Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. maig 23, 2008 12:00 pm

Eeeeeo m'acaba de trucar el meu nen que ha passat per la joieria que està al costat de la seva feina i ja tenim els ANELLS!!! Aquest finde els hi faig una fotillo i us els ensenyo!!!!! També vaig deixar a rudiar el de compromís i es veu que ha quedat com nou!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. maig 23, 2008 12:02 pm

G14 és que és preciosa la cançó!!!!!! que bé que no estiguis massa nerviosa x la boda... jo em pensava que no ho estava xo ahir el meu nen em va dir que em comences a relax pq em va veure com acelerada!!!! suposo que veig que ja queda poquet, que encara hem de fer coses, a més tenim la cuina que ens l'estan montant...

les pashmines i els banos us quedrà xulíssim!!!! nos al final no farem detalls ja m'he cansat de intentar convencer al personal... ja passo!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dl. maig 26, 2008 8:14 am

Bon dia noietes!!!!!
Com anat el finde????
Jo estic amb unes agulletes que no veas!!!!!
Hem estat fent de marujis al pis, netejant i netejant perquè l'electricista l'havia deixat caotic. Aquesta setmana ens venen a pintar i a veure si no ens fan gaire merde!!!!!

Eeeei que divendres EM CASO!!!!!

I no sé quina em deuen estar liant però aquest finde tindré la despedida. El meu nen ja m'ha dit que no conti amb res aquest cap de setmana perquè no ens veurem i jo sé que a ell li fan sols dissabte....... bueno a veure quina organtzen perqùè són.....

Que heu fet vosaltres?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 26, 2008 8:24 am

Holaaa!!!

G14 d'aqui 5 dies et cases!!!! Guauuuu.... Ja tens el vestit per la cerimònia a punt??? Estàs nerviosa????

El finde moolt be, però estic cansadissima... dissabte vam anar de compres loques, aixsss, ara tinc una mica de remordiments... així no estalviarem mai, som uns desastres... I ahir vaig tenir convidats a dinar, i entre que vam acabar tard i després recollir una mica se'm van fer les mil. Aquest matí ha estat molt dur quan ha sonat el despertador!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. maig 26, 2008 8:27 am

G14, q foooooooooooort!!!! Et cases jaaaaaaaaa!!!!

Per cert, jeje, BOOOOOOOON DIAAAAAAAAAAA desde los Madriles!!! Jo aquest cap de setmana he fet poqueta cosa... Dissabte vaig anar a veure eurovisión (es q som una mica frikis) a casa de la meva cosina (la q es va casar i q acaba de tornar de viatge) i diumenge vaig venir cap aki... I estem de mudança!!!!!!!!!!! (pffffffffff... les odio!!)

I ara ja tic al lab d'aki. Vosaltres q tal??
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dl. maig 26, 2008 8:35 am

No no estic nerviosa i tinc unes ganes bojes de que arribi divendres!!!!
Si dijous vaig afer-me la prova i ja me l'emportaré!!!!!
Si Croketa jo també ODIO les mudances!!!!!
A on han anat de viatge la teva cosina?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 9:35 am

Bon dia guapes!!!

G14 que et cases aquest divendres!!!! ueueue quins nervis, no???? és que ja ho tens aquí!!!!!

el finde molt cansadet jeje xo en general bé!!!!!! acabant de concretar coses... avui he quedat amb el catering per acabar de lligar-ho tot!!!!

vos que tal???????''
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 10:02 am

Bon diaaaaaaa!!!

G14 que no et queda reees!!! Que guay!
Com ho portes tot? Pq per la celebració tampoc et queda gaire no?? ho tens tot llest?

Que tal el finde??

Nosaltres com cada finde liats al pis... netejant, posant els accesoris de bany etc... jijijiji
Per cert encara no m'han portat la mampara.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dl. maig 26, 2008 10:06 am

som unes marujis de molt cuidado jijijiji nosaltres també hem estat netejant i tinc unes agulletes als braços!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 26, 2008 10:25 am

Doncs jo aquest finde no he fet res de res a casa, jejeje, està feta un desastre!! Per cert, una pregunta: La meva sogra em va dir que hi han empreses que et venen a fer la neteja a fons, i que els pots trucar només quan els necessites... Però no se'n recorda del nom!! Vosaltres coneixeu alguna empresa d'aquest tipus?? Es que estem buscant senyora que ens doni un cop de mà, però no coneixem a ningú de confiança (tothom és de Bcn ciutat i clar, el desplaçament no els surt a compte), i hem pensat que l'empresa aquesta per fer la neteja a fons pot anar be de moment (suposo que poden venir el cap de setmana)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 11:22 am

Ofcourse jo ara no tinc ningú però al pis nou ho tinc més que clar lo primer que farem serà contractar una noia... el jefes del meu nen tenen una rusa que es veu que es la canya! Jo si puc intentaré agafar la mateixa... però bueno si que es dificil agafar algù que et doni confiança...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 11:28 am

jo ja li he dit a la noia que esta a casa el meus pares que quan m'hagi casat que vingui un cop a la setmana a fer la neteja!!!! jo he tingut sort que ella pot venir pq sino no sé a qui hauria agafat!!!!
ofcourse si que hi ha empreses que t'ho fan!!!!! xo ara mateix no ens sé cap... intentaré buscar-ho pq una vegda a sé que la meva mare en va contractar uns...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. maig 26, 2008 11:35 am

Bon dia nenes!!!!

Totes hem estat el finde de marujeo y bricolaje!!!!!!

Mary... jo ja ho he fet això... la noia dels meus pares ve els dissabtes a casa meva, i a sobre m´ho paguen els papis, jejjejjejee jejejejej

Nenes, ja tinc aqui els abanicos... despres els hi faig fotillo i aveure si us agraden...

Ja tinc l´habitació totalment muntada, que bien!!!!! JO tambe vaig veure el chiki chiki... jejejejee

Jolines... G14... que et cases divendres!!!!!! Jo dijous tinc la prova!!!!! quines ganetes...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 12:28 pm

RACHI dijous provaaaaaa!! Que guay!

Jo tambè vaig veure el chiki chiki... bueno vam organitzar una festa eurovisiva a casa d'una amiga!! jajjaa
A mi tambè em venia al pis d'ara la noia que neteja a casa dels meus pares però ara no i el cap de setmana passat em va vindre la de la meva sogra a ajudar-me al pis nou... jijiji tambè a gastos pagados!!

Però no sé vull agafar una nova pq encara que netejen bé no sé están ja una mica viciades o acostumades a fer lo de "sempre" i apa! I a mi m'agradaria que s'amoldés del tot a mi... no sé si m'enteneu es una xorrada però no sé que em planxi o cualsevol altra cosa que per exemple a la meva mare no li fan però jo si vull que em facin...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 26, 2008 1:06 pm

El problema que tenim nosaltres es que tothom que coneixem de confiança és de Bcn, i clar, a ningú li va be venir a Terrassa... I si que veig anuncis i tal, però no me'n fio, pq serà algú que tingui les claus de casa meva.... Però per una altra banda ja no podem mes, no tenim temps de tenir la casa en ordre, i el poc temps preferim dedicar-lo a altres coses...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dl. maig 26, 2008 1:31 pm

Ofcourse jo quan vaig anar a viure a Sant Cugat el que vaig fer va ser anar als forns de pa i preguntar si coneixien algu que estigues interessat i tinguessin referències o de confiança i realment vam tenir moltíssima sort perquè la noia és un àngel.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 26, 2008 2:13 pm

Em sembla que faré aixó, preguntaré al forn i a la fruiteria, i també als veïns de l'escala... jejeje, es que no fem vida de barri per res, i no coineixem a gairebé ningú..
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 26, 2008 3:07 pm

Això es molt bona idea preguntar a les botigues del barri segur que et poden recomanar a algù.

Per cert que ens han trucat de Manau que ja tinc la mampara!!! jijiji
I dimecres ens porten el sofa la taula de centre i una tauleta auxiliar faré fotitos!!
com ho teniu vosaltres??? Ho teniu tot llest?
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 26, 2008 3:16 pm

fiancee que bé... que ja t'ho van portant tot!!!!! pues jo la cuina estem en ello... en estan posant els mobles i demà ve el del silestone a pendre mides.... jo suposo que en 2 set ja starà llest!!!!!

ofcourse... és bona idea preguntar a la gent del barri... a veure que et diuen jeje

rachi... nena que dijous la prova!!!! quines ganes de veure't!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. maig 26, 2008 3:26 pm

Jo encara no tinc res... SNIF SNIF... Però crec q d'aki poc ja arribaran, pq els vaig demanar just després q ma mare encarregués uns mobles pel despatx del meu pare i pel menjador i ja els té! O sigui q no em queda res, o això espero...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants