NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. maig 22, 2008 8:24 pm

WAPES! Entro només un momentet a saludar! Moltes felicitats per totes les novetats! Jo també vaig de cul tot el dia... Ahir per colmo vam començar el curset prematrimonial de 9 a 11 de la nit.... En fin, per acabar de rematar! Escric més tranquilament si puc demà que vaig a fer soparet! Bsitos!
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dj. maig 22, 2008 9:23 pm

Com anem totes no?? quina llàstima! :-(

Urgell, ja ens contaràs que t'estan fent fer per la despe... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. maig 23, 2008 9:39 am

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 23, 2008 9:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. maig 23, 2008 9:40 am

Amores... que acabo de veure que fa un parell de dies vaig contestar i no es va publicar....

quina kaka!!!!!

Bueno, Urgell.... que no queda res!!!!! jejejeje ja ens explicaràs!!!!!

Raki... a tu també et queda un suspir!!!!!

Bueno, res cre q us deia que finalment ja tenim tots els papers... m'ha arribat la fe de baptisme, el pobre mosen me la va envr per correu!!! Ueee!!!!! Ara toca obrir l'expedient.

Key....Què tal el viatge a Barna??? Ja saps algo de les opos?? o era la setmana que ve el viatge a Bcn per les places??? I per cert.. les sabatetes on les has comprades al final???

Nenes... jo vull anar a totes les bodes a veure les foreres!!!! però no tinc cotxe!!!! Si ho organitzem... compteu amb mi!!!!! jajajjaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dv. maig 23, 2008 3:04 pm

Hola guapes! us escric abans de començar el meu comiat, que em sembla que no ho resistiré. Ja he rebut les altres instruccions: he de trobar una bicicleta i m'he de passejar pel poble, seguint les instruccions, he de fer una coca-cola i em donaran un paquet, després he d'anar a un altre bar i fer una til.la (per tranquil-litzar-me), allí em donaran més instruccions. I després em passaran a buscar! Això ja avui, divendres a la nit! Em moriré!!!! Dilluns, amb ressaca us explico com ha anat tot! Per cert, totes s'han posat d'acord per venjar-se dels altres comiats perquè sempre els organitzava jo (ja ho diuen, ja que la venjança és un plat que es serveix fred!!!).
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dv. maig 23, 2008 4:10 pm

ostras MOntse, que et sigui lleu!! espero que al menys al sopar no et facin patir!!

Ceci, lo de les opos és aquest dilluns, marxaré diumenge.... encara he de mirar les places.. no se que fer!! :-(

Les sabates me les vaig comprar a la farreres del costat de la Sony gallery ...24€!!!!

He compraré unes sandàlies també d'aquestes còmodes, pq no se el que aguantaré neujor:-) neujor:-)

us fico photos! :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. maig 23, 2008 4:15 pm

A veure si hem deixa acabar de penjar les fotos... :o-o:

També hem vaig comprar la pasamaneria pel vestit,,, però no se com quedarà, si massa prima... tot i que he vist una foto que sortia per darrera amb una molt fineta i quedava xulo,,,,
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. maig 23, 2008 5:40 pm

Ostres key, al final taló alt i plataforma com tu volíes!!! Molt xules!

I la pasamaneria es molt fineta, on l'has de posar?
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dv. maig 23, 2008 8:14 pm

Ja Ica, es que volia molt taló, en total, son 9.5 cm!! porto un nuvol incorporat, no toco terra neujor:-) neujor:-) neujor:-)

La pasamaneria es per ficarla sota el pit i trencar una mica el llis del vestit.... :-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. maig 24, 2008 9:30 am

Acabo de comprar més cosetes a ebay!! :-///: :-///: Unes caixetes per ficar els altres detallets.... i uns gorros per la festa!! espero que siguin tan xulis com a les fotos! :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. maig 24, 2008 10:16 am

Key....ja t'ho vaig dir al teu post... la passamaneria em sembla súper xula... brilla molt!!!! jajajjaja per mi, si brilla és preciosa d'entrada!!!! I les sabates una canya... bé de preu i amb plataforma!!!!! Per cert, jo també acabo de fer la meva primera compra a ebay.. però com que encara no ho sé fer anar i no me'n refio... jajajajja només m'he gastat 8€ amb una tiara...

Però nenes... jo això no ho veig clar... crec q semblarà una mica caqueta aq tiara... crec q a la foto surt molt més xula del què serà en realitat... Mireu, us la penjo...

Urgell.. que tinguis sort.. ara les has de pagar totes juntes!!! jajjaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. maig 24, 2008 10:38 am

No et pensis Ceci, la Maddy va comprar unes orquilles i unes cosetes de brillantets i eren super xules!!

jo poques vegades compro per internet, però el Jesus si que ha comprat i mai ha tingut problemes!! La pena és que el que he comprat té uns gastos d'envio com el que puja la compra :-( però tot i això encara hem surt més a compte que comprarho aqui, que tots els gorros que he vist, inclós als 20 duros, són caríssims
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » ds. maig 24, 2008 1:31 pm

Ceci, la Key té raó, jo també he comprat alguna vegada a e-bay i tot i que no me'n fiava em va sorpendre gratament...
Ahhhh i la tiara es molt fineta, m'encanta! Ja ens ho explicarás quan t'arrivi!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. maig 24, 2008 5:21 pm

No, sí comprar per internet he comprat molts cops, i sempre perfecte.. fins i tot he comprat dos ordinadors...!!! Però no havia fet servir mai el tema aquest del Pay Pal... però vatja que en principi ha de ser més segur i ha d'anar millor. L'únic problema és que les coses depèn d'on les compris tarden molt a arribar... però vatja, que és normal.

Ara estava buscant caixetes per posar les melmelades, o per posar algo... jajaj crec q m'estic obsessionant.. i a l'ebay no trobo res!!! I de vanos tampoc he vist res que em convenci... hauré de recórrer al júlio que diuen pel fòrum...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dg. maig 25, 2008 2:48 pm

Hola bon dia!
Superada la ressaca del comiat! Ja sóc una persona preparada per casar-me! EL divendres vaig haver de passejar-me en bicicleta, penjar cartells pel poble, penjar una pancarta a la casa nova i a la dels meus pares (Sociòloga sexy ensenya...), i el dissabte: disfressada de pagesa (el meu marit és pagès) i a vendre pomes i piruletes! Vaig recaptar 103 euros, per anar-hi cada dissabte a mercat! I després, dinar amb totes i a jugar al paint-ball! Tinc una mica de blaus però superable i antistressant!!! Guaíssim! Després, proves de gustos, cant i a sopar per Lleida! Aplec del Cargol i Al river! I durant el sopar, animació: vaig haver de cantar, ballar, vestir-me de monja... però molt bé! Llàstima que hi va haver gent que no va poder venir perquè estava malalta, va agafar la passa de vòmits! I ara, a correr per finalitzar els preparatius!!! Demà més detalls, ara he de correr perquè ve gent a casa a portar-nos els regals!! Uf, quina cara que fem!
Guapíssimes, una abraçada a totes! Ei, per cert, m'agraden molt les sabates i la passamaneria (ho he escrit bé???)!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dg. maig 25, 2008 8:52 pm

Hola guapes que tal el cap de setmana? El nostres força be. El meu home el dissabte es va comprar les sabates (ja va mes adelantat que jo) i avui hem anat a veure la filla d'uns amics i els hi hem regalat un altre pastis de bolquers i els ha encantat :-)ok:

Urgell2 deu ni do quina despedida pr molt be no? Lo que compta es que heu disfrutat de valent i que la ressaca amb aspirines es cura

Key les sabates de vèrtic i la passamaneria molt xula igual que la tiara de la Ceci. Jo estic cansada de comprar per ebay, de fet quan busco algo lo primer que faig es buscar-ho a ebay (sobretot al americà que es mes barat)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 9:23 am

Bon dia guapes!!!!!!

Urgell!!!! Que diver la despedida!!!!! Segu que us ho vau passar de conya!!!!!!! I res.. ara ja només queden els últims dies de preparatius!!!!! Quina emoció!

Marjo.... què et falten sabates??? Vinga doncs... a posarse les piles!!! Que jo em pensava que les de la Gemma eren una Odissea... no les acabava de trobar mai, però mira, una més que anirà calçada!!!!

Que tingueu un bon inici de setmana guapíssimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. maig 26, 2008 9:33 am

Uf lo meu amb les sabates es terrible. No m'agraden les sabates en general i no trobo enlloc el que busco. AL final com qu la setmana vinent tinc festa igual vaig a barcelona a tirar l'ull i com a ultim recurs em quedare les de pronovies :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 26, 2008 9:44 am

Però quin tipus de sabata busques??? O encara no ho tens clar?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. maig 26, 2008 10:14 am

No si ho tinc claríssim

Vull unes sabates classiques, el classic saló blanc tancat amb punta rodona i taló mitja o baix

Ja veus que sembla facil doncs res, les que no son obertes de davant o darrera, tenen molta punta.

Espero solucionar-lo aviat pq ja em cansa :-( :-( :-(
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants