Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 11:59 am

Ostres molt bé quin detallas!!!!! winy!!! tot això que t'estalvies!!!!

Miriam quina caca lo dels centres!!! nosaltres epr sort teniem bastant per escollir el que passa es que en algunes ens psoava que les bases s'havien de retornar i si en faltaven despres et cobraven la base i no vam voler correr aquest risc per quie imagina't que els centres volen! no no no així que vam escollir-ne uns que els centres no eren retornables i llestos si la gent se'ls vol endur que se l'enduguin!
Però fas bé si més o menys t'encaixen pel color de la decoracio de tot plegat no t'hi capfiquis!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 12:04 pm

winy que be lo de regal del teu amic, quin detallas!!!!!!! tot aixo que t'estalvies!! >.-<: >.-<:

Ostres Miriam doncs que malament aixo dels centres, et diuen que van inclosos i llavors resulta que paga a part segons que.... nosaltres tambe vam tenir forçes i el nostre si que era envas retornable, pero no vam tenir cap problema, la gent ja preguntava lo que es podia endur, suposo que ja van ser prou logics per pensar que les bases d'acer inoxidable no se les podien endur...

lo de les torxes nos ambe ho vam haver de pagar a part, tot es un negocio, es lo que hay.... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 12:16 pm

MONTTTT!!! Confirmat que em quedo a dormir a Girona...

Winny nena,quin regalàs!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cumeta, estic decepcionada amb la floristeria...amb Mas Pau no!!!
Mès que res perquè no entenc que uns centres entrin en el pressupost i que llavors per 4 pètals i un parell de fulles verdes et facin pagar l'espelma... aixó val menys que el centre no??? Pero no és el restaurant qui diu res, són ells mateixos!
Pero és igual...em feia gràcia perqué donava un aire més romàntic, però les gerberes i els lilums que hem afagat ja m'agraden i ademès els colors em lliguen amb tot!! :-)ok: :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dj. maig 08, 2008 12:31 pm

Hola nines!!

Uff heu xerrat aquest matí eh? I això que només he tingut temps de llegir el post de Gironines!! :-.:·:: :-.:·::

Queque coneixes a la meva cunyada? es la xicota del meu germà i és de Salt. És la noia que surt a l'esquerra es diu Anna, i es maquissima com a persona, les tres tenim molt bon rotllo, sembla com si tingués una altra germana de veritat. Me l'estimo molt. :-))
Lo que hem comentes de les sabates, al final després de tan donar voltes les vaig trobar a Salt, a una botiga que hi ha al c/ Major, prop de l'antic cinema Núria, no se si saps on vull dir, i el preu van ser 40 i algú d'euros, hem sembla que 45 o així! :-)ok:

Jo com tu de futbol res de res :--( , no m'agrada gens :--( , però haig de dir que el meu futur es merengue i estava molt content! Hem sap greu pels cules, els meu cosí deu estar que trina pobre.

Winy quin detall el teu amic!! Molt bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

A les que us tornen de la declaració genial, van molt bé aquests calerons, i més aquest any amb els gastos del casament! Jo hauria de començar a fer lloc a l'Agenda per anar al Gestor! :-)ok:

Aroa molt bé que no hagis de treballar dissabtes fins el mes que bé!
Per cert ahir ja vaig fer les fotos dels detalls, després al migdia si tinc un moment us ho penjo!

Dem reina espero que vagi molt bé per Cartagena!! :-)ok:

Tetes mira un pas mes amb el fotògraf! Us ha trucat ell o el vau trucar vosaltres??

No se si hem deixo alguna cosa per contestar! Ho sento ja no me'n recordo. :-(

Petonets :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dj. maig 08, 2008 12:33 pm

Winy nena quin regalas , que be >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok:

Abge, has parlat amb la Montse de Sereno fotografs, m'ha trucat i m'ha dit que el mes de juliol ja hem de fer el previ de fotos, i ja hem quedat un dia ,quina emocio >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dj. maig 08, 2008 12:34 pm

Vale espe , esperem les fotos de les pashmines :-///: :-///:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 12:39 pm

MOlt bé Espe..aquí estarem per veure aquests detalls!!!!

Arhhoa, que bé, aviadet el previ!!! Que guay tia...nosaltres no en fem pas :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dj. maig 08, 2008 2:25 pm

Bona tarda,

Arohha no he parlat amb la Montse, suposo que ja ens trucarà... ja ens va comentar que fariem el previ uns dos mesos abans del casament, que bé!!!

Miriam, amb això que dius de les flors estic totalment d'acord amb tu!! en Toni no diu res, els de la floristeria s'ho fan i desfàn com ells volen, és un rotllo! poder seria qüestió de parlar amb en Toni, no? no ho sé...

Espe, això fotos, fotos... :-)ok:

Winy, quin detallàs el teu amic que et volgui regalar el pack... molt bon regal !!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 2:27 pm

Potser si que tens raó Agbe, la qüestió seria parlar amb en Toni..però mira, més igual...passo de marejar-me més.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 2:34 pm

Arohha ja tens hora pel previ????? :-///: :-///: :-///: que bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ja sabeu per on el fareu??? poder venir a xafardejar..... no és conya!

Es veritat Miriam lo que et diu l'Agbe potser si parles amb el de Mas Pau pots aconseguir una cosa més.... sino no et preocupis i no t'escalfis el cap....

Agbe que tal tot? a verue si ens poses fotos de les teves cosetes també!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 2:55 pm

Estic buscant com una desesperada el body milk de que colonia que em posaré pelc asament i no el trobo.... :-/ en fi!!! miraré per internet a veure que tal... potser ja ni el fan o potser no de totes les colonies fan el body milk... aquesta és una altre....

Per cert Miriam ja saps quin et posaràs de perfum? o te'n compres un per l'ocasio?
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 08, 2008 3:10 pm

Ei nines!!!!!

Ostres Winy, quin detallàs el vostre amic!!!! Que bé nina!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
La veritat és que t'estalviaràs una pasta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Aroa, reina,.... que bé el previ!!!! Aiiiiiiiiiiii, a vosaltres també ja us va quedant poquet ehhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
Ara esteu molt tranquil.les ehhhhhhhhhhh??!!
Però ja veureu, ja!!! neu:-D *.-o-o.* neu:-D *.-o-o.* neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Agbe, nina,.... com estàs??? Molt enfeinadeta, no?? :hmm:: neukiss-)

Ostres Chiky,.....
Jo encara no hi he pensat en això!! No sé si posar-me el perfum de sempre o canviar per 1 dia,....!!! :-)ok:

Aix,..... cada dia que s'apropa vaig tenint més ganes d'emprovar-me el vestit,... :-)) :-)) :-)) (que bleda!!!!) :o-o:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 3:15 pm

Bona tarda senyoretes... i sres. Tetes i Dem!!

Ja m'he anat a tostar de solarium! A veure si hem marxa el moreno paleta aquest que tinc als braços!!

Miriam, quin tipus d'espelmes vols posar a les taules? T'ho dic pq a mi hem faria gràcia posar-ne a l'església i m'han dit que a l'Ikea són baratetes!! :-)ok:

Nosaltres també farem previ... pero si us dic la veritat crec que el fotograf passa de nosaltres o nosaltres d'ell!! :-)) Al vespre el trucaré!!

Doncs, si el meu amic s' ha enrrollat molt amb el regalet!! Una cosa menys!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dj. maig 08, 2008 3:33 pm

Hola bona tarda, entro un moment ara que puc.

No he pogut descarregar les fotos al migdia, així que no us puc penjar les fotos dels detalles, a veure si ho faig demà! :-)ok: Es que he anat una mica justeta al migdia!

Jo això del perfum no ho he pensat encara :hmm:: , jo en tinc dos que m'agraden, que són els que més utilitzo, però un crec que será massa enganxos, a veure si m'explico, que fa motla olor i l'altra que hem fa la sensació que fa molta olor al principi, però després ja no fa olor. ai no se, si provar alguna cosa nova? però jo soc molt maniatica perquè alguns perfums m'agraden però posats en mi després no hem fan bon olor, ai no se.... Quin liu! jejjeje
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 3:39 pm

mi m'agraden molt els dela Kenzoo i m'agradaria mirar un perfum d'aquesta marca.... sempre porto colonies pero no perfums i els perfums duren més que les colonies no? hauremd e fer una quedada al sephora! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) aquí l'experta és la Miriam que ens va posar una caxo llista no fa gaire.... *.-o-o.*
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 3:40 pm

Gemma quin body milk busques?
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 3:44 pm

Doncs estic pensant en comprarme FLOR DE KENZZO, que m'agrada molt...pero també estic pendent del nom d'una colónia que ma de portar una amiga...perquè fa una olor! jajajjaaj!!!
SAps que passa, que a mi m'agraden les colonies fortes, pero clar, a l'estiu com que carreguen massa....

Winny la ideia era posar aquelles que son rodones pero foradades..hi ha dintre si posa una candela.

Vinga vaig a buscar al peke i a fer recados....
Ens veiem guapes!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dj. maig 08, 2008 3:44 pm

Hola ninetes,

entro un momentet però no em quedo molt de rato, tinc el nen que no para de vomitar!!! I això que no ha menjat res avui... de totes maneres, tot el que li dono, ho treu, sigui aigua, coca cola, o qualsevol altra cosa. Lo que és raro és que entre vomitada i vomitada, està super bé! No té febre ni res... aveure com evoluciona i sino, cap a Urgències!

Per cert, encara no he entès que és això del previ??? Són fotos que també posareu a l'àlbum del casament? Es que a mí el meu fotògraf no em va dir res d'això...

Jo encara no sé si podré venir a veure la Mont, perquè el dia 23 anem a Barna amb el meu home, perquè té una signatura al notari, i potser ens quedem a dormir allí...

Vaig a veure les sabates de la Chiky...

Petons
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 3:45 pm

Miriam la que jo em posaré pel casament precisament es FLOR DE KENZO!!!!!!

Winy reina es aquesta la Flor de Kenzo....
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 3:46 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Sí sí Chiky...pel dia del casament perfum ehhh!!! Que sinó la olor se'n va deseguida!!!

A mi Kenzzo també m'agrada molt"! I si que hi ha bodymilk perqué si no recordo malament la meva mare el té!

Adeu nineeesss!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat