NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dv. maig 16, 2008 7:30 pm

Uffffffff Marjo que guai!!!!!! Mira que estava impacient per saber la sorpresa... jijiji :-)ok: però ara recordo que ja ho havíes comentat... jo quan ens vam comprar el cotxe estava tant contenta que no savia el que tenía... FELICITATS!

Parlant de cotxes... tinc un disgust! Al març va fer dos anys que el tinc i l'altre dia tenint-lo aparcat a la universitat em van fotre una abollada a les dos portes del costat del conductor que flipes!!!!!!!! Quina ràbia!!!!! Ni van deixar targeta ni res de res.........!!!!!!!!

Ahhh que no hi pensava! Felicitats Key! Riviera Maya... tornarás conguito total! Que guai!

I per cert felicitats Elena pels 8 anys! Que realment tenen molt de mèrit... nosaltres al desembre ja en farem 9... em sembla increïble!

Ahhh i Ceci... On la fan aquesta fira? jo sí que volto per aquí i igual m'animo i et vinc a conèixer!!!!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dv. maig 16, 2008 7:47 pm

La veritat es que si que fa molta il·lusió pr ara no es un bon moment amb tots els gastos de la boda. Estic una mica acollonida la veritat pq no se com aniran els numeros, tothom em diu que tranquil·la que hi arribarem de sobres pr no se :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

He dit Punta cana Key? Ups volia dir Rivera Maya :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-:

Sabeu l'últim mal de cap que m'he trobat? Resulta que aquesta tarda em truquen els meus amics de Aerolineas argentinas que canvien de pensar cada cop que van a... dient-me que canvien els horaris dels vols internacionals i que volem de dia cosa que suposa haver d'agafar dos nit d'hotel més (una el dia de marxar i l'altra el dia de la tornada) Ala mes gastos :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. maig 17, 2008 11:57 am

Hola noies! Aixo a vegades no em funciona i no m'avisa dels nous missatges....

Felicitats Elena pels 8 anys!
El regal de Pronovias ja el veure-ho que sino no te gràcia....

Felicitats Key pel viatge!

Ica, Urgell, les invitacions molt xules!

Marjo enhorabona pel cotxe!

Sabeu la meva ultima? Ma mare em doa tots els papers del restaurant i la esglesia... I resulta que el mossen ha fotut els testimonis que li ha donat la real gana. Amb un parell d'ous si senyor.... Menos mal que no li dono molta inportància pero es fort el cura eh?
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dg. maig 18, 2008 8:01 pm

Ostras glori pero que passa, que la gent fa el que li dona la real gana o que? Es podria ajuntar amb el perruquer de la Ceci :--( :--( :--(

Nosaltres aquest cap de setmana hem donat 7 invitacions més >.-<: >.-<: A estat molt be pq ens hem juntat tots els cosins i ma cosina que es casa 5 dies despres de nosaltres i nosaltres hem donat les invitacions a la vegada
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dl. maig 19, 2008 7:29 pm

Ufff, em pensava que no donaría l'abast a llegir però veig que les festes majors i tal us han apartat de l'ordenador... ja va bé tambe!

Com va anar Ceci? Us va ploure o que? Espero que no haiguis pescat un constipat!

Jo vaig demanar pressupost a la imprenta de que vam parlar i encara els espero o sigui que miraré altres llocs i si m'agraden els tractes passo d'esperar o anar-los a darrere...

Va noies, animeu-vos que ja he acabat els examens i tinc més temps per escriure o per quedar...!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dl. maig 19, 2008 8:54 pm

Noies, estem desaparegudes ultimament!! :-(

Hauriem de quedar, a més, aviat s'apropen altres bodes!! a l'Urgell li queden 19 dies de res!! :-///: :-///: i a la Raki una setmana més!!

El que ara m'ha fet pensar, que no podré veure-hos!! :-( :-( :-( :-(

Urgell a quina hora et cases?? la pròxima boda la tinc just aquell dia! però marxaré al migdia.. :o-o:

El 14 tinc una despe, però no se a quina hora marxaré d'aqui tampoc....

Weno, jo parlo, parlo, però tampoc se si podem anar a veurehos o no, si us fa ilusió o us fa vergonya.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 20, 2008 8:48 am

Ei nenes!!!!!! Que he estat una mica desconnectadilla... bueno en realitat estava mandrosa... però ho he llegit tot!!!! jejejeje

Felicitats Marjo per aquest cotxe nou!!!!! FA molta ilu!!!!!

Al final vag anar a Molle per res, pq es va suspendre la festa del comerç just... però el jefe ens va segrestar i vam estar allà jo no sé quantes hores... cap a les 8 del vespre arribàvem a Lleida!!! Bufff.... i després estava rebentada de no fer res... i jo crec q encara no m'he recuperat del tot.

Glori... però com s'ho hafet per canviar els testimonis???? Però que no signen allà???? Ai... son la bomba... ja ho diu la marjo... el teu mossèn amb el meu perruquer!!!

Ica et passo contactes d'impremtes????? N'hi ha una q treballa mot ràpid... i bueno, en funció del paper q triis té més o menys qualitat...
Ja diràs.. tu sense por.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dt. maig 20, 2008 9:49 am

Ola Noies estem una mica paradetes......Bueno jo com diu la Key ja o tinc a sobre,cada dia ke passa estic mes trista,no se ke passa amb la gent peró tenia una llista de 170 persones i avui dia en tinc 129 i cada dia tinc alguna baija,suposo ke es la crisis,pero bueno ara no ens podem tirar endarrera,a mi si ke m´agradaria com diu la key que alguna de vosaltres pogués venir a veurem a l´esglesia inclus a casa perque no......jo em caso el 14 de juny a les 6 de tarda alguaire,Esglesia del Merli,si alguna vol venir estaré encatada de saludar-vos,jo dificilment pugui kedar amb vosaltres,aket dissabte es Festa major del poble,el proper dissabte tinc
fotofrag,bueno ara aj es un seguit de coses,Un Petó per a totes.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dt. maig 20, 2008 4:32 pm

Hola noies que tal anem, jo com sempre estressada, entre la feina, la boda,... no paro :-( :-( :-( Ara mateix estic al sofà retallant cordill per les bosses i després em toca planxa Definitivament necessito unes vacances.

Raki jo no et puc confirmar res pq ultimament vaig fent les coses sobre la marxa pr m'encantaria venirte a veure el dia de la teva boda O sigui que nenes si fem excursió a Alguaire en principi conteu amb mi (si no surten imprevistos :-/ )
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dt. maig 20, 2008 4:54 pm

Gracies Mrjo ets un Solet,com he dit avans m´encantaria veure akestes noies del foro davant l´esglesia,i clar está a mi tambe m´agadaria venir a veure a cada una de vosaltres.Aqui en aket foro ja s´ha creat un a adicció encara ke totes tenim la nostra feina i a dies costa una mica ficar-se a escriure una estoneta,imagineu-vos jo amb dos nens per casa i tinc ke preparar una boda com totes vosaltres,bufffff,el temps ha passat molt rapid pero la veritat ara ja tinc ganes ke passi tot,els nervis s´estan apoderant de mi,avui al metge estic amb faringitis,mal d´orella i una tos ke sembla asmada.......en fi,dono culpa al estress Preboda.
RAKI32

EntradaAutor: Key » dc. maig 21, 2008 9:23 am

Raki, no et facis mala sang pel nombre de convidats! Al final, els que van segur que és la gent que per res del món és vol perdre aquell dia, així que ficaran com es sol dir, tota la carn al brassador! I farà que la boda sigui única, que et sentis estimada, perquè totes les persones que van et demostren el que t'estimen.

Aixi que res de tristors! que et cases en res!! has d'estar feliç i gaudint de tots els moments dels últims preparatius.

No recordava si et casaves de matí o tarda.... :-( aquell dia tinc un comiat, i és fora, així que no crec que pugui anar a veure't :-( quan mirava les dates de l'Urgell i teves, ara que esta tant aprop, em va saber d'un greu! tot és junta en les mateixes dates!! això sí, el meu cap i els meus millors desitjos estaràn allà, a la porta de l'esglèsia d'Alguaire!!! I vull veure moltes fotos de les noies que et vagin a veure!! >.-<: >.-<:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 21, 2008 9:46 am

Gracies Key i a totes per akets anims,aixo mateix em diu la meva mare,no et preocupis de la gent,la ke be es realment ki t´estima.
Trankiles en cuan passi la boda penjare les fotos perque les pugueu veure.El mes preocupant com deia la Glori ke estem a sobre de la boda
i la gent no respira per res del mon,mira ke a les invitacions fiques clarament es prega comfirmació,dons no señor la gent espera el ultim dia
Kina collonada,jo cuan vaig de bodes a no se que hi hagi una força major
ja dic d´un principi la resposta.Pero bueno suposo ke ja dirán i sinó tindre ke trucar.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 21, 2008 9:46 am

Gracies Key i a totes per akets anims,aixo mateix em diu la meva mare,no et preocupis de la gent,la ke be es realment ki t´estima.
Trankiles en cuan passi la boda penjare les fotos perque les pugueu veure.El mes preocupant com deia la Glori ke estem a sobre de la boda
i la gent no respira per res del mon,mira ke a les invitacions fiques clarament es prega comfirmació,dons no señor la gent espera el ultim dia
ja dic d´un principi la resposta.Pero bueno suposo ke ja dirán i sinó tindre ke trucar.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 21, 2008 9:47 am

RAKI32

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 21, 2008 10:00 am

Raki tranquila, pensa que els que venen realment volen estar-hi, i per tenir compromisos es poden quedar a casa!

Jo ja et vaig dir que la mateixa semana de la boda em quedava gent per confirmar.... I els ultims 15 dies potser vam baixar 80! Pensa que la meva llista inicial eren 330 (amb nens de tothom, que ja contava que no vindriem pero per si de cas), esperava quedar-me en 250 i finalment vam ser 190!!!!! Pero ara que ha passat, erem els que teniem que ser, la resta no tenia prou interes per fer l'esforç, economic o organitzatiu....

Es un dia per tu, no pels demes, qui no vulgui estar que no vingui, no el trobaràs a faltar.

I per impresentables.... L'altre dia ens vam trobar amb un amic del Pablo que haviem convidat i encara es hora que em digui que no ve! No li vaig dir res perque es cosa del Pablo pero vamos....
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 21, 2008 10:00 am

Raki tranquila, pensa que els que venen realment volen estar-hi, i per tenir compromisos es poden quedar a casa!

Jo ja et vaig dir que la mateixa semana de la boda em quedava gent per confirmar.... I els ultims 15 dies potser vam baixar 80! Pensa que la meva llista inicial eren 330 (amb nens de tothom, que ja contava que no vindriem pero per si de cas), esperava quedar-me en 250 i finalment vam ser 190!!!!! Pero ara que ha passat, erem els que teniem que ser, la resta no tenia prou interes per fer l'esforç, economic o organitzatiu....

Es un dia per tu, no pels demes, qui no vulgui estar que no vingui, no el trobaràs a faltar.

I per impresentables.... L'altre dia ens vam trobar amb un amic del Pablo que haviem convidat i encara es hora que em digui que no ve! No li vaig dir res perque es cosa del Pablo pero vamos....
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 21, 2008 10:29 am

La veritat es ke la gent som aixi de complicats (ALGUNS)
El millor amic del meu Home,el anic de la infança,el amic ke van fer les farres junts,el amic ke van dormir junts etc....ja li va dir ke no anava a la despedida perque tenia ke treballar,cosa ke em va costar creure perque la festa va començar a les 8 de la tarde del dissabe,aket dilluns li diu...
Chus te vas a enfadar mucho,pero si vengo a tu boda me kedo sin vacaciones,ya ves.......Kina cara,dons no em va donar la gana de invitar-lo pel morro,ke despeses ja en tinc prou.al menys podia callar i donar 50eu.al meys kedes mig be.Mira ki realment vui ke siguin son els meus Pares,Sogres,Fills i germans els demes també pero ja son segon planol.
Disfrutaré del dia Gloria,o visto amb molta ilul.ssio i tinc moltes ganes.
RAKI32

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 21, 2008 10:54 am

A mi d'excuises aquestes xorres moltes, gent que no podia perque tenia cursos el finde (vine per la tarda i al sopar no?), gent que curra el finde (quan se que no), gent que ara no pot de repent per pasta (una setmana abans?),..... Qui va voler va vindre. Sols una amiga em va dir que no podia per pasta i al final va vindre, ja li vaig dir que el regal me'l dones quan pogues perque se que es veritat i jo em casava aquell dia (li van posar compromisos familiars abans de la meva boda....)....

Que fort lo del millor amic, mira poques ganes te penso jo. La meva millor amiga es antibodes i vamos si va vindre, a primera fila!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 21, 2008 2:06 pm

Hola guapes! Estic mig desapareguda però és que no dono més l'abast. Us vaig llegint... a veure algunes coses a comentar: Jo em caso el 7 de juny al migdia, així que tranquil.les perquè sé que us tindré enun raconet del cor. Us posaré fotos de tot, don't worry.
Tema de quedar... a mi m'agradaria molt, encara que darrerament vaig de cul. Aquest cap de setmana tinc el comiat, i ja ha començat. Us explico: m'envien mails i em fan anar pel poble a buscar coses. He de portar una pulsera bonica de la muerte fins al dia que em casi. I he de penjar un cartell a la feina invitant a la gent a esmorzar! De moment això!!! Ole!!!
Sobre el tema dels preparatius, dir-vos que estic esgotada, sort de ma mare que li dic que em vagi a buscar xorrades i hi va, pobra dona! Sort que ella disfruta! Aquest cap de setmana passat vam repartir invitacions, imagineu-vos! i vam anar de comunió, ole cansament! Ahir dimarts vam fer el reportatge fotogràfic de preboda, ens vam banyar al riu (aigua geladíssima...) i a la tarda l'última prova del vestit. Tot llest, i sinó, a la segona vegada que em casi ja ho triarem més bé (jajjajajaja)! sobre les baixes... a veure, nosaltres també partíem de molts i la gent es va esborrant, és cert que les excuses barates es veuen d'una hora lluny però si ho analitzeu fredament... veure-ho que no són la gent important, així que bon vent i barca nova! (vinga frase de poble!). I després de tot aquest rotllo... dono pas a la gent...
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » dj. maig 22, 2008 6:57 pm

Nenes! Tot bé? Com va tot? Jo de preparatius d'sprint i de comiat de soltera!!!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants