Bon dia reines!!!
Winny, Chiky i Cumeta...quin show que tenieu ahir montat amb l'ordinador!! Veig que al final vas solucionar-ho amb el mètode de tota la vida... DESCONECTANT!!
Dascaes, ara feia dies que no et veiem! Enhorabona per aquestes invitacions! I ja saps, quan puguis ens poses fotos que ja saps que ens encanta!!!
Merci pèls ànims de tranquilitat....ara si que ja queda poquet!!
Kel_go, merci per tranquilitzarnos, per`nena, que a tú també et queda un suspirrrr!!! 16 dies reina!!! Com ho portes???'
Sira, m'ha mare viu a sobre Casa Malé de Salt...
La direcció... doncs desprès te la donc, perquè no en tinc ni idea!

COm que fa poquet que hi viuen encara no me la sé!!!
Bé, ahir vaig acabar d'enllestir totes les cosetes que em quedaven per comprar (suposo....).
Vàrem comprar un regalet per les dues peques de 6 mesos que tenim: els hi vàrem agafar un llibre molt xuli, que fa soroll a l'Imaginarium.
Desprès vàrem anar a buscar els puros..han quedat molt guapos! Tinc la foto a casa...desprès us la penjo.
Tambè vàrem comprar les targetetes per penjar als regals....
I vàrem anar a buscar el periquito mascle, que l'Albert el tenia encarregat...de pas li vaig comprar una mega gàbia a la rata ( la de casa ) amb tubogans i tot!! El que la molt asquerosa només fa que mossegar-me...

Porto els dits plens de tiritas...
Avui trucarè a veure si me la canvien, perquè és una
indomable....
I res...vaig fer rossinyols ahir per sopar! Que el meu home me'ls va baixar de la muntanya!!!
I no vaig montar res...em vaig "espaxurrar" al sofà a mirar l'internado...necessitava un descans!!