NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 12:25 pm

Quants centímetres de taló Mar? Pq em sembla que descrius les meves sabates!!!!! Les meves crec que són un pèl altes pq són 9 cm però el taló és dels clàssics, no és d'agull, és ample de collons...

Nenes... jo també estic com la Gemma, en fase compulsiva de compres per Internet... he trobat vanos súper econòmics... 0,78 de fusta en color natural amb iva inclòs!!!! i n'he agafat 80, per si de cas. Total: 70 eurets amb despeses d'enviament ultra urgent!!! jajjajajajja

Ara també he fet unes cintes de paper amb el logo rosa per posar als vanos i les vitoles pels puros... que això ho faig en paper normal a ca l'Armengol i en un parell o tres de DinA3 queda genial i molt molt econòmic!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 2:34 pm

nenes... que la Gemma avui anava a lo de les opos!!!!! A veure si ha tingut sort i li han donat plaça!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Evie » dl. maig 26, 2008 3:23 pm

Hola!

Soc del 2009 però està una mica parat :S i no puc parlar amb ningú, a vere si em podeu ajudar... algú sap on puc trobar capsetes petites que no siguin massa cares???
Evie l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 27, 2008 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 3:55 pm

mireu què acabo de comprar!!!! En total 20€!!!!!

a que són xulis?????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. maig 26, 2008 8:56 pm

Ceci que xules totes aquestes cosetes i super barates >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

M'has d'explicar com fas les plantilles de les bitoles que nosaltres n'hem de fer una i que es aixo de les bombolles? bombolles de sabó de les de tota la vida o son diferents?

Evie tu tranquila que al 2008 tothom hi te entrada. T'he enviat un privi ja em diras algo :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 9:15 pm

Mar, els bombollers... sí són per fer bombolles de sabó dels de tota la vida per la sortida de l'església... però són per bodes... amb un disseny que no és per a crios... jejejeje I les vitoles es el més senzill del món, vas al paint, fas un rectangle, al damunt i poses una rodona i hi poses el que vulguis (text, foto...), et quedarà aq forma... mires les mides... i ja està. jo ho he imprès en un A3, i me n'hi han capigut moltíssimes!!! És molt molt fàcil!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. maig 26, 2008 9:41 pm

Gracies Ceci. DOncs si que sembla facil

Escolta tu que domines el tema photoshop, com fas per treure la cara de algu i posar-hi la teva?
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 10:06 pm

Fas servir el Photoshop, Mar? Pq no em passes la foto i t'ho faig en un momentet... diga'm què vols i si ho sé fer no em costa res...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. maig 26, 2008 10:50 pm

Gracies per l'oferiment pr es que son moltes fotos i volia provar de fer-ho jo pq es molta feina. Vaig intentant-ho i si no me'n surto ja et demanaré auxili

Moltes gracies per l'oferiment :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 27, 2008 12:17 am

Bé, doncs així, en cas que ho facis amb el photoshop hi ha diferents maneres de fer-ho, però potser la més senzilla és amb el Lazo poligonal, que està a la caixa d'eines de la dreta de la pantalla, et permet seleccionar el que vulguis i després només ho has d'eliminar.

si no te'n surts, ni que sigui et faig el tutorial d'un exemple amb pantallazos.

Ok???
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. maig 27, 2008 7:50 am

BOn dia reines!! ja soc aquí!! amb unes agulletes que ni et conto!! hem vaig fer un fart de caminar, bcn amunt i avall neujor:-)

Weno, ja puc dir que tinc plaça!! dins del que quedava, encara vaig tenir sort per escollir... tot i que, hem va fer molta rabia, que l'opció que anava a escollir, demanessin l'última plaça, tot just, davant meu.... però weno... ara a informar-me del panorama i pendre una decisió....

Pel que comenteu de les compres a ebay.. si uns explico el que hem va passar l'altre dia... jo tota contenta amb els meus gorros.. doncs no hem vaig fixar bé, i eren miniatures!! de seguida vaig escriure a l'empresa per dirlis que no ho enviessin, ells em deien que per ells cap problema, però que parlés amb ebay, els d'ebay que ells no tenen res a dir, que parli amb els venedors...

Mar, tu t'has trobat mai amb aquesta situació?? jo ja els hi he dit, que aquesta comanda no la vull, no hem fotré 144 gorros en miniatura, ni de coña!! si es que soc un desastre!! :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. maig 27, 2008 8:33 am

Ostras Key doncs no m'hi he trobat mai pr en principi si un article no t'agrada quan t'arriba el pots retornar per tant també hauries de poder parar la comanda Sento no poder-te informa més

Per cert felicitats per la plaça. Al final on la tens?

Ceci aixo del lazo magico va molt be. Jo ho feia amb la barita magica i era un rotllo. Com ho fas si estas a mig fer i vols pujar o baixar la barra d'herramientas es que el lazo em segueix alla on vaig No se si m'entens :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 27, 2008 9:44 am

Mar, és molt fàcil, sense deixar anar el ratolí i apretes la barra espaiadora i el cursos es convertirà en una mà que et permetrà navegar per la imatge sense problemes. Però has de fer servir Lazo Poligonal, ni herramienta lazo ni lazo magnético. La gràcia és fer zoom a saco, veure la imatge ben grossa i anar resseguint píxels. Vigila que quan al lazo t'hi aparegui una rodoneta se't tancarà la selecció. T'en penjo una imatge.

Gemma... ja ens explicaràs exactament en què consisteix la plaça que has aconseguit... i què passarà ara... has de marxar a viure a bcn?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: XIPI » dt. maig 27, 2008 10:41 am

Bon dia a totes!! Potser ja ni us enrecordeu de mi!! Quin munt de temps!!
Entre preparatius, feine i mes feina, mudances pel canvi de pis (si, hem canviat de pis, nomes fa 1 setmaneta que vivim al pis nou!)...

Primer que tot Moltissimes felicitats Laucob!!!! Ja veuras com tot anirà molt be!

Key! Les sabates molt xules!! I la passamaneria molt fineta!!

Ceci! La tiara es molt bonica, de veritat que m'ha agradat molt!
Jo també he comprat a l'ebay i per Pay-pal, i la veritat es que no vaig tenir cap problema (vaig comprar un rellotge amb tot de pedre d'swarovsky, molt xulo y em va sortir molt barat!
Per cert, allò per fer les bombolles de sabó on ho has trobat?? Es que nosaltres hem estat buscant i no trobem res que ens agradi o es allo dels xinos, els tipics de colorets dels crios!

Per cert, us adjunto una foto de la botella que donarem com a detall per als homes, no es veu gaire be, la foto ni l'etiqueta ja que no es diferencia el mar ni els noms i la data...
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

fotografia-video

EntradaAutor: sisi » dt. maig 27, 2008 12:10 pm

Hola a totes,
Em ve molt de gust recomanar-vos un fotograf. Mireu la web: www.artaudiovisual.com, i a veure que us sembla.
La web es especialment de video, però es que els videos són excel·lents i no son especialment cars, ans el contrari.
Treballa amb el fotograf www.fotomiratge.com, i junts obtenen uns resultats inmillorables. Tenia ganes de compartir-ho amb vosaltres, pq us asseguro que conec els resultats de primera mà.
sisi

Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 27, 2008 12:07 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 27, 2008 12:20 pm

Xipi!!! clar q ens en recordem!!!! has estat molt desapareguda!!!! K xules les ampolles...!!!! Així que has estatde mudances!!! i què tal al pis nou???? Els bomobllers els he comprat a l'ebay americà... no recodro si vaig buscar per bubbles ... ui... hi vaig estar estona... et puc mirar exactament el nom de el producte, si t'interessa.

Ostres Gemma... a veure si t'anulen la comanda... que si no ja m'explicaràs... però em sembla que la pots retornar.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. maig 27, 2008 1:43 pm

JO hem sembla que en vista que amb els correus no aconsegueixo res, fico els diners a paypal que costa la comanda que si hem quedo, i l'altra s'hi possi fulles, en principi fins que no pagues no te ho envien, i ahir nit m'envien uns correus com a que ho havien embarcat, havent dit que paressin una de les comandes... nu se....

La plaça... doncs és que no tinc ni idea del que es tracta! és que no et donen informació de res.... tinc diverses opcions ara mateix, i certament, no es el millor moment per anarme'n a viure a Barna, gairebé segur que hem demanaré una excedència i em quedadré a la feina que estic, però clar, primer, vull preguntar a veure quines possiblitats tinc on estic ara, perquè si en lloc d'ara he de marxar, d'aqui a sis mesos, no se pas que guanyo... a veure...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dt. maig 27, 2008 5:14 pm

Ola nenes com va akesta pluja? ja es una mica fastigosseta no?
bueno necesito l´ajuda d´alguna de vosaltres.
Explico.Vui fer-li a la meva germana un album digital de fotos,el cual sortim tots que sempre fem les vacances junts i sempre estem junts,vaig anar al fotollum em van donar un cd per el programa de albums digitals.
voleu creure ke soc incapaç de saber montar aixo,la veritat la informatica temes photoshop i coses d´akestes em va super gran,alguna de vosaltres ha fet algun i te manera de poder-lo fer,jo passo les fotos sense cap problema i amb confiança,em fico nerviosa perque es fica el temps a sobre i no se com manegar-ho.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Evie » dt. maig 27, 2008 5:37 pm

Raki32 no sé si ells tene ja un programa especial o com va..però el que també surten motl bé són els albums digitals de Hoffman, et baixes el programa i fas l'album com tu vulguis..és molt fàcil i una vegada fet l'envies via internet i el porten a casa.

No sé..si et serveix d'alguna cosa ;)
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: marjo » dt. maig 27, 2008 7:32 pm

Hola noies entro un momentet desde la feina

Raki jo soc una experta en albums digitals. Si vols quedem un dia i el fem entre les dos

Ja em diras algo
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants