RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dc. maig 07, 2008 7:45 pm

Ei Beverly, si puc el divendres, com q dormiré a casa els meus pares, intentaré enviar-te xl privat les fotos dl vestit, ok. No t'ho aseguro he cuca, xo ho intentaré.
Normalment em puc conectar bastant, tant a la feina com a casa. Intentaré conectar-me fins el últim dia. Casi cada dia entro en el forum. Això enganxa, he!! jeje!

Ai noies, kin nervis, avui m'he llevat amb el coll una mica tieso! jeje! Són els nervis, ho sé, xo no puc girar el cap cap a un cantó. Aviam si akesta nit em pasa...

Ja tenim tots els detallets, i demà, cap a Can Ribas a portar-ho tot! Kines ganes! :-///:
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. maig 07, 2008 8:54 pm

Mimaaaaaaaa, k vagi molt bé demà a Can Ribas! A enllestir-ho tot i pensa k la propera vegada k tornis ja serà vestida de núvia!!!!
GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Disfruta de cada moment guapa!!!!!!!
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dj. maig 08, 2008 7:17 am

Gràcies SonIA! Així ho faré guapa! Ja us explikaré!!

Petonets a totes, q vagi be el dia!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dj. maig 08, 2008 7:29 am

mima!!! enseñame a mí también el vestido :-(
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Beverly » dj. maig 08, 2008 9:39 am

Mima quins nervis, m'estas fent reviure els meus dies previs, que ja gairebé no m'enrecordava, és que ho vaig passar fatal anant a correcuita.
Imatge
Beverly
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. maig 08, 2008 9:58 am

2 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buffffffffffffff que subidón!!!!!!!!!!
Esa mima esa mima eh eh!!!! *.-o-o.*
Que vagi tot mooolt bé :-):-):-): i per la pluja no et preocupis, de moment continuo sense mal de cap!!!!!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. maig 08, 2008 7:30 pm

Ei noies, una pregunta....
Avui m'han enviat el pressupost de Can Ribas. Vale, doncs jo vaig fer la reserva al 2007 i em caso en divendres, pero lo k vaig demanar un descompte tal com ells em van dir k hi havia....
Doncs al presupost em possa: preus menu 2007 + increment anual (total k m'estàn possant els preus del 2008 pk ho estic contrastant amb lo k tinc....) i després un 10% de dte per casament en divendres, però eske si m'ho miro és un timo, pk realment m'estàn cobrant directament els preus del 2007!!!! no sé si m'estàn enganyant o realment funciona a aixi i abans de trucar per reclamar, a vere si alguna de vosaltres k tingui ja el pressupost em pot explicar, pleaaaaaassseeee!!!!!

Gràcies guapísimes!!!! I mima, k tal per can ribas??? explica, explica k et keda un tres i no res!!!!!!! :-):-):-):
SoniaJordi

EntradaAutor: SONIA18 » dj. maig 08, 2008 9:47 pm

Mima guapisima q ja veuras com et fa un gran dia plogui o no plogui!!!
Com anat a Can Ribas???

Ninou moltes gracies per els ànims, he rigut molt i la veritat q no es per tant, pero de moment m'agobia una miqueta...

Sonia jo no et puc ajudar amb lo del pressupost pq encara no he tornat a Can Ribas per concretar res, pero quan sapiga algo ja t'ho dire.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: ninou » dj. maig 08, 2008 10:14 pm

MIMAAAAAAAAAAAAAAAA, ET CASES DEMÀ PASSAT !!!!!! es diu aviat, eeeeh????????

*.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*

QUE GUAI!!!!!!!!!!!!! De fet, per l'hora que és ja quasi bé podria dir que et cases demà! QUE FOOOOORT!!!!!!!
Descansa el màxim aquests dies per poder afrontar el gran dia amb tota l'energia positivaaa!
1)Què tal ha anat avui a Can Ribas?
2)Vull missatget des del Apple Store de San Francisco, eh???? quins records! va ser veure que podies connectar-te a internet i corrents a escriure un missatget a les Canribarenques! i recordo que tu vas contestar aviat! recordo molt llegir els teus missatges des de San Francisco! Dona-li records a San Paquito de part meva!!!!!!
3) Demà no sé si podré entrar perquè els divendres quasi no paro a casa. En tot cas, potser cap al vespre, però per si de cas, si no pogués entrar, no puc deixar passar el moment de desitjar-te que siguis molt feliç el dissabte, que retinguis cada segon que estiguis vivint, perquè després quan ho recordis...uuuuaaaaahhh serà genial recordar-ho tot!!! Que et deixis dur pels de Can Ribas, i per les teves emocions i disfruta i viu el dia amb el teu aviadet marit i pares (que també viuen d'una manera molt sensible aquest dia), i a passar-ho bé! i t'espero a la tornada, que ja t'hauràs convertit en "casada" i per tant aquí et veurem donant consell a les que venen després de tu! VISCA LA NÚVIA!!!!!!!!!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dv. maig 09, 2008 7:19 am

Bon dia noieeeeees!!! Uf, quantes emocions! Primer d tot, ja stic casada oficialment. Vem anar a l'ajuntament amb els testimonis i allà el senyor Bonamusa ens va fer firmar a tots i dps ens va explikar com seria la cerimonia. Va ser una cosa molt curta, xq ja era tard i crec q ell tenia presa x plegar. Xo bueno, al sortir, tota la colla amb la q anavem ens van tirar pipes!! jeje!! Kina gràcia! Va ser divertit. Dps vem anar a sopar x celebrar-ho. Avui tinc una son q em moro....

Ninou, m'enrecordo moltisim dls teus mails dsde San Franscico. Estava molt pendent! No pateixis q intentaré escriure desde allà! Kina ilusio!

I xl q fa a la pluja, doncs m'estic mentalitzant, ja q crec q ja stà tant decidit d q plourà.... La Isabel d Can Ribas ens va explikar q si plou molt, farem la cerimonia i l'aperitiu a l'altre saló. Q ho deixaran ben maco i separat. Q no pateixi, q kdarà molt xulo. Si ha plogut i no plou en akell moment, la cerimonia la farem davant dla casa i l'aperitiu davant dl saló nou, amb els porxos. El lloc dla cerimonia estarà molt moll si ha plogut, i estaria tot enfangat. O sigui q noies, tant pagar la cerimonia civil als jardins xq quedi maco i mira, ara ni això podrem fer! Xo be, vaig sortir d'allà contenta i amb ganes d pasar-m'ho molt be! No deixaré q la pluja em fàgi star d mal rollo.

Pilimili, com va el mal de cap?? jeje!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dv. maig 09, 2008 7:29 am

Sonia, jo también vaig pensar el mateix. Es un timo como una catedral. A mi em va dir que em cobrarien el 2007 amb les taxes d'aquest any, que em baixaven preus en unes cosas i pujaven en altres (timo total perque per exemple, la boda civil ens baixa 100 eurus, però el dj ens puja 100 ....) o sigui, que es van pensar que som subnormals.

Jo vaig parlar amb ells seriament i al final n'hi han coses que em cobren en B... així es nota més que no han pujat tant els preus. Preguntar-hi quines coses pots pagar en B i no et sentirás tan timada.

Mima... tin tin ti tin...... tin tin ti tin......
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Janna » dv. maig 09, 2008 9:46 am

Eo Mima!!! FELICITATS!!!! Ja estàs casada oficialment!!!!!!!!!!
Escric ara per si no puc entrar més tard; et desitjo el millor per demà, disfruta a tope de cada moment i disfruta del teu xicotet, de la família i els amics; deixa't portar,... i no et preocupis per res més,..., com diu la Ninou, la pluja no pot deslluir el vostre amor ni la festa!!!
A més, ja saps la dita: NÚVIA MULLADA, NÚVIA ESTIMADA

Apa, que siguis molt feliç guapa!!!!

Janna
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. maig 09, 2008 10:01 am

Mima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Em fa mal el cap, no t'enganyaré, però no gaire eh!!!! :-)ok: I pensa que si plou, dons bueno, mira la Leti!!!! :o-o:
No t'amoïnis!!! Jo si plovia, pq a mi em va ploure fins divendres al matí, i em casava dissabte, vam decidir fer-ho com tu en el saló, i vaig veure fotos i queda guapo pq com es tot vidriera queda mooolt maco també, a més, deixen entrar els cotxes fins al mateix saló i allà esperen que vagi la gent amb un mega paraigues i cap endins, i ala un altre cotxe i així, vamos, que ho tenen tot sota control!!!! :-)ok:
MOLTA SORT PER DEMÀ PENSARÉ EN TU MOOOLT!!!

Sonia, a nosaltres ens van guardar els preus del 2005, però a més ens sumaven la pujada del IRPF del 2006 i 2007.... vamos..... que em sortia pràcticament igual que el 2007.......... :-/
Imatge
pilimili

EntradaAutor: rubgal » dv. maig 09, 2008 10:07 am

HOla, a nosaltres en el pressupost también ens cobren els preus del 2007 més un increment. Però no ens fan descompte per casar-nos en divendres.
Però arriba un moment que et cases de demanar coses pq no és només el restaurant.
Ja tenim el viatge tancat. Al final anem amb Catai. Rutaper la India de 8 dies i 7 dies a les Maldives de relax.
Aquest finde hem de mirar els obsequis, segurament els demanarem per internet que surten molt més baratos. Per nois ampolla de vi i per noies maniqui joier.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dv. maig 09, 2008 2:32 pm

Janna, gràcies guapa! Ara ja no estic tent preocupada xla pluja, ja m'he fet a la idea. O sigui q si al final no plou, em farà mes ilusió, com ja ho tinc asumit... jeje!

Ai Pilimili, gràcies xla teva sinceritat, jeje!! Espero q no duri gaire aket mal d cap, i si és així, cuida't, he!! Jo staré be, de veritat, stic molt contenta i m'ho vull pasar moooooolt be, o sigui q s'ha acabat posar mala cara xla pluja!! Ale! >.-<:

Crec q poden sortir unes fotos ben xules amb la pluja! I divertides!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dv. maig 09, 2008 3:39 pm

Hola a todas... Mima no se que decirte, lo mismo que todas. Hoy no dejo de pensar en ti, lo he comentado en casa de mis padres comiendo hoy con la familia que mañana te casabas y que estaba lloviendo, pero como tu bien dices, lo que mejor haces es tener esa actitud positiva, además en eso si que estoy segura es que en Can Ribas lo tienen todo super controlado, ósea que a disfrutar de tu día, que anda que no llevas tiempo organizando esto....

FELIZ DIA PAREJA!!!!!

Sonia, a mi en lo del menú tmb me pasó lo mismo, mantienen los precios del 2007 pero con la subida del 2008, ósea que te sale igual. Cada uno mira para lo suyo jajajajajajajaajjaaja..... yo ya no me cabreo con esto, desde el priemer día pienso que es un súper negocio esto de los montajes de boda, pq se aprovechan de la ilusión de los novios y te "sacan" por todos los lados, pero me da igual pq disfruto de mi día y total.... el dinero es para gastar...

Bueno chicas que mañana me voy de despedida de soltera, a ver si pongo fotos el domingo si tengo tiempo, sino el lunes que tengo fiesta... >.-<: >.-<: >.-<:

Bss en especial a ti MIMA
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. maig 09, 2008 8:25 pm

Mima, y tanto k salen unas fotos xulisimas!!!!!!! uno de mis hermanos se casó en marzo de hace un par de años y desde k nos levantamos llovia y no paró en todo el día!!! ahora, el reportaje kedó de cine! es una pasada lo originales k les hicieron las fotos y lo bonito k kedaron!!! parecía mentira con el día k hizo! así k no hace falta k te lo repita más, pero a relajarse y disfrutar del día peti ki peti!!!!!! pensaremos muxo en ti guapísima!!!!!!!!

Rubgal, Eysuke, gracias por vuestros comentarios, la verdad es k me kedo más trankila! está claro k esto es pagar y ya está, pero pensar k era la unica tonta...... eso sí k no!!!!! pero sabiendo k hay truco... pues a pasar por el aro como todas!!!!!

Yo mañana subo a barcelona a mirar tiendas de complementos de novia para acompañar a una amiga k se casa el 31 de este mes y de paso a ver si veo algo para mi para el pelo!!!!! y mi novio a ver si encuentra los zapatos k no sé como los kerrá pero se ha recorrido todo sabadell y no encuentra lo k kiere!!! a ver si en barcelona triunfa!!!!

Bueno guapas, k paseis un buen finde y mima.... disfruta, disfruta, disfruta y estaremos deseando leer tu cronica!!!!!! Un besazo y feliz día!!

K VIVAN LOS NOVIOS!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dv. maig 09, 2008 9:48 pm

B noies, ha arribat el dia. Stic ja a casa els meus pares, ja m'he despedit dl meu futur maridet i stic moooolt trankila i feliç. Tinc ganes d llevar-me demà, anar a la peluqueria i posar-me ben guapa! jeje! :-)
Q fort, tant temps esperant aket dia i encara no em faig a la idea d q demà em casooooooo!!! Ja no m'importa q plogui, penso disfrutar i gaudir al màxim d tot.

SoniaJordi, gràcies, això q dius m'alegra moltisim de veritat! Segur q quedaran unes fotos xulisimes!!

Eysuke, aviam q tal et va demà la despedida! Paseu-s'ho mooolt be, i ja saps, quan torni, aviam si hi ha la cronica d la despe, he!!

Noies Canribarenques, a totes, Ninou, Pilimili, Eysuke, SoniaJordi, Janna, Sonia18, Beverly, Rubgal, Lea, Rayma... espero no deixar-me a ningú, a totes gràcies x akets moments q hem compartit juntes. Stic molt contenta d'haver trobat a gent tan maca com totes vosaltres.
Quan torni us prometo una gran crònica, ok!!

Ninou, tinc la teva crònica del viatge empapada d dalt a baix! jeje!
Ja intentaré escriure dsde terres americanes!! Uuaauuuuuuuu!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » ds. maig 10, 2008 7:41 am

Mima!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que ho passis mooolt bé!!! :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » ds. maig 10, 2008 8:49 am

MIMA!!!!!!!!!!!!! JA HA ARRIBAT EL DIA!!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

A disfrutar del teu gran dia i del viatge de noces!!!!!!!!!!!!!!
T'esperem a la tornada!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants