Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » ds. maig 10, 2008 9:32 am

bon dia gironies!!

segurament ara estareu totes al viena...mmmm quina enveja... ja ens explicareu!

nuria guapa, que no sigui res, pobret ja ens diras
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: DASCAES » ds. maig 10, 2008 3:53 pm

Bones!

Ostres Núria, pobrissó! Us han dit quin tipus de virus era? déu ni dó pobret, quin patir tants de dies sense poder menjar res... Ànims!

Cumeta!!!!!!!!!!!! què tal la prova?????????? Segur que estaves (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) GUAPÍSSIMA!

Que acabeu de passar un molt bon cap de setmana!
DASCAES
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » ds. maig 10, 2008 9:54 pm

Hola nines!!!!!!

Primer de tot,...
Nuria, guapa, com està el teu nen???? Es troba millor?? Què us van dir els metges?? :o-o: :o-o:

Noies,.... com ha anat la teràpia d'avui??? :-)ok: :-)ok:
Expliqueu, expliqueu,.... :-))

Bé nines,... com ja sabeu, jo avui no he vingut perquè tenia la 1ª prova de vestit, i la veritat és que ha anat molt i molt bé!!! M'he vist força bé!! I estic bastant contenta!!!
La veritat és que no m'han de tocar gaire res,.... un xic escot (bé, un xic força, ja que l'hi he canviat la forma), entrar un xic de la cadera, i de llarga (però a mi això em passa sempre, és el que té no fer 1.80m)!! neu:-D neu:-D neu:-D
Ai, i al final porto can-can, ja que la faldilla queda més ben posada, però és un can-can que no té gens de volum! :-)ok:
La forma de la faldilla no m'ha donat temps de mirar-me-la gaire bé (bé, tot el que hagués volgut), així que ho he deixat per a la propera prova, ja que potser me la pujo un xic d'un costat! Ja veurem! :hmm::

Bé,.... una vegada m'ho han col.locat tot, em diuen: bé, i al cabell què et faràs?? I jo: buenoooooooooo, gran pregunta!!! Total, que m'han agafat per banda totes dues i, pim-pam!!! M'han posat unes cosetes molt sencilletes i curioses!!
La veritat és que totes dues són una delícia!! Són tan maques!! I et fan sentir taaaaaaaaannnnttt bé!!! Són unes professionals!!!! :-))

Ah, i evidentment, quan he tret les sabates de la caixa han flipat!!!
Chiky, aluncinen amb la nostra història!!! Diuen que som dobles!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Diuen: us assembleu físicament, el mateix nom, el mateix vestit, les mateixes sabates, etc..... i em diu: no treballareu del mateix?? I jo: bueno + o -!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Quin riure!! neu:-D neu:-D neu:-D

Vinga maques, petonets!!
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 10, 2008 10:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » ds. maig 10, 2008 10:01 pm

Míriam, ninaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, una coseta,....
Has pogut solucionar lo del micro (pel ram de Chupa-chups)??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Ai,..... és que al final jo no els faré,... :o-o: :o-o: :o-o:
Ja està més que decidit,...
Entre que ja n'he muntat un i n'he quedat ben farta, i que al meu futur és una cosa que no li fa el pes,.... he decidit deixar-ho,.... En comptes del ram de Chup-Cups entragré una flor natural, ben maca i adornada,...!! :-)ok:

Així que ja saps,... et puc deixar 1, 2 o 3 micros!! Si no ho tens ja solucionat, clar,... :o-o:

Ah, si algú necessita estructures, paper pinoxo,.... ja ho sap, jo us ho dono!! neu:-) neu:-) neu:-)

Bé, bona nit maques! neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: kel_go » ds. maig 10, 2008 10:05 pm

ostres cumeta m'alegro que la 1ª prova t'hagi anat tant bé, esperem les fotos...

bona nit gironines!!!!!!!!!!
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dg. maig 11, 2008 11:39 am

Què gironines, encara esteu totes al Viena??? On esteu?

El nen al final va haver de quedar-se a urgències tota la nit i fins ahir a les 13h00 ni ens van deixar sortir. Estava deshidratat, pobret... li van posar una via que li feia tot el braç, i clar, no el podia moure i no es podia aixecar, i ves a explicar-li a u nen de 2 anys i mig que s'ha d'estar quiet durant hores i hores!

Ahir vam haver de continuar allò de donar-li una mica de líquid regularment, per veure si ho aguantava, va vomitar encara una vegada ahir a la nit, però aquest dematí ja ha esmozat bé!

Total, un ensurt molt gran, però això, ha quedat en un ensurt...

_Cumeta_, estic contenta per tu que hagi anat tant bé la prova!!! Però... ON SO LES FOTOS???????

I al final al cabell què faràs? Ho tens clar?
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: TETES » dg. maig 11, 2008 4:10 pm

bona tarda de diumenge!!! estic per aqui perque el meu home m'ha "abandonat" i se n'ha anat amb alguns de la feina a Montmelo a veure la cursa de camions....

Nuria m'alegro que el peke ja estigui recuperat! pobrisso ho debia passar tant malament tant petit i haverd'etar-se ben quiet tantes hores, i vosaltres veient-lo alla estirat ha de ser dur tambe... en fi, lo important es que no ha estat res i ja esta superat! :-()-)

Cumeta m'alegro que anes tant be la prova i que n'hagis sortit contenta!! pero volem fotos ee!!!!!!!
Molt bo lo de les dependentes, es que no es per menys lo teu i lo de la chiky!!!!! neu:-D neu:-D

Tinc que netejar el pis pero em fot una mandra.... emsembla que ho deixare perque ho faci dema el meu home que fa festa!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. maig 11, 2008 6:34 pm

Bona tarda nines!

Res, Núria espero que el peke estigui millor...UFFF!!! quin susto nena!!! Fes-li molts de petonets! :-))

Cumeta,....veus que tot va anar com la seda....OEOEOEOOE!!! Pero falta una cosa...LES FOTOSSSSS!!!!!!
Per lo dels micros, ja ho tinc solucionat, però gràcies de totes maneras reina! :-)ok:

Nines, m'ho vaig passar molt i molt bé el dissabte!
Sous un encant!!! :-))
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dg. maig 11, 2008 7:37 pm

Hola noies.

Nuria espero que el peque estigui millor, molts petons :-()-)

Cumeta que be que això del vestit, i les fotos???? neujor:-) neujor:-)

Jo ahir també m'ho vaig passar molt i molt be , sou genials :-()-) :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. maig 11, 2008 7:50 pm

Bona tarda/nit guapes!!

Nuria, me n'alegro que el nen es vagi recuperant!! al final no s'ha quedat en un petit ensurd!

Cumeta, guapa, me n'alegro que surtessis molt contenta de la prova del vestit! I la pregunta del milió: ON ESTAN LES FOTOS???????? :-/

Noies me n'alegro molt que ahir anés tot molt bé i us ho passéssiu molt bé, vaig pensar molt en vosaltres!

Que acabeu de passar un bon diumenge!! :-///: :-///:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dg. maig 11, 2008 8:50 pm

CUMETA FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSS!!!! FOTOOOOOOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dg. maig 11, 2008 9:58 pm

bona nit!!

veig que va anar molt bé la trobada! m'alegro molt!

núria pobret...pero menys mal que ja està millor.

si cumeta, volem fotos....

nosaltres, per fi avui hem entregar l'última invitació >.-<: >.-<: , ara, ens han tingut 2 hores... quin palorro... pero ja està!

a més aquesta tarda ha vingut ma mare i ens hem posat a embolicar els detalls dels pekes i ja els tenim fet!!! que bé!!!! ahir varem comprar el celofan i ja els tenim llestos...
kel_go

EntradaAutor: TETES » dg. maig 11, 2008 10:14 pm

molt be kel, veus una cosa mes feta, a poc a poc es va enllestint tot!

ai que m'oblidava! el divendres vam estar amb la fotograf i bueno, ens va ensenyar alguns retocs que s'havien de fer i vam acabar de decidir unes fotos i ha de posar lo de la lliga que es va oblidar i diu que dimarts ho envia a imprimir i que en uns 15 dies ho tenim pero no m'ho crec perque ahir tenia casament, avui no hose, i dema te festa a figueres aixi que quan ho acabara de fer? pero vamos, que ara ja no hem ve d'esperar un mes mes...
Per compensar la tardança, que ella ja n'es conscient que s'ha passat, perque va haver de repetir-ho tot, amb el preu ens fara el mateix album en mini pels pares i en comptes de donarel CD visor, ens donara l'original i aixi podrem fer copies, un album o el que volguem...ja ens va dir que no ho diguessim a les altres parelles perque mai ho feia pero amb nosaltres ha fet una excepcio...almenys ens ha compensat una miqueta.... i bueno, ens queda pagar la bonica quantitat de 1550.- uff, quin mal, sort que hisenda ens ha de pagar!!!

i dels del video encara res de res... esperare ara al maig i al juny els fotre una altre toque...

Ole la parrafada! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dg. maig 11, 2008 10:22 pm

bueno tetes.. ja veus de mica en mica... d'aqui a no res ja tindreu el vostre album, ara be, s'ha passat un pel, pero encara us dona una bona recompença!
kel_go

EntradaAutor: TETES » dg. maig 11, 2008 10:27 pm

si s'ha passat pero tampoc es que ho fes perque passa, es que la pobre va perdre tot l'album i ho va haver de repetir tot, ja veus quin pal!! i la recompensa crec que esta be perque amb el que ens doni podrem fer el que volguem, sino seria un cd visor de qualitat baixa i no podriem imprimir ni res, s'ha portat força be... neu:-D

una cosa feta i ara el video, no crec que el tingui abans de fer l'any de casats... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dg. maig 11, 2008 10:34 pm

ja veus quina feinada haver de repetir tot l'album... i el video perque tardara tant??
kel_go

EntradaAutor: TETES » dg. maig 11, 2008 10:59 pm

doncs aquests del video si que porten retard, massa feina suposo... fa un mes i mig o aixi els vaig enviar un mail i tot just estava començant els videos de juny, li faltaven els de juliol i despres venia el meu... el juny es epoca de molts casaments i se'ls acumula la feina, pero osti tu es passen molt! ara que ja ens esta bé, aixo ens passa per no fer firmar contracte ni posar condicions de compliment, ara ja n'he apres per alguna altra ocasio... :o-o:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dl. maig 12, 2008 8:12 am

bon dia pel demati de dilluns!! bueno bon dia es un dir perque esta caient una!! sort que necessitem l'aigua i es benvinguda!!

Avui soc la primera a escriure, mira que be! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Agbe » dl. maig 12, 2008 8:25 am

Bon dia de dilluns :-///:

Avui aqui a Figueres, és festa!! però una que està treballant, perquè m'haig de posar al dia i aprofito avui, però només matí, a la tarda festa....

Com anat el cap de setmana guapes??

Cumeta, reina, ja saps que estem esperant les fotos, no?? neujor:-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 12, 2008 8:51 am

Bon dia precioses!!!

Primer de tot Núria quin ensurt pobret!!!! sort que els nens son valents i al cap de no res ja tornen a estar al 100%. Aquets virus son dolents!!! :--( molts ànims bonica!!!!!

Dissabte al Viena genail :-)ok: sou un encant!!!!

Cumeta reina!!!! divendres quan hi vagi jo ja els hi diré també!!!! les ties deuen flipar pero la veritat es que son un encanat..... vull veure les fotos!!!!!!!

Ala és veritat que potser te festa i avui no es conecta!!!!

Agbe bonica que pencaire que ets!!!! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants