Autor: Urgell2 » dc. maig 14, 2008 1:09 pm
Hola guapíssimes! No dono l'abast a llegir-vos és que vaig una mica de cul... això s'acosta.
A veure, felicitats als futurs pares, recén casats que s'ho van passar de conya, futurs marits entrajats, tenyides a disgust... i estafades amb la roba interior, ressacosses... i a la resta, també felicitats i bon dia!!! Alegrem-nos, dones i un somriure, que és l'únic que no disgusta i no costa calers!!!
Ica, jo sí vull veure les fotos, perquè m'agradaria fer-ne algunes com a detall.
Els meus progressos... em dóna la sensació que vaig de cul, però encara ens queden algunes invitacions (poquíssimes). També tenim decepcions de gent que no ve o gent que fa un escàs regal (encara que sempre hem dit que els invitàvem -especialment família-). I... a veure...
* he comprat dos joguines per omplir-les de xuxes per als meus portadors d'anells (per a sobornar-los que arribin a l'altar). Encara no les he omplert, però us les ensenyo plenes i embolicades.
* estem enllestint còpies de fotografies per a gent especial. TEnim alguns sants... però aquests regals els deixarem damunt la taula per a què no es faci molt llarg.
* ens han regalat la nit de noces a un hotel-spa amb massatge i tot inclòs. No sabem qui ens ho ha regalat encara que ho sospitem...
* i hem fet un detall que a les persones que els hi hem fet els hi ha encantat i ja s'han emocionat: a les persones que són la padrina de bodes i els testimonis i els xofers... els hi hem fet una fotografia d'ells i nosaltres, o una fotografia especial i amb un escrit... recordant els que ens uneix i demanant-los el que sigui: que ens portin amb el cotxe, que siguin la padrina... al donar aquest regal, no us imagineu la gent quina cara posa, la gent s'emociona per la forma de demanar-ho... perquè en tens un record.. i els hi fa molta il.lusió. és una xorrada però nosaltres creiem que així vius més la boda des de fa dies.
* ahir, prova de perruqueria. un pentinat tranquil.let i poc complicat, que s'aguanti força el cabell i recomanacions: compte amb els cabells a la cara, els fotògrafs s'emprenyen i a més, contínuament estàs tocant-te'l. (només són consells).
Ostres, quina ràbia m'he tornat a deixar el fitxer de la invitació! Si tardo molt.. escanejo alguna que tingui en paper i llestos! Quin rotllo us he fotut......