Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 28, 2008 12:54 pm

Així igual que jo Miriam :-)ok: jo també treballaré fins dimcres! i vaia dies m'esperen!!! tothom m'apreta per tot arreu!!!

Dem els nervis van a dies i segons quin moments hi ha moments de tranquil.litat i d'altres d'histerisme total!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Dem » dc. maig 28, 2008 1:38 pm

dons res nena ,fora nervis papallones encara et deixo que tingis pero nervis no que son molt dolents!!!!

estiges tranquila que tot surtira be ,ja veuras!!!!!
tot t'a quedat impressionant =0-0-) =0-0-)
agafatho be i disfruta ja et dic que nomes heu de tenir papallones i ja!!...
igualment per tu Miriam!!!!!

disfruteu d'aquets ultims preparatius
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 28, 2008 1:43 pm

Home això de disfrutar...no sé...casi que m'estressant més que no pas disfrutar-los :--( :--(
Tinc unes ganes de ser dimarts per portar-ho tot al restaurant i tornar més o menys a la normalitat....

Chiky, tú quan ho as d'entregar tot????
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 28, 2008 1:44 pm

Home això de disfrutar...no sé...casi que m'estressant més que no pas disfrutar-los :--( :--(
Tinc unes ganes de ser dimarts per portar-ho tot al restaurant i tornar més o menys a la normalitat....

Chiky, tú quan ho as d'entregar tot????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 28, 2008 1:58 pm

bona tarda!!

com aneu???

si que te que continuar despres de casades!!!

et treuras un pes de sobre, no? miriam quan ho hagis portat tot al restaurant!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 28, 2008 2:13 pm

Jo hi vaig dijous a les 11 del matí a portar-ho tot.... pel tema muntatge ja ho tinc tot en caixes i en una habitació per això tot controlat pero em queden mil coses!!!

El meu planing:

- Avui: a les 20:30 anar a Les Magnòlis a pagar la meitat del convit
- Divendres em porten els nuvis personalitzats i a la tarda anadar a la floristeria a pagar
- Dissabte: a les 10:00 a fer-me el bigoti i despres Miriam a portar la gallina, les lloques els ous i les coques fetes si volen!!!! per que no plogui!!! hauria d'aprofitar i anar a buscar els anells i el rellotge d'en Raül.
- Diumenge dinar a Riells per que hem quedat amb 3 parelles per que ens donin el regal
- Dilluns passar al music la llista definitiva de cançons per cada moment i trucar en Toni dels Autocars per confirmar més o menys quan som. A les 20:00 tinc hora amb el Fisio.
- Dimarts quan plegui a les 19:00 pitant a fer-me les mexes que pobreta perruquera obra per mi!!!
- Dimecres a les 19:00 ultima prova de vestit
- Dijous a les 11:00 anar a Mas El Marti a portar-ho tot i despres anar a les Magnòlies a acabar de pagar. a les 16:00 depilacio i tiny i permanent de pestanyes.
- Divendres a les 9:30 esteticient (em fan un flash facial que no sé ni que coi és) a les 12:30 a l'Ajuntament a firmar i dinar amb els testimonis a les 16:00 estetitcient: tractament corporal i brush
- Dissabte el caso!!!!

I segur que em surten més pollos!!!!!

Per que avui porto les targetes a la imprmpa i les hauré d'ordenar per taules i el poster del padri embolicar-lo....

Qui parla d'estressssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: noooooooooooooooooooo amb aquest planing!!!!! ::snpy:: ::snpy::
::snpy::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 28, 2008 2:14 pm

Ah! i en algun moment hauria de comprar-me una maleta i feer-la pel viatge!!!! :o-o:
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 28, 2008 2:16 pm

Ah! i si el dia 4 el vestit em va bé me l'emporto sino hi hauré d'anar el dia 6!!!!

Bueno nenes paro que m'estresso!!!!! em vaig a cardar un traquinyoli de valeriana... tot i que ja tinc el suero de valeriana intravenós preparat!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 28, 2008 2:19 pm

Carinyo m'has estressat a mi i tot, però tu ets molt valenta i segur que ho fas tot amb un pim pam!!!!!!!!
Aix quins nervis, fins i tot en tinc jo!!!!!!!!! :o-o:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. maig 28, 2008 2:24 pm

Bona tarda,

Chiky, reina, m'has possat fins i tot nerviosa a mi!!! i encara que em queden 3 mesos i mig.... i tot just anem pel tema de les invitacions, jejeje! a veure si aquesta setmana ho acabem d'enllestir, que ja m'ho vull treure de sobre....

Miriam i Chiky, com us ha dit la Dem, disfruteu d'aquests últims dies dels preparatius, per què desprès ja estarà....

Fins desprès! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 28, 2008 2:25 pm

Agbe no pateixis que nosaltres tot just les varem anar a buscar dissabte, jijijijijiji neujor:-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. maig 28, 2008 2:47 pm

Hola guapes!!!!

Que la cosa s'acosta................ai quins nervis!!!!!

Chiky m'estresso nomes d'escoltar-te. Jo vaig atabalada ara imagineu-vos quan em quedi 1 setmana ai!!!!!!

us poso fotos del tast, ja em direu que us sembla la prsentacio.
Winy no estas NERVIOSA??? Ets el meu idol!

us deixo que es super tard. i vaig a currar

Petons a totes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dc. maig 28, 2008 2:48 pm

aqui va el segon plat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dc. maig 28, 2008 2:48 pm

aqui va el segon plat
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dc. maig 28, 2008 2:49 pm

U sento no es que en mengem 2 es que se m'ha colat. ara les postres!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 28, 2008 3:04 pm

Bona tarda nines!!!!

Ostres Chiky,…… deunidoret quina agenda!!!! :o-o: Però l’important és que ho tens tot en ment i controlat!!!Ja veuràs com et dona temps de fer-ho tot, tot i tot!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Míriam, reina, a mi em va de conya!!! Fet, quedem a l’Intermarché i així prenem alguna cosa allà!!! >.-<: >.-<:

Winy, nina, com va el teu braç???? Millor??? :hmm::
Eiiii, així que ja us han arribat els nuvis?!!! Apa,….. ja saps què us toca aquest cap de setmana,…. :-)) :-)) :-))

Agbe, cuca, no pateixis, perquè teniu temps. Ara, això sí,…. “Sin prisa, pero sin pausa”!! :-)ok:

Mireia, guapa, tot té molt bon pinta!!!! Mare meva,….. menys mal que ja he dinat!!! Mhmmmm!!! Quins menús per això, eh?!! Ens posarem totes les botes!!! :-///: :-///: :-///:

Petonets! neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 28, 2008 3:12 pm

Mireia, nena, quina pinta que té tot!!!!!

Chiky tia, que m'estresses encara més.... va...vols que et pengi el meu planning i així ens estressem mútuament?????

- Avui: sessió de solàrium, anar a Figueres a buscar 4 cosetes ( targetes, fulls per imprimir, etc..)

- Divendres: a les 16:00 depilació i a les 19:30 - 20:00 trobada amb la Cumeta per fer canvi de mercancia!

-Dissabte: A les 11:30 portar la granja de lloques a les clarisses...i intercanvi de mercancía novament. A la tarda trobada amb 2 familiars per recollir el regal, anar a buscar els detalls de l'Arnau, anar a la floristeria a pagar.

-Diuemenge: A les 12:00 previ de fotos. A la tarda venen els colegues a portar el regal del peke.

-Dilluns: A les 16:00 prova del vestit
-Dimarts: Anar a Mas Pau a portar les coses.
-Dimecres: A les 16:00 permanent de pestanyes i tint
-Dijous: intensiu amb la esteticient i el peluquer: mans, peus, facial, tint, etc...
-Divendres: A les 9:00 peluqueria i esteticient... a les 15:00 rebre a les meves nenes... i a les 18:00 BODORRRIIIOOOOO!!!!!

A part, tinc que acabar els pollos, fer els nuvis i la cigonya, acabar les piruletas...i suposo que encara tindrè que tornar a ferme una última prova...així que res....

oooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Me'n vaig, que no arribo a solàrium!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 28, 2008 3:16 pm

Nenes quin estrés!!! sort que ja ho he passat tot això! Mireia té molt bona pinta tot, segur que està tot bonissim!
Visitant

EntradaAutor: winy » dc. maig 28, 2008 3:28 pm

Bona tarda a totes!! *.-o-o.*

Mireia, quina bona pinta té tot!! Boníssimmmmmmmmmmmm :-)ok:

Cumeta, la veritat que el braç encara hem fot mal! Quan rossa o hem recolzo... no vegis, veig les estrelles!! :--(

Chiky nina, no t'estressis... prent-ho com una aventura!! Per cert, a mi no m'has estressat, eh?? :-))

Miriam, el mateix et dic!! Calmmmmmmaaaaaaaaaa!! :-))
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dc. maig 28, 2008 4:10 pm

Winy que be que ja hagi arribat demà aixi m'ho podras donar *.-o-o.*

Mireia tot te molt bona pinta :-)ok:

Reines meves, no us estreseu, tranquilitat, que tot us esta quedant genial :-)ok: :-)ok: feu com la Winy, neujor:-) neujor:-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants