Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: DASCAES » dc. maig 28, 2008 5:20 pm

Bona tarda a totes!!!

Veig que els nervis comencen a fer acte de presència amb molta força! Menys la Winy, que els nervis ja ni s'esforcen i passen de llarg.... neu:-D

VINGA NOIES, QUE JA HI SOU!
Això també va per tu Cumeta, que ja només et queda 1 MES!

Núria, que vagi molt bé l'entrevista i deixa'ls a tots amb la boca oberta. Demostra'ls el que vals! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Mireia, quina bona pinta que tenen aquests plats. La gent quedarà encantada. Una pregunta, a les postres, allò que està tallat en forma d'estrella, quina fruita és? no l'identifico...

Tela amb l'agenda que porteu Miriam i Chiky!!!! No us deixeu d'apuntar el vostre casament! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) A veure si no l'apunteu i us passa per alt neu:-D neu:-D neu:-D
DASCAES
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: winy » dc. maig 28, 2008 5:29 pm

He tornat... al final l'he desconectat de la corrent!! :-)) Total si peta no és meu!!

Descaes, ja tens raó, ja... els nervis passen de mi i jo d'ells!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: DASCAES » dc. maig 28, 2008 5:37 pm

Ja gairebé tenim les invitacions acabades! Només falta fer-hi la "tapa" i ja es podran començar a repartir.
Espero que no es faci pesat. Aprofitarem tots els dinars de família i sopars de colla que tinguem per donar-ne un piló de cop.

Quan estiguin acabades ja us en passaré una foto. Les hem dissenyat nosaltres i a mi m'encanten (modèstia a part... neu:-D )
DASCAES

EntradaAutor: ellissa » dc. maig 28, 2008 5:37 pm

Bones noies,

sí que escriviu!!! m'ha portat una estona trobar les vostres respostes al tema de la lluna de mel pq no em puc connectar gaire... jejeje

merci per les vostres opinions... m'agrada saber que no sóc l'unica que té panic als avions... Jo estaria encantada de fer un creuer, però en Ferran es mareja. No sé, la setmana que va mirarem d'anar a l'agencia de viatges perquè prefereixo poder triar una mica.

Moltes gràcies de nou... ::love::
ellissa

Entrades: 144
Membre des de: ds. maig 24, 2008 11:03 am

EntradaAutor: DASCAES » dc. maig 28, 2008 5:52 pm

Benvinguda Elisa!

Parlant de viatges.... nosaltres ahir vam començar a tramitar la reserva del nostre!!!!!! Anirem a fer la Ruta del Okavango. Una ruta que organitza l'agència Kananga de Barcelona i que és tipu "aventura". Són 26 dies viatjant amb camió per Sud-Àfrica, Namíbia, Botswana i Zimbabwe. Tot un tute! Però a mi m'agrada aprofitar els viatges al màxim i ja ens estarrossarem a les platges d'aquí abans de marxar... neu:-) neu:-) neu:-)

En tinc unes ganes!!!!
Això sí, no és la típica lluna de mel.... però a mi m'agraden aquests viatges. No sé, no m'agrada anar tan lluny, fer tantes hores d'avió i gastar-me tants diners per quedar-me a un lloc quieta...... no em sento bé.
DASCAES

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 28, 2008 5:53 pm

bones gironines!!

miriam i chiky, que no cunda el panico! que ho porteu tot super bé, de veritat! va que aixo ja s'acosta! ja hi som!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

mireia quina pinta que te tot... segur que està delicios! bona elecció!

núria guapa, molta sort amb l'entrevista!! ja ens diras que tal!

descaes, que bé que ja estiguin casibé les invis... ara tu, quina feinada si les heu fet vosaltres! n'heu fet moltes??? ja ens posaras fotikos!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: DASCAES » dc. maig 28, 2008 6:11 pm

Hola kel,

doncs n'hem fet unes 80. Però la veritat és que encara ens hem de posar a comptar a qui les donem, però comptant per alt crec que són les que necessitem. I si ens en falten, només hem d'imprimir-ne més i ja està.

La veritat és que jo ben poca cosa he fet amb les invis. En Joan és dissenyador i ha esset disseny seu. Han quedat molt finetes.
Ja us posaré alguna foto a veure què us semblen.
DASCAES

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 28, 2008 6:20 pm

molt bé descaes!

per cert, miriam, que caxonda la foto!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: sira » dc. maig 28, 2008 7:21 pm

Bones!!!!

Ostre us tinc una mica abandonades però és que no paro :--(

A veure si m'en recordo de tot :hmm::

Núria que vagi molt bé l'entrevista i això ja és un pas :-)ok: ja ens explicaràs què tal?

Mireia quina pinta que tenen els plats?!!!!!!!!!! :yium:-) bona elecció :-)ok:

Winy molt xules les fotos!!! i també trobo que us assembleu amb la teva germana o almenys en aquestes fotos sí! nena no estàs nerviosa??? jo una miqueta sí!

Miriam a tú sí que et queda poc >.-<: >.-<: >.-<: a veure si em fas una mica de ruta perquè vindré a veure't a casa de la teva mare però m'hauries de concretar el carrer i el número i ho posaré al Gps, vale!!!!

Mireia que et queda poquissim!!!! ai, quins nervis!!!!!!!!! nena i felicitats per lo de ser tieta perquè és xulissim !!!! :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. maig 28, 2008 7:23 pm

Ah!!!! no miro gaire el correu però compteu amb mi per tots els regals que es facin i si de cas m'envieu un privat dient a qui li he de pagar i quan i ho faig, ok?!!! :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 6:32 am

Bon dia reines!!!

Winny, Chiky i Cumeta...quin show que tenieu ahir montat amb l'ordinador!! Veig que al final vas solucionar-ho amb el mètode de tota la vida... DESCONECTANT!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Dascaes, ara feia dies que no et veiem! Enhorabona per aquestes invitacions! I ja saps, quan puguis ens poses fotos que ja saps que ens encanta!!!
Merci pèls ànims de tranquilitat....ara si que ja queda poquet!!

Kel_go, merci per tranquilitzarnos, per`nena, que a tú també et queda un suspirrrr!!! 16 dies reina!!! Com ho portes???'

Sira, m'ha mare viu a sobre Casa Malé de Salt... neujor:-) neujor:-)
La direcció... doncs desprès te la donc, perquè no en tinc ni idea! neujor:-) neujor:-) COm que fa poquet que hi viuen encara no me la sé!!!

Bé, ahir vaig acabar d'enllestir totes les cosetes que em quedaven per comprar (suposo....).
Vàrem comprar un regalet per les dues peques de 6 mesos que tenim: els hi vàrem agafar un llibre molt xuli, que fa soroll a l'Imaginarium.

Desprès vàrem anar a buscar els puros..han quedat molt guapos! Tinc la foto a casa...desprès us la penjo.

Tambè vàrem comprar les targetetes per penjar als regals....

I vàrem anar a buscar el periquito mascle, que l'Albert el tenia encarregat...de pas li vaig comprar una mega gàbia a la rata ( la de casa ) amb tubogans i tot!! El que la molt asquerosa només fa que mossegar-me... :--( :--( Porto els dits plens de tiritas... :-( :-(
Avui trucarè a veure si me la canvien, perquè és una indomable....

I res...vaig fer rossinyols ahir per sopar! Que el meu home me'ls va baixar de la muntanya!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
I no vaig montar res...em vaig "espaxurrar" al sofà a mirar l'internado...necessitava un descans!! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dj. maig 29, 2008 8:00 am

Mirima guapa net queda res i Chiky a tu tbe!!!!

Aroha la fruita de forma d'estrella la vaig probar pero no em facis dir que era, no ho se.
Nuria molta sort a l'entrevista!!!

Noies algu em podria tornar a enviar el cuadre de l'assistencia de casaments es que no el trobo enlloc i voldria guardar-me'l

merci!!!!!

ens veiem despres que vaig a treballar. sort que ja som dijous. les setmanes passen tant lentes (quan treballes!!!)

fins despres
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dj. maig 29, 2008 8:14 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!
NURIA MOLTA SORT A L'ENTREVISTA!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Mireia, fa molt bona pinta el menu, i la presentació dels plats un 10! :-)ok:

Winyyyyyyyyyyyyy!!!!!!! Et vaig fer cas del què em vares dir el dia de la kedada respecte a les sabates de pagesa que em vaig comprar, i ahir en vaig veure unes de moníssimes, i les vaig comprar!!!!!! Ja faré fotos i us les penjo. Gracies pel consell, realment tenies raó, li vaig dir a la meva mare i va estar més contennnnnnta!!! neu:-D No si ja dic jo que de tan en tan se me'n va l'olla!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. maig 29, 2008 8:21 am

Bon dia guapissimes... dijous ja per fi!!!

Ainos, menys mal que passes de les sabates de pagesa... es que eren...

Sira, ens tens abandonades!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 8:44 am

Eiiii, que passa amb els pagesos??? Que jo sóc de pagesssss!!!!
Xaia...... no busques pas pastorrrrr?????? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Jo no em comprarè caps sabates de recanvi...passo del tema...si fa falta vaig descalça i llestos! A més, com que ja veureu que les meves sandàlies no apareixaràn, doncs les que m'haurè de quedar casi no porten talò...així que res.... :--(
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 8:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. maig 29, 2008 8:44 am

Si Winy ja tens raó!!!!! És important escoltar els consells de l'altre gent!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 29, 2008 9:08 am

Bon diaaaaa pel matíiiii!!! :-))

Eiiiiiiiiiiiiiiii,..... VISCA LES PAGESES!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ainos, cuca, ja ens posaràs fotos de les noves sabates!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: I tens raó,.... a vegades va molt bé escoltar els consells dels demés,.... perquè a tu no se si també et passa,.... però quan ens ofusquem amb una cosa,..... :o-o:

Eiiiii Winyyyyyy, veig que vas poder arreglar l’ordinador!!!! :-)ok: Nina, ..... és que per a unes viciades com nosaltres és importantíssim poder minimitzar la pantalla!!!! Sobretot quan ve el jefe!!! neu:-D

Descaes, enhorabona per aquestes invitacions!!!! Una cosa més feta!!! Ara,.... ja saps,.... FOTOS, FOTOS, FOTOS!!!! :-))

Nines,.... sabeu si els nº de telf. que comencen amb 20 són de Girona ciutat???? :hmm::
És que tinc una trucada perduda d’un nº que comença així i no sé de qui nassos pot ser,.... Això em passa per tenir aquesta punyetera mania de portar el mòbil sempre amb un sol, BIIIIPPPPPPP!!!! neu:-) En fi!!!

Apa boniques, fins ara!!! neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dj. maig 29, 2008 9:19 am

Si Cumeta, els que comencen en 20 són de Girona.... i jo encara que el porti amb so, no el sento mai neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 29, 2008 9:25 am

Cumeta, sí que són de Girona!

Truca-hi...jo sempre ho faig! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dj. maig 29, 2008 9:31 am

Bon dia boniques,

Miriam 8 dies , >.-<: >.-<: >.-<: , això ja esta aqui :-///: :-///:

Chiky 9 dies , :-///: :-///: , ja ho teniu aqui, >.-<: >.-<: >.-<:

on ets avui, estas intentar tallar-li els hueps al teu jefe neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ainos esperem fotos de les sabates.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants