Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 20, 2008 8:40 am

Això pinta a FIESTASSSSSSSSSSSSA!!!!!! Tanta expectació fa una mica de por!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 8:46 am

:-///: :-///: :-///: :-///: gué tindrem també la visita de la Miriam!!! això que la teva tia ens posi cara al jardi!!!!! que jo soc una mica claustofòbica!!!

Ainos i tu el tabac que bé!!!! :-///: :-///:

Que fariem sense vosaltres!!!

A per cert Aroa no te'n descuidis de les pinces de marieta a les targes d'agraïments per les nostres visites :-)ok: :-)ok: :-)ok: neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Noies no trobo cap foto seguiré buscant.......

Winy i no aconseguiran psoar-te nerviosa???? ni una miquetaaaaaaaaaaaaaaa??????????????

es que et queden:

4 dies!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 20, 2008 8:49 am

Jo de gran vull ser com la Winy, "con ese temple".
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 8:53 am

Bon dia nines!!!!

Uiiiiiiiiiiiiiii, Winyyyyyyyyyyyyyy, la que t'esperaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Ah, per cert, gràcies per les mides de la tarja dels vanos!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Chiky, nina, ben fet!!!! Vas fer molt bé de fer el "pendejo"!!! Total,..... la planxa estarà al mateix lloc quan la necessitis,..... Això rai que pot esperar!!!! neu:-D :-)ok: neu:-D :-)ok:
Així que li vas comprar un rellotge al Raül??
Ostres, jo no sé que regalar-li al meu futur. En rellotge ja sé que no,.... perquè crec que no n'ha portat mai, ni en vol, però clar,..... ARA QUE NASSOS LI REGALO???
No sé, havia pensat comprar-li la Wii, però només em falta això. A més, tampoc tinc clar que a casa hi pugui jugar, perquè amb el menjador tant i tant petit que tenim!!! Així que no sé què fer,..... :-/ :-/
Alguna suggerència?? neu:-D neu:-D

Agbe, Aroa, Sira, Mireia, Mont....... esteu enfeinades, oi? Per aquí us trobem a faltar,....
Bé Mont, tu és normal que estiguis enfeinada,.... Ninaaaaaaaa, només et queden 4 dies!!!!!!!!!!!!!!! Quatreeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ah, a les del manicomi,....... jo també us vindré a veure, eh?!! :: orrr:: :: orrr::

Ai, Chiky,.... avui he quedat amb la Deborah!! Ja t'explicaré!! :-)ok: :-)ok:

Bé noietes, fins ara!!! neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 8:58 am

Hola Cumetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! I si li regales el gemelos pel dia del casament???
N'hi ha de la Tous que son molt guapos (pero no porten l'osset, eh!!)

Que esteu fent un complot per posar-me nervi??? Doncs no ho aconseguireu, si sóc la cosa més tranquila que et pots tirar a la cara!! neu:-D

Aroa, sobretot no t'oblidis del llibre de firmesssssssssss!!!!!!!!!!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 9:05 am

Cumeta mira estava ara escribint-li un mail per quedar un dia que te coses per donar-me.... segurament serà el dia 31 a la tarda..... ja m'explicaras!!! i si quedo el dia 31 a barna amb ella i hi ets podríem quedar no??
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 20, 2008 9:11 am

Bon dia Cumeta, lo dels gemelos és una bona idea!!!!!! Jo potser també li regalaré un rellotge, a ell si que li agraden molt, o potser res.....
Per cert Cumeta, ja t'han arribat les Mega Piruletes???????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 20, 2008 9:12 am

No m'havia adonat que d'aqui a 4 mesos justos a aquestes hores estaré dels nervis *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 20, 2008 9:21 am

Cumeta lo dels gemelos pot ser una bona solució...jo estic igual que tú... no sé que fer-li... :--( :--(

Si, si tranquis que jo boicotejo el psiquiatri i us poso a una de luxe amb jardinet! neu:-D neu:-D neu:-D

Winny nena... tu digues el que vulguis però ja veuras el dissabte com estaras...uuuooooo... de que disfrassaran a la Winny????? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ara, sigui el que sigui ja veuras que to passas de conya nena!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 9:24 am

Hola nines!!!!

Winy, nina, la veritat és que això dels “gemelos” és molt bona idea, però,…
Nina, nosaltres som molt i molt,….raros!!! Bé, el meu futur MOOOLLLLT més que jo!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Mira, estic seguríssima que si li regalés els “gemelos” no sabría ni el que és!!! En serio!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
És que,….. som raros, raros, raros,…. Si veiéssiu la música que hem triat pel vídeo,… fliparíeu, perquè és molt diferent del que la gent sol posar,....Mira si som raros que no sé ni com és que ens casem!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
De totes maneres gràcies pel consell nina!!! Si el meu futur fos "normal" li regalaria els “gemelos”!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Chiky, nina, jo el 31 no puc,....Tinc la meva despedida,.... Bé, això crec!!! :o-o:
Ostres,.... quina llàstima,.... :-( :-(

Ainos, reina, em va dir que a final d’aquest mes, perquè el pobre ara va “a tope” i jo li vaig dir que no corria pressa,... :o-o:
Ostres, 4 mesos!!!!! >.-<:

Bé guapes, fins ara! neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 9:28 am

Jolin Cumeta, tant raros sou????

Ainos, tu no et posis nervi!! neu:-D
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 20, 2008 9:30 am

No si pressa cap ni una, era només per saber, amb la feinada que tinc encara amb altres manualitats neu:-D
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 20, 2008 9:32 am

Dissabte a la tarda ja passejaré per la rambla de Girona a veure si veig a la Winy neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Jo crec que una bona disfressa podria ser de Chikylicuatre, així comences a fer ambient per la nit!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 9:42 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Home,.... tant i tant raros no,..... neu:-D neu:-D neu:-D
Sempre tot depèn amb què ho comparis,.... >.-<: >.-<: >.-<:

Ainos, d'acord,....de totes maneres li donaré un "toque" per si està despistat!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Et dic alguna coseta,.... :-)ok:
Ostres, doncs jo començaria amb el ram de Chupa-chups,..... neu:-D
Ostres, és que em vaig quedar traumatitzada,..... Serà que jo sóc molt patata (a part de rara!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) ), perquè a mi EL que vaig fer (perquè només en vaig fer 1), em va costar UN OU!!!!! neu:-D
Ah, i pesa un altre OU!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 9:45 am

Ostres Winy!!!! Com et disfressin de Chikylicuatre!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Aiaiaiaiiiiiiiiiiiiii,...... :-///: :-///: :-///:
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 20, 2008 9:52 am

Cumeta, tranqui el teu futur no és l'únic que es raret...el meu és fet de la mateixa pasta! Li regalo uns gemelos i em miraria amb una cara diguent...i aixó que coi és??? neu:-D neu:-D

Ara que parleu de Chikilicuatro... al local on erem ni havia un que hi anava, i el van disfressar supeeeerrrr bé! Era clavadet a ell, amb guitarreta inclosa! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) El que passa que portava a més a més, una peazzzooo trompa d'espuma penjada entre cames! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ai, ai, ai Winny...mira que jo vaig passar vergonya a la rambla de Figueres...no voldria ni imaginarme a la de Girona!! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dt. maig 20, 2008 10:51 am

hola bon dia nines!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

nenes esteu com cabres!! Acabareu totes al manicomi em selba a mi no nomes la winny i la chiky!!!!!

Winyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! no hi ha qui et posi nervi a tu!!!!! encara no he parlat amb la pruneta a veure que m'explica.... :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 11:03 am

Cumetra tranquil.la que el 31 es veu que no pot!!!! nina potser et demano un favor i es que quan torneu a quedar agafis les meves coses i llavors jo poder quedar amb tu encara que hagi de venir a l'escala.... :o-o: quina barra que tinc peor es que sino no sé com ho faré! sempre em queda els missatgers sino.... bueno ja t'informaré a veure com podem quedar....

PERREA PERREA >.-<:
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 11:23 am

Nonononono, de barra res!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Precisament t'ho anava a dir!!! Que si volies que et recollís el que t'ha de donar!! Però com sempre m'enrotllo com una persiana: que si sóc rara, que si patatim, que si patatam,.... doncs m'he empanat!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
I també he pensat: ai, potser et fiques una mica amb tot!! :o-o:

Així que,... CAP PROBLEMA!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Mira, avui quedo amb ella, m'ensenya el que m'hagi d'ensenyar, m'ho provo a casa (perquè el meu pentinat tampoc té cap secret) i demà li dic el que vull,..... i tan aviat m'ho tingui fet i m'ho doni, quedo amb ella i,.... fet!!! Què et sembla??? :-)
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 11:30 am

Gemmes, ja esteu amb els trapis!!
Chiky, estàs rossant el manicomi i l'hotel rejas!! neujor:-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants