Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dv. maig 16, 2008 10:28 am

Si si G14 pujem demà a les 13.30 començem!! Tinc moltes ganes de fer-ho!!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. maig 16, 2008 10:33 am

nenis jo m'he mort de vergonya.... no sabia que dir!!!! he estat super tallada jeje xo buenoo ja ta fet!!!! corketa ha estat cap a les 9:10-15 més o menys!!!!

croketa fa super bona pinta el menú... mmm t'ho passaras mb en el tast... jo nose si era el vi o que xo no parava de riure!!! jeje

fiancee és xulíssim l'armari, i a més amb el color de la paret el contrast que queda m'agrada molt... t'esta quedant un piset molt mono!!!!

Rachi com ha anat al BR??? Novetats???

prometo moltes fotos del finde jejeje
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. maig 16, 2008 10:43 am

nenis... acabo d´arribar. pe`ro marxo de visita d´obra... quan toni us ho explico tot!!!!

I me pongo al dia que he llegit per sobre...

Ai... que us possareu les botes amb aquests menus!!!!

Apa fins ara...

Mary... tho passaras teta a madrid, jajajajjajajajajjaja a veure si et porten al gula gula com a mi...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. maig 16, 2008 10:45 am

Fiancée, q xulo l'armari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A mi d'aquest tipus m'encanten, però no n'hem posat cap pq a les hab teniem armaris encastats a totes, així q res (q d'altra banda no tal mal, pq t'estalives una pasta!!!)

Fiancée... también fas tast!!!!!!!!! jejeje... El dilluns amb 1 kilo de més!!! jejejeeje... La meva cosina también em va dir q amb el vinet tela... Q en van agafar una...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dv. maig 16, 2008 10:53 am

CROKETA nooooooooo jijiji un Kilo més nooo que estic fent regim jijiji bueno a veure regim regim no faig jajaja ahir mateix vaig sopar un showarma... però m'he comprat unes pastillites d'aquestes per aprimar jajajaja em diu la noia però has de fer regim tambè eh!! I jo siiiiiiiiiiiiiiiiiii ho farèeeee!! jajajja
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. maig 16, 2008 10:59 am

Fiancée si no recordo malament tu ets primeta, no???
Jo règim no però si que volia anar al gimnàs perquè normalment hi vaig però porto un mes i mig tranquil.lament sense trepitjar-lo i m'ho noto un munt de fet em sembla que m'he reduit des de que no vaig al gimnàs que em sol passar les temporades que no hi vaig!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dv. maig 16, 2008 11:02 am

Fiancée si no recordo malament tu ets primeta, no???
Jo règim no però si que volia anar al gimnàs perquè normalment hi vaig però porto un mes i mig tranquil.lament sense trepitjar-lo i m'ho noto un munt de fet em sembla que m'he reduit des de que no vaig al gimnàs que em sol passar les temporades que no hi vaig!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. maig 16, 2008 11:25 am

Holaaa,

Fiancée molt xulo l'armari... Ostres, en comparació amb vosaltres, jo sóc un desastre!! Ja fa dos anys que vivim al pis (bueno, el meu nen fa mes temps) i no tenim el pis ni la meitat de complert que vosaltres!! Ens falten un munt de coses per fer.... Quina vergonya!

Jo si que m'he de posar a fer règim, pq he començat a treure roba de l'estiu passat i m'he deprimit...
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. maig 16, 2008 11:54 am

G14 més o menys... ara peso 55 i sempre he pesat 50 vull baixar a 50 però vaja que em veig bé, però es la mania d'aprimar-me una mica per la boaaaaaa!! jijiji
Ofcourse jo porto también visquent amb el xavi 5 anys entre tinieblas jajajaja!! Però ara la veritat que ens ho estem fent tot tot nou no ens duem res, excepte llibres i coses personals... però ni coberts, ni plats ni res...!!! Em fa molta il.lusió pq tot es nou! El meu pare em deia ahir Tania t'hauràs de comprar calcetes noves jajajaja casi em moro de la risa que l'home ho deia en serio!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dv. maig 16, 2008 12:22 pm

Jajajajaja, que bo el teu pare!!!!

A nosaltres ens falta: taul + cadires menjador + cortines (de tot el pis!) + rebedor + mampares + canviar els armaris (son empotrats i vull canviar les portes)..

Aixó si, la súper tele de plasma i la xbox que no faltin!!! AIxss aquests homes....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dv. maig 16, 2008 12:24 pm

fiancee si estas primeta... a més el vestit et queda genial!!!! quina gràcia lo del teu pare!!! jejeje

jo también tinc bastantes cosetes noves... ara a veure si passat el csament podem canviar els mobles del menjador i de l'habitació de matrimoni!!! li estic fent un rentat de cara jejej
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dv. maig 16, 2008 1:26 pm

Rachi ja has tornat de l'obra????????
El tema de decorar el pis jo crec que com al ser pis nou fa molta il.lusió veure'l tot muntadet!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dv. maig 16, 2008 1:32 pm

Hola nines!

Com van els preparatius? Qui és la primera en casar-se?

Jo segueixo amb la meva rehabilitació. Estic aprofitant els meus horaris de jubilada (a les 12 ho tinc tot fet) per passejar i fer cames i ja aguanto un parell d'hores caminant sense problemes, això si, a velocidad de crucero, no ens embalessim :-)
I també amb calma però sense pausa, estic organitzant casa meva que està quedant xulíssima. :-))

Com esteu vosaltres, com porteu el tema casament? Alguna novetat important?
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dv. maig 16, 2008 1:38 pm

blauceeeeeeeeeeellllllllllll

Tenia ganes de parlar amb tuuuuuuuuuuuuu

Com estas???? Com va tot?????

Saps qui em pentinarà, no???? Vaig anar a l´angel i la veritat que molt be... jolines, tenia ganes de que et conectessis per explicar-t´ho!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dv. maig 16, 2008 1:43 pm

Hola Rachi, princesa!

A tu també et pentinarà l'Angel? Sabia que pentinava a la croketa, però res més. Qué guay, quina il.lusió que em fa, us deixarà precioses segur!
Fa més de 8 anys que em talla el cabell i no m'ha fallat mai, sóc fan seva. :-))
Per cert, la seva imatge corporativa la va fer el meu company, la V de viler aquella tan xula :-)

puc preguntar quin vestit portes, rachi? et faltarà poquet, no?
blaucel

EntradaAutor: RACHI » dv. maig 16, 2008 1:50 pm

La v tant xula que es un tros de cabell, no???? Es molt maca...

Pues al final, vag tindre moltes crisis amb el vestit i m´he quedat amb un de rosa clara, el meryl... vaig anar a veure a la teresa helbig pel vestit de ma mare, i la veritat, es que em va agradar tant, però tant... que quan vaig marxar li vaig dir: quina pena no haver vingut abans!!!!! , perque possiblement m´hagues quedat amb un d´ella, però mira... també estic molt contenta amb el meu... et posso una fotillo per a que el vegis!!! Però la teresa helbig em va cautivar, tinc un casament a l´octubre i segurament em faré un d´allà...

Pues vaig anar a l´angel, però no li vaig dir res de tu, perque em feia molta vergonya... saps? però em va agradar molt perque a part de que em va fer un tall molt maco, em va donar moltes idees pel dia del casament.
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 16, 2008 2:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dv. maig 16, 2008 2:04 pm

rachi, el vestit és preciós, la faldilla m'encanta :-) :-)

La Helbig és fantàstica! Si et fas el vestit alllà a l'octubre vull veure fotos.

L'Angel era molt amic del meu company, jo crec que li dius que em coneixes d'un foro de nuvies i flipa, així que casi millor passar-ho per alt, jaja
blaucel

EntradaAutor: RACHI » dv. maig 16, 2008 2:17 pm

jajajajaja...

es que lo del foro... lleva tela!!!!
Que tal el teu piset??? Ja va agafant forma??? I la recuperació??? Ja no t´has de tornar a operar més, no???

Bueno guapa... ves entrant de tant en tant que em fa molta ilu saber de tu!!! Ja t´ensenyaré fotos de la prova si vols, que la tinc el dia 29 que més em pentinarà l´angel!!!!

Sobretot... ni una paraula del foro...jijijijiji
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. maig 16, 2008 2:31 pm

Blauceeel!! Hola guapa!!

Com va tot? Que tal al piset??

Nosaltres monotemáticas!!! Però no hi han gaires canvis.

La meva sogra es fa el vestit a la Teresa Helbig va anar i va sortir encantada es un vesit molt maco que hi ha amb cuello mao.
Jo com la RACHI porto el Meryl, abans d'ahir vaig anar a fer la proba i molt bé.
fiancée

EntradaAutor: blaucel » dv. maig 16, 2008 2:35 pm

El meu piset molt guay! Ja va prenent forma de llar.
Et poso unes fotos de la barra que m'he fet fer a mida per poder posar la làmpara.

I aquest és el bany, li falta la mampara i les làmpares, que he comprat tres Lucellino del Maurer i les he de penjar
després les trec.

Si si, ara que se us acosta la data a veure si passo una mica més sovint.

[/url]
blaucel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 16, 2008 3:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
blaucel

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants