Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 9:08 am

Si això m'agradaria fer, parlar-ho amb ell i ja està... a veure si vol, sincerament jo no crec que a ell li faci especial ilusió pq no es un noi que li agradin aquestes coses... però potser com que es la boda del seu germà no sé.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 9:09 am

A veure... Fotillos... Però les treure d'akí res, ok!!

Bueno... La foto en la q surto amb el meu nen, sense comentaris... Estavem fent el burro, però aquí no en tinc cap més

En la dels cosins, d'esquerra a dreta, la meva cosina Carolina (q és com la meva germana), la nòvia del meu cosí i millor amiga de la núvia, el meu germà, jo i el meu nen
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 13, 2008 11:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 9:11 am

Ah! En el nostre cas, el padrí és el germà del meu nen... Pq ell va ser-ho en el casament del germà, així q estava bastant clar... Als amics probablement els posarem de testimonis
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 9:25 am

CROKETA estás molt guapa!!! Us veig molt feliços jijijiji ja no ens queda res a nosaltres!!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 9:27 am

Jejeje... És q ens ho vam passar de conya... Y eso se tiene q ver!!!! Per això en la q vam fer abans d'entrar a l'esglèsia estem tots tan ben posadets, sense fer cares rares, jejeje

Per cert!!!!!!!!!!!!!! El tast el tenim divendres al mig dia!!!!!!!!!!!!!! Ja hem dit els plats q volem tastar i tot!!! Aixxxx, quines ganes
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 9:29 am

bon dia guapes!!!!!

com ha nat al pont??? a mi ja m'han començat a fer la cuina... ja la tenim tota desmonatada... ja tinc unes ganes que estigui acabada jejeje
croketa fotos..... segur que anaves guapissima!!! que bé que ja tens solucionat el tema pentintat...
rachi ja ho has escollit??? és la mateixa manteleria que la que vaig escollir jo... l'únic que els llaços que posarem són de color gris perla!!!! et quedarà xulíssim...

G14 fotos de la prova del vestit!!!! quins nervis... jo la tinc el dia 21!!!!

fiancee jo potser també parlaria amb el teu cunyat.... xo és una mica delicat!!! el meu padrí serà el nebot del meu nen...

ahh nenes que divendres marxo de despedida!!!!!! la meva primera despedida!!!!!!!! jejeje quines ganes.... tp m'han dit on anem...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 9:31 am

croketa estas guapissima de veritat!!!!!!!!!! quina gracia la foto de vosaltres 2!!! jejeej
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 9:39 am

Jejeje... És q som una mica pallassos i el meu cosí no parava amb la càmera... Pues es lo q pasa!

Mary... Q és això del primer comiat... Q en tens varios?????????
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 9:53 am

si em fan 3 despedides.... jejeej amb 3 grups diferents d'amics!!!!! acabaré saturada de tanta despedida... jeje xo em fa molta ilu!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 13, 2008 9:54 am

croketa...

estas super guapa... aix quines ganes danar a l´engel!!! Per cert, al finbal qui et va maquillar??? Una noia de langel també, o com va anar??? Però pel casament et maquilla ella o el pere??? Per cert, la teva cosina em sona, però no se la veu bé, tens una foto d´ella on se la vegi millor???

Mary... no vaig veure cap de color gris perla, vols dir que el verde manzana que dic jo, no es el teu gris perla???? i amb la llum no em vaig empanar??? O tu has vist el verd poma que et dic???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 10:01 am

rachi potser que sigui el mateix.... xo no potser amb la llum és veu més grisos... vas veure el que era granate tornasolat??? estic entre el que el que t'has quedat tu o el granate tornasolat... xo el que em fa por és que depen de les flors que posi el granate pot desentonar una mica...
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 10:10 am

Doncs ara no en tinc cap... Buscaré per casa a veure si en tinc alguna més... A part, he d'escanejar la oficial del casament i allà si q se la veu bé. Ja te la passaré

La noia q em va maquillar és maquilladora i es veu q és col·laboradora del Pere, però pel casament em maquilla ell... Però la noia ho va fer super bé... De fet, segur q l'has vist, pq és la q està sempre allà amb l'Àngel i et renta el cap... La vertita és q estic super contenta pq tant el pentinat com el maquillatge em van durar tooot el dia i amb el vent, la pluja i el fiestón, és molt!!

Per cert, us heu fixat en el ram?? No sé si es veu massa bé, però era preciós i feia una oloreta més bona!!! Se'l va fer a Arranz, com les flors del banquet... A casa tinc més fotos de com va quedar la sala i tot plega, així q ja us les ensenyaré
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 10:22 am

Bon dia!! Si que heu escrit aquest matí!!

Croketa, estàs súper guapa a les fotos!!!!

G14, aquesta fes moooltes fotos, que tenim moltes ganes de veure't!!

Fiancée, has pensat en tenir dos padrins???? Tinc una amiga que va fer-ho així: El seu germà li vallegir el poema i el seu millor amic la va portar en cotxe... Jejeje, dos padrins i tots contents!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 10:27 am

Ofcourse es molt bona idea, a veure nosaltres de fet es com si tinguessim dos, el meu cunyat q es qui em llegirá el poema etc... i el germà del xavi es qui ens porta els anells. De totes maneres la madrina es la mare del xavi així si el padrí es e meu cunyat también queda més repartit però bueno que hauriem d'haver-ho pensat abans....
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 10:36 am

croketa quina cançó van posar per entrar al salón??? G14 quina has decidit??? ahir vaig estar pensant que volia que fos una cançó una mica marxosa... pq hi ha molta gent jove i pq la gent es vagi animant!!!! alguna suggerencia??? jo he pensat la de ain't no mountain high enough, pq és una mica marxosa xo a la vegada la cançó i el significat són macos!!! xo encara no ens hem decidit!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 13, 2008 10:48 am

croketa!!!

Ja se qui es la teva cosina!!!! Ualaaaaaaaaaaa... ara no recordo si feia projectes amb mi amb el linares, o es que era becaria d´ell o algu aixi!!!! Que monaaaaaaaaaaaa!!!

Ja se qui es la noia... pues nena, estas guapissima!!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 11:37 am

Ells van posar el "All you need is love" en versió Love Actually... Va ser molt xulo pq tothom la sap i no sé les altres taules, però nosaltres la vam cantar sencera!!! Va ser tot molt guay!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. maig 13, 2008 11:38 am

Vaya tela!! Us heu posat les piles en escriure......
Mary saps on et porten de despedida???
Lo de la musica t'ho dic aquesta nit perquè estem entre tres cançons per entrar i ens hem de decidir però si marxoseta ha de ser per entrar!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 11:48 am

croketa aquesta és molt xula.... me l'apunto jejeje una altra x decidir!!!!! m'haig de començar a posar les piles amb la música...
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. maig 13, 2008 12:11 pm

Fiancée si que és veritat que normalment i per tradició el padrí és el germà del nuvi però com tot és pot canviar. Si al germà del teu nen li fa realment il.lusió fer de padrí li comenteu al vostre amic i jo crec que ho entendrà perfectament i també li comentaria al germà del teu nen perquè ho sapiga.

Fiancée ja t'has comprat la roba interior?? Demà tens la prova no???
Si si faré fotillos!!!!

Rachi vaya també tens pollo amb el padrí????

Tema despedida a mi me da que me la faran el finde del 30
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat