Autor: nuria74 » dj. maig 15, 2008 9:58 pm
Hola ninetes!
Entro molt tard, però és que avui he tingut un dia de bojos... aquest dematé he anat a que em compulsin tots els documents que he d'adjuntar al meu curriculum a l'ajuntament... conec a la tia i em diu: i tens el nivell C de català??? Dic, home havent fet una llicència de Traducció a la UAB, em pensava que no feia falta i que em convalidava... doncs, no!
Au, corre cap al vedruna de Palamés on vaig fer BUP i COU, Allà em diuen que ells no tenen les competències per emetre aquest paper, que he d'anar a un Institut Públic. Torno a casa a buscar el llibret de scolaritat i em planto a l'IES de Sant Antoni. Ells em diuen que si no he cursat ESO en català, que nanai de la Xina... però és que jo estava a Suïssa en aquell moment!!! Total que he fet un munt de quilòmetres i m'he estressat PER RES! I ara hauré de passar un examen si m'entrevisten per la feina, quin pal!
Després hem anat a menjar una pizza al restaurant amb el nen, que li havíem promès que hi aniríem quan estigués bo del tot... però jo des del matí, tenia marejos (he arribat a pensar que estava embarassada una altra vegada, NOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR!!!), però arribant a casa ja e entès el que em passava, he agafat la gastro del nen!!! M'he passat tota la tarda al lavabo... passo els detalls!!!
Ara estic una mica millor, però encara m'he de posar amb la instància, que la vull entregar demà... el currículum ja està fet!
No m'he legit res del tropecientos posts que tenim oberts... ho sento!
Va, bona nit, que me'n vaig a dormir!