Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 3:49 pm

RACHI, MARY bueno i a totes com veieu aquestes sabates pel meryl... Bueno en principi son per si les latres em fan mal a la hora del ball... el color rosa palo m'agrada força i crec que pot quedar bé.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 3:55 pm

jo havia pensat comprar-me unes castañer de color blanc xl ball... fiancee avui estaven a vente-privee jeje he fet quasi la comanda xo abans de fer el pagament m'ha sortit un mis que posava que me les podien entregar entre el 12 de juny i el 5 de juliol i no les he comprat... passo d'arriscar-me pq sn al final em trobaré amb 2 sabates jeje xo tant triguen en portar-ho!!!!
les 1res són super xules i el color li quedarà molt finet.... les de castañer m'agraden les que van lligades al peu...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 4:08 pm

Mary jo tambè he vist la venda a vente-privèe però ja estaba tot esgotat...
Et paso un altre web que t'agradará... a tu que t'agraden les comprites com a mi jijijiji

http://www.lamodestreet.com/
http://www.footlux.com/ --> aquesta suposo que ja la tindràs però bueno...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 4:11 pm

jejej fiancee a mi em tornen boja jejeej jo quan he entrat encara en quedaven ... xo m'ha fet pot no tenir-les xl dia sn les hagues comprat pq taven super bé de preu!!!! ara miraré les webs jeje

nenis tinc un problem.... nose on comprar els detalls xl cabell... havia pensat anar al tocador de la novia... hi heu anat??? que tal??? sabeu altres llocs... aveure si us puc penjar la foto i així em podeu ajudar!!!! aquesta nit ho provo...
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 4:14 pm

m'encanta la web de lamodestreet!!!!!! hi ha nekane... que em torna ximple... bufff que peligro jeje pq a més he vist el bolso que em vull comprar i no tinc mai temps x fer-ho.... aixxxx que pecaré jejeej xo sta molt guai la web!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 4:27 pm

jijijiji quan estiguis casada ja no t'enviaré webs d'aquestes que el teu marit m'enviará a .... jijiji no et gastis moooooooooooooolt!!

A veure cosetes pel cabell.... clar es que com que a mi m'ho fan a la pelu no he buscat gaire... i si mires a Rosa Clarà o a Pronovias tambè en tenen bastants. Al tocador de la novia es veritat que tambè teníen alguna cosa quin estil t'agrada??
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 4:30 pm

jeje encara no he comprat jeje ja estic començant agafar el xip d'estalviar... tot i que no m'agrada massa jeje
vaig mirar a RC xo en tenien 3 i no m'acabaven de convencer... xo realment no sé el que busco!!! que li pot quedar bé al vestit?
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. maig 26, 2008 4:31 pm

Jo también he anat a la venta de castañer, però quan he entrat no quedava res d res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M'agraden molt les de la pUra Lopez... Són molt mones, semblen còmodes i després les podràs aprofitar.

Jo amb lo del cabell no sé q faré... He d'anar a parlar amb el perruquer, pq de moment tinc la prova just abans del casament, però clar, potser aleshores no em dona temps per anar a comprar-ho...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 4:44 pm

Mary quin estil de pentinat portes? Una cosa aixì? Dic la forma del pentinat nomès...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 5:07 pm

fiancee nooo és aquest estil!!!! a veure si trobo alguna foto i sn a la nit!!! xo ara m'estan entrant els dubtes de si m'agrada jeje us la penjo a la nit i m'ajudeu!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 5:12 pm

a veure és d'aquest estil... xo només porta 3 tires de cabell recollit i tot lo altre són bucles amb el cabell suleto... és molt més senzill que aquest.... xo la idea és similar.... aixxx ara no sé si ma'grda jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 26, 2008 6:15 pm

Fiancée, ya te vale.... Aixó de posar webs per fer compres no s'hi val.... Ara mateix m'estic mentalitzant: No necessito mes bolsos ni sabates, mmmmmm....

Aixsss, pero es que he vist uns de Pura López súper xulos....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 26, 2008 6:17 pm

Fiancée, les sabates que m'han agradat molt i molt son les primeres que has posat!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 7:02 pm

jajajjaja ofcourseeeeeee soc la teva nova bossa d'estiu t'estic esperant a http://www.lamodestreet.com/ cooooompraaaaaammmmm! jijiji

Mary aquest estil que has posat es molt maco i molt facil de posar-li cosetes... quan arribi a casa et poso...
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 10:10 pm

Mary sense tenir en compte els pentinats, aquests accesoris et poden anar bé... el que jo faria es posar els accesoris on comencen les tires de cabell recollit... et poso diferents estils pq et facis idees, mai se sap!! A més et dic una cosa no cal ni que siguin peinetas pel cabell, vull dir, jo m'he posat broches fins i tot. A la perruqueria t'ho agafen i queda perfecte! T'ho dic per si t'enamores d'un broche es pot posar!!

Apa vaig al llitet demà em dius quin estil t'agrada més guapi!! Vintage, plomes, flors etc....
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. maig 27, 2008 9:00 am

Bon dia!!!!!
Els detallets del pentinat conec un lloc que tenen un munt de coses. De fet m'ho va dir ma mare i el perruquer em va dir el mateix lloc per tant allà vaig anar. Està al C/ Mallorca entre Rambla Catalunya i Balmes costat mar i es diu Pons, està gairebé davant del Masajes a 1000, sabeu on dic?????
Fiancée tu vols posar-te un detall amb plomes, oi?? perquè allà en tenien i els detallets que has penjat també en tenen!!!!

Que em queden 3 dies per firmaaaaar!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dt. maig 27, 2008 9:02 am

Per cert jo el tema mobles m'els porten el dia 5 de juny junt amb el sofa, la nevera, el rentavaixelles, rentadora, secadora, mampares. Vamos que els he citat a tots el mateix dia i em sembla que serà un festival de gent per casa aquell dia!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 27, 2008 10:36 am

Bon diiiaaa!!

G14ja veuràs el dia que et portin els mobles jajajja tots allà liant-la!!
Per cert el meu tocat si que es de plomes però ja el tinc, es més maco a veure si li faig una foto quan vagi a la pelu... a mi m'agrada molt crec que quedará molt modern...
Tu ja has pensat que et faràs al cabell?
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 27, 2008 10:36 am

duplicaaaaaoooooo'
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 27, 2008 10:44 am

bon dia guapes!!!!!
buff avui tinc un dia.... entre la feina i el temps i els nervis que comencen a sortir!!!
G14 que et queden 3 dies.... que fort!!!! aniré a mirar aquesta botiga a veure que trobo...

fiancee molt xulos els detalls del cabell... us he enviat un mail amb el pentinat a veure que us sembla... nose a mi m'agafen tots els dubtes aquestes alçades!!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants