Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 27, 2008 8:18 am

bon dia!!

primer de tot hola Marta! felicitats pel vostre enllaç! i tema lluna de mel, nosaltres anem a la republica dominicana... moltes hores d'avió, ara bé, jo tampoc crec que es tingui que marxar lluny, aixo del creuer crec que pot ser una bona alternativa! a de ser xulissim... bé ja ens aniras informant!

miriam, tela no, amb lo del viatge... que cabro**s... tindran barra! pero molt ben possat! ara, deuen pensar si cola, cola! i estic segura que a més d'un els hi han fotut aquests 200€

per cert, miriam m'encata aixo del bolis pollo com t'han quedat! i aixo de la lliga pels solters es bona idea... per que si no que els hi fas??

la cistella amb els clauers t'ha quedat de conya!

bé no se si em deixo alguna cosa :-/

ahir varem anar a parlar amb l'ajuntament.. va anar molt bé, i ens van donar un text que hem de dir al moment entrega dels anells!!! pobre xavi, li tenieu que haver vist la cara! va estar tota la nit estudiant... i no hi ha maneres... a més diu que aquell dia amb els nervis... li sortirà tot del reves... el tinc ben amuinat!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 8:25 am

Kel-go reina, digue-li al teu home que no es posi nervios, que ja li sortirà bé!!!

Merci per les opinions.... als solters, és que no s'amacud res més que la lliga...sé que venien unes estatues tipo gramy, però no les trobo ni per internet..t.ambé havia vist unes medalles o xapes..però noies no ho trobo :--( :--( :--(

Winny reina, doncs no en tenia ni idea... :-/ :-/ El que sí que recordo és que vàrem pagar el màxim.... però encara deu haver pujat més... Ostres, ara em sap greu pobre dona, mira que jo mi vaig posar amb ganes! :--( :--(

Sobre les parelles, CONJUNTES SEGUR! Només faltaria...però el que no sabem és si anar passant i agafar-los rollo tren i parar en un lloc i donar-lis allà...o surtit amb els pollos a les mans i ballant anar parant per les taules i repartir-los...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 27, 2008 8:31 am

Pel què diueu del carburant, a mi també em varen trucar la setmana passada que haviem de pagar 26 € més per persona.... Miriam, no et volia pas estafar, jo vaig treballar en una agència de viatges durant 2 anys, i ens hi trobabem sovint amb això, el què passa és que t'hauria d'haver ensenyat el comunicat del majorista o de la companyia que és qui els hi cobra a l'agència.... però bé, si t'has estalviat 200 € millor per tu :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 27, 2008 8:32 am

Eiiiiiiiiiiiiiii bon diaaaaaaaaaaa guapes!!!! neukiss-)

Primer de tot,.... Benvinguda Elissa!!!! I enhorabona pel vostre enllaç!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
I pel que fa al viatge,..... et dic el mateix que les companyes,.... Personalment crec que heu d'anar on volgueu i us vingui de gust. Crec que no és necessari marxar lluny pel simple fet de ser el viatge de noces,.... però això va a gustos,... :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Míriam, cuca, jo tinc 2 rotllos sencers de paper sizowebdelswebs sencers!!! I de color blanc!!! Te'ls regalo, ok? Ja que no els faré servir,.... Bé, tan sols em guardaré un petit troç per fi m'animo a fer els conos dels pètals ::-) ::-) , però la resta,..... tot teu!!! Ara bé,.... quan t'ho dono??? :hmm:: neu:-D :hmm:: neu:-D

Petunikus!!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dt. maig 27, 2008 8:34 am

Hola bon dia nines,

Miriam veig que ho tens tot sota control, ja ho tens casi tot enllestit, molt bé guapa!! ja queda molt poquet!! >.-<: >.-<:

Elisa benvinguda al post de les Gironines i moltes felicitats pel teu casament! :-()-)

Com ja t'han dit les noies, de viatge de noces pots anar on vulguis, no necessàriament s'ha d'anar lluny, el que passa que la gent aprofita per fer aquell viatge que li fa molta il·lusió i que normalment es més car perquè pensen que mai més ho podrà fer. També a la majoria ens agrada anar a llocs exòtics, però no vol dir que tothom hagi de fer lo mateix, tothom va on vol. Un creure també és una molt bona opció. :-)ok: :-)ok:

Bé ahir vàrem estar repassant amb en Toni tot lo que ens queda per fer, aquest dissabte ens toca anar a comprar les 4 coses que ens falten i deixar-ho tot preparat. :-)ok:

I vàrem estar mirant el tema taules que ja més o menys ho teníem enllestit, però ens ha fallat una parella que ens ha desmuntat una mica tot. En fi ja trobarem una solució. El problema que vols posar a molta gent junta i no hi caven a les taules. :-/

La setmana que ve ja hem de saber el número definitiu de gent per dir-li als del restaurant perquè puguin començar a encarregar el menjar.

Tema detalls li vaig comentar al del hotel que jo ho volia deixar a la taula i no li va sembla molt bona idea ja que diu que es complicat saber on seu un home o dona, en fi ens va recomanar que repartíssim nosaltres els detalls, jo no vull perquè al tenir les pashmines de diferents colors, la gent hem començarà a demanar els colors, però en Toni li agrada més així perquè diu que d'aquesta manera passes per totes les taules i vas parlant amb tothom, en fi que al final ho haurem de repartir. :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 27, 2008 8:35 am

Nines,.... estic ben al.lucinada amb la Chiky i la Míriam!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ara en serio,..... us podrieu plantejar muntar un negoci!!!! Jo us contractaria!!! :-)) :-)) :-))
Nenes,.... us està quedant de conya TOT!!!!! De debó!!! Esteu fetes unes manetes!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 27, 2008 8:35 am

Bon dia ninetes!

Kel merci pel piropu del apstis de bolquers!!!!

Elissa benvinguda jo com les altres no penso que hagis d'anar a l'altre punta del mon simplement pel fet que sigui el viatge de noces... nosaltres no fem un super viatge ni molt menys ni serà el millor de les nostres vides per que amb tots els gastos el presupost pel viatge ens ha quedat limitat pero un altre any quan estalviem més ja en farem de més xulos cap problema! jo he fet rutes amb cotxe i la mar de bé! clar que això és una opinió personal..... sobre lo del temps depen del tipus de viatge que vulguis fer trobaràs més disponibilitat o menys... serà quaestió de voltar agencies!

Per cert nosaktres ja tenim el bitllets a casa hi va anr en Raül i el tiu no se'n va adonar que havien escrit malament el seu cognom i ara hi ha de tornar :--( :--( pobre una cosa que fa i malament!!! en fi tot sigui això!

Miriam tema entregues pot quedar xulo de les dues maneres tant si en una mateixa cançó els hi vas donant com si fas una conga, la conga potser és més divertit!
Per cert molt xulo com t'ha quedat tot!!! has canviant la forma d'embolicar els pollos al final no? no ho recordo així pero aquesta m'encanta! :-)ok: i lo que et sobra ja t'ho pots quedar que a mi me'n va sobrar de vermella i la tinc per casa pero de paper no me'n sobra ho sento!!! Tema pujada de carburant a molts dels que fem creuers ha passat això pero bueno si t'ho ahs estalviat molt bé! :-)ok:

Tema solters jo en tinc und e penjar que em sembla que durant el ball m'armaré de valor i faré entrega de la lliga!!!! bueno no ho decidiré fins a l'últim moment!!!

Kel això de llegir nosaltres només hemd e dir si accepto i a veure si ens equivoquem!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 27, 2008 8:40 am

Gràcies Cumeta per el pirupuuuu!!!! neukiss-) neukiss-) que tal ahir amb la Deborah?

Espe pero si poses el nom d'on de seu cadascu no hi ha aquest problema..... jo penso que això és un tostón pels convidats que han d'estar-se assentats dos hores mentre repartiu els detalls.... buf jo no ho faria ni ho recomano... pero clar això és una opinió personal :o-o:

Jo ahir vaig acabar de muntar les taules espero no tenir cap altre baixa que me les desmunti!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. maig 27, 2008 8:43 am

Miriam tema solters, els hi pots donar la lliga o poder la estatuilla dels oscars en plan soltero de oro, d'aquestes estatuilles en venen a la botiga La Bosquets de Girona saps quina botiga et vull dir?
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 8:47 am

Cumeta reina, amb un roll en faria de sobressss!!! Però el problema és...com ho fem???? TU veuràs a la Chiky abans del casament, no??? Perquè si en cas li doncs a ella i jo ja la trobaré!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Però ja et dic, només em faria falta un roll!!! I te'l pago!!!

Chiky, si...he canviat la manera d'embolicar-los...vaig tenir que desmontar totes les bases i girar-les perquè aquella espuma no em servia...i mira, m'agrada molt més així!!! :-)ok: :-)ok:

Nina, que guay..ja teniu els bitllets! Jo ara estic a l'espera de que em truquin....

Pbreta la de la àgencia.... :--( :--(

Espe, com diu la Chiky podries posar el nom on ha de seure cada persona... però mira...nosaltres si que els repartim... Es un toston però així podrè estar una miqueta amb tots..a més a més tinc que repartir el tabac, els puros...i ma germana els detalls del nen!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. maig 27, 2008 8:47 am

Si jo penso com tu, Chiky, hem fa molt de pal anar taula per taula repartint, jo ja tenia pensat mentre va sopant la gent anar passant per les taules i xerrar amb tothom i els detalls que ja estiguessin possats, i li vaig dir al noi de l'hotel, i hem comentar que era complicat saber on seu home o dona. Després li vaig dir de posar els noms a les taules i hem va dir que ja estaves condiconant a la gent a seura a una taula i a sobre a un lloc al costat d'algú concret, no se hem va fotre un rotllo.
Jo he traballat fent banquets i lo normal es que la gent a la taula segui home i dóna intercalat, és lo normal, però si seuen dues dones de costat, jo crec que ja detectaran que el detall de les dones es el mocador i el del home el set de vi no?

En fi després parlant amb en Toni li feia gràcia repartir-ho però a mi sincerament hem fa pal. :--(
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 27, 2008 8:47 am

Míriam, bonica, a mi em semblen bé les 2 maneres de entregar els nuvis pollo, de debó!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ai, em sap greu nina, però amb això no et serviré massa d'ajuda. Nosaltres és una de les coses que portem pitjor, les entregues!! Perquè volem fer-ne moltes i no ens quadra res,.... En fi!!!
Això,.... crec que de les 2 maneres quedarà divertit i original!! :-)ok: :-)ok:

Chiky, nina, ahir va anar molt bé. Va ser rotllo: pim-pam-fuego, però va anar molt bé!!! :-)ok: :-)ok:
T'ho he explicat per email, ja que t'he fotut un rotllooooooooooo!!!! :-)) :-)) :-))

Espe, bonica, jo també sóc més partidària de posar-ho a les taules, però clar,.... Vosaltres hi poseu el nom a les taules? :hmm::
Aix, ja veig que has dit que no (sóc lenta nina!!!) :o-o:
Veus,.... jo tampoc sóc partidària de posar els noms a les taules, però clar,.... És una altra cosa que va a gustos, i també en funcio del detall que facis,... :o-o:
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 27, 2008 8:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 8:48 am

Espe ha escrit:Miriam tema solters, els hi pots donar la lliga o poder la estatuilla dels oscars en plan soltero de oro, d'aquestes estatuilles en venen a la botiga La Bosquets de Girona saps quina botiga et vull dir?

Doncs no en tinc ni idea.... :-/ neujor:-) neujor:-) neujor:-) Però ma mare segur que si que sap on és...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 8:50 am

Gràcies nines per la vostra ajudaaaa!!! En serio!!!! Sou el millorrrrrr!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. maig 27, 2008 8:51 am

Aquesta botiga que et dic, està a Girona a la plaça marquès de camps, es una botiga que a sobre hi han uns ninos que es tiren una pilota, dons aqui venen coses de bebes, i una mica més amunt en la mateixa cera tirant cap a Salt tente una altra bogita que venen, articels de broma, disfresses i coses per casament també.
Imatge
Espe

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 27, 2008 8:54 am

jajaj que bona chiky, si nosaltres també ens pensavem que teniem que dir el si i ja està! pero ahir ens van dir que ells perque no quedi tant ferd, al moment de l'entrega dels anells et fan dir:

raquel, aquesta anell es el simbol, no de la teva dependencia, si de la nostra aliança, la manifestació del meu compromis amb tu, l'expressio de la necessitat de la teva companyia, del teu consol, del teus cos i del teu amor.

el seu text ja mel se de memoria... tant repassar-lo ahir amb ell! jajaja

ara el meu...

xavi, aquest anell que et dono, no es tampoc la marca de la teva subordinació, si no l'emblema de l'amor que ens tenim,... i hasta aqui puedo leer.... jajaj no recordo que més anava!!
kel_go

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 27, 2008 8:55 am

Míriaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm!!!! :t:t: :t:t: neu:-D neu:-D neu:-D
Que no m'has de pagar res dona!!!! En serio!!! Faltaria més!!!! neukiss-)

Una coseta,..... com el tens el divendres a la tarda-tarda per quedar a Figueres, per exemple!! Et va bé??? :hmm::
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 8:59 am

Cumeta nina, si que em va bé...però que seràs per aqui?????

Kel-go, que maques aquestes paraules nena... :-)) :-)) :-)) :-))

Espe, ara ja sé on vols dir!!! Doncs mi passarè el dissabte a veure que troboooo!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 27, 2008 8:59 am

miriam as mirat a la rosa negra?? no se es que em sona haver-ne vist pero tampoc se segur si alla, ai no se!
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 27, 2008 9:01 am

Esper reina, i si els hi dius als del restaurant que ho reparteixin ells???? Quan portin els cafès, hi ha molts lloca que he vist que ho fan ells.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants