Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: nuria74 » dc. maig 14, 2008 11:33 am

Chiky, la instància és un imprès que he agafat a l'Ajuntament on posa EXPOSO i SOL.LICITO...
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 11:37 am

uria no si ja sé que és una instancia era per posar-te el model o no :-)ok: Doncs quan l'omplis en l'apartat Exposo has de posar els motius:

Exposo:

- Que actualment estic cercant una feina blablablaal
- Que considero que el meu perfil s'adecua a la plaça bacant....

i així anar fent i despres

Demano:

- Que se'm tingui en compte en el procés de selecció blablabla....

No sé si m'he explicat prou....

Gràcies Arohha bonica!!!! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 14, 2008 12:11 pm

Hola nines!!!!!

Bé, primer de tot MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PER LES VOSTRES FELICITACIONS!!!! SOU LES MILLORS!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Pfffffff nines,.......... vaig de p**** cul, i no em dona temps d’explicar-vos tot el que voldria, ni entrar a tots els vostres posts,.... una me,....!!! :--(

Chiky, reina, així que tu també ja comences a tenir insomnis pre-boda??? Uffff,.....mare meva!!! Quins nervis!!! :-))
Ostres, veig que això de l’autocar és un tema que et porta de cap!!
Tranquil.la nina, ja veuràs com trobeu un lloc de sortida on a tothom li vagi bé!!!! :-)ok:
Ah, i quin regalet en Raül, no????? Molt bé!!!! A mi no m’ha regalat res el meu futur,.... però no em sorprèn,.... ell, com sempre, fidel als seus costums!!! neujor:-) neujor:-)
Ah, i enhorabona!! He vist que ja teniu la cançó de sortida,.... Després escoltaré quina és, ja que pels títols sóc nefasta!!! neu:-D
Aiiiiiiiiiii, sí, que me n’oblidava, jo també posaria les targes amb els noms a conjunt amb tot!!! Ja que hi ets,..... personalment crec que quedarà millor!!! Ànims!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nuria, reina, això de la instància crec que és com t’ha explicat la Chiky,.... Has mirat per Internet??? Segur que trobes exemples,.... :hmm::

Tetesssss, que ja t’he enviat les fotosssssss!! Perdona pel retard, però és que estic molt liada!!!!! :o-o:

Pffffffffff,..... ja no sé què més volia dir,.... :o-o:

Petons!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dc. maig 14, 2008 12:19 pm

Chiky jo estic amb totes que les tarjetes a conjunt! :-)ok:

Núria això que t'ha explicat la Chiky de la instància és així, a l'Exposo dius els motius:
que t'has assebentat que ha sortit en oferta una plaça de ... tal i que estàs interessada en la mateixa etc, que compleixes els requisits que es demanen a les bases etc. per la qual cosa presentes el curriculum per tal de formar part al procès selectiu per cobrir la palaça de referència o algu aixis.
Al Sol·licito dons lo que t'ha posat la Chiky! :-)ok:

M'alegro que el nen estigui molt millor! neukiss-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. maig 14, 2008 12:20 pm

siiii cumeta ja les he vist!!! ja t'he respost pero t'ho torno a dir amb una paraula, GUAPISSIMAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 12:28 pm

Ei precioses!

Passeu pel meu post plis i opineu sobre un model de targes per les taules que he fet a veure que us sembla val???? em farieu un favor :-)ok:

Cumeta reina no t'estressis!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 14, 2008 1:02 pm

Chiky ja te deixat la meva humil opinió... :-()-) :-()-) :-()-)

Núria, m'alegra que el peke estigui millor!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 14, 2008 1:57 pm

Vinga reines...me'n vaig a fer totes les coses que haig de fer...ja us posaré novetats al post!

Petonets! :-)) :-()-) :-()-) neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dc. maig 14, 2008 2:18 pm

Que vagi bé Míriam!!!

Chiky, ja ho sé que ja saps què és una instància, perdona, no és el que volia dir... pensava que hi havia diversos models! Gràcies per les vostres respostes, nenes, amb això ja em faig una idea més clara! Aquesta tarda vé la meva mare a cuidar-se des pekes i jo baixaré a la oficina per fer el meu curriculum i recopilar tots els meus papers... també faré la instància, ja us posaré el text, per a què em digueu què en penseu, i si hi ha cap falta...

Gràcies de tot cor, nines, sempre es pot comptar amb vosaltres :-)) :-))
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 14, 2008 2:20 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Tetes, MOLTÍSSIMES GRÀCIES GUAPA!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nuria, nina, me n'alegro moltíssim que el teu ninet estigui millor!! Que bé!!! És que quan els veus tan petitons,.... :o-o:
Per cert,... t’ha sortit això de la instància?? :hmm::

Nines, sabeu què? M’acaba de telefonar l’home de la meva cosina, que serà qui em portarà a l’església (la meva mare ja ho ha organitzat tot!!! Jajajajjaja) i m’ha dit: tria, entre un Mercedes, un Chrysler o un cotxe antic!!! M’he quedat flipant!!!Pffffff,.... amb aquestes coses al.lucino, i és quan me n’adono del poquet temps que queda!! En fi!!!
L’altre dia el meu tiet ens va donar un sobre amb calerons, i a dins hi havia posat un postal, feta per ell, on ens deia l’il.lusionat que estava de compartir aquest dia tan important amb nosaltres!!! Mare meva, se me queia la llàgrima!! Jo no sé pas el dia del casament,.... quin dramon!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ostres, perdoneu pel rotllo,.... :o-o:

Fins ara maques!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 14, 2008 2:28 pm

Nina, jo triaria un cotxe antic, els tenen super ben cuidats, no sé, a mi em fa una il.lusió anar amb un cotxe diferent, i per les fotos, queden molt bé!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 2:41 pm

Nuria quan ho tinguis fet si necessites un cop d'ull només ho has de dir!!! :-)ok:

Ostres Cumeta que bé no???? caram quina sorpresa!!!!!! i que escolliràs???? ja veus aquests detalls t'arriven a dins el cor quan veus la gent il.lusionada.... jo no sé vosaltres pero jo quan veig la gent rollo he d'anar a mirar vestit, faré això i lo altre i tot això es per nosaltres pel nostre casament!!!! :-)) :-)) ho fan per nosaltres.... i penses la que estem liant!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 14, 2008 2:50 pm

Tens raó amb això Chiky, ho fan tot per nosaltres, quins nervis!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 14, 2008 2:55 pm

Hola nenes, com van els nervis? ja he vist que teniu una pila de posts!! ja doneu a bast a omplir-los tots? jeje
jo avui ja he començat a treballar, se m'ha acabat la bona vida, en Josep encara està a casa, fins dilluns no comença.
Ahh, quan vam tornar d'Islandia vam marxar a Donostia, super bé, a veure si trobo temps i us poso alguna foto, encara que de la boda no en tinc més, a veure si quedem amb algú i ens les passen!

Ahh felicitats a les GEMMES!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 3:02 pm

Ei Shyla benvinguda al mon real!!!! dura la tornada suposo.... ja ens posaràs fotos!!!

Els nervis.... ara ja comença l'histerisme col.lectiu de les de juny..... :-)ok:

Gracies per la felicitació!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dc. maig 14, 2008 3:30 pm

Nenes, per fi he acabat el meu via-crucis amb les vacunes!!
Ja estaba cansada de trucar tota la setmana i m'he presentat allà! :-)) Ens han donat hora pel 26 de Maig, l'Àlex a les 13.30 i jo a les 14.00 h, ala cap bactèria xunga ni cap virus raro podrà amb nosaltres!! :-///: :-///: Ens posaran tifus (crec que son pastilles), hepatitis A, malària i tetanus.... >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 14, 2008 3:30 pm

bueno, m'ho estic agafant amb calma! dige'm que avui estaré al 60 %, jeje

tranquil·les que segur que tot us anirà molt i molt bé, pensa que aquell dia estas com en un núvol i passa tot tan ràpid que no te n'enteres de res. Tants patiments pel pentinat, el maquillatge, les flors, les sabates, etc etc, i llavors ni t'hi fixes, bueno al principi sí però després ja no.
Visitant

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 14, 2008 3:32 pm

bona tarda gironines!!!

a mi també em queda un mes!

MOLTES FELICITATS GEMMES!!!

chiky que bo lo d'en Raul... 2x1, ja està bé així mira per l'economia familiar.... jejeje

cumeta quin detallas no? quin escolliras???
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 3:34 pm

Ei molt bé winy!!!! pero nena amb tanta vacuna pren paciència per que algunes fan reacció o sigui que pot ser que tinguis cagarrines!!!! pero fas bé així estaràs ben protegida!!!! :-)ok:

Shyla tu aterra a poc a poc..... i per això de les preocupacions és allò que et diu tothom quan ja s'ha casat epro que tu no afs ni cas quan encara estàs amb els preparatius.... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 14, 2008 3:34 pm

benvinguda shyla!! que tal estas?? supos que molt bé!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants