Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 9:34 am

Es veritat....ja has enllestit la carniceria??? Saps podries fer servir la famosa màquina de tallar embotits... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky reina.... uffff....com ho portes?????

Arhhoa...porfi que m'entra un patatús!!!! neu:-D neu:-D neu:-D
Ara m'encantaria ser com la Winny... nina, no vols una mica d'estrès???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 29, 2008 9:41 am

Ainos i Míriam, merci per l'aclaració del nº de telf.!! :-)ok:
Míriam, cuca, tu ho fas això de trucar?? Aix,.... he pensat en fer-ho, però em fa vergonya!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
És que no sé qui pot ser,.... :hmm::

Míriam, cuca, ja veuràs com t'arriben les sandàlies a temps,..... :-)ok:
I sinó,...... segur que en trobes unes de ben boniques i que t’encantin!! I si són més baixes,.... millor que millor, no?!!!! :-)
Ostres nina,..... el que donaria jo per poder anar ben plana!!!! A veure, ningú m'ho prohibeix, però clar,... el meu futur 1.80cm i jo 1.60cm.,.... no sé,.... Almenys aquell dia anar un xic compensats!!! neujor:-)

Chiky, cuca, on ets???!!!! :hmm::
Deu estar líadissima!!! Crec que aquest primer semestre el tenia a tope de feina!!! Ànims bonicaaaaa!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: Pensa que d'aquí 2 setmanes no estaràs currant i estaràs prenent el sol a la terrassa d'una vaixell meravellós!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Míriam i Chiky,.... QUE NO CUNDA EL PÁNICO!!!! Penseu en el fantàstic, emocionant i meravellós que será el vostre dia!!!! I ja veureu com tot fluirà,......... :-)ok: :-)ok: :-)ok: DISFRUTEU-HO DONES!!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 29, 2008 9:41 am

Bon dia princeses vaig de cul!!!!!

Estic de reunions fins al cap demunt i ja tot m'ho planegen per la setmana que torno de viatge..... em volen matar!!!

En fi....

Ahir vaig anar a pagar a Les Magnòlies i molt bé l'Isidre es un sol! em dona tanta tranquil.litat.... i ja vam quedar que el dijous que ve despres de portar-ho tot a Mas El Martí passariem a pagar-li la resta i ens convida a dinar >.-<: >.-<: >.-<: que bé!

Tema ous del meu jefe.... encara estic en ello! neu:-D

Miriam reineta com ho portes?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dj. maig 29, 2008 9:43 am

Miriam bonica ho dic per possar-te nerviosa, ho dic perque em fa molta ilusió , :-)ok: :-)ok: , perque hem compartit moltes coses, ilusions, nervis?? ehh winy, jejejeje, preparatius, moments mes dificils, hem riugut moltissimm, neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) , i per tot això em fa molta ilu >.-<: >.-<: , pero una mica de pena tambe, pero hem de seguir amb el SUPER POST DE LES GIRONINES 2008 :-///: :-///:

Espe on ets fa molts dies que no entres??

:-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 29, 2008 9:52 am

Hola Nyinyi benvinguda i merci per voler compartir els moments d'histerisme col.lectiu amb nosaltres! :-)ok:

Ainos volem fotos de les sabates eh??!!!!!

Winy on estas?????
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 9:58 am

Arhhoooaaaa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Ets un : sol :
A mi també em fa molta i molta ilusió compartit totes aquestes experiències amb vosaltres!!!! I aquests post, tranqui que SOBREVIVIRAAAA!!!! (beee*.+)

Nyinyi, benvinguda!!! Dius que t'estressem??? Kuka, però si encara et queda un tros força llargggg!!! Tranqui que l'estrès ja t'arribarà dona! :-)) :-)) Si que és veritat que el post de gironines 2009 està força paradet...hi he entrar alguna vegada i no hi ha gaire moviment...però mira, aqui si vols t'adoptem! Ja veuràs que et faltarà temps per seguir a totes aquestes loques! *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* ( Es conya eh nines!!! :-)) )

Chiky reina, diguelsi que tú quan tornis necessitaràs relax...ufff...a mi també em fa por la tornada... tot el més de Juny penjat... :--( :--( :--(
Per cert, que guay que us convidin a dinar, nena! Es el mínim desprès de deixart-hi tanta pasta! neu:-)

Cumeta, tema sandàlies... no podrè triar gaire res... al fer un 42 les han de fer i clar, com que han set tan savis...doncs no hi ha temps! I llavors doncs allà tenen un parell de models, que francament no m'agraden, però clar...descalça no hi puc pas anar... Ara, et ben juro, que si no arriben la casa de sabates em sentirà! Vàmos si em sentira..... ::brr:: ::brr:: : sgra : xx:-(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dj. maig 29, 2008 10:03 am

Nyinyi benvinguda, aqui pots entrar i parlar amb nosaltres sempre que vulgui, com diu la Miriam si vols t'adoptem. jjeejeje

No t'estressis que encara et falta molt, has de fer com la Winy que no es possa mai nerviosa, Winy on ets????????????

Chiky que be qu us convidin a dinar :-///: :-///: :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 29, 2008 10:07 am

Bon dia noies! Miriam estàs a una setmana del casament i no tens sabates? això si que m'estressaria a mi! i no has probat de mirar-les en altres llocs?
Visitant

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 29, 2008 10:13 am

bon dia gironies!!!

nyinyi benvinguda! per cert quan et cases i a on? ... que xafardera que soc! :o-o: :o-o:

Miriam tranquila, as de ser optimista, segur que arriban i bé! ja veuras!

per cert no fa molts dies que no entra la Tetes? no sabeu res d'ella?
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 29, 2008 10:14 am

Míriam,... un 42???????????? :hmm::
Mare meva!!!! Jo faig un 36!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Mare meva,.... quin "pet" de peu que tinc!!! neujor:-) neujor:-)
Però ja m'agradaria a mi fer un 42 i ser tan alta com tu nina!! :-)ok:
És ben bé que mai estem contents amb el que tenim,.... :o-o:
Però tu no t'amoinïs bonica,..... alguna solució t'han de donar aquesta gent. I a més,.... ha de ser al teu gust, que per això pagues!! I si fa falta, hi anem totes a cantar-lis les 40!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Chiky, nina, que bé que us convidin a dinar!!!!!! :-///: :-///: :-///:
I podeu triar el que vulgueu??? :hmm::
Ostres, que gules que sóc!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Eiiii NyiNyi, BENVINGUDA AL POST GIRONINES 2008!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
I com molt bé t'han dit totes,....... tranquil.la,.... que tens UN MUNT DE TEMPS!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: I si vols,..... t'adoptem!!! >.-<: >.-<:

Ostres,.... la Winy potser torna a tenir problemes amb l'ordinador,.... Aquestes màquines són tot un món!!!! :o-o: :-/

Arohha, cuca, sí.... tan l'Espe com la Sira últimament ens tenen un xic abandonades,.... Ostres, deuen estar super enfeinades!!! Igual que l'Agbe!!! :o-o: :o-o:
Nines!!!! Per aquí us trobem a faltar !!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Petunikus.
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 10:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dj. maig 29, 2008 10:16 am

Nenes sóc aquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Nyini (s'escriu així?¿) benvinguda... com t' han dit les Antonies, si vols t' adoptem... pensa una coseta de 358 coses que diem només 6 tenen coherencia!! :-))

Chiky, que bé que us convidin a dinar! Amb la pasta que us deixeu, fins i tot a sopar!! neu:-D

Miriam, ja veuràs com al final et porten els sapatucos!!

Avui aprofintant que estaré per Girona al migdia, aniré a buscar els anells!! >.-<: >.-<: I potser que vagi també a buscar les mitges, no?¿

Cumeta, si vols passem el telèfon i hi truco jo!! Com no tinc jeta!! neu:-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 29, 2008 10:19 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Winy,.... és que si és algú que em coneix fliparà un xic!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Bé,.... quan estigui sola al migdia trucaré,..... A veure què,... :-))

Winy, jo pensava que estaves sempre a Gi!!! Vull dir,.... que treballaves a Gi ciutat!! :hmm::
I si,.... compra't ja les mitges!!!! I compra-t'en 2 o 3, per si les mosques,.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
I ja que hi ets compra't també la cinta pels vanos!!! (que pesadetaaaaaaaa que sóccccccccc!!!) neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 10:22 am

shyla ha escrit:Bon dia noies! Miriam estàs a una setmana del casament i no tens sabates? això si que m'estressaria a mi! i no has probat de mirar-les en altres llocs?

Shyla reina... és que és una història mooooolllllt llarga!
Si no tinc sabates, no és pas per culpa meva dona! El que és veu que han tingut un munt de problemes per fer-les...al ser un número tan i tan gran...doncs no en saben, són així de idi*otes, perquè no mereixen cap altre paraula!
I com que les de la botiga han trigat tan a dir-m'ho, perquè elles em deien que si que ja les tenien, doncs ara ningú pot fer-me unes malaides sabates! I de 42 no en tenen enlloc....a més a més, com que les vaig pagar... doncs res, que em tenen atrapada :--( :--( :--(
I clar, només puc triar un dels dos models que tenen...ei, que segur que si les veieu us agraden...la típica sabata de núvia...no són pas lletges, eh! QUe moltes les teniu així! Però no és el meu estil....

Ai nenas, perdoneu, però és que aquest tema ja em té cremada.... demà trucarè a veure que tal... se suposo que entren demà...

Cummetta,,,si filla....un 42...si vols te'l regalo! Tinc uns mal de caps per trobar sabates...mira, ara mateix, totes aneu amb les ballarines aquestes tan mones que es porten ara no?? Baixetes, planetes, sense passar calor...doncs jo vaig amb les camperes!!!!! QUe no hi ha collons de trobar unes sabates que em vagin bé!!! I ara que tinc que comprar unes sàndalis pel viatge...doncs res, com cada any...treient dit per devant! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 10:25 am

Home Winny doncs potser sí que seria hora que compressis les mitges, no????

Es que ets la o*stia tia... passem una mica de tranquilitat porfi!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, ara estava jo pensant...tindrè que treure la roba d'estiu per triar a veure que m'enporto, no???? I demanar unes maletes, no??? I comprar un bikini, no??? I unes xancles... I crema solar...

Uaaa... mira si tinc coses encara! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 29, 2008 10:25 am

Home jo trobo tot un detallàs que ens convidin a dinar.... no m'ho esperava!!!

Winy així veurem els vostres anells? jo els aniré a buscar o divendes a la tarda o dissabte. Així que ja us posaré una foto dilluns.

Miriam tu tranquil.la pel tema sabates que ni es veuen! i a més segur que te les tenen a temps! nina que encara no he comprat els ous!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. maig 29, 2008 10:28 am

Nynyny, benvinguda al post, i aquií tothom hi es benvingut!!!! Explica, on et cases, i quan????????
Miriam em fas una por quan dius que els hi cantaràs les 40!!!!! Ara jo crec que aquestes s'ho mereixes, i com diu la cumeta, vindrem totes a fer pressió.... Ja us penjarem fotos!!!!!!! neu:-D
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 29, 2008 10:30 am

quin detallas que us convidina sopar!!!

si jo miriam estic igual q tu, pendent encara de prepar tot lo del viatge.. ara bé, jo tinc més temps
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dj. maig 29, 2008 10:32 am

Cumeta, ben bé a Girona ciutat no treballo... estic on acaba Girona i comença Salt :--( Un barri xunguillo, m'encataria treballar al centre!

Veus, la cinta dels vanos!! neu:-D

Ahir, vaig anar a mirar com podia presentar els nuvis, era en una botiga d'aquestes que fan manualitats, pinten figuretes... i la noia hem va ensenyar unes caixes de fusta, que es poden pintar al teu gust, pero nenes valien 13.90 eurosa cada un (en necessito 4), i clar passo , és massa car... pq el pintat va a part!! Peró hem vaig quedar amb la idea, buscaré alguna caixa de fusta guapa, i els planto a dins, amb la caixa oberta! Sabeu com vull dir, o m'explico fatal?¿ :hmm::

Si Chiky, tindreu el privilegi de veure els anells... espero no perdre' ls pq si no l 'Àlex hem mmmmmmmmataaaaaaaaaaa!! Motiu de divorci, eh!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 29, 2008 10:33 am

ostres doncs vaja rotllo Miriam, doncs res esperem que les tinguis a temps i siguin les que tu vols, i sino, resignació i que això no t'amargui!
Visitant

EntradaAutor: ainos28 » dj. maig 29, 2008 10:34 am

Winy a la resta ja ens penjaras unes fotitos eh, que també les volen veure :-( :o-o:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants