Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 08, 2008 10:23 am

bon dia!

com aneu? chiky que bé que et tornis cales!! >.-<: >.-<:

tetes veus, ja es va acostant el moment de tenir l'album, d'aqui a poquet ja l'estaras mirant i remirant al sofà de casa teva amb el teu marit!

ainos crec el mateix que tu amb aixo de l'entrenador, siusplau que no fixin al guaridola!

arohha quina bona noticia, jo vull un jefe com el teu!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
bé avui entro poquet perque tinc molta feina!!!!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 10:25 am

Nenes, jo de veritat que amb tant de post, hem lio!!!!!!!!!!!!!

Aroa nina, així ens veiem dissabte! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Chiky, us suparereuuuuuuuuuu........... oe oe oe oe!!!!!!!!!!!! :-///:

Dem, cuida't ens veiem a la propera quedada!! :-()-)

Jo vaig a fer la declaració el 16 de Maig, i també hem tornen pasta!! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dj. maig 08, 2008 10:34 am

Bon dia guapes,

Miriam, jo al febrer vaig anar a mirar tema flors, i em vaig quedar una miqueta decepcionada :o-o: amb lo que ens entra... pensava que el centre seria molt més modern... i em va comentar que si volia roses, espelmes... això s'ha de pagar a part, i no sé què farem al final. Perquè la nostra idea és seguir la temàtica de les invitacions i el tríptic, i hem d'acabar-ho de parlar. I la decoració exterior entra alguna cosa? em refereixo a les taules de fora.

Chiky, les sabates són molt maques i es veuen còmodes!

Winy i Cumeta, a vosaltres se us veu molt tranquil.les, però penseu que d'aqui a res... ja teniu l' 1 al davant... jejejeje!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dj. maig 08, 2008 10:34 am

Gràcies Miriam !!!

Nenes a mi tambè em tornen calers, molts!!!! i a la meva parella tambè!!!
Ja la tenim presentada des d´ahir. A veure si no tardem en cobrar!!!

Per cert ahir vaig anar a mirar una altra floristeria per tenir dues per triar... vaig estar a Deflos davant de la clinica bofill, i em va agradar força, estic entre aquesta i la floristeria sta eugenia ( que tambè està molt bé) i tambè l´ha triat la Miriam, eh??
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 10:34 am

Winy i tu i jo superarem el divorci??? :-)) :-)) :-)) :-))

Ja veus si està bé que te'n tornin i més ara!!! només espero que m'ho tornin aviat per que amb lo que ens tornen a tots dos tindriem el viatge pagat ja!!!! creuarem els dits!

Arohha que ve lo del teu jefe!!!!

Així a aquesta quedada serem moltes!!! tot i que trobarem a faltar a les que no vingueu..... pero com que en farem més no cal patir!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. maig 08, 2008 10:38 am

Dem, patatona, que vagi molt bé el viatge i la comunió!! molt bon cap de setmana!! :-///:

Arohha, quina bona noticia que t'ha donat el jefe.... fins finals de mes res de res de treballar els dissabtes!!

Jo vaig el dia 13 a fer la declaració...

Queque els clauers, et quedaran bé amb la capseta! nosaltres fem un triptic.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 10:48 am

Gemma, vols dir que cal que pensem en divorci? :hmm:: Total, per 22 tius a darrera una pilota!!

Agbe, doncs la veritat és que si que estic molt tranquila! Passo de posar-me nerviosa, pq sinó hem ve ansietat, no menjo... i passo que me mare hem foti la bulla com l'altre dia dient-me t'estàs quedant molt prima!!

Bronca als meus 29 anys!! Maaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaaaaa si us plau!!! :-))
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 08, 2008 10:56 am

Es veritat winy no cal... per 22 tius buenorros que cobres una apsta que no cobnrarem a la nostra vida i tot plegat no cal..... noooooooooooooooooooooooooooooooooo......... aixi que et torno a estimar :-)) :-)) :-))

Agbe si son super comodes les sabates per això no m'ho vaig pensar dues vegades! :-)ok:

Quique que bé que et tornin calés també!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 08, 2008 10:58 am

Hola ninessssss!!!

Arohha, nina, quina bona notícia el teu jefe, no???? *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.*
Que bé!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Dem, patatona, que vagin molt bé aquests dies amb tota la family!!!! Ens veiem a la pròxima quedada, no?? :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Agbe, nina,.... si, la veritat és que estic força tranquil.la!!! Jo diria que massa i tot!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Winyyyyyyyyyy, serà qüestió de gens que estiguem les 2 tan tranquil.letes??? neu:-D neu:-D neu:-D

Ostres tu,.... dec ser la única pringada a qui li toca pagar a Hisenda!!! :--( :--( :--(

P.D.: VISCA EL BARÇA! neu:-) neu:-) neu:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 11:10 am

eeeeeeeeeeei 22 tius buenorros no ee!!! que no pas tots estan buenorros, que hi ha cada un....egggssss!!!! jejeje

winyyyyy que la mama sempre sera la mama, tota la vida controlant i fotent bronques!!!

Cumeta tens hipoteca??
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 08, 2008 11:15 am

No, aquest és el "problema" Tetes!!! Sinó em tornerien calers!!
Ja ho sé, ja! :-)

Però amb el meu super sou de mil.leurista, i a Barna, és impossible tenir hipoteca!!!!!!!!!! :--( :--( :--(

En fi,..... sempre queden els ponts,.... per viure-hi a sota!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winyyyyyyyyyyyy, benvinguda al club de bronques-mama-boda!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 11:18 am

Cumeta, segur que son els gens Ribas... podem formar un duo anti-nervis pre-boda!! neujor:-)

I un altre mama-bronques!! Són pesadetes eh, quan volen!!

Quin pal que hagis de pagar, pensa que algun euro teu serà per nosaltres!! neu:-D neu:-D

Chiky, hem tornes a estimmmmmaaaaaaaaarrrrrrrrrrr?¿ Gracies!! No ho hagués superat!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 11:19 am

clar, per aixo ho deia, que si tinguessis hipoteca segur que tornerien pero bueno, si no arribes al minim i no l'ha de presentar, almenys t'ho estalvies!! Tal i com esta ara tot, millor no tenir hipoteca i viure tranquil.la que esta tot molt cardat...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 08, 2008 11:35 am

Doncs si Agbe, jo també he quedat força decepcionada... he parlat aquest matí per confirmar les coses i res, s'han de pagar fins i tot les roses!!!
Així que res, agafarem lo que entra i llestos...igualment ningú crec que li dongui gaire importancia....
I sobre la decoració de fora, doncs no en tinc ni idea :-/ :-/ Pero em sembla que no hi posen pas flors...ja li preguntaré a una noia que si va casar la setmana passada!! El que sí que és segur és que si vols antorxes els hi has de pagar un alquil·ler...així que passant del tema! Ademès aquella hora encara serà clar, així que no val la pena! :--(

Cumeta, jo no tinc hipoteca pero clar, tinc un nen...i desgarva que no vegis! (=:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. maig 08, 2008 11:39 am

Winy, nina, que ahir ja t’ho volia dir i entre “pitos i flautes” se me va passar,….
No sé si ja heu fet la comanda dels nuvis a l’Elena per a què ho enviï tot junt,…..
(sé que li havíem d’enviar un email, etc.)
Però jo finalment no els agafaré amb ella,….. així que per la meva part ja podeu tirar l’enviament endavant,…
Una de les parelles a qui anàvem a donar els nuvis ho han deixat, i clar,…. Ara se’ns ha desquadrat tot!!!! Mare meva,... pobres,... En fi!!! :-(
Així que vosaltres feu, d’acord? :-)ok:
Perquè nosaltres encara no sabem què farem amb aquest tema….
De totes maneres, merci per tot!!! neukiss-) :-()-)

Míriam, nina, amb què estàs decepcionada?? Amb la floristeria del Mas Pau?? :hmm::

Ostres, doncs jo ho tinc clar,.... ni nen, ni nena, ni hipoteca!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 11:46 am

Ok Cumeta, doncs nosaltres ja fem comanda!!

Miriam, quina pu**ta**da aixó de la decoració! Que extrany que no et deixin triar el que tu vols!! Bueno... espera nosaltres quan hi anem el 31 de Maig a veure que ens diuen!!

Nenes, ahir vaig anar al Gimnas d'un amic nostre (que és el testimoni de l'Àlex), que allà mateix té estètica i li vaig demanar preus dels packs de núvia, peeling, depilació, higiene... blablabla... i sabeu que? M'ho regala ell!! :-///: :-///: Hem va dir.. demanar hores i corre al meu càrrec!! Anda que no, 150 euros que me ahorro!! >.-<:
Imatge

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 11:47 am

Miriam, quina pu**ta**da aixó de la decoració! Que extrany que no et deixin triar el que tu vols!! Bueno... espera nosaltres quan hi anem el 31 de Maig a veure que ens diuen!!

Nenes, ahir vaig anar al Gimnas d'un amic nostre (que és el testimoni de l'Àlex), que allà mateix té estètica i li vaig demanar preus dels packs de núvia, peeling, depilació, higiene... blablabla... i sabeu que? M'ho regala ell!! :-///: :-///: Hem va dir.. demanar hores i corre al meu càrrec!! Anda que no, 150 euros que me ahorro!! >.-<:
Imatge

EntradaAutor: winy » dj. maig 08, 2008 11:48 am

Imatge

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 11:54 am

miriam tenir nens desgrava mes que tenir hipoteca??? doncs ja sabem que ens toca, totes a fer nens!!! neujor:-) neujor:-) bueno comptant que el tingui el 2009, fins el 2010 no em desgravara, oooooooooo :-/ neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dj. maig 08, 2008 11:54 am

miriam tenir nens desgrava mes que tenir hipoteca??? doncs ja sabem que ens toca, totes a fer nens!!! neujor:-) neujor:-) bueno comptant que el tingui el 2009, fins el 2010 no em desgravara, oooooooooo :-/ neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants