Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 08, 2008 8:52 am

Bon día!!!

G14 la botiga es Superestudio, a la web surt la direcció dels showrooms.

http://www.superestudio.com/tienda/

Per cert ahir a Sant Benet super bé!!! Vam veure tot amb la Marita (Phlox) ella estava encantada i nosaltres més!! Està tot preciós, els jardins ja son Jardins amb flors etc... también vam veure la manteleria que es blanca i a sota en blau lilós en una tela com de seda tornasolada, preciós!!
Bueno tot ens va encantar!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 9:08 am

Doncs si ara està així Fiancée al juliol estarà esplendit ja veuràs!!!!!
Moltes gràcies per la web!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dj. maig 08, 2008 9:22 am

bon dia guapes!!!!!

croketa benvinguda!!!!!!! ja tornes a la vida real després del super viatge que heu fet... xo suposo que lo millor és que el teu nen ja torna a ser aquí!!!!! on es casa la teva cosina???

fiancee vas fer fotos???? deu estar super maco... al final que vei decidir fer amb els de phlox???

jo también us dec la foto del pentinat a veure si aquesta nit us la puc passar!!!!
decidit posarem la data de la celebració....
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 08, 2008 9:37 am

Jo només vaig fer una foto on es veu una mica el jardí jijijiji la Marita si que va fer un munt!!!

G14de res!! ja em dirás si et compres alguna cosa, jo m'he comprat la lámpara SHAKTI, JUICY STARK, uns taburets, i una catifa.
Hi ha coses que son originals com les lámpares i els complements i d'altres que són réplicas.

CROKETA quina enveja, tinc unes ganes d'anar-hi a NY!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 08, 2008 9:48 am

Aps la unica foto que vaig fer...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 08, 2008 1:09 pm

ja tinc les fotos!!!!

Si algu vol que ´li envii que em passi el mail!!!!

Jolines fiancée... la marita tho deixarà genial!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 1:15 pm

Fiancée estareu genial a Sant Benet!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 1:16 pm

Jo vuuuuuuull!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. maig 08, 2008 3:19 pm

Holaaaa,

Jo també vull fotos!!!!!!!!!

Croketa! Com estas??? Nena, hem de parlar del Castell Jalpi!!!!!!!!! M'has de donar informació...
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 08, 2008 5:13 pm

Nenas com va la tarda?? Jo aquests dies superenfeinada un altre cop... però bueno.
Ara acabo de trucar a Miele pq em vinguin a fer la puesta en marcha jijiji

Aix.. ahir a Sant Benet va ser tan guay!!! Em va agradar moltiiissim, tinc ja moltes ganes de casar-meeee jijijii

Ostres Dissabte aniré a Dora pq encara estic sense roba interior!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. maig 08, 2008 5:32 pm

guapes la tarda super enfeinada.... buffff

fiancee és super xula la foto.... pinta molt bonic.... ja veuras com et quedarà genial!!!!!!! quines ganes!!!!! jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. maig 09, 2008 8:00 am

Bon dia!!!!!
Que bé avui hja és divendres!!!! Ahir vam estar amb el Dj. Vam estar un parellet d'hores comentant tot el tema de la musica. Al principi li vam dir tota la musica que no volíem que ens poses ni per casualitat i es va quedar una mica empanat però després ens va agafar rapid el rollo i crec que anirà força bé!!!! Per tant una coseta més enllestida!!!!!
Avui anem a mirar el matalàs i si podem ja l'encarregarem!!!!!

Com es presenta el finde???
Perquè a nos bastant plenet!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. maig 09, 2008 3:25 pm

Hola guapissimes!!! He estat molt out pq no he parat!! Entre la feina i els preparatius de darrera hora pel casament de la meva cosina... Bufffff...

Ara no recordo si algú ha preguntat on es casava... Ho fa a Maria Reina i després el convit al hotel Casa Fuster. A veure com va el temps, pq pinta molt i molt xungu!!!! A veure si ens dóna una mica de treva, com a mínim per la cerimònia i les fotos! I bueno... L'aperitiu potser l'han de fer a l'interior, pq si a les 14h no ho veu clar, no ho faran a dalt (és l'hora q dóna l'hotel per acabar de decidir...). Però bueno, ja us explicaré com va, pq estem tots d'un il·lusionat!!! Jejejee

Rachi, al final si q vaig a l'angel, tot i q el pep no em pot venir a maquillar pq està molt liat, però em maquillarà la noia. Ja us ensenyaré fotitos!

Molts petonets i q vagi molt bé el cap de setmana!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dv. maig 09, 2008 5:01 pm

nenes vaya dia tant lleig que fa!!!! espero que durant el pont s'arregli una miqueta!!!!!

croketa que vagi super bé demà!!! quins nervis... espero que s'arregli el temps... que us ho passeu mb... ja ens explicars com va tot!!!!

rachi com ha anat al BR??? ja has escollit les estovalles???
G14 et queda super poc.... jo también haig de quedar amb el DJ xo és que no sé quines cançons vull encara... quin desastre!!!!!

nenes bon pont!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. maig 12, 2008 8:47 am

Bon dia!!!!!!
Alguna treballa???? Clar clar aqui estic aguantant el pais, jejejejejje

Croketa com va anr la boda??? Vaig pensar tant en vosaltres dissabte...... La teva cosina com estava?????

Nenes que demà tinc la segona prova..... Áquesta vegada espero poder fer fotos!!1 A veure si el vestit ja té forma.
Fiancée tu tens la prova dimecres, oi?????

Nenes tinc unes agulletes!!! He estat gairebé tot el finde fent caixes!! Fem el trasllat la setmana que vinent i no ho entenc com e pot tenir tantíssimes coses en una casa uuuuuf.

Mary si necessites algo de musica, encara que no sé si et puc ajjudar gaire m´ho dius. L'unic problema el tinc amb la meva entrada que encara no he trobat la ca´ço que vull!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 7:43 am

BOOOOOOOOOON DIAAAAAAAAAAAAA!!!

Q tal ha anat el cap de setmana?? El meu genial, jejeje... I el casament, millor!!!!! La llàstima és q va ploure a bots i barrals durant tot el dia... I a la tarda, encara més!!! Però va sortir tot super bé, la núvia estava preciosa, el nuvi anava guapiiiiiiiiiiiissim i els cosins ens ho vam passar de conya!! Jejeje... El lloc era super xulo, i si haguèssim pogut fer l'aperitiu a la terrassa de dalt, encra haguès quedat millor, però la sala on ho vam fer era molt maca i el saló del banquet también era maquissim! Aixxxxx... Ah!!! I ens van donar els nuvis!!! Jejejeje... Una parella d'ositos q son una monada!!

RACHI, per cert, vaig anar a l'Àngel a pentinar-me i maquillar-me i... DE CONYA!!! Estic super contenta, tothom em deia lo maca q anava... I em va aguantar tooooooooooot el dia!!! No em va fer un recollit sencer, sinó q em va fer un monyo baix amb algun cabell suelto i la noia q em va maquillar em va deixar estupendíssima! O sigui, q una passada, jejeje...

Per cert!! Ja hem començat a donar invitacions! Esto ya empieza a coger forma!!! I potser divendres anem a fer el tast, però encara m'ho han de confirmar! Ueeeee!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dt. maig 13, 2008 8:08 am

Bon dia!!!!
Croketa perfecte que ja tinguis solucionat el tema pentinat i maquillatge!!!!!!
MMMMH que bó el tast, a veure si podeu anar perquè disfrutareu moltíssim!!!
On ha anat de viatge la teva cosina?????

Epa avui vaig a fer la 2º prova del vestit, ueeeee ja tinc aqui la camara a puntito!!!!!!

Per cert ja tinc el preu definitiu del viatge: 3800€ per cap, força bé!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 8:44 am

Bon dia!

CROKETA molt bé la boda, així et serveix per anar agafant idees... Jo el tast el tinc dissabte!! Ja us explicaré que tal va...

Bueno noies vull explicar-vos una cosa, un problemilla que tinc... a veure quan vam decidir qui seria el padrí vaig pensar que el novio de la meva germana era una bona idea, primer pq com ha de vindre a casa i tot el rollo doncs era tambè més còmode que pel germà del meu novio que hauria de vindre a la meva casa sense coneixer gairebé a ningú etc... Total que ja teniem padrí i ja li vam comunicar i tot...
Però ara el meu novio em diu que molta gent li pregunta q com que no es el seu germà el padrí i ens sentim fatal... jo sobretot pq penso que per la meva banda hauria d'haver-ho pensat més... vosaltres qui teniu de padrí?? Jo ara no sé que fer pq no li diré al meu cunyat ara que ja no es el padrí i no sé em sento fatal per el germà del meu nen, encara que ell no ha dit res però bueno...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 13, 2008 8:48 am

croketa...

envia fotillos, home!!!! I de la teva cosina si es pot també!!!

G14... avui la prova!!!!! esas fotillos!!!

Pues jo divendres vaig anar a escollir les manteleries i els detallets i demes... hem agafat pel duffet els mantels en marró tornasolat molt xulu i les taules de apoyo en taronja... Pel sopar, un mantel de fil molt maco color blanc pedra i a sobre una aorganza blanca molt maca. Els llaós són s´un color verd poma molt finet, que trobo que pel jardí pot quedfar molt maco...

Fiancée... quan tens prova????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 13, 2008 8:54 am

Fiancée... no et preocupis... aquestes coses passen. A veure normalment el padrí és el germà del nuvi o si no enté un dels seus millors amics... Hauries de parlar amb el teu cunyat i explicar-li perque personalment jo crec també que hauria de ser el germà del teu nen, si ell vol es clar. A mi em passa algú similar... els meus cunyats en un principi em van dir que ells passaven de fer el vers i demes, i li vam dir a un amic del meu nen, i ara els cunyats han dit que si que ho seràn i ara haig de dir-li a l´amic i em sap super greu...
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants