Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 7:57 am

Arhhoa, per trucar-hi no hi perd res i s'assegura plaça, perquè l'Albert va aquesta tarda a provar-se el seu traju i hem tingut que demanar hora! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 8:12 am

Bon dia boniques!!!

Arohha m'encanta la presentació dels pahmines la caixa és xulissima!!!! un 15!!!! ah! i els dissabtes no donen mai hora et recomanen que si no vols trobar gent hi vagis a primera hora del mati o de la tarda! si és un dia de cada dia si que donen hora....

Miriam guapa prepara el carretó!!!!!

Jo també vindré igualment encara que caigui el cel!!!!

Montpra et queda poquissim!!!! ah! i és la Cumeta la que te aquests proveïdors fantàstics!!!! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 8:17 am

Bon dia guapissimes... per fi divendres!!

Chiky, com va anar amb el fotograf?

Aroa, molt guapes les caixes de les pashmines!! :-)ok:

Mont, nena aixó ja ho tens aquí! I passa dels nervis.. si vols entre la Cumeta i jo et podem fer una sessio d'anti-nervis pre-boda :-) , pq hem sembla que som les uniques de tots els post que estem tope tranquiles!!

Miriam, ja has llogat el carretó? >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 8:23 am

Per cert he decidir anar-hi dilluns a fer UVA avui no m'hi he vist en cor d'estar-me allà tancada :o-o:

Cumeta i tu t'ho ahs anat a mirar???

Winy ahir vaig quedar amb el Video el fotograf un altre dia :-)ok: es que ho he agafat per separat.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. maig 09, 2008 8:37 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Jo també vindré demà, però potser seran les 10.30, jijijijijiji.
L'Anton ja té traje!!!!!! Diu que aquell traje estava fet per ell.... també em va dir que com que l'armilla és una mica fashion la camisa és llisa, això de fashion em fa una pooooor!!! I no sé res més... es veu que li fan a mida, ja que com que els pantalons els hi havien d'arreglar de tot arreu, doncs ja li fan tot a mida!!!!
Arohha t'ha quedat super bé lo de les pashmines!!!! =0-0-) =0-0-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. maig 09, 2008 8:47 am

Bon dia nines!!!!!

Per fi DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Encara que aquí porta des de primera hora ploguent,.... :o-o:

Aroa, nina,.... el detall de les pashmines t'ha quedat de conya!!!!! La veritat és que amb aquesta caixa fa molta i molta paxoca!!!! Molt bé guapa!!! La veritat és que us ha quedat un senyor detall!!!! :-)ok: :-)ok:

Mont, reina, imagino que sí que en té,.... el problema d'aquestes coses és la quantitat, que com a mínim sempre te'n fan agafar unes 100 unitats,.... :--(
Tu no en necessitaries tantes, no? :hmm::

Winy, nina, que bona!!!!!! Mira que som panxes-contentes les dues, eh?!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ja veuràs al final, ja!! neu:-D neu:-D neu:-D

Chiky, nina, si,.... hi vaig anar ahir, ja que per anar cap a casa passo pel davant, i vaig fer la meva 1ª sessió. Vaig fer el mínim, 6 min., i estic igual de blanca que ahir!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Per cert,..... com va anar amb el del video?? Explica'ns, explica'ns,..... :-)ok:

Ainos nina,..... doncs ja veig que estàs com jo!!! El meu futur també em diu que va molt fashion!!! I em diu: ja veuràs les sabates, ja!!! I jo li dic: a veuràs si semblaràs un killako!!!
Em fa mitja por també!!! :o-o: :o-o: neu:-) Com diu la Chiky,.... rollo farruka, però en masculí!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ostres, al costat del lloc on vaig fer U.V.A. vaig trobar unes sabates tipus topolino molt i molt xules!!! Vull dir,.... que si no fos perquè les vull per la boda me les compraria igualment,.... però piquen un xic,.... i fins el mes que ve,... res de res!!! Que trist, a dia 9 i ja no tinc un duro!!!! :--( :--( :--(
Entre dentista, peelings, i polongs!!! De veritat, eh?!!!!!!! :--( :--( :--(
Menys mal que només queda 1 mes i mig!!!! :o-o:

En fi,.... :-(
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 8:53 am

Cumeta nina, jo també hem vull comprar uns topolinos blancs... pero no pel casament, sino perque l'Àlex hem va regalar uns pitillos blancs i els vull estrenar ja!!
Té tela dia 9 i hem d' esperar al mes que ve... :--( A part l' 1 de Juny batejen a la meva neboda i m'he de comprar algun trapillo!!
Quina mer**da!!
Imatge

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 8:54 am

Cumeta nina, jo també hem vull comprar uns topolinos blancs... pero no pel casament, sino perque l'Àlex hem va regalar uns pitillos blancs i els vull estrenar ja!!
Té tela dia 9 i hem d' esperar al mes que ve... :--( A part l' 1 de Juny batejen a la meva neboda i m'he de comprar algun trapillo!!
Quina mer**da!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 8:55 am

Molt bé Cumeta quina decisió!!!! anar a mirar lo de l'UVA i quedar-se a fer la sessió ja! ben fet :-)ok:

Ves a la botiga aquella que et vaig dir Winy n'hi ha alguns de molt xulos!!!! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. maig 09, 2008 9:04 am

Sí Winy, això dels casaments, batejos, i comunions és la ruïna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
En fi nina, ens en sortirem!!!! :-)ok: :-)ok:

Chiky, sí, és que ja n'he fet alguna vegada,.... Molt puntualment, (rotllo per casaments, etc.), però ja sé de què va,....
Però sí,.... sóc de pinyo fixe!!! Quan se me "fot" una cosa al cap,....!!! neu:-D neu:-D neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: mireia 9 » dv. maig 09, 2008 9:09 am

Bon dia guapes, per dir algo per aqui ja està plovent. bueno almenys l'aigua fa falta.
Pero per el cap de setmana podria fer una tregua i no ploure. demà els meus avis van de casament al Tapioles i els nuvis casen en els jardisn. Pobres amb el mal temps que ha donat per demà.

Jo encara no tinc les invitacions, a veure si avui i dimarts tinc hora `per anar a parlar amb el mossen de sta cristina, està sonat, sort que ell no ens casa. no s'entera de res. Un dia vaig anar a un enterro i va dir: "a MI M'AGRADEN ELS ENTERRAMENT PQ VE MOLTA GENT A L'ESGLÈSIA" aRA ENTENEU NO PQ DIC QUE ESTÀ SONAT!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 9:10 am

Chiky i Winny, agafaré una carretilla que té l'Arnau pel pati.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Cumeta jo estic com tú...sense un duro!! I encara tinc que anar al dentista la setmana que bé!!!
Volia anar a ferme la ratlla a la pelu, perqué tinc el cap fatal...pero mira, per un mes, m'espero!! VAig rollo pantoja.... neu:-D neu:-D

Sobre els trajus dels futurs, doncs jo només sé que és d'aquelles com rallats ( pero que casi no es veu, eh!!, ara no penseu que semblarà en Mortadelo neujor:-) ) i que la camisa és fosca...pero res mes...i avui se'l posarà i ma mare anirà a veure'l... >.-<: >.-<: >.-<:

Jo ahir vaig estar mirant topolinos, i els que em vaig provar em feien mal al dit de devant.. pero vaja tots eren de 27 a 40 euros...winny si t'animes, puja a Figueres!! :-()-)

Chiky...que tal amb el video???

Cumeta, que demà et proves el vestitttt!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. maig 09, 2008 9:22 am

Cumeta, demà????????
FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 9:24 am

Lo del video està al meu post.... ho vaig dossificant.... neu:-D

Per cet Cumeta demà prova eh??!!!!! volem fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no facis com jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 9:25 am

40 euros uns topolinos... que va ni de conya!!!!!!!! :-))

El dentista no sé que es pitjor si el mal que et fa o la clatellada que et foten!!

Chiky nina, que t'has quedat dormida a sobre el teclat?? :-()-)
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 9:38 am

Buf! doncs casi estic aquí amb la babeta i a punt de sobar-la!!! es que aquest dia fa son!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: kel_go » dv. maig 09, 2008 9:38 am

bon dia gironines!! per dir alguna cosa... ja que plou.... pero que hi farem, conve...

arohha molt xules les pasmines! t'ha quedat de conya...

cumeta fes moltes fotos demà!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. maig 09, 2008 9:41 am

Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ninessssssss!!!! Demà tinc prova!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Em fa gràcia veure com ha quedat el vestit!!!! :-)) :-))
Aix, cada dia que s'apropa en tinc més ganes!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Sí, espero no oblidar-me de la càmera,.... :o-o:
Tinc hora a les 10.30h., així que com molt tard haurem de marxar a les 10h., és a dir, que m’hauré de llevar sobre les 9h. i estaré SOBADÍSSIMA!!!! ::-) ::-) ::-) ::-)
Crec que el millor serà que em posi la càmera aquesta nit al bolso, si me’n recordo!!! :hmm::

Si Winy, a mi el dilluns em va clavar 90 €!! Quin mal!!!
Ara el mes que ve tinc neteja, i en principi ja estarà!!
Home, de fet, després de 6 anys de no anar-hi, tenir només 2 càries, no està tan malament!!! neu:-) neu:-D neu:-) neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 9:43 am

Que dius Cumeta, sis anys sense anar al dentista?? Tela no?? Nena deus tenir la boca perfecte! El que més casca l'esmalt és el cafe, el tabac i el gas... :-))

Pobre de tu, que t'oblidis la càmara!! :-()-)
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 9:45 am

El gas winy??? que aspires gas????? no te'm tiris a les drogues dures eh??!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ja veuràs com estaràs preciosa!!! nena escriure-me un missu encara que només sigui i em dius que tal vale???? neukiss-)
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants