NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. maig 10, 2008 8:16 pm

Ja veus, Ica.. molt fort tot plegat!!!!

Bueno, penjo fotikis que he fet un avenç... malalta i tot, però volia treure-m'ho de sobre, he comprat la roba interior...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. maig 11, 2008 11:14 am

Wapis! ànims a totes les malaltones! a recuperar-se ben aviadet que hem de continuar preparant cosetes de la boda!

Raki! què tal la despedida nena????? suposo que fins demà no sabrem res de tu perquè estaràs super resacosa tot el sant dia.... conta conta! quina te n'han feta?????

Nenes m'encanten els vostres pastissos de dodotis! Laura passa'm la recepta please que me n'he enamorat! Què xulos tots! Deu n'hi do no 140 dodots en un pastís??? No són molts???

Ceci, jo tinc les mateixes mitges! IGUALETES! EM VAN ENAMORAR! i el conjunt también m'agrada molt! i S'assembla molt al meu! es de la casa emperatriz eh que sí????? Jo el disgust el vaig tenir amb el preu perquè em sembla que em van pendre el pel..... Me'l vaig comprar just tot sortir de comprar-me el vestit de nuvia perquè estava tota emocionada i amb la emoció.... total que vaig fer cap a una botiga de roba interior on ja m'han dit vàries persones que son una mica bastant arpies i em sembla que me la van colar girada! A l'hora de pagar em van dir el preu i no vaig ni reaccionar i després pensant-ho fredament.... Ja vaig OS....!Quan et va costar a tu si no et sap greu??? Al ser de la mateixa casa haurien d'anar pel mateix... Jo el tinc super semblant pero a més vaig agafar-me el liguero perquè em feia gràcia.... Passam'ho per privi si vols i et dic jo la meva clavada..... EN FIN, QUE SORT QUE ET CASES SOLS UN COP (en teorai) PERÒ A AQUELLA BOTIGA NO HI TORNO AMB MA VIDA NI DE CONYA...
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. maig 11, 2008 11:22 am

PER CERT NENA QUE NO HI HE PENSAT.... he alucinat amb lo del perruquer! quina barra el tio! jo li hagues montat un pollo..... que fort! es la primera vegada que sento que demanes que vols que et fiquin rossa i el tio amb tota la cara et fica de morena.... I a sobre diente que t'havies de casar de morena, i a ell qui li ha demanat opinió????? Una cosa es que et diguin em sembla que quedaries més guapa de morena o que t'afavoriria més i tu decideixis i l'altra que et fiqui el color que li surt dels sants nassos.... Tranquila wapi que et dona temps de sobre per tornarte'l acanviar i com que es un bany si conve rentat el cap 25 vegades seguides i que vagi perdent color! Tranquila vale que hi ha temps de sobres!!!! Jo también te puc passar si vols tfn de la noia que em pentina si et convé! Besitos!

Ostres Glori! Quina boda més bonica! Que vau donar amb les cigonyetes???? Quina emoció tan de regalet! I apart fora de Catalunya no es presta així que la gent devia alucinar de debò! Que guai! Ja em coloco al lloc i em fico més nervioseta encara! Ho porten ben organisat???? Imagino que sí! per cert! quin trajecte os van fer els autocars??? d'on els vau fer sortir???? fins quina hora vau estar a les caves al final??? pagant o os van tenir alguna atenció??? et treuen la camisa per tot.... gràcies wapa! ara a contar lluna de mel que heu fet un super viatge i estem intrigades! ah! què tal el AC???? nosaltres no sabem si dormir allà o on dormir!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. maig 11, 2008 11:27 am

I LA NOTICIA FINAL!

EL MEU HOME JA TÉ TRAJE!

Ahir s'ho va comprar tot! Traje corbata camisa chaleco gemelos mitjons calçotets sabates... i ma mare diu que està super guapíssim! que fins i tot una dependenta va cridar a l'altra perquè era un traje nou que havien rebut feia dos dies fora de tot lo que estem acostumats a veure ¿¿¿¿¿¿com coll---- serà??????? i que encara no s'havia provat ningú i va voler ensenyar-li com li quedava....

M'han deixat super intrigada! Ma germana també diu que em cauré de cul quan el vegi... que està espectacular!

Al final Ceci a la mateixa botiga que el teu home! I estava super content perquè el van atendre pel que es veu super bé! que la noia una tal Sandra és super maca!
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. maig 11, 2008 11:32 am

Bones Elena... mira, jo vaig recórrer diverses botigues... i al final vaig trobar el conjunt a la monrabà. La veritat... comparant amb el preu de pronovias em va semblar força bé. Tot, contant dos parells de mitges... em va sortir per 124€. Es car... però bueno es que jo estic acostumada acomprar la roba interior a la oisho o la woman secret... que surt més a compte... però crec q per com és la roba que m'he quedat el preu no és massa desorbitat.

i tma peluquero.... cada dia tinc més ganes de matar-lo!!!! Em miro al mirall i m'enerbo!!!!! però bueno es el que tu dius,... un altre perruqueria i que m'ho arreglin d'aquí uns 15 dies.

Sí tia!!! a l'alf també el va atendre la sandra... la veritat que super maca!!!!!

Nena... FELICITA EL TEU HOME!!!! PER FI EL TRAJE!!!!!!!
Pues fliparàs quan vegis el traje.. pq allà no son gens corrents!!! Però són super elegants i originals!!!!!! ja veuràs ja....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. maig 11, 2008 12:05 pm

gràcies wapa! El meu también és de la monrabà! Son super comercials les noeis i molt dolces però vaig sortir amb la sensació de que m'havien robat! a mi em va costar también si fa o no fa el mateix i em vaig sentir fatal per haver-me gastat tans diners.....

Ja estic nerviosa per veure'l... no me l'imagino pas com serà! A veure si portarà una capa o algo per l'estil perquè tal i com és ell.... En fin! ja os contaré!

per cert! he pensat que als pares els hi farem la foto de recien casats, un ram i també una parella de nuvis que com que els hem personalitzats els hi farà gràcia imagino! només la foto de recien casats ho trobava poca cosa i em fa ilusió fels-hi algo més... El dubte el tinc amb la canço que ficarem quan els hi donem! Alguna idea?????
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. maig 11, 2008 1:03 pm

Ceci, flipo amb el que dius del perruquer!! però com collons et fan això???

Després et passo per privi un telèfon, a veure si et poden ajudar a veure quines solucions hi ha....

La roba interior és maquissima!! la marca emperatriz, doncs és careta,, però el conjunt és una passada
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. maig 11, 2008 2:12 pm

Ostras Ceci que fort! Que desgraciat el perruquer! Jo penso que si tens temps de sobres, si et serveix de consol, jo vaig entrar un dia a la pelu amb un bany de color pelroig i vaig sortit rossa. Si vols te la recomano. Ja no hi vaig pero van ferme un miracle! Es per denunciarlo
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. maig 11, 2008 2:20 pm

Gràcies Elena! Amb les cigonyes vam donar uns patitos de goma i un babero, excepte a ma cuñadda qe vam comprarli robeta al nen.

Quedaras super contenta amb tot, son espectaculars, els hi tinc que posar mes de un 10! De debo.

Els autocars sortien de la estacio d'autobusos i anaven a Raimat. Despres de baixada van parar al NH, al AC i al Real. Tambe es van portar super be amb nosaltres, us els recomano.

A les caves ho vam pagar tot encara que algun detall van tenir.... Ja veuras com es porten genial, tranquila.

El AC tambe genial, nosaltres vam dormir alli perque ens donaven l'habitacio pero esta molt be i es van portar molt be amb tots els convidats. A mes com que havia 50 habitacions de la boda, teniem el hotel dominat. Vam estar molts cops a una saleta que hi ha entrant a la esquerra, de fet quan vam baixar de Raimat vam estar alli seguint la festa... Molt be. Un detall per exemple, una convidada es va fer un esguinç el divendres a la nit i li van conseguir una fisio que li va "arregar" per aguantar el casament. I tot el dia preguntantli si necessitva gel o qualsevol cosa. Molt pendents. Molt be.
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dg. maig 11, 2008 5:29 pm

Bueno la meva cuñada estava de 7 meosos, una altra de 8 i la tercera cigoña de 4 mesos mes o menys.... Vaig estar pendent fins a l'utim dia de la que estava de menys, no sigui que fiques la pota.... De fet al principi eren 2, sort que me vaig esperar a fer el regal fins a ultima hora. Es te que vigilar amb aquest tema.
gloripage

EntradaAutor: ica » dg. maig 11, 2008 7:31 pm

Hola noies,

Que tal el cap de setmana? Suposo que bé... Jo aquí, estudiant! Que hi farem...

Novetats:
-Ja tenim les invitacions dissenyades! Ara només falta anar a una imprenta de confiança. Key, on vas anar tu a imprimir les teves?
-També hem decidit els detallets!

Quin descans... cada cop queden menys cosetes!

Bé, les que esteu de festa major, acabeu-ho de disfrutar!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dg. maig 11, 2008 10:08 pm

Hola noies que tal, com ha anat el cap de setmana? Es passa volant :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Raki que tal la despedida, com es van portar les teves amigues? Ja estas recuperada? Ja ens explicaras com va anar tot :-)ok:

Ceci aixo del perruquer es flipant, quin morro que te, com pot ser que faci el que li dona la gana sense el teu consentiment. Es de jutjat de guardia :-).|.(-: Sento no poder-te'n recomanar cap de Lleida pq no domino la zona pr veig que per aqui tenen diverses propostes que segur que una o altra et servirà :-)ok: :-)ok:

Ica felicitats per les invitacions. Nosaltres aquest cap de setmana hem donat les dels pares i les dels germans i he enviat una per correu a una amiga d'alemania Que divertit que es (de moment) això de donar invitacions >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 12, 2008 5:00 pm

jajajajajajajja

Lau, que bona.... igual sí que són parents!!!!!!! Ja veus... és fort, la veritat... res jo ara m'esperaré uns dies i l'Ica m'ha passat el contacte d'una perruqueria de confiança i la Gema també me'n passarà una i... a veure si aconsegueixo que m'ho arreglin. La veritat és que mai he tingut una perruquera fixa pq amb aquest gremi tinc mala sort... mai em fan el que demano.. si no vull que m'escalin, m'escalen, si vull q em tallin les puntes, em tallen un pam i mig... i sempre amb la història de que són artistes... però a mi aquest cop no em fa gens de gràcia que el senyor artista es fiqui amb com he d'anar a la meva boda... vamos!!!

Marjo... veig que va bé aq entrega d'invis.... jejeje és xaxi... però jo ja estic en la fase de decepciones vàries... (de gent que pensaves que voldria venir i que m'està posant excuses... alguns, tristament, dela família... i tenint en compte que jo gairebé no tinc família... això fa mal). Què hi farem... suposo que no per tothom és igual d'important un casament.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 12, 2008 6:15 pm

Es que a vegades la gent et deixa parada. Imagina,... jo no tinc pare biològic, pero el meu pare, el marit de ma mare...(que ho és des q jo era molt petita) per mi es el meu pare. Doncs la seva família.. que evidentment no són familia real... tots han respost genial.. però noi, per part de ma mare, que només tinc una tieta va i em diu que igual no poden venir pq no poden deixar els gossos. Vale doncs, no sé. Son els meus unics tiets, no tinc ni padrins, ni altres cosins ni res de res... i a més vaig canviar l'horari de la boda pq ells poguessin venir (que venen de Girona).. i potser no vindran pq tenen tres gossos. M'entristeix, la veritat.

O les amigues... que jo no sé què està passant amb la despedida.. si les q ho organitzen s'han flipat o què... però de la llista iniciat de gairebé 30 noies... més de 10 m'han dit que segurament no venen. Ostres... i algunes son molt molt molt amigues. No ho entenc, la veritat.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dl. maig 12, 2008 8:55 pm

Ostras Lau que fort aixo que contes.... Tot, la reacció de la familia del teu pare, i el que t'ha passat, que ben be no ho se, pero pel que expliques... MOlts anims guapa i ara ha començat el teu futur!
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dl. maig 12, 2008 9:02 pm

Pues ja està Laura! I ademés els unics que teniu que decidir el que feu com a familia sou vosaltres als altres que els donguin! Tu anims i cap endavant, més aquests dies que suposo que son especials per tu. Que ara ets una dona casada! Tens que disfrutar del teu marit i intentar deicar els mals moments enrera ;-)
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dl. maig 12, 2008 9:20 pm

si?????? ja sabia jo que ultimament de la manera que parlaves... conta, conta!!!!!
gloripage

EntradaAutor: ica » dt. maig 13, 2008 7:25 am

FELICITATS LAU!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.*
I CUIDA'T!!!
:-)ok:
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dt. maig 13, 2008 7:39 am

Ica, el que em preguntaves de les invitacions... ho vam portar a una copisteria que es diu papers, a vallcalent; però l'Elena i la Ceci ens van aconsellar una altra que està a la zona del rectorat, si no m'equivoco, es deia espiral, si és aquesta està a canonge brugulat....la resta de coses que hagi de fer, crec que miraré allà a veure...

Qui t'ha fet el disseny??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. maig 13, 2008 8:38 am

ENHORABONA LAU![size=18][/size]

Segur que tot surt be, me'n alegro un munt de debo!
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants