CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 21, 2008 9:33 am

A ver k dicen...
Pues stoy nerviosilla, sobretodo por las noches me cuesta cojer el sueño, no puedo parar de pensar k me caso en 2 semanas!! Es muy fuerte!
Las cosas las tengo controladas, me faltan un par de detalles xo k las tengo k hacer la ultima semana, como las chuches de los niños y comprar alguna tonteria!
Ahora me ire k tengo k ir al banco a hacer una transferencia para pagar el sabado la mitad al restaurante y luego he quedado con una amiga!
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 21, 2008 9:33 am

A ver k dicen...
Pues stoy nerviosilla, sobretodo por las noches me cuesta cojer el sueño, no puedo parar de pensar k me caso en 2 semanas!! Es muy fuerte!
Las cosas las tengo controladas, me faltan un par de detalles xo k las tengo k hacer la ultima semana, como las chuches de los niños y comprar alguna tonteria!
Ahora me ire k tengo k ir al banco a hacer una transferencia para pagar el sabado la mitad al restaurante y luego he quedado con una amiga!
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 21, 2008 9:35 am

A ver k dicen...
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » dc. maig 21, 2008 10:45 am

pOR MI EL 29 PERFESTO!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: nu327 » dc. maig 21, 2008 10:47 am

Imatge
nu327

EntradaAutor: nu327 » dc. maig 21, 2008 10:48 am

Imatge
nu327

.

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 21, 2008 10:55 am

BUENOS DÍAS TARRAGONINAAAAAAAAAAASnu!!! que chulo tu ticket...
Bea, 17 días... pronto contaràs en una sola cifra, que fuerte!!!!
tenéis quedada el 29?? ostras, me haría ilu poder ir... :: orrr::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: tgn81 » dc. maig 21, 2008 12:27 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapis!!!!
Ja he tornat del viatge!! Tot ha anat super bé i m'ha agradat tot moltíssim!!! i la boda va anar super bé. Estic molt molt contenta!!
Bea i Eva, moltes gracies pel regal que em vau portar el dia de la boda i per haver vingut a veure'm!!! La veritat és que no us vaig veure!! va ser al sortir i pujar al cotxe quan em van donar la bossa i em van dir que havieu estat allí. Com que arribava tard a l'esglesia no em vaig ni fixar!!
Bea, que poquet que et queda!!! ja veuras que ni t'adonaras i ja hi seras!!
Nu, com et va anar el viatge? segur que vau disfrutar un munt!!
Imatge
tgn81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 336
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 7:04 am

EntradaAutor: NATIBG » dc. maig 21, 2008 7:34 pm

Hola a totes!

Em caso d'aqui 3 mesets a Montferri, a Tarragona, el banquet el faig al Molí del Mallol de Montblanc. Alguna de vosaltres que es casi a aquests llocs?

Com ho porteu els preparatis?
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 21, 2008 8:22 pm

tgn81 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapis!!!!
Ja he tornat del viatge!! Tot ha anat super bé i m'ha agradat tot moltíssim!!! i la boda va anar super bé. Estic molt molt contenta!!
Bea i Eva, moltes gracies pel regal que em vau portar el dia de la boda i per haver vingut a veure'm!!! La veritat és que no us vaig veure!! va ser al sortir i pujar al cotxe quan em van donar la bossa i em van dir que havieu estat allí. Com que arribava tard a l'esglesia no em vaig ni fixar!!

Noe cariñoooooooooo! Ei ya estás x aqui con nosotras otra vez!! *.-o-o.* *.-o-o.*
K bien el viaje, seguro k genial, no?? Me tienes k contar muchas cositas sobre Nueva York, te ha gustado???
Nena, ya vimos k estabas un poco nerviosa a punto de entrar, jeje! Llegaste 20 minutos tarde, k tia!! Me hizo muchisima ilusión verte, estabas preciosaaaaa! No se si has visto las fotos k te hice, las colgué en este post xa k te viera la Eva y la Nu!

Yo ya stoy nerviosilla, no me creo k me queden solo 2 semanitas xa estar a las puertas del Loreto como estabas tú hace nada! K subidón!
A ver si sacas tiempo y nos abres una cronica preciosa k todas tenemos ganas de leer tu dia!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 21, 2008 8:23 pm

tgn81 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapis!!!!

Noe cariñoooooooooo! Ei ya estás x aqui con nosotras otra vez!! *.-o-o.* *.-o-o.*
K bien el viaje, seguro k genial, no?? Me tienes k contar muchas cositas sobre Nueva York, te ha gustado???
Nena, ya vimos k estabas un poco nerviosa a punto de entrar, jeje! Llegaste 20 minutos tarde, k tia!! Me hizo muchisima ilusión verte, estabas preciosaaaaa! No se si has visto las fotos k te hice, las colgué en este post xa k te viera la Eva y la Nu!

Yo ya stoy nerviosilla, no me creo k me queden solo 2 semanitas xa estar a las puertas del Loreto como estabas tú hace nada! K subidón!
A ver si sacas tiempo y nos abres una cronica preciosa k todas tenemos ganas de leer tu dia!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 21, 2008 9:40 pm

NATIBG, benvinguda al Foro!!! ets de valls? la família del meu novio viu a vallmoll!!! a propet... jejeje
el molí es un lloc super bonic!! johi he anat a una comunió i em va agradar molt!
explica'ns cosetes: ja tens fotògraf?
Noe!!! Benvinguda, tot i que ja em parlat en privi!!! *.-o-o.* m'ha agradat molt que t'enrecordessis de mi... t'he vist en les fotos que et va tirar la bea i´estaves molt guapa!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 21, 2008 9:40 pm

NATIBG, benvinguda al Foro!!! ets de valls? la família del meu novio viu a vallmoll!!! a propet... jejeje
el molí es un lloc super bonic!! johi he anat a una comunió i em va agradar molt!
explica'ns cosetes: ja tens fotògraf?
Noe!!! Benvinguda, tot i que ja em parlat en privi!!! *.-o-o.* m'ha agradat molt que t'enrecordessis de mi... t'he vist en les fotos que et va tirar la bea i´estaves molt guapa!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dj. maig 22, 2008 9:35 am

Bones aliaga 79 i companyia! Doncs si Vallmoll està aquí al costat i malauradament aquests dies és famós per males notícies... Doncs si, el fotograf el tinc reservat desde fa quasi un any!: Fotografia Masip. és de valls de tota la vida, ara ho fa el fill i són reportatges molt originals. i vosaltres ja ho teniu? La floristeria la tinc mig aparaulada pe`ro vam escollir unes flors, cales de color vi, però el meu xic s'ha comprat el traje marró i ara no queden bé! així que ho haurem de cambiar!!
Ja teniu el vestit? Us queda molt de temps o que?
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 22, 2008 10:14 am

Hola, Nati... doncs sí,ja et dic lo de vallmoll és molt fort... el meu nòvio coneixia al noi, i la família són veins dels meus sogres i et pots imaginar... és molt fort...
ai, parlem de coses boniquetes... doncs jo estic buscant fotògraf.... com es diu aquest de vals? tenen web? jo també estic buscant algo original... no vull les típiques fotos queques, saps?... bé, suposo que a totes ens passa igual...
i el vestit?? quin t'has agafat???
muás
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dj. maig 22, 2008 10:26 am

Doncs es diu masip, mira et passo el link:
http://www.masipfoto.com/galeria_c67.html

copia la direcció i fes una ullada, veuras que entres directament a una galeria de joves. La sisena foto sóc jo! jejeje es que abans de contarctar-lo ens vam fer un album de fotos i mira, em va penjar una meva! La invitació també l'hem fet amb ell. ja l'escanejaré per que la vegeu!

El meu vestit es de pepe botella, el vaig comprar a una botiga l'estiu passat!jejeje miraré de posar-ne una foto. I tu? Quan et cases?
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dj. maig 22, 2008 10:34 am

a veure si surt el contador... :-.:·::
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dj. maig 22, 2008 10:41 am

aqui tens el vestit!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nu327 » dj. maig 22, 2008 11:00 am

Noeeeee, wapissima!!! Ens ho has d'explicar tot!! Estaves wapissima!!! EM vaig enrecordar molt de tu el dilluns 5, ejej!

Nati, benvinguda!! Quin vestit més bonic! Que et cases al santuari de Montferri?? Jo soc del Vendrell però vaig molt per Rodonyà!
Imatge
nu327

EntradaAutor: NATIBG » dj. maig 22, 2008 11:03 am

siii! Es un lloc molt bonic, bueno al menys jo n'estic enamorada =0-0-) desde fa anys i sempre habia dit que si algún dia hem casava habia de ser allí!
:-)
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008