Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dj. maig 22, 2008 2:04 pm

sI OI????? Si si decidit!!!!!
No sabeu el pes que em trec de sobre perquè ens queda sol escollir la meva entrada i la entrada al saló i listo!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: blaucel » dj. maig 22, 2008 2:38 pm

Hola nines!

Mary, molt guapa!! M'agrada molt el vostre vestit, la faldilla és tremenda.

Croketa, hola ;)

G14, et deixo les fotos una estona de casa meva, es que s'em cau la baba i estic una mica monotemàtica :P
blaucel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 23, 2008 6:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 22, 2008 3:04 pm

Blaucel... GUAPA!!!!!!!!

mmm... el juny serà un estresssss

13 juny casament a amsterdam
16 juny prova de maquillatje
19 juny el tastet!!!!!!

Aix... quines ganes!!!!!

Per cert dijous, em veureu pentinada també!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 22, 2008 4:05 pm

RACHI quan teenies la proba de vestit?? Que no m'enrecordo? Jo lapropera la tinc el dia 12 a les 15.00!! I em moro de ganes ja!

Blaucel Ja t'ho vaig dir però el piset t'està quedant precióooos!! Jo ja faré fotos quan ho tingui tot i us les passo!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 22, 2008 4:42 pm

Blaucel guapa, t'està quedant un piset moniiiiiiiiiiiissim!!! M'encanta la il·luminació! I les rajoles del bany también!!! Vamos, q m'agrada tot! Jejeje

Ara vaig a escoltar les cançons!! Nosaltres encara no sabem q farem... De fet no ens hem posat en serio a escollir-les.

Ah!!! Rachi, vas a pentinar-te también!??!! Q guay!!! Però es aquest dijous, o el q ve?? Aixxxxxx, com m'empano!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 22, 2008 4:43 pm

fiancée... dijous vinent!!!!!

Tinc unes ganetes....

A veure si tinc les sabates ja...

Per cert, ja tinc roba interior, es el model nacar de emperatriz!!! Amb el coulotte... molt mono... el vostre de chantelle, mel vaig provar perque és preciós, però em xafava una mica el pit...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 22, 2008 4:47 pm

Ja he vist la web dels abanicos! Estan molt bé!!! Però els lligaràs d'alguna forma o algo, o els donaràs tal cual?? Jo potser havia pensat en fer algun nus amb ràfia i una targeteta o algo... No sé... He de pensar-m'ho!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 22, 2008 5:56 pm

jejeje...

croketa, intentare fer algun experimento!!! podriem anar fent proves juntes, no???

Per cert, a tu quins tagraden mes?? aquests amb la varilla calada o totalment llis??? No et preocupis que quan rebi els de mostra ja et diré que tal, i si vols un dia quedem i tels ensenyo... saps que passa?? que els que són baratos, van en assortiment de diferents colors que no m´agraden... i aqui almenys els pots demanar tots d´un color...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. maig 23, 2008 6:43 am

Boooooon diaaaaaaaaaa!!!

Avui también ha tocat matinar... A les 6 en peu!!! Bufffffffff... Però bueno, un cafetito ho arregla pràcticament tot! jeje

Rachi, crec q m'agraden més els de la varilla calada. A mi m'agradaven més llisos, però aquests q has posat m'agraden molt! No són gens recarregats i a més jo tampoc vull "colores surtidos"... Ja m'ensenyaràs la mostra!! L'has demanat ja del color q vols?

Nenis, com es presenta el cap de setmana?? Jo marxo a Madrid diumenge, per feina i per ajudar al nen una mica amb la mudança, q ja torna definitivament!! Ueeeeeee!!! jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. maig 23, 2008 8:20 am

Boooon dia!!!!
Blaucel el pis t'està quedant molt maco. La butaca blanca m'encanta i la il.luminació també és preciosa!!!!!

Rachi tu tens la prova dijous i jo la tinc dimecres!!!! Ara no sé si és la del vestit curt pel dia 30 o la prova del de nuvia!!!!! Bé faré fotos tan amb l'un com amb l'altra!!!!!

Rachi el dia 13 tens una boda a Amsterdam?? I quan marxes?? El dia anterior????

Ahit vam estar amb el fotograf i vam fer el timing!!! A cas del Lluis anirà a les 15h i a casa meva sobre les 16.30h. om no li agrada gaire lo de les fotos a ell ja renegava de que anés tan d'hora perquè fins a les 18.30h... peeò sino no arribem!!!!!

Que bé Croketa ja tindràs el teu nen aqui full time!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. maig 23, 2008 8:31 am

bon dia guapes!!!!!

ja tenim dia i hora xl casament civil..... és el dijous 19 de juny a les 19:00!!!! estic molt contenat pq a mi em feia gracia fer el casament civil pocs dies abans de la boda.... també vaig quedar amb el timing del fotograf: a les 16:00 vindran a casa meva, estaran més o menys 1 horeta i aniran cap al BR on hi haurà el meu nen amb la seva family i es faran les fotos allà!!!! pq el meu nen odia les fotos i va dir que no volia que anessin a casa seva... també vem quedar amb el músic i tenim alguna cosa decidida xo encara ens falta!!!!!! haurem de treballar una mica...

G14 m'ha agrdat moltíssim la cançó... i estic d'acord que jo también la faria amb veu....

rachi la setmana que bé prova... que bé!!!!! i a més et veurem pentinada...

croketa que bé que ja tindràs el teu nen x aquí!!!!!

que bé que us hagi agradat el vestit!!!! ara treure les fotos!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dv. maig 23, 2008 8:37 am

Mary això de casar-se dos dies abans de la boda està de conya!!! a mi també m'hagués agradat fer-ho així però........
Si això ens van dir a nosaltres també que una horeta a casa meva!!!!!
I ales 19h?? I a on us ho fan?? A l'Ajuntament o al Jutjat de Pau??? perquè a Badalona sols és pel matí!!!!!

Mary si t'agrada la cançó i no trobes cap queet convenci utilitza aquesta, vamos no sé que cap problema!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. maig 23, 2008 8:53 am

merci G14 x lo de la cançó... jejej m'ho miraré!!!! pq el novio d'una de les meves millors amigues toca el violí i es veu que ho fa mb... i m'han comentat que si volem que ell toqui en la ceremonia civil... i ens ho estem pensant pq d'un costat és super emotiu tenir algú tocant en directe i x un altre tinc por que un sol violí sembli molt poc... ho hem d'acabar de parlar!!!! xo si al final decidim que no tindré en compte aquesta cançó!!!

ens casen a l'ajuntament de dosrius a les 19:00 el dia abans de la boda!!!! tic molt contenta jejej
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. maig 23, 2008 10:09 am

Bon dia!!!

Maryque guay!nomès dos dies abans!! Nenes que ja no ens queda reeeees!! Bueno i a la G14 menys!! Estas nerviosa?

RACHI quines ganes de veure't i a més pentinada i tot!! Estaràs guapiiiisima!
CROKETA Que guay d'quí res el tens aquí... quan arriba el teu nen??
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dv. maig 23, 2008 10:51 am

Aixxxx... Q NO US QUEDA RES!!! Q guay!!! Mary, està molt bé això de poder fer-ho 2 dies abans!

G14, ja pots fer fotos de todo todito! Jejeje...

El meu nen arriba divendres q ve, tot i q jo estaré allà de dilluns a dimecres. Em quedaria per tornar amb ell i ajudar-lo més en la mudança, però no em puc saltar més classes de màster...

Per cert, fiancée, ja has començat a fer proves amb les pashmines??
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dv. maig 23, 2008 10:57 am

Holaaaa!!! Aquests dies he anat de bólid, i no he tingut ni un momentet per entrar....

Bueno, com esteu??? Aixó ja està aqui, eh??? Quins nervisssss
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. maig 23, 2008 11:03 am

HOLA!!!!

CROKETA, he agafat un en marfil i un en negre, blanc no tenien sueltos per envira-me, però si els vulgues en blanc no hi hauria cap problema, en teoria, m´han d´arribar dilluns o dimarts com a molt tard... ja te´ls ensenyaré, tranqui!

MARY!!! Que bé lo del casament!!! Moltes felicitats!!! Per cert, què et possaras de roba??

G14... m´encanta la cançó... preciosa!!!! Em vaig emocionar i tot, jo es que soc molt tonta per això... m´enrecordo que quan vaig anar a veure a la cangui emb el canon la llagrimeta va estar a punt de saltar...

FIANcee... tINC UNES GANES DE LA PROVA!!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. maig 23, 2008 11:46 am

Si si sols que la Rachi per entrar als dos ultims mesos i això ja va en cadena!!!!!!
Nerviosa per la boda no ho estic, es a dir per coses que em pugui faltar i no tingui controlades no ho estic perquè ho tenim tot bastant lligat però amb el tema pis i sobre tot el trasllat de pis de mon pare amb això m'ha desquiciat bastant els nervis per això suposo que amb la boda estic més tranquil.la.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. maig 23, 2008 11:49 am

Si Rachi la ´cançó és molt tranquil.leta i moltd e aaaaix!!!!!
Li he enviat a mon pare i m'ha trucat amb el moc penjant jejeje m'ha dit que li encanta per tant una coseta més tancada yuuuju!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. maig 23, 2008 11:51 am

Nenis això de les pashmines us quedarà molt txulo!!! Jo li vaig comentar al meu nen i em va dir que teniem que tallar ja perquè no paravem d'afagir coses i s'atavala.
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants