Hola kukes!!!
Primer de tot
GEMMES, GUAPES, FELICITATS!!!!
Winy, jo tampoc no ho he entès...
Chiky, fes les tarjetes tu mateixa, seria una pena que ara no quedés bé per una xorrada com aquesta. Total, ja no vindrà d'aquí la currada.
Sira, a mi també m'hagués agradat tenir la sorpresa del
traju del meu home el dia B, però elle no està molt segur del seus gustos pel que fa al tema vestimenta, i em va dir que volia que tot surti perfecte aquell dia i ele no la volia cagar! Però total, va ser ell que va escollir el traju, i com que va agafar el primer que es va emprovar, no vaig poder opinar gaire... però si això el fa estar més tranquil... per cert, volia regalar-li alguna cosa pel casament i no sabia què, doncs ara ja ho sé, li regalaré uns
gemelos ben guapos!
Aquest matí he anat al pediatra amb el meu peke, ja està molt millor! Encara té la panxa una mica inflamada, però ja no vomita ni res, o sigui que demà, cap al cole, que hi falta gent
Nenes, us enrocordeu que us vaig dir que deixava estar això de les opos de moment i que m'havia inscrit a la borsa de treball de l'ajuntament... doncs ha sortit una plaça d'auxiliar administrativa ara mateix i he de presentar el meu currículum amb una instància... però què hi he de posar a aquesta instància??? QUe em podeu ajudar??? Es que jo sempre he treballat en empreses privades i no sé com es fa això... a més a Suïssa és molt diferent.
Espe, guapa
1 mes!!!!