hola a totes,
anerola perdona per el retard, i espero no arribar tard perque si no ho he entes malament es dijous que ve que veniu a igualada. Be doncs de floristaria jo ja vaig comentar amb algun altre post que no en se massa perque els meus tiets tenen un garden-floristeria a St marti de tous un poble a 10 km d igualada i clar jo sempre que necessit algo vaig alli, pero et puc dir que per aqui a igualada tambe hi ha un que a la gent li tira molt que es el nus, podriem dir que es com competencia de flor alba fan coses aixi moderenes, pero de preus si que no et puc dir res pq no ho se, aquest esta a dos carrers de cal ble , per alli molt a prop tambe hi ha flors i flantes roset, que aquest se que traballen amb flor natural, i un altre quees diu kentia tambe i un altre lloc que es diu les flors, tambe hi treballen amb flor natural, fes una cosa conectat o busca al google "ubic" que es l unio de botiguers i alli t ha de sortir un directori de floristeries, ara despres ho miro per a veure si n hi ha forces, doncs alli tindras telefon i adreça, i si no dijous que ve et preparo un mapa i t el deixo a la botiga i el passes a recollir pq jo el dijous a la tarda es ( si no hi ha res d especial ) el meu dia de festa ( be mig dia nomes dijous tarda) pero ja t ho deixaria alli preparat i tu nomes hauries d entrar i demanar per el mapa i ja t el donarien.
despres direu que m enrotllo pero es que si ho vull explicar ben explicat no se com fer ho pero s em allarga el text, i hi haura altres dies que no dic res perque si no hi ha res en que us pugi ajudar doncs ja no dic res.
per lo de nova york et responc passat diumenge, pq? doncs els meus pares acaben de tornar avui mateix d alli i el diumenge anire a casa d ells i aixi encara puc reunir te mes informacio amb quan i vaig anar jo i la mes recent d ells d ara, pero lo que si que crec que va molt be es el foro de nueva york qu et vaig dir alli expliquen moltissimes coses pero jo et donare la meva opinio si de cas j t ho esriure per mp per no atabalar a les demes.
que segur que em fotreu bronca per el rotllo d ara

pero un moment que nome sem falten una o dues coses i ja acabo.
el sopar de cal ble, doncs aquesta tarda no m ha donat temps dema intento passar hi si em puc escapar un moment de la botiga.
mot avui ja he vist les emprente foses i com les tallaven ja t anire informant.
i per acabar hi ha un aparella que es casa a ca n alzina , pero que no estan en aquest foro, escrivint, pero si que llegint que m ho han dit, i m han demant si jo sabia algun lloc per anar a dormir a prop ja que venen gent de lluny i es volen quedar a dormir i jo els hi he dit que ja us ho preguntaria pq algun dia n heu parlat pero jo ja no recordo quins llocs heu dit diria que un tal casa tomas de casa rural, si hem poguessiu passar noms i telefons per passar els hi a ells si us plau.
be ja estic!!!!!!!!!!!!!!! fins un altre!!!!!!!!!!!!!