :--( :--( :--( :--( neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Vaig a fer piruletas i altre cop a Figueres...vaig a veure si trobo alguna base per posar els nuvis de la meva cunyada que resulta que ara no s'aguanten :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dj. maig 29, 2008 3:36 pm

Miriam t'ha quedat super xulo, i el puros estan super be :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 3:37 pm

I tant! El dia que pugui m'escapo i vinc a dinar amb vosaltres!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Els puros, doncs em sembla que els repartirem amb la caixa, perquè ens agrada molt com ho han preparat...de fet, mai havia vist com anaven els puros...jajjajaja! neu:-D

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 29, 2008 3:40 pm

Bona tarda!!!

Carai Míriam!!! Quina paxoca fan aquests puros nina!!! Ara me'n fumaria un i tot!!! neu:-D neu:-D neu:-D
És ben bé que el que ha estat fumador,..... ho és sempre!! :--(

Nina, molt bé tot, no!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Per cert,.... a la caixa hi ha lo del MAGMA??? :hmm::

Nyinyi, jo vaig anar a un casament al Mas d'Osor i,..... Et podria dir que és al casament que he menjat millor de tots els que he anat!!! Bé, no sé quin catering heu agafat, però a mi em va agradar tot moltíssim!!! El lloc, el menjar,.... un 10!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Enhorabona!!! :-)ok:

Carai Arohha, quin detall nina!!!!! Molt bé!!! Bé, ja veig que el dinar ha anat molt i molt bé!!! :-)) :-)) :-))

Petons.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants