Autor: Àngels » dv. maig 09, 2008 9:23 am
Bon dia guapes!!!
Ja veig q moltes ja teniu la prova del vestit d'aquí poc! jo en principi també la tinc al juny però no em van dir dia, van dir q ja em trucarien... i ja tinc unes ganes!!! ja veig q si el dia 1 de juny no m'han trucat ja estic trucant jo!!!!! jejeje
Bueno guapes, ahir vaig fer la prova del pentinat! la veritat és q em va agradar més a la primera prova, no sé... va ser una sensació rara... tinc fotos, quan les descarregui us les penjo. Però tinc un dilema gran... resulta q m'agradaria portar el ram de cales d'aquelles de color fosc q són com d'un color vi negre, sabeu quines vull dir? i també m'agradaria portar-ne una al cabell però clar! com q sóc morena no es veu!!!! llavors havia pensat de canviar de color però és q ja m'havia fet a la idea d'aquest i no sé... després he pensat q mira, buscaré un tocat xulo i ja està però és q penso q la flor queda molt fi, molt elegant i diferent... no sé... aix... sento el rotllo q us he donat!
Burrita, no et puc dir preus de la peluquera pq jo he anat a la peluquera q ja fa quasi 2 anys q hi vaig i no li vaig ni preguntar el preu! jeje i de moment a les proves q m'ha fet li he preguntat q quan li dec i sempre em diu q res, així q no tinc ni idea de quan pagaré!
I love my live because my live are you.