Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 5:04 pm

Si potser si que es aquesta sensaciói Ainos i com que jo sempre que la tinc em deixoi algo.... per aixo.... l'ulktima vegada van ser els mitjons aixi que va ens veus comprant mitjons.... :--(

Winy no abaixis el ritme ara!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. maig 26, 2008 5:06 pm

Ainosssssss, nina, que avui m'ha telefonat el de les piruletes!!! Que aquesta setmana me les porta,...... Que ve de Girona!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Que fuerteeeeeee!!! neu:-) neu:-)
Tan punt m'arribin t'ho dic, d'acord? I te les porto a la pròxima boda!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Winy,.... ja tens la cinta pels vanos??? :hmm:: :hmm::
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. maig 26, 2008 5:09 pm

Cumetaaaaaaaaaaa neukiss-) neukiss-) Encara no!!

Tranquis que no baixo el ritme!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: vaig amb la cinquena posada!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Per cert, diumenge tinc un bateig i no sé que carai comprar-me!! :hmm::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. maig 26, 2008 5:10 pm

Si aquestes sensacions, mmmmmmmm, jo vaig haver de comprar des de pasta de dents, raspall de dents, colònia, sabó, xampú, desodorant, crema hidratant, etc..... em va fer tanta ràbia, que l'Anton volia tornar a buscar-lo, i estavem a Segovia!!!!!! ESTÀ COM UN LLUM!!!! PER AIXÒ M'AGRADA TANT!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. maig 26, 2008 5:11 pm

_cumeta_ ja quedarem, ja que jo a les 2 properes superbodes no puc venir, tinc un comiat de soltera..... el dia que estiguis per aquí m'ho dius i ja quedarem, tranquila!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 26, 2008 5:14 pm

nenes ho teniu tot sota control!! *.-o-o.* *.-o-o.* vinga que ja no us queda res :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 5:17 pm

Winy els pitillos blancs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. maig 26, 2008 5:22 pm

No, pitillos blancs per un bateig no! A més la meva cunyada és la cosa més pija que et pots tirar a la cara!! Habia pensat uns pantalons negres de lli, d'aquests amples, amb una camisa fucsia o blanca... :o-o:
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dl. maig 26, 2008 5:24 pm

A davant de l'hiper hi ha una botiga que es diu Xenia que tenen vestits baratets.... ara, quan hi vaig anar no els hi quedava massa cosa, potser han tornat a portar-ne :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 5:30 pm

Ah! doncs així ves de pijeta! guai pantalons amples i uns bons talons i una camisa! :-)ok: (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. maig 26, 2008 5:45 pm

En fi... a veure si dimecres puc anar a mirar-me alguna coseta!!
Imatge

EntradaAutor: sira » dl. maig 26, 2008 7:19 pm

Agbe mira on vaig comprar els canyons aquells amb les serpentines de colors és:

http://picasaweb.google.com/madrid906

crec que estan a complementos i valen 1€.

Ainos he vist que també ho volies doncs clica aquí i si els voleu us passo el mail d'en Julio és el dels vanos.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. maig 26, 2008 7:58 pm

HOLA NOIES!!!

CHIKY M'ENCANTA AIXO DEL PASTIS DE PANYALS!! T'HA QUEDAT XULISSIM, ELS HI ENCANTARÀ! ETS UNA ARTISTA!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. maig 26, 2008 10:01 pm

Bona nit guapíssimessss!!!

Aquesta tarda no he pogut entrar perquè he estat molt enfainadeta, però he abançat cosetes!!!

He acabat els bolis pollo, i he preparat la cistella amb els detalls!
També he anat a pagar el viatge i el fotògraf!! No sabeu el xollo que he montat a l'agència....resulta que em quedaven per pagar 1000 euros, i els hi donc i em diu que no, que falten 1200...que el preu del carboran ha pujat i que clar, que ara el viatge val 200€ mes!!!! Vammmooossss...una mica més i me la menjo!!! neu:-D neu:-D neu:-D Li dic, home dona, per alguna cosa vaig encarregar el viatge fa casi mitg any no??? I ells, ostres és que clar, aixó no ho puc fer...i jo, que no! QUe no pago més...i al final no he tingut que pagar...però quin morro!! :--( :--(

Us penjo unes fotos...

També hem estat parlant amb l'Albert i hem decidit que per 7 parelles que ens queden penjades, doncs que farem mes pollos i entregarem a totes les parelles!! El que ara està en decisió si agafarlos tots i aixecar-los...o anar passant i anar donant, perquè si els aixeco a tots les taules quedaran vuides!!

També estem buscant alguna cosa pels solters... ens agradaria una estatuilla, però nenas no ho trobo en lloc...una altre sortida podria ser una lliga per tots...
QUe se us acud???

Dem, lo de les samarretes casi que no ho farè perquè sinó acabarà sent una tombola! I molta gent marxarà amb un fotiment de regals! I tampoc es plan, no??
Merci per ajudarme!!! :-()-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 27, 2008 7:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. maig 26, 2008 10:11 pm

Vale...a veure nines, alguna de les que va comprar paper d'aquest sizoweb li en sobra???? Li compro!!!!! Tant de color vermell com de blanc!!!!

Ara tinc que tornar a fer un pedido per demanar més bases...si alguna necessita res ja sabeu!!!!

Chiky, la fibra de coco m'ha sobrat casi tota! Amb un paquet en faig de sobresss!!! De que vols que en faci?? El dissabte te la porto??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 27, 2008 7:47 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ellissa » dl. maig 26, 2008 10:34 pm

:-///: Bones a totes,

em dic Marta i em caso el 10/10/2008 a Monells i despres nem a les cols.

Estem que no sabem on irem de viatge?? Què feu vosaltres? Nem tard o encara tenim temps de triar un bon viatge??

A mi em fa por gaires hores a l'avió però sembla que en el viatge de noces no pots quedar-te per aquí aprop. No sé, teniu alguna recomanació??

Bona nit... :-()-)
ellissa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: ds. maig 24, 2008 11:03 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 7:30 am

BOn dia Ellisa!!!

Crec que aneu bé de temps, però tampoc podeu trigar gaire ja que les coses començen a anar força encarregadetes!
Aixó de que pel viatge de nuvis no et pots quedar a prop, penso que és una tonteria...pots anar on vulguis!!!
Nosaltres fem un creuer pel Mediterrana! Ja veus tú el lluny que anem *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Però el meu home, com tú, té pànic a l'avio i al final farem aixó...
Desde BCN surten vaixells que fan de tot, fins i tot pots anar a les Illes Gregues amb un vaixell super guapo!!! Però clar, espavileu perquè pot ser que ho trobeu tot ple!
Espero haverte ajudat... :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 27, 2008 7:54 am

Benvinguda Elissa, jo també trobo que de viatge has d'anar on vulguis :-)ok:
Felicitats pel casament, i ja ens aniras comentant el que et sembli sobre el teu enllaç, ja veuras que som una mica xafarderotes :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 27, 2008 8:05 am

Ainos...avui 3 mesos, 3 setmanes i 3 dies eh??? 333.....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dt. maig 27, 2008 8:15 am

Bon dia nines...

Miriam, aixó que dius del carburant és normal, sempre ho fan en tots els viatjes... nosaltres varem pagar el màxim de preu, no sé si m'explico... o sigui quan agafes un avió has de pagar taxes de carburant i taxes d'avió. el de les agències no saben mai quan pot pujar, pagues el màxim uns 300 euros, i després potser que baixi el preu... peró aixó no ho saben fins que surt l'avió!! I com està pujant ara el petroli no et dic res nena!!

Per lo de les parelles, jo ho faria conjuntes, sinó com diu el nostre Dj cremes el casament, la gent es pot agobiar una mica, pq en dones moltes!! :-)ok:

Benvinguda Elissa, com t' ha dit la Miriam, heu de fer un viatje que realment us faci ilusió, no importa si és lluny o aprop... el que compte és que és el vostre viatje!!
Ja saps si necessites alguna coseta... aqui tens les Gironines/cotorres 2008! neu:-D I no t' espantis som una mica marujilles!! neujor:-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants