NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dt. maig 13, 2008 8:39 am

M'he aventurat i ho he fet jo a partir una sessió de fotos que ens va fer ma germana!

A mí m'han parlat d'una que hi ha prop de corts catalanes a Balafia, està en un dels carrers que hi ha sota el pont al costat de la via. Algú n'ha sentit a parlar? Es diu Imprenta-Gràfica, i el poc que en sé es perquè tenen pagina web...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dt. maig 13, 2008 8:48 am

Si les voleu veure, us les envío per privi. Es que encara no no voldría que les vegés ningú fins que n'haigui entregat algunes i hi ha un parell o tres d'amigues meves que están registrades al foro.
Imatge
ica

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 13, 2008 11:26 am

Laura Felididades wapa, la vida pone las cosas en su sitio a que si.....
Ceci siento mucho lo que te paso con el peluquero, que tio mas jili.... si tu le dices que quieres el pelo rubio porque mecachis tiene que ponerlo moreno no lo entiendo, es para meterle una denuncia....desde luego.... pero tu no te preocupes que se arreglara, ya lo veras........
Mi nene ya tiene trajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee por finnnnnnnn se lo compro el sabado en PROTOCOLO en Bcn, dice que lo atendieron muy bien y que le gusta mucho.... ya veremos.... jejejejeej
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 13, 2008 12:17 pm

Ica... jo treballo amb la gràfica a nivell profesional... i treballen molt molt bé... encara que la paia és una mica llunàtica i vol que li portis el format perfecte....

Però clar,... jo et parlo de coses q valen molts molts calers (pancartes, carpetes, tríptics)!!! I són lents. Però ho fan amb molta qualitat.

Jo les vull veure!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: ica » dt. maig 13, 2008 12:36 pm

Ara t'ho he enviat per mail, a veure que si t'agraden...
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 13, 2008 7:58 pm

Ja t'he respost per mail... però en sèrio: M'HAN ENCANTAT!!!!!!

Lau: moltes felicitats, ja veuràs com tot anirà bé i podreu formar la família que tan desitgeu... i que de fet: ja sou una família!!! Moltes felicitats... ja aniràs explicant. Per cert... jo diria que no hi ha res en ferm de quedar aquesta setmana... Si eso ja direu...

Nani!!!!! Otro hombre con traje!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! Felicidades.... una delas cosas importantes a tachar de la lista!!!!! Lo del peluquero.. mira... paso de él... le haré mala prensa, evidentemente... y a ver si encuentro el día para que me arreglen lo del color....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. maig 13, 2008 9:00 pm

Hola nenes que tal? Jo porto un costipat impresionant no faig res mes que estornudar :-( :-( :-( :-( :-(

No se si us havia comentat que el meu home també te el traje triat Se'l va comprar al Castellà de Tàrrega que es on sempre es compren els trajes tota la seva família pel que estava cantat que se l'agafaria allí

Aquest dissabte fem dinar de cosins o sigui que toca repartir més invitacions >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ica jo també vull veure les invitacions :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

A i la setmana vinent us explico una novetat ?:) ?:)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dt. maig 13, 2008 9:36 pm

Ostres Mar......... QUINA INTRIGA!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/

Ara t'ho envío.
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. maig 13, 2008 10:06 pm

Es que fin que no estigui tot lligat no vull dir res que despres les coses s'espatllen :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dt. maig 13, 2008 10:11 pm

Bueno, doncs haurém d'esperar... :-(

Per cert, felicitats pel traje del nuvi! El meu home, també se'l volía anar a mirar al Castellà de Tarrega però ma sogra se'l vol endur a Manresa que ho coneix i hi ha molt bones sastreríes.
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dt. maig 13, 2008 10:41 pm

Ica, que jo també vull veure aquestes invitacions!!

Avui ma mare ma fotut una bronca que flipes, per tot el que tinc pendent a fer.... estoy estresada!! i si miro l'agenda, fins al juliol, només tinc un cap de setmana en blanc... jo, nu se... nu se!

Marjo, a veure si lligues la novetat i ens l'expliques aviadet!

Ceci, t'hauré de demanar un favour.... :o-o: ja parlarem, a veure si trobem un moment... ultimament em fa l'efecte que només corro i no arribo enlloc...

Ah, enhorabona per aquests homes que ja tenen traje!! :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. maig 13, 2008 10:45 pm

Lau ja veuràs com tot surt be dona!

Ceci quin perruquer és el del desastre? Per saber-ho més que res, no sigui que se m'ocurreixi anar-hi i em posai de color rosa o a saber!

Ica jo tambe vull veure les invitacions please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 14, 2008 12:08 am

Gemma!!!! El que tu vulguis, dona!!!! Ja ho saps!!!!!

Mar.... q fort... una setmana d'intrigaaaaa'??????????? Uala!!!!!!! Que fort.... esperarem doncs... I felicitats per aquest traje!!!!! Ja gairebé els tenim a tots vestits!!!!!

Glori... el perruquer assassí de rosses és el Pere Saiz, de l'¡avinguda Madrid. jajajja ja em perdonareu de posar referències aquí... però li tinc tan mala gaita... que si puc donar-ne males referencies em quedo més a gust!!! jajajjajaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. maig 14, 2008 7:58 am

Jejejeje, :-)ok: Ceci!

A veure si et passa el Jesus la foto de la supertiara, has passat i l'has vist o algo??

Jo avui vaig a tallarme les puntes i una mica el serrel, que porto el cabell horrible... ahir hem va ficar el color ma mare, al final, hem vaig ficar el castany fosc... però m'ha quedat superfosquet... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 14, 2008 1:09 pm

Hola guapíssimes! No dono l'abast a llegir-vos és que vaig una mica de cul... això s'acosta.
A veure, felicitats als futurs pares, recén casats que s'ho van passar de conya, futurs marits entrajats, tenyides a disgust... i estafades amb la roba interior, ressacosses... i a la resta, també felicitats i bon dia!!! Alegrem-nos, dones i un somriure, que és l'únic que no disgusta i no costa calers!!!
Ica, jo sí vull veure les fotos, perquè m'agradaria fer-ne algunes com a detall.
Els meus progressos... em dóna la sensació que vaig de cul, però encara ens queden algunes invitacions (poquíssimes). També tenim decepcions de gent que no ve o gent que fa un escàs regal (encara que sempre hem dit que els invitàvem -especialment família-). I... a veure...
* he comprat dos joguines per omplir-les de xuxes per als meus portadors d'anells (per a sobornar-los que arribin a l'altar). Encara no les he omplert, però us les ensenyo plenes i embolicades.
* estem enllestint còpies de fotografies per a gent especial. TEnim alguns sants... però aquests regals els deixarem damunt la taula per a què no es faci molt llarg.
* ens han regalat la nit de noces a un hotel-spa amb massatge i tot inclòs. No sabem qui ens ho ha regalat encara que ho sospitem...
* i hem fet un detall que a les persones que els hi hem fet els hi ha encantat i ja s'han emocionat: a les persones que són la padrina de bodes i els testimonis i els xofers... els hi hem fet una fotografia d'ells i nosaltres, o una fotografia especial i amb un escrit... recordant els que ens uneix i demanant-los el que sigui: que ens portin amb el cotxe, que siguin la padrina... al donar aquest regal, no us imagineu la gent quina cara posa, la gent s'emociona per la forma de demanar-ho... perquè en tens un record.. i els hi fa molta il.lusió. és una xorrada però nosaltres creiem que així vius més la boda des de fa dies.
* ahir, prova de perruqueria. un pentinat tranquil.let i poc complicat, que s'aguanti força el cabell i recomanacions: compte amb els cabells a la cara, els fotògrafs s'emprenyen i a més, contínuament estàs tocant-te'l. (només són consells).
Ostres, quina ràbia m'he tornat a deixar el fitxer de la invitació! Si tardo molt.. escanejo alguna que tingui en paper i llestos! Quin rotllo us he fotut......
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 14, 2008 1:09 pm

Hola guapíssimes! No dono l'abast a llegir-vos és que vaig una mica de cul... això s'acosta.
A veure, felicitats als futurs pares, recén casats que s'ho van passar de conya, futurs marits entrajats, tenyides a disgust... i estafades amb la roba interior, ressacosses... i a la resta, també felicitats i bon dia!!! Alegrem-nos, dones i un somriure, que és l'únic que no disgusta i no costa calers!!!
Ica, jo sí vull veure les fotos, perquè m'agradaria fer-ne algunes com a detall.
Els meus progressos... em dóna la sensació que vaig de cul, però encara ens queden algunes invitacions (poquíssimes). També tenim decepcions de gent que no ve o gent que fa un escàs regal (encara que sempre hem dit que els invitàvem -especialment família-). I... a veure...
* he comprat dos joguines per omplir-les de xuxes per als meus portadors d'anells (per a sobornar-los que arribin a l'altar). Encara no les he omplert, però us les ensenyo plenes i embolicades.
* estem enllestint còpies de fotografies per a gent especial. TEnim alguns sants... però aquests regals els deixarem damunt la taula per a què no es faci molt llarg.
* ens han regalat la nit de noces a un hotel-spa amb massatge i tot inclòs. No sabem qui ens ho ha regalat encara que ho sospitem...
* i hem fet un detall que a les persones que els hi hem fet els hi ha encantat i ja s'han emocionat: a les persones que són la padrina de bodes i els testimonis i els xofers... els hi hem fet una fotografia d'ells i nosaltres, o una fotografia especial i amb un escrit... recordant els que ens uneix i demanant-los el que sigui: que ens portin amb el cotxe, que siguin la padrina... al donar aquest regal, no us imagineu la gent quina cara posa, la gent s'emociona per la forma de demanar-ho... perquè en tens un record.. i els hi fa molta il.lusió. és una xorrada però nosaltres creiem que així vius més la boda des de fa dies.
* ahir, prova de perruqueria. un pentinat tranquil.let i poc complicat, que s'aguanti força el cabell i recomanacions: compte amb els cabells a la cara, els fotògrafs s'emprenyen i a més, contínuament estàs tocant-te'l. (només són consells).
Ostres, quina ràbia m'he tornat a deixar el fitxer de la invitació! Si tardo molt.. escanejo alguna que tingui en paper i llestos! Quin rotllo us he fotut......
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dc. maig 14, 2008 1:50 pm

Hola nenes,vaig de cul i jo com la Key em dona la sensacio que nomes treballo. Em sembla que agafaré vacances a primers del mes vinent pq no puc mes :-( :-( :-(

Necessito la vostra ajuda. Us poso dos fotos dels obsequis dels homes i m'agradaria que em diguessiu quina us agrada més pq jo no hem desideixo
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. maig 14, 2008 2:08 pm

Urgell, no et vas fer fotos del pentinat?? el que comentes del pel a la cara, m'ho va dir també el perruquer...

El que cmentes dels regalets, als padrins etc m'ha encantat! crec que és un detallàs!!

Marjo, veient el que dius de les vacances m'estic apenedint una mica, ahir les vaig demanar i no hem decidia, i les he agafat dos setmanes abans de la boda, i uns dies a finals d'agost.. aixi que m'esperen tres messets de canya!!

Els detallets, no se que dirte... a mi m'agrada molt el celofan, però el segin potser encara vesteix més! queda xulissims Marjo!! Quines mans que tens
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 14, 2008 2:52 pm

Nenes, no tinc fotos del pentinat, només que és molt senzill i les fotos que em va fer la perruquera són més aviat de com em faria el davant, per a què no em quedi molt aplastat a la cara i es vegi més dolç. sobre els regalets, els dos són superxulos, m'agrada molt la targeta, potser em decidiria pel segon per canviar una mica i abandonar el celofan, però facis el que facis, amb els dos quedaràs bé.
Nenes... vacances? si no us en donen, les que haguem passat ja pel "tràngul" us ajudem, no patiu!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 14, 2008 5:35 pm

Ola noies,ja vec ke totes anem igual de temps,a mi em pasen els dies volant
i aixo ja o tinc a sobre avui 1 meses.
La despedida perfecta,el temps no va acompanyar gens,pero la farra i la festa va estar servida,em van disfrassar de ballarina,una gran jugarreta no m´agrada el color blanc i elles em fiquen tota blanca de cap a peus,el cap el portava molt original ja penjaré una foto,el sopar inmillorable PACHA
el boy no cal ke digui res ,sala vip tota la nit per nosaltres,segurata a la porta mentre anavan a la discoteca,els detalls prefereixo no explicar-los.
una despedida es una despedida SECRETOOOO,en privat encara es pot explicar pero aki prefereixo millor no.si alguna esta interesada en visita la pagina web del boy la paso en privat.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants