Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 15, 2008 11:46 am

mmm... i quan es porten els ous? la setmana d´abans?? el mes anterior???
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 15, 2008 11:49 am

Doncs d'això si q no en tinc ni idea... Jo m'imagino q la setmana abans, no? Si no q fan, s'ho apunten en un calendari per enrecordar-se d qui es casa i quan? Bufffff... Quina feinada! jeje
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. maig 15, 2008 11:51 am

Rachi ara fliparàs però m'he fixat que avui fa un any que vas entrar per primer cop al foro. T'havies fixat????? jejejje es nota que porto una pajara avui que no veas!!!!! Estic ko , cansadeta.

Avui vaig a veure els anells i si tot està ok els enviem a gravar, yuuuju. De fet el meu nen ha anat aquest matí perquè ho té aprop de la feina a Sabadell i m'ha dit que han quedat molt bé. Ja tinc ganes de veure'ls
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dj. maig 15, 2008 11:55 am

jo li diré a la meva mare que els vagi a portar jeje que no vull que em plogui!!!!!!!!!

nenes que marxo demà de despedida!!!!!! quines ganes... espero que allà on vagi no ens plogui....
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 15, 2008 11:58 am

Q guay!! I com són???

Nosaltres els anirem a mirar la setmana q ve... Tot i q encara no tenim clar a on anar primer... Havíem pensat en Suarez, q és d'on va sortir el meu anell, però la meva cosina hi va anar (pq el seu también era d'allà) i es veu q només tenien 3 models i q no estaven gens bé... Suposo q anirem a Rabat (d'on se'ls va quedar ella) o a algun lloc així... No sé... Algun suggeriment??? De fet a Madrid vam anar a Unión Siuza i en vam veure uns q no estaven malament, potser repetim, jeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 15, 2008 11:59 am

Ostres mary... I a on et porten??? Saps algo o t'han donat alguna pista???
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 15, 2008 12:06 pm

RACHI jo crec que es porten uns 7 o 15 dies abans... Ja li preguntaré a la meva sogra que es qui sap totes aquestes coses!

Mary on vaaaaaaas?? jo el meu comiat el tinc la setmana d'abans de la boda el 28! Tens alguna idea del que faràs??
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dj. maig 15, 2008 12:10 pm

no en tinc ni idea d'on anem ni del que farem.... xo segur que ens ho passarem genial... aquesta l'han montat el grup d'amics amb els que vaig començar la carrera... són 10 nois i 3 noies... xo bueno también vindran les novies dels nens... xl que m'ha dit una de les meves amigues es veu que els nois s'ho estan currant un munt... quina por jejje ja us explicaré!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. maig 15, 2008 1:21 pm

Jo el tema dels anells vaig anar a mirar a Suarez però tampoc vaig trobar res que em fes el pes. També vaig anar a Rabat i bé el que m'agradava que s'assembla molt al que ens hem quedat em demanaven 900€ per cada anell i va ser que no. També vaig anar a Bulgari però els que tenien eren massa gruixuts pel meu gust. També vaig anar a la Rosa Bisbe i all'a en tenen de monos i Puigdoria que està al davant però no tenien res.
Després vaig anar amb el meu nen al Fabre a Badalona i a una joieria que està ala Plana.
Però al final mon germà em va dir que anessim a Sabadell que és on ell ha comprat bastantes coses i coneixen a la seva novia des de fa molt temps i all'a vaig veure l'anell que m'agrada. La Joieria és diu Luxor i està molt aprop de l'Ajuntament.
Quan el tingui els hi faré una foto i us els penjo. Són d'or blan i el meu porta uns brillantets i el d'ell no es clar. No és gaire gruixut perquè jo el volia finet i fa una forma arrodonida però no sé té algo diferent.

Mary a veure on se t'enduen de despedida.......

Jo tremolo perquè em van fent cachondeo i encara no sé ni quan me la fan ja m'han dit que potser qualsevol cap de setmana que per tant estigui preparada per qualsevol cosa.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 15, 2008 2:42 pm

jo méls he fet a Roca, que és on em van comprar l´anell, i la veritat és que molt bé, però perque me l´han fet com he volgut. Jo crec que la història es anar a un joier i que et faci mes omeys el que a tu t´agradi... A mi m´han costat 600 euros els dos, però són molt senzillets, sense brillantet ni res, son dos aros, completament rodons...

Per cert tema arrecades estic molt frustrada, totes les que m´agraden valen mes o menys el mateix que el vestit... jajajajaja a veure si la meva tia em deixa algun dels que té perque sino... tururu... heu mirat alguna coseta???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 15, 2008 3:12 pm

Jo si q he mirat... Y son carets carets... No valen tant com el vestit, però deu ni do... Els he mirat a un parell de joieries de Mataró on tenen coses molt maques i al Rabat, on me'n vaig emprovar 3 q són molt xulos... Bueno, em van agradar especialment uns, però resulta q són els més cars dels 3... (sempre em passa el mateix...) Amb els meus pares ja vamd ir d'anar-hi un dia a veure q els semblaven...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 15, 2008 3:34 pm

Jo no sé quant li van costar a ma mare la veritat, però también teniu la opció de swarovski hi ha de molt macos:

http://www.swarovski.com/category/Jewel ... lPages=yes
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. maig 15, 2008 3:37 pm

Jejejeje, fiancée ets una crack amb l'Internet!!!

Nenes, jo ja estic una mica agobiada abans de començar...QUIN MUNT DE COSES QUE S'HAN DE TENIR EN COMPTE!!! Quin estressss

Respecte a quedar, que tal un dijous???? (jejeje, avui, per exemple??)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 15, 2008 3:49 pm

Ala... No ho podies avisar una mica més justet, eh! Jejeje... Jo no veig malament el tema dijous... És probable q tingui classe, però si quedem no massa aviat, puc anar, signar, estar-me una estoneta i... Campi qui pugui!! jejejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 15, 2008 3:59 pm

nenes....

la meva tia macaba de portar unes arrecades... demà faig foto i us lesn penjo a veure que us semblen... son com aquestes, però la barra de brillants es tiesa, i una tira, no te la boleta de dalt... per cert, heu vist a la preysler a l´hola... aquest vestit sel va prova la meva mare al tothom... per cert croketa, la teva mare i el vestit que???

Quedar dijous malemnt, perque es el dia dels cursets... un altre dia??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 15, 2008 4:00 pm

perdoneu per les faltes, però sempre escric tant rapid que... tela marinera!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 15, 2008 4:03 pm

Ofcoursebèstia!!! Avui no puuuuuuuc!!! Però per mi dijous ok!! La veritat es q tinc clases d'angles... però com que estic fins els collons qualsevol excusa es bona per faltar!!! jajajajaja

Lo de swarovski sempre et pot ajudar a "salir del paso" pq queden molt finetes.
Ara a les vuit aniré a veure el meu armari i el despaaaaaaatx!!! Quina "ilu", esto ya toma forma!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. maig 15, 2008 4:14 pm

Doncs la meva mare i el vestit... Cadascú per la seva banda... Encara no la he arrossegat a mirar res!! però és q la pbre té moltíssima feina... Avui està amb el meu pare a París pq col·labora amb ell i l'havia d'acompanyar a fer no sé q... Però han anat i tornen en el día... Així q m'imagino q la setmana q ve podrem fer una escapadeta!

Per cert, són molt mones les arrecades... Jo volia portar-ne d'aquest estil, però no les puc portar massa llargues pel tema del coll del vestit... Però jo crec q cauran algunes de les del rabat, jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. maig 15, 2008 4:17 pm

Jajajaja, hagués estat un punt poder quedar avui!!

Va, la setmana que ve quin dia us va be???

Els divendres algú va dir que no podia, oi?? O m'estic liant????
Jo la setmana que ve puc dilluns, dimecres i divendres....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. maig 15, 2008 4:18 pm

avui jo no puc... que al final he aconseguit queda amb la florista a les 8 del vespre!!!!!!! demà us explico.... xo x mi podem quedar qualsevol dia...
les arrecades en principi me les deixa la meva àvia!!!! en té bastantes... em tocarà escollir!!! en en té unes de brillantets super fines que m'ecanten....
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants