Autor: maduixa » dj. maig 29, 2008 7:48 am
Autor: dym » dj. maig 29, 2008 8:03 am

Autor: maduixa » dj. maig 29, 2008 8:42 am
dym ha escrit:No, hoy van los abogados con el juez a presentar el caso, pero el abogado de Dami dice que no ve por parte contraria ganas de llegar a un acuerdo. Al principio parecia que si, pero se ve que han cambiado de idea...![]()
Esta mañana sabremos algo mas... si no llega a un acuerdo habra juicio, y calculan que sera dentro de un par de meses, mas o menos...

Autor: dym » dj. maig 29, 2008 8:44 am
Autor: dym » dj. maig 29, 2008 8:59 am

Autor: maduixa » dj. maig 29, 2008 9:28 am
dym ha escrit:Jo, dame una pista, porfi...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Enaira » dj. maig 29, 2008 9:33 am

Autor: dym » dj. maig 29, 2008 9:43 am
Enaira ha escrit:Ara que he llegit endarrera... el tema grecia dym nose com anira any que ve pero aquest ens han tardat molt en sortir preus, vols, etc . ens van dir que per europa treuen les coses tard...pode per creuers no teniu problemes.
Al final per aixo ho vem agafar tot separat, a part que ens sorti millor pq faltven 2 mesos i encara esperavem mes ofertes i res.
Labanda que tal???????? doncs si mira amb l'estres final ja!! ja hi ha ganes de q arribi el dia i marxar de viatje!! necessitem desconectar...

Autor: dym » dj. maig 29, 2008 9:44 am
maduixa ha escrit:dym ha escrit:Jo, dame una pista, porfi...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmmh... no! jajaja... es una tonteria, pero mira... es que no se si te lo dije o no... jajajja... por si acaso...

Autor: Enaira » dj. maig 29, 2008 9:48 am

Autor: maduixa » dj. maig 29, 2008 9:53 am
dym ha escrit:maduixa ha escrit:dym ha escrit:Jo, dame una pista, porfi...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmmh... no! jajaja... es una tonteria, pero mira... es que no se si te lo dije o no... jajajja... por si acaso...
Aix, pues si me lo dijiste no me acuerdo... en fin, tendre que esperar!
Autor: dym » dj. maig 29, 2008 9:57 am
Enaira ha escrit:de res dym si necessites alguna info mes ja saps, ara ja esic al dia de grecia!

Autor: dym » dj. maig 29, 2008 9:59 am
maduixa ha escrit:dym ha escrit:maduixa ha escrit:dym ha escrit:Jo, dame una pista, porfi...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aix, pues si me lo dijiste no me acuerdo... en fin, tendre que esperar!
Pista... ayer fui al fotografo...