Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: sira » dj. maig 15, 2008 7:43 pm

Però conec gent que s'ha vacunat per anar a Mèxic !!! i no té perquè passar, mira quan vaig anar a Egipte tampoc ens vam vacunar i mira que allà sí que era per agafar algo i res!!! però hi va haver gent que sí i conec un home que quan va tornar va estar ingressat, això va com va.

De fet m'he posat el tetanus-difteria i el dia 28 em poso el tifus i la hepatitis A, que me les poso!!! i quan li digui a la meva jefa que el dimecres vinent no l'altre que he de faltar un parell d'horetes per anar-me a vacunar em dirà que no cal que em vacuni perquè ella hi va anar l'any passat i no es van vacunar. Però li penso dir que prefereixo estar més tranquil.la :-/ vacunant-me i havent passat això del tifó.... val més que me les posi.

Bueno ja no parlo més de vacunes perquè m'ha de centrar en altres coses, com les taules!!!! uf no us està costant molt????? a mi no em quadren les taules!!! em surten taules de 15, de 13 i llavors d'altres de 6 de 7 :-/ però al final espero que tothom estigui content amb els de la seva taula :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 15, 2008 7:46 pm

Ok Tetes, és que quan ja he enviat el meu missatge he vist que ja ho havieu escrit,... perdó,... :o-o:

Ostres Sira, les taules, un altre tema!!! sembla que no, però queden cosetes, eh?!! :hmm:: :hmm::
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dj. maig 15, 2008 7:53 pm

Jo només em poso nerviosa quan veig el temps que ens queda pel casament i les coses que ens queden per fer!!!!!!!!!!!!!!! :--( :-/ :--( : muaahhhh :

Em falta comprar tots els regals!!!! :--( parelles de nuvis, regal als pares s'ha d'acabar, a les embarassades, he de triar el ram, la decoració de l'esglèsia, el meu pentinat, el curs prematrimonial, montar les taules, montar els clauers, ........ :hmm:: uffff em desepero :-/ però bueno soposo que tot es farà! :-)ok:
sira

EntradaAutor: sira » dj. maig 15, 2008 7:53 pm

DEM EM PODRIES ANAR A PREGUNTAR EL PREU DELS NUVIS PLEASE!!!!!
sira

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 7:56 pm

jejeej cumeta no passa res, no hade demanar perdo, ho he tornat a posar perque he pensat que amb les presses no ho havies llegit mes amunt, pero per estar mes tranquil.la si vols pots comentar-ho al teu CAP :-)ok:

Sira la teva jefa que digui el que vulgui, cadascu fa el que vol, i no totes les persones son iguals.

Ai les taules! quins maldecaps porten eeh! pero tranquis que us en sortireu! sempre hi ha algu que no saps on posar oi? bueno pero aquell dia la gent estara be i solen parlar amb la gent de la taula encara que no es coneguin. Nosaltres vam posar gent junta que no es coneixien pero es que sino em passava aixo, sortien taules amb poca gent i no podia ser, i es van fer amics i tot!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dj. maig 15, 2008 7:56 pm

Us deixo noietes vaig a la dutxa i a planxar.

Fins demà!!!!!!
sira

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 7:58 pm

dew sira vagi be la planxa!!

tranquil.la que amb un mes hi ha temps per fer tot aixo!!!! pero sense encantar-s'hi gaire eee!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dj. maig 15, 2008 7:58 pm

Merci Tetes!!!!

I la meva jefa espero que ho entengui
sira

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 7:58 pm

i sino que s'hi posi fulles!!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 15, 2008 9:55 pm

Ja veus si porten mal de caps les taules... però me n'estic ensortint força bé... a veure si entre avui i demà les enllesteixo...

Ai...em fa un mal el braç... joer...

Vinga kukes, vaig a dormir que estic molt cançada...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dj. maig 15, 2008 9:58 pm

Hola ninetes!

Entro molt tard, però és que avui he tingut un dia de bojos... aquest dematé he anat a que em compulsin tots els documents que he d'adjuntar al meu curriculum a l'ajuntament... conec a la tia i em diu: i tens el nivell C de català??? Dic, home havent fet una llicència de Traducció a la UAB, em pensava que no feia falta i que em convalidava... doncs, no!

Au, corre cap al vedruna de Palamés on vaig fer BUP i COU, Allà em diuen que ells no tenen les competències per emetre aquest paper, que he d'anar a un Institut Públic. Torno a casa a buscar el llibret de scolaritat i em planto a l'IES de Sant Antoni. Ells em diuen que si no he cursat ESO en català, que nanai de la Xina... però és que jo estava a Suïssa en aquell moment!!! Total que he fet un munt de quilòmetres i m'he estressat PER RES! I ara hauré de passar un examen si m'entrevisten per la feina, quin pal!

Després hem anat a menjar una pizza al restaurant amb el nen, que li havíem promès que hi aniríem quan estigués bo del tot... però jo des del matí, tenia marejos (he arribat a pensar que estava embarassada una altra vegada, NOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR!!!), però arribant a casa ja e entès el que em passava, he agafat la gastro del nen!!! M'he passat tota la tarda al lavabo... passo els detalls!!!

Ara estic una mica millor, però encara m'he de posar amb la instància, que la vull entregar demà... el currículum ja està fet!

No m'he legit res del tropecientos posts que tenim oberts... ho sento!

Va, bona nit, que me'n vaig a dormir!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 15, 2008 10:06 pm

bona nit nuria i millorat guapa!!!!

bona nit a totes, jo també vaig cap al llitet a fer nones!

ens veiem demà!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dj. maig 15, 2008 10:21 pm

us escric 4 líneas abans d'anar al llit que estic tope cansada.

Miriam gracies per lo del magma, però ja ho havia fet abans de llegir la teva resposta.
Ja tinc el val-regal del magma per l'aniversari de ma mare i n'he demanat 2 així hi podrà anar amb el meu pare i relaxar-se, he triat :
2 FORFAITS 1 DIA que inclou:
- Entrada 1 dia a l´espai termolúdic
- 2 Tractaments facials o 2 Recobriments raïm negre
- 2 Quiromassatges secs o 2 drenatges limfàtics parcials
- 2 Serveis al restaurant Buffet Lliure

Ale, ja poden estar ben contents que m'ha costat 258 euros !!!!!!! (però s'ho mereix, i a mes 55 anys no es fan cada dia!)
Ara el dilema és ... amb quin tipus d paper li imprimeixo el regal ? i amb quin tipus de sobres ? (vaia dilemaaaa)

Per cert, jo tampoc estic nerviosa, només si penso que encara he d'embolicar els nuvis i fer les piruletes amb les targes d'agraiment, prò és que m'ho estic deixant pel finde, no se, estic tranquilisima !

Bé uapes vaig al llit. Ja us explicare mes cosetes dema o aquest finde.
Smuakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 10:41 pm

Ostres Nuria quina ptada aixo del catala!!!a mi m'han dit que a partir de ara no recordo quin any ja sortim tots amb el nivell C i jo soc del 80 i se que el tinc, pero ara nose ben be com va... i clar, si vas estudiar a suissa doncs potser no et compta.... i millora't de la gastroenteritis, espero que ben aviat!!

Aixi m'agrada Mont, que estiguis tranquil.la, ja hi haura temps pels nerrvis al gran dia, que ja es a tocar!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dv. maig 16, 2008 8:27 am

Bon dia a totes... por fin viernes!!!

Nenes, amb tant de post oberts ja no sé ni que he llegit!!

Núria, cuida't la passa de panxa...

Miriam, el poster t'ha quedat de conya...

Mont, ja ho tens aquí....

Cumeta, les frasses les trec del google, poses frases celebres i llavors les tradueixo al catlaà!! :-))

Mmmm, no sé que més!!! :hmm:: :hmm::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 16, 2008 8:50 am

Bon dia precioses!!!!

Nuria cuida't molt la panxa son una merda les gastroenteritis i mai millor dit!!! jo també porto uns dies amb l'estòmac del revés no sé si és pels nervis o que.... pero ahir em va sortir una llaga a la boca i tot!!!

Miriam es normal que no tinguis temps si es que anem com kawas!!!!

Mont així m'agrada que estiguis ben tranquil.la i el regal segur que li encanta!

Winy molt bé lo de frases cèlebres!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 16, 2008 9:37 am

Bon dia guapíssimes!!

Mont, clar que si dona!! Tranquil·litat devant de tot.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ja veuràs que el regal els hi encanta!!! Jo el val que he agafat és el de 2 hores i sopar!

Núria kuka, quina merda lo del català!!! Ostres jo tinc que anar a buscar el graduat d'Eso encara! I demanar el justificant del nivell C perquè si canvien les coses llavors ja no el tindrè...i passo que jo faig motles faltes! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Milloret de la panxolina reina!!!!

Winny, saps alguna cosa de la Elena?? Ahir la vaig estar trucant per saber si envia lo meu amb lo vostre... i per pagar! Ja as pagat tú?? Es que jo no he fet oficialment cap pedido...només li vaig passar el mail dient-li el que volia i llestos!

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dv. maig 16, 2008 9:40 am

Bon dia guapes.

per fi divendres *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Nuria espero que estiguis millor de la pasa, cuidat. :-()-) :-()-)

Sira despres miraré les pashminas que necessesito i t'ho dic. gracies guapa.

Nenes hi ha tants de post que ja no se on escriure les coses neujor:-) neujor:-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dv. maig 16, 2008 9:52 am

Miriam reina, no hem va dir res!! Pq no fas una cosa, envia-li un mail, i diga-li que t'ho possi amb lo nostra!! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 16, 2008 10:03 am

Ok guapa! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))