NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 14, 2008 5:35 pm

Ola noies,ja vec ke totes anem igual de temps,a mi em pasen els dies volant
i aixo ja o tinc a sobre avui 1 meses.
La despedida perfecta,el temps no va acompanyar gens,pero la farra i la festa va estar servida,em van disfrassar de ballarina,una gran jugarreta no m´agrada el color blanc i elles em fiquen tota blanca de cap a peus,el cap el portava molt original ja penjaré una foto,el sopar inmillorable PACHA
el boy no cal ke digui res ,sala vip tota la nit per nosaltres,segurata a la porta mentre anavan a la discoteca,els detalls prefereixo no explicar-los.
una despedida es una despedida SECRETOOOO,en privat encara es pot explicar pero aki prefereixo millor no.si alguna esta interesada en visita la pagina web del boy la paso en privat.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 14, 2008 6:02 pm

alaaaaa!!! Sembla que t'ho vas passar molt bé!!! FElicitats i que un dia és un dia!!!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dc. maig 14, 2008 7:01 pm

Ostras Raquel! Si que us ho devíeu passar bé, si...

Mar, m'agraden les dos presentacions però em quedaría amb la primera...

Ufff Urgell, feia díes que no entraves però veig que tot aixó ja està enllestit, ja no queda practicament res! Ahhh i ja t'he enviat les imatges tot i que no entenc bén bé quin detall voleu fer.
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dc. maig 14, 2008 8:24 pm

NENAAAAAA Raki, que wai!! :-///: :-///:

ayyy pillina pillina!! jejejeje

Això està aki mateix ja!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. maig 15, 2008 9:45 am

Marjo els dos estàn be, el primer potser es vistos i tots junts quedaran be, pero vamos que pots ben be posar qualsevol dels dos....

Raki jejejeje! M'alegro de que ho passessis be.

Jo ja estic per Lleida, no se ben be que faré pero vamos que si quedeu em dieu alguna cosa!

Urgell bona idea lo de donar la noticia del casament. Jo penso com tu, que s'ha de disfrutar de la boda en la preparació, perque el dia de la boda no tens temps de res. Ahir ho parlava amb ma mare, hi ha tantes coses que si pogues tornar enrere faria o intentaria veure millor! Son xorrades, pero es que no te dona temps de res! Exemples: no vaig provar l'aperitiu, crec que no tinc fotos amb les meves millors amigues!, ni una foto de les dos families, ni moltes fotos amb gent, ni de totes les entregues! Tinc milers de fotos pero me'n falten altres, al final sols te fas fotos amb la gent que t'estira per fer-les.
Consell: aixi que si us fa ilusio tenir una foto amb algu, dieu-li que us estiri de la maniga perque vosaltres anireu en un nuvol-.
I passa super volant, intentant exprimir cada moment perque m'ho van dir, pero de debo, no tens temps! Aixi que disfruteu dels preparatius que es part de la boda.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dj. maig 15, 2008 10:30 am

Gràcies pels consells Glori!!
La veritat és que en cosses així, l'experiència dels demés serveix moltissim, perquè et pots imaginar, però fins que no ho vius,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dj. maig 15, 2008 11:18 am

I tant Glori! Segur que ens aniran molt bé! Jo ja em començo a atabalar una mica amb el munt de coses que ens queden... tot està controlat, però res acabat, així que no anem molt bé de temps...
I a més, a la feina tinc molta paperassa...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dj. maig 15, 2008 2:28 pm

Noies! Ja tinc llibre de familia! És una tonteria però em fa il·lusió, no se, ja he començat la meva nova familia, jeje.

Lo fotut serà que quan li digui al Pablo, em dirà: ah, vale. Pero bueno...homes!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dj. maig 15, 2008 3:44 pm

Hola nenes que tal?

Gracies glori pels consells, intentarem seguir-los encara que aquell dia crec que no penses en res i et deixes portar pel q va passant

Bueno, me'n vaig cap a la pelu que avui em fan la primera neteja de cutis (no me n'he fet mai cap o sigui que a veure que tal va) Ja us explicaré
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. maig 15, 2008 7:33 pm

Hola noies!

Primer de tot felicitar a la futura mamita! Felicitats Laura! Quina ilusió nena! Me'n alegro moltíssim per vosaltres de debò! Ja veuràs que aquest cop tot anirà super bé i d'aquí nores tindreu al vostre bebito en braços i ja sereu una família al complert! Felicitats de veritat carinyet!

I mil gràcies también per l'ajuda amb el pastís! quan ho tinga mig manegat ja et dic què tal vale??? I si montant-lo em surt algun dubte també t'ho comento wapi! GRÀCIES!

Marjo, ens has deixat a totes amb la intriga nena! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: Ens tens a totes angoixades!

A mi m'agrada molt el primer detallet el del celofan! Tots dos than quedat genials pero m'agrada més el primer! Cosa de gustos!

Gema, la imprenta mía es la Solé justo delante del rectorado, al lado de una gestoria que se llama Infe más o menos.... casi en la esquina pero no es Canonge Brugulat, se ve desde la entrada al parking del rectorado para que me entiendas...

Estic contenta perque ja tinc casi totes les cançons triades de la boda, d'entrada, ball, regal pares, només me falten 4 per les parelles de nuvis.... (casi res....) La dels pares la vaig triar gràcies al foro i n'estic super contenta! Quin fart de plorar es faran!

PER CERT GLORI! CONTA CONTA! QUIN ES EL DICHOS REGAL DE PRONOVIAS???????????????? NECESSITEM SABER-HO!

Raki stas wapísima disfrassada! Aquella nit devies de causar furor!

Ja os queda no res noies!!!!

Ah Ica! Passa'm les invis per privi que también em fa ilusió veure-les o per mail!

Ah! El nen que em porta els anells ja ha començat a caminar! Qué bé!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. maig 15, 2008 7:34 pm

Ah nenes! jo no puc quedar aquest cap de setmana perquè demà estem d'aniversari..... 8 anys junts i segurament farem una escapadeta el cap de setmana....
Elena Set'08

EntradaAutor: ica » dj. maig 15, 2008 7:39 pm

Glori estic segura que els teus consells ens ajudarán a disfrutar més de cada moment, però segur que es el que dius tú, que encara que ho sàpiguis et vas deixant portar i acabes passant el dia dal d'un núvol.... Quan te n'adones ja ha passat i al cap de no res ja tens el teu llibre de família!!!!! Que guai...!

Ostres Mar, que bé! Jo encara no m'he decidit de pelu, la setmana que vé intentaré anar a una altra que vull probar que fan molta cosa d'estetica i si m'agrada ja intentaré que em coneguin per a que em pentinin per la boda i em facin tot lo d'estètica.

Ahhh i avui ens ha arribat la partida literal de naixement de l'Albert que la vaig demanar fa dos setmanes per internet. No m'esperava pas tanta eficiència! Ens hem estalviat d'anar a Barcelona expressament.
I ara la veritat es que no sé que hem de fer. Anar al registre civil o a l'Ajuntament?
Imatge
ica

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. maig 15, 2008 8:55 pm

Ica quina gràcia! Al veure l'adreça me adonat que conec uns veins teus! Del mateix bloc pis 3r D! El Marian i la Dana! M'ha fet gràcia!

T'ha quedat tot super xulo! M'encanta tot el conjuntet! I sortiu molt molt wapos i super naturals tots 2! un 10!
Elena Set'08

EntradaAutor: ica » dj. maig 15, 2008 9:22 pm

Ostres Elena, doncs pel nom no se qui son... la veritat es que del primer pis no passo i no sé qui hi viu al 3er D! Si els vegés segur que sé qui son, pero ara mateix m'has mort!

Quina gràcia...
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dj. maig 15, 2008 10:08 pm

MOLTES FELICITATS ELENA!!

Noies, ja tenim viatge tancat!! al final a RIvera Maya... els eeuu els deixem per quan poguem gastar com es mereix al anar allà....

del 2 al 9 d'octubre!! :-///: :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dv. maig 16, 2008 8:40 am

Hola a totes!
Bon divendres! Ja veig que feu progressos adequats.. Elena ja ho tens tot i et queden un munt de mesos! Què faràs durant tot aquest temps! Jo us penjo les nostres invitacions i també hi ha la mostra dels detalls per a què pugueu xafardejar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. maig 16, 2008 3:14 pm

Ostres, stres ostres... dia i mig enfeinada!!!! i no dóno l'abast!!!!!! Heu explicat moltes coses... a veure si sóc capaç de recordar tot el que volia comentar.

Marjo... quina intriga, per déu!!! a veure si ens ho expliques aviat!!!! A mi m'agrada més el segon model de detallet... però vatja em sembla que ha triomfat més el primer... jejejeje

Key... nena, nena, nena... a riviera maya!!!! com mola... ja veuràs que serà genial... i podràs fer coco-loco, nadar con los delfines, sol y playa, masajes, barra húmeda... jajajja (es que tinc una coreo per punta cana, ja us la faré... la podeu adaptar perfectament!!! jajajajjaja)

Raki... nena.. fa pinta que t'ho debies passar teta!!!!! Que xula amb l'atuendo al cap... m'ha fet molt de riure!!!!

Urgell... vale... q esto es muy fuerte!!!! Nena,.. quines invis més xules..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jolines... estàs super reguapíssima!!!! I ara explica'm pq hiha 50 models diferents de targetetes petites!!!! per a quantes coses les necessites???? cuenta, cuenta!!!!

Elena... felicitats per aq 8 anys!!!!! que es diuen ràpid!!!!!

felicitats de nou per la Laura...

ai... segur que em deixo alguna cosa!!!! quina ràbia!!!! Jo demà estarà tot el dia a Mollerussa a la festa del comerç just... ala... a pringar com a sant jordi!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dv. maig 16, 2008 5:44 pm

hola guapes!
SEnto el pringament de la Ceci, jo si et serveix de consol també estaré per Barcelona fent relacions socials i acabant de donar invitacions, ole!!!
Sobre el munt de targetes era el model que ens va enviar la noia del disseny, i n'havíem de triar un. És que no tenia forma de tallar i treure-ho, per això us ho he enviat tot! són negres i senzilletes les nostres invitacions. text directe i avall que fa baixadaaaaaaaaaaaaaaa!
Elena, felicitats!

Nenes, ànims que ja és cap de setmana...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dv. maig 16, 2008 6:01 pm

Hola nenes, que be ja som divendres >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Key que be que ja hagis lligat el viatge i a Punta Cana, això sona a paradís total :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ceci estaras tot el dia a Molle, quina jugarreta, per un dia que marxo i vens tu, m'hagues encantat venir-te a fer una visita pr es que tinc dinar familiar a Cunit i marxarem de Guissona directament pq el meu home treballa al matí. Aprofitaré per donar les invitacions als cosins i a la tieta. Ara vaig a prepararles :-)ok: :-)ok:

Urgell que xules les invitacions, sencilles i elegants :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Be em sembla que ja us puc dir el secretet (que consti que es un secret pq no ho sap ni la família) PER FI ENS HEM COMPRAT UN COTXE :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: El meu home el necessitava per anar a treballar un cop ens casessim pq ell viu i treballa a Guissona i al setembre vindrà a viure a Molle. Voliem esperar al setembre pel tema peles pr ho hem estat mirant i ens hem decidit a fer-ho ja. Ara tinc que esperar a la setmana vinent pq avui a Molle esta tot tancat pr ja ho tenim tot lligadet :-)ok: :-)ok: :-)ok: . Elena al final no vaig anar a veure el teu home pq el Touran per molt bons tractes que ens fes s'escapava molt del pressupost i al final ens hem decidit pel Zafira, que es mes assequible encara que no te les prestacions del Touran pr ja ens va be. Espero que no et sapiga greu :-()-)

Be quan el tingui definitivament ja us ho diré

Bon cap de setmana a totes si no tornem a parlar :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. maig 16, 2008 6:05 pm

guai!!! Cotxe nou!!!! Alegria, alegria!!!!
Imatge
Urgell2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants