Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. maig 09, 2008 10:13 am

Aroa, bonica, amb això de les entregues no et puc ajudar massa, ja que jo encara també les tinc pendents de concretar, ja que em passa el mateix,....
En tinc moltes i no sé ni per on començar!!! :o-o:
I per les pashmines no et preocupis dona, que t'han quedat de conya!!! :-)ok:

Chikyyyyyyyyy, ninaaaaaaaaaaaaa, ni ho dubtis!!! Demà et passo el parte complert, via msm, trucada, o el que sigui!!! :-)ok: neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dv. maig 09, 2008 10:15 am

Miriam, al casament de la Mont si no hi ha cap imprevist, si que vindré!!
O sigui que encara seràs una senyoreta....
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 10:17 am

Cumeta estem per tancar!!!!! neu:-D

Arohha a mi m'agraden molt a dins la caixeta els pashmines i si els poses a dins el plat o a un costat hi pots posar apoiada la targeta d'agraïment...
Pel que fa les entregues en pots fer moltes si vols pero si algunes les pots unir millor.... a més si li poses salsa a l'assunto segur que no es fa pesat!

Demà farem teràpia bonica!!! neukiss-) neukiss-)

Cumeta esperaré el teu parte!!!!! :-)) :-)) :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 10:17 am

Arhhoa, a veure... el meu planing per tú....

* De les pashmines oblideten! Than quedat de conya així!!! Per donar-les dos tens dues opcions... O les deixes al centre de la taula i que cada una agafi la que vúlgui, o les poses al plat...

* Les tardetes d'agraïment, doncs si no vols fer lo de la piruleta...perqué no la lligues a la caixa de les pashminesss??? I amb la ratafia pels nois!

* Les entregues...doncs fes alguna conjunta... al padrí li doncs despres dels postres abans de que es talli el pastis i desprès de lleguir el vers.... la lliga, durant el ball, pares i germans junts i no sé...hi ha moltes possibilitats kuka!!

I no sé... que més??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dv. maig 09, 2008 10:20 am

Ostres Aroa nina et veig amb molts dubtes!! no et rallis!! pensa el que realment a tu t'agrada, imagina't com a tu t'agradaria que quedes posat a la taula i fes-ho aixi, que et quedara perfecte!! no hi donis massa voltes que es pitjor i et ben liaras! vinga guapa anims! lo de les pashmines a mi m'agrada molt aixi, li dona un aire de misteri, no sabran que es fins que ho obrin i normalment a simple vista es veu el que es, es original! :-()-)

Doncs jo passo de gastar-me massa peles per les comunions ee i mes quan la mainada d'avui en dia tenen de tot ja! a mes, un te 16 anys, que no la va fer quan tocava i ara els seus pares li fan fer ambel seu germa de 8 anys... al de 16 anys peles suposo i l'altre nose, parlarem amb els pares a veure que volen ells....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 10:20 am

Aroa nina, les pashmines t'han quedat de conya!! Amb la caixa ja estan perfectes!!

Les tarjes a sobre el plat i andando!! És el que diu l' Àlex no sé pq ens hi matem tant, si despres la gent no li dóna importància!! I per uns o per uns altres serem criticats iguals...mai ho farem al gust de tothom!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dv. maig 09, 2008 10:27 am

es veritat nosaltres hi donem molta importancia en que tot estigui perfecte, tot amb la mateixa dinamica i despres la gent s'asseu a jalar i no es fixen ni amb els detalls, pero bueno jo crec que tambe es important que us sentiu a gust i contentes de la feina que heu fet i de com us quedi tot, encara que a la gent li sigui igual, ho heu de fer per vosaltres tambe! i que la gent criticara, no en tingueu dubte, i per l'experiencia, sol ser mes la familia que amics... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dv. maig 09, 2008 10:37 am

Moltes gracies noies, no se que faria sense vosaltres, sou genials :-()-) :-()-) , en Dani quan començo a donar-li tantes voltes a les coses, perque el deixi tranquil em diu perque no els hi preguntas a les noies del forum que segur que elles t'ajudem més que jo, neujor:-) neujor:-) neujor:-) , diu que aixi el deixo tranquil si em diu això, em fa una gracia quan m'ho diu, jejejejeje neujor:-) neujor:-)

gracies a totes :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: TETES » dv. maig 09, 2008 10:49 am

i aixi de pas es treu el problema de sobre no!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) es ben be que a aquests homes tot els va be!!! ah, pero despres passat el casament diuen que ells estaven en tot, que col.laboraven molt i que feien moltes coses!! almenys el meu ho diu, i jo si si....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dv. maig 09, 2008 11:06 am

arohha guapa penso igual que totes! les pashmines queden de conya amb aquesta capça, m'agrada molt el detall floral! de veritat no et rallis que queda molt xulo! i el que as de fer es com més us agradi a vosaltres!

tetes tema comunió, pues l'any passat vam anar a una i li varem regalar una pulsera d'or i li varem donar centims... no se es que es aixo que dius... que avui dia tenen de tot... pero fes aixo pregunta als pares...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 11:20 am

Aquests homes son la repera.... El meu fa el mateix.... Ai Katy, no sé...preguntali a les teves amigues del fòrum! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dv. maig 09, 2008 11:25 am

gracies kel, fare aixo, preguntar-ho perque vaig molt perduda i tampoc se pas quina quantitat donar de diners, a veure que diuen els pares....

El meu, li deia que et sembla si fem aixo? sempre deia SI, ell ni tant sols dubtava ni deia que ho preguntes al forum... dit el SI quedava tot arreglat i ell tranquil... no tenen remei...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 11:41 am

Donc el meu només es posa nerviós en casos puntuals i després sempre ha d'anar al WC neujor:-) neujor:-) neujor:-) era per veure'ns ell al WC i jo anant-li posant cançons!!!!! en fiiii ::-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. maig 09, 2008 11:48 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) l'escena debia ser bonissima!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 12:09 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Que bé Chiky!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 12:46 pm

Bueno nenes maques ens veiem demà!!! i a les que no bon finde!!!! neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 12:53 pm

Fins demà Chiky!!! Enrecordet de totes les cosetes!!! I en especial la lligaaa!!!

A veure jo demà tinc que dur:

- L'estructura de la Núria i 12€ per les càmares.
- Les targes de la Queque
- 18€ per la Winny
- La lliga per la Chiky

Alguna coseta més????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. maig 09, 2008 1:05 pm

Eiiiiiiii ninetes!!!!!!!!!!!

Jo també marxoooooooooo!!! :-///: :-///: :-///:

Bé guapíssimes, que vagi molt i molt bé demà, d'acord???
Jo estaré de proves, però me'n recordaré MOLTÍSSIM de vosaltres!! :-()-)

Que us ho passeu molt bé, disfruteu-ho i no feu gaire mal!!!! neu:-D neu:-D

Molt bon cap de setmana totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

I Aroaaaaaaaaaa, anima't nina, que t'està quedant tot molt bé!!!! neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: nuria74 » dv. maig 09, 2008 1:08 pm

Hola ninetes!

Ahir al final vam acabar anant a l'hospital amb el peke... és un virus i m'ha donat suero per rehidratar-lo i prou. Ha passat bona nit, però aquest damaté sant tornem-hi! Ara està mirant uns dibuixos a la tele, encara té febre... o sigui que encara no les tinc totes per poder venir demà. Ja us diré alguna cosa aquesta nit...

Arohha, les pashmines t'han quedat genials! Jo les posaria així, amb la targeta d'agraïment al costat o a sobre... i per les entregues, jo també en faria alguna conjunta, perquè crec que si és massa repetitiu i llarg, es farà avorrit...

Per cert, Ainos, no t'havia dit res encara, però >.-<: >.-<: >.-<: per lo de la carrera!!! fes-ho ara que no tens nens, perquè després :--( Jo al final deixo estar lo de les opos... el llibre està obert a la pàgina 6 des de fa 2 setmanes... no tinc temps de res, i a més quan llegeixo les coses que poseu de la gent que coneixeu que les prepara, m'entren encara menys ganes!!! He deixat el meu curriculum a la borsa de treball de l'ajuntament, a veure si surt alguna cosa.

Petons
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 2:03 pm

Núria espero que el peke es recuperi aviat... :-()-) :-()-) :-()-) Ges-li molt mimitos...fan una peneta... :-)) :-))

Per los opos, no et rendeixis dona!! Pero si veus que no tens temps doncs res...però per poc que to puguis montar aprofita ara dona!! *.-o-o.*

Si demà no pots venir, deixaré la teva estructura alguna de les noies perqué no sé si ens veurem abans del meu casament...la kk és per les càmares... me les haurás d'enviar per correu o quedar un dia a Girona...el problema és...quannnn?? Bé, ja ens ho montarem!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants