Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 5:12 pm

ok gemma, fet, m'ho apunto per avisar-te quan tornin a fer els casting!! neujor:-) neujor:-)

Jo d'aquestes coses n'he vist als xinos pero no eren aixi senzills, tenen de peu alguna figureta o algo aixi....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 5:13 pm

ok gemma, fet, m'ho apunto per avisar-te quan tornin a fer els casting!! neujor:-) neujor:-)

Jo d'aquestes coses n'he vist als xinos pero no eren aixi senzills, tenen de peu alguna figureta o algo aixi....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 5:14 pm

Home es petito això.... potser l'Elena en té... :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 08, 2008 5:14 pm

Chiky,.... l'he tret d'un proveïdor que tenim d'aquests que fan regal d'empresa, merchandising,...
Està marcat a uns 0.58 cèntims,.... però no sé,... potser parlant-t'ho,... :-/ :-/ :-/
A veure,.... és el primer que he trobat,... :-)
Potser en té més, de més econòmics,... :-/
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 5:18 pm

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: m'ho pensaré Cumeta!!! nena ets una crack amb els teus proveïdors!!!!

Nines us deixo que he quedat a dos quarts amb el del video i ja arribaré tard com sempre!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 5:19 pm

jo estic amb la winy... visualitzant-ho sembla que ha de quedar una mica carregat, nose... potser si que pot quedar be, pero vols dir que val la pena matar-se tant? jo la posaria sobre el plat i llestos... es mi humilde opinion eeeeh...... neukiss-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 08, 2008 5:34 pm

Sí,.... jo a vegades penso que ens compliquem massa la vida!!! :-/
Jo per això ja he posat el fre,...
Perquè mira,.... ara tinc coses a casa que no faré servir, tot per precipitar-me... però clar, això m'ha passat a mi, i tan sols és la meva simple opinió,....
Està clar que tothom ha der fer el que li sembli, i vulgui, i li vingui de gust, .... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Apa boniques!! He decidit que me'n vaig a mirar això de l'U.V.A.!! neu:-) neu:-) neu:-)

Fins demà maques! neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 5:36 pm

Cumeta, estic totalament d'acord amb tu! Ens embalem i despres ens ho hem de menjar amb patates!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dj. maig 08, 2008 5:47 pm

Winy i Cumeta a mi també em passa això, m'embalo i despres m'ho haig de menjar, soc un desastre :-/

Cumeta que vagi be el solarium

Chiky ja ens explicaras que tal el fotograf i el video??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 6:56 pm

bueno nenes es normal que ens emocionem amb que volem fer moltes coses i ens precipitem i despres no ho veiem clar, pero aixo no passa nomes amb tema casament, a mi a vegades m'ha passat comprant roba, o el que sigui i quan ho tens a casa, como que no t'hi acabes de veure... pero bueeenooooo es el que hi ha, som massa impulsives!!!

Pero vinga que us quedara a totes un casament genial, precios, super currat i personalitzat i als convidats els hi agrada, ja veureu com us diran que els ha encantat tot!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dj. maig 08, 2008 7:32 pm

Bones!!!!

A veure si m'enrecordo de tot....... mmmmm... :hmm::

Mont et queda poquissssimmm!!!!!!!!!!!!! :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///:

Bueno ahir vaig anar a donar una invitació i vaig estar tota la tarda :--( , avui una altra també a la tarda i ara només m'en queda una :-///: i ja estarem!!!!!! ja era hora!!!!!!!!!!

L'altre dia ens van ingressar més diners, que bé!!! però hi ha gent que encara no ens ha dit res de si venen o no? us passa el mateix???? de moment segurs som 115.

Espe les fotos molt xules!!!!!! i la despedida bonissima!!!! les sabates m'encantes :-)ok: les trobo molt elegants i tenen pinta de ser còmodes, la roba interior super sexy i les fotos del casameent de la teva cosina molt maques Ah!!!! i conec una parella!!!!! perquè era l'alcalde de St Feliu :-)ok:

Mont això de la Toxoplasmosis que t'ha dit la Núria ho has de vigilar, ok?! :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dj. maig 08, 2008 7:35 pm

Noies ens queda poquet eh!!!!

Ainos felicitats per apuntar-te a la UOC molt bé :-)ok: conec gent que fa aquesta carrera i d'altres que l'han acabat i diuen que no és pas complicada així que ja veuràs com t'ho treuràs bé :-)ok:
sira

EntradaAutor: sira » dj. maig 08, 2008 7:38 pm

Dem que vagi molt bé el trajecte i la comunió!!!!

Cumeta no desesperis amb el pentinat, ja veuràs que estaràs guapa de totes maneres.

Núria prenc nota d'això del vestit d'embarassada però soposo que no em caldrà perquè si tot va bé a l'octubre tinc un casament i si ja estic embarassada potser estaré d'un o dos mesos així que quasibé no es notarà! o això espero!!!!
sira

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 08, 2008 7:41 pm

hola noies!!

us he llegit per sobre i que passa, ara no m'enrecordo de res :-( :-( :-( :-( :-( que li farem soc un desastre!

avui hem anat a portar l'última invitació i no hi eren :-( :-( :-( , jo, ara que ens haviem decidit :--( :--( que i farem
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. maig 08, 2008 9:07 pm

Hola noies!!!

Entro un momentet pq me'n vig directe a la dutxa i a fer el sopra que ja son les 22:00 i es tardissim!!!

Nuria vigila el petit, pobret es passa fatal, potser deu tenir satona o simplement el virus de l'estomac.

Mont, et que da cada vegada menys i Chiky i Miriam idem.

Sira tens un casament a l'octubre??? jo tbé. quin tens?? t'imagines que fos el mateix! jejeje

Dem que vagi molt be per Cartagena

bona nit!!!! i VISCA EL BARÇA
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: montpra » dj. maig 08, 2008 9:42 pm

Bones !!!!

Núria jo de petitona feia aixo moltes vegades, vomitar i vomitar sense parar i era acetona que em pujava. Prova de donar-li plàtan que va bé per l'acetona.

Nenes em queda molt poc i estic dels nervissssssss !!!

Chiky els teus proveidors no tindran pas radios petitones tipus com les que regala la Raquel per donar als nens ? En cas que si, quan tardaria a arribar algunacosa d'aquestes ?

Si, tranquiles que vigilaré molt amb la toxoplasmosis !!!

Bé uapisimes, aviat aniré cap al llit perquè demà marxo d'excursió amb els peques.

Ahhh, per cert, que han anunciat pluges molt i molt fortes per dissabte, en cas que fos així, fem la trobada igualment ??

Petonsssssssssss !!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 08, 2008 9:53 pm

núria guapa cuida al peke, pobret...

ostres si mont, demà nomes 15 dies et faltara... aix... quins nervis... bé que vagi bé demà l'excursió!

ostres es vertiat, anuncien molt mal temps pel cap de setmana...

bé guapetones vaig cap a dormir, que la nit passada no vaig clucar ull!

BONA NIT!!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dj. maig 08, 2008 10:25 pm

bona nit guapes us posso les fotos de la proba que he fet per possar les pashminas, ja em direu que us sembla
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 10:35 pm

Bona nit noies!!!

Cada cop em donc més conte de que esteu com un llum!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky, aquest finde em superaras tú , ehh!! I lo bo és que aniras carregada per carregar-me a mi! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

La euphoria jo també la tinc, de fet, la porto al bolso així que el dissabte ja la podreu ensumar...

Dieun que hi haurà molta pluja...jo igualment vindré!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Arhhoa nena, molt xula la presentació de les pashmines!!! Un 10 nena :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Mont kuka, aixó ja ho tens a sobre!!!!!

Vaig a dormir que estic reventadeta...tota la tarda per Figueres i per res... jajajja!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dv. maig 09, 2008 7:32 am

Bon dia guapes,

Sabeu si per anar dissabte al Onixs s'ha de demanar hora,es que en Dani demà vol anar??

Gracies Miriam

Jo demà també vindré

neukiss-) neukiss-)
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat