NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dt. maig 06, 2008 9:37 pm

I tu Laucob? Que anireu (o esteu anant) pel bebito? Jo estic convencent al Pablo, pero crec que encara ens esperarem una mica mes....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. maig 06, 2008 11:07 pm

Elena, pensaba que tenia una foto mejor, pero mira lo que tengo....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 07, 2008 8:31 am

Bon dia amores!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glori!!!! m'encanta la teva crònica!!!!! És genial!!!!!!!! I ara...a convèncer al Pablo!!!! jejejeje

Gema... qiero esa fotooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Diga-li al Jesús: por favooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! quiero la fotoooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajjajajja

Elena... quants dies sense veure't el pèl!!!!!!! Mira que igual sí que hauré de pujar a la muntanya a remenar arxius... però el tema important és: el teu home ja té traje??????

Marjo... recordo que havíem parlat que eren un puzle la invitació... però la veritat que no recordo haver-les vist... snif... (encara que amb la meva memòra de peix.. jajjaja)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 07, 2008 9:16 am

Noies Bon dia,Estic super emocionada i contenta,sols un problema,ni la meva filla ni la meva germana van voler-me fer cap foto,perque dieun que soc massa espontánea i avans de la boda tothom sabria com vaig vestida.o sento molt,aixó si cuan passi la boda passaré tot el boock.
La prova va ser Genial,tot perfecte,anava amb una mica de por per si habia engreixat i tot el contrari,el tenen ke tocar una mica de dalt del pit
El demés perfecte varem agafar la vora de abaix,la veritat em vaig trovar super guapa,no se si tenia el guapo pujat,o es la emoció ke tenia de ficar-me el vestit,ademes estic molt morena ja,entre sesions de UVA
i akests cuatre dies a la platja a rematat.En fin creo ke ya keda muy pokito i els nervis començes a ficar-se a l´estomag,proxima prova 03-06-08,el problema mes gran ke les meves sabates no an arrivat encara jolinessss.Ptons.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 07, 2008 9:55 am

Raki qe bé!!!!! Veus, les coses van sortint com han de sortir... i les situacions d'estrés i de preocupació (encara que són inevitables) no ens porten més que mal de caps... així que espero que les males èpoques hagin quedat enrere... que aquesta injecció de felicitat, de nervis, d'emoció i d'alegria és el que compta!!!! ja veuràs com arriben també bé les sabates... estaras guapíssima!!! I un cop passi la boda... esas fotos pa'l foro!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeee

Lau molts ànims... que la veritat que sí que fa caloreta, peròmarejar-se... bufff... a veure si et troben què et passa!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 07, 2008 12:28 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nenes que no tinc temps de dir-vos res! No recordo ni els molts temes que parleu, però a totes, m'alegro que estigueu bé de salut (després d'accidents, Key), morenetes (Raki), i riquetes (hisendes...). Les que comenceu a repartir invitacions: consell, sigueu pràctics. Nosaltres el que ens va passar és que ens van arribar molt tard, i llavorshem hagut de correr una mica. Vam aprofitar que un cap de setmana van venir uns amics de Barcelona i ja els vam liquidar (abans de la família, però sabíem que no es xivarien). I després: organitzats per rutes: poble, Lleida i voltants... i així anem fent. Ja ens queden molt poques.
Sobre el tastet... encara em dura l'empatx. Nosaltres també ens va fer por al començament la sala, però també ens va servir per posar un número límit d'invitats. Vam partir de 280, que és la capacitat màxima de la sala i ja estem a 257. És a dir, que tranquil.les (suposo que la Glori us ho pot també confirmar) que hi ha un 5-10% de gent que no pot venir.
Sobre el pastís de bolquers que demana l'Helena, jo em sembla que tinc una foto guardada, i curiosament diria que és el de la Marjo. A veure si us serveix i la Marjo ens pot explicar com l'ha fet.
Alguna novetat més? que hem repartit més invitacions, que estem enllestint les targetes dels detallets i de moment res més, ens queda 1 mes!!!!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 07, 2008 12:29 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nenes que no tinc temps de dir-vos res! No recordo ni els molts temes que parleu, però a totes, m'alegro que estigueu bé de salut (després d'accidents, Key), morenetes (Raki), i riquetes (hisendes...). Les que comenceu a repartir invitacions: consell, sigueu pràctics. Nosaltres el que ens va passar és que ens van arribar molt tard, i llavorshem hagut de correr una mica. Vam aprofitar que un cap de setmana van venir uns amics de Barcelona i ja els vam liquidar (abans de la família, però sabíem que no es xivarien). I després: organitzats per rutes: poble, Lleida i voltants... i així anem fent. Ja ens queden molt poques.
Sobre el tastet... encara em dura l'empatx. Nosaltres també ens va fer por al començament la sala, però també ens va servir per posar un número límit d'invitats. Vam partir de 280, que és la capacitat màxima de la sala i ja estem a 257. És a dir, que tranquil.les (suposo que la Glori us ho pot també confirmar) que hi ha un 5-10% de gent que no pot venir.
Sobre el pastís de bolquers que demana l'Helena, jo em sembla que tinc una foto guardada, i curiosament diria que és el de la Marjo. A veure si us serveix i la Marjo ens pot explicar com l'ha fet.
Alguna novetat més? que hem repartit més invitacions, que estem enllestint les targetes dels detallets i de moment res més, ens queda 1 mes!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 07, 2008 1:25 pm

Que xulo laucob!

Bueno amb aixo mai se sap... Paciencia i sort!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 07, 2008 2:51 pm

hola,
una pregunta sobre aquests pastissos. Deuen costar molts diners, no? em sembla que els bolquers són cars i veig que n'hi ha molts, encara que no sé com feu l'estructura. A veure si doneu alguns detalls o si podeu orientar sobre el preu.
Gràcies guapes!! ànims a totes!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dc. maig 07, 2008 6:55 pm

Hola noies, fins ara no arribo a casa, desde les 7 del matí treballant fins ara, estic agotadíssima ::snpy::

Tema pastis de panyals: us poso una foto del que vaig fer jo, no es tan gran com els que heu posat vosaltres pr dona el pego. Jo vaig utilitzar uns 60 bolquers i al paquet n'hi anaven una mica més de 100 o sigui que els que van sobrar els vaig embolicar com si fos un altre regal

Per fer-ho vaig utilitzar cinta de pintor S'agafa el bolquer i es doblega com un xurret i s'aguanta amb una tireta de cinta. Es van ajuntant tots i es fa una rodona i s'uneixen tots amb la mateixa cinta i anar fent pisos :-)ok: :-)ok:

Per acabar es dissimula la cinta de pintor amb cinta de regal i s'hi afegeixen els complements.

Si no ho heu acabat d'entendre n'he de fer un altre d'aqui a poc i us puc posar el pas a pas, pr intenteu-ho pq es mes facil fer-ho que explicar-ho
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dc. maig 07, 2008 6:57 pm

Ah Ceci, a la proxima trobada (si ens decidim al final a quedar) porto les invitacions i aixi les veieu totes :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 07, 2008 9:17 pm

Noies que passa? QUe parat està aixo no?

La setmana que ve vinc a Lleida, a ensenyar fotos que he recopilat per aqui del casament, i les del viatge a la family que ja en tenen ganes... Si feu una quedada em puc apuntar.... Estaré desde el dijous...
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 07, 2008 9:25 pm

Bueno segueixo i acabo (a falta de mes fotos).

Despres ja va vindre el pastis, la veritat és que és el moment mes "paparazzi" de tot el casament, em vaig quedar alucinada. Ens van rodejar tots i vinga! A tirar fotos.

Despres ja vam passar per les taules a saludar a tothom, mentres es repartien els detalls i els puros. La veritat es que es te que fer ligerito i aixi i tot es molt de temps.

Ja ens van cridar per inagurar el ball. Ens coloquem i vinga! La veritat que penso qeu va ser bonic, finalment vam ballar una de Frank Sinatra amb U2: Under my skin. De seguida es van afegir (per petició nostra!) amics, pares i germans.

I comença la festa! Ho vam passar genial, el DJ increible, super be, la gent tambe ens ho va dir... La musica genial.

A mig ball un amic (que ja ho acostuma a fer) em va agafar, em va seure a una cadira, i a fer una mica el pallaso, fent veure que em feia un striptease... La gent que no el coneixia es pensava que m'havien contractat un boy! jajajaja

I poca cosa mes, l'ultim exit de la nit va ser la font de xocolata, una passada!

Moment especial: cançó "Vente pa Madrid!. Vaja bailoteo que ens vam donar mano a mano (jo vaig anar a madrid pel pablo...).

Ultima cançó de la nit: Amigos para siempre. Un altre bailoteo dels nuvis. Ho vam passar genial.

Despres ja vam baixar cap a Lleida amb els autocars, un caxondeo total!

A l'arribar a l'hotel, ens vam quedar una estona més a una saleta que hi havia al costat de recepció, super be. Casi a les 7 del mati no podia mes, al nuvi el vaig fer tirar cap amunt, jo sola no era capaç de treure'm tot allo!.

I fins aqui ha arribat la meva crònica. Espero pasar-vos més fotos, que se que son més entretingudes.

Per cert, un ultim consell, penseu be la roba pel dia seguent, jo no tenia res de res! Quin desatre! Sort que portava la maleta del viatge....
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. maig 07, 2008 9:26 pm

Ohhh Glori!! que ve!! reviuràs tot!!

Nosaltres tenim una boda el dissabte que ve... si poguessim quedar dijous si, però si no... no et podré conèixer en aquesta ocasió :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. maig 07, 2008 9:28 pm

Jo segurament aniré a Lleida el dijous... Dijous o divendres, no se, com vulgueu
gloripage

EntradaAutor: marjo » dv. maig 09, 2008 6:27 am

Nenes on us poseu?

PER FI DIVENDRES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dv. maig 09, 2008 9:54 am

Buenos diassssssssssssssssss, espero que vaya bien la fiesta mayor, yo estare en BCN, joooooooo, pero bueno todo es por una buena causa Manel se va a mirar el traje de novio.... a ver si ya se lo compra que nos quedan 3 meses y aun no se ha mirado nada de nada... pero dice que lo tiene muy claro... a ver ya veremos si es asi.....BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Lau cuidate.....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. maig 09, 2008 10:02 am

Bon dia noies,L´aucob cuida´t,jo estic feta un ñap,estic amb injeccions ahir em vaig kedar enganxada de l´espatlla,ahir tota la tarde al sofá mb l´esterilla sense poder-me moure ja veus kin panorama......
Demá dissabte tenim despedida la meva clar está i la del Jesus,tan de temps esperant la despedia i les previsions del temps no son pas massa bones,bueno ke hi farem deijarem ke caigui l´aigua,contra el temps no es pot fer res.Que tingue totes un bon cap de setmana.Ens veiem dilluns
ja explicaré la mogudeta ke tenen preparades les amigues.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. maig 10, 2008 11:02 am

Hola guapes... una altra que està malalta... des d'ahir amb febre, mocs, mal de cap, mal de cames, de braços, etc... Així que ànims!!!!

PErò això no és el pitjor. Bueno... ahir vaig tenir un disgust... jolines que fort. Tenia hora a la perruqueria pq em comencessin a preparar el color a Lleida, a la perruqueria Pere Saiz (ja us vaig dir que el perruquer de puigecrdà m'enviava a aquest de lleida pq em preparés els colors durant els mesos previs..?).

Bé... doncs resulta que al senyor perruquer (a banda de tractar-me fatal) no li va donar la gana de posar-me un tint ros... i em va plantar un bany de color (que a mi no em fa res!!!) moreno!!!! Amb dos parells de collons... el tiu!!! Una plorera i una ràbia que em va agafar quan em vaig veure... li vaig dir de tot. Ell vinga dir-me que m'he de casar de morena.. i jo li vaig dir... mira ningú m'ha de dir amb quin color de cabell m'he de casar!!!

MECACHIS... es que amb el bany de color ni tan sols em va tapar les arrels, ha quedat fatal. I el tiu vinga dir-me que em faria metges la propera vegada... i jo vinga dir-li que no m'agraden les metges!!!

Res... que ara m'ha ben fotut, pq tornar a ser rossa serà com qui diu impossible amb tan poc temps, per experiència sé que és un procés llarg... i que estic sense perruquer.. pq suposo que aq li explicarà al de Puigcerdà el sant cristu que li vaig liar a la botiga!!!

Bufff.. necessitava desfogar-me...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » ds. maig 10, 2008 11:52 am

Nena! Estic alucinant! Pero de que va aquest tio!!!!
Si li demanes una cosa concreta i fa tot el contrari!!!!!!!!!!! Es que no m'ho puc creure!

Tu tranquila! tens temps de sobres de tornar a ser rossa...! Encara que no t'agradin les metxes, festen unes quantes ben finetes i més claretes, i cada cop que hi vaiguis més quantitat i més clares i en 3 o 4 visites a la pelu ja et podrás fer el tono que vulguis que et quedarà genial al tenir la base mes clara!!!!!

No et preocupis que aixó té sol·lució segur! Jo si vols et puc recomanar una peluqueria de lleida on va una amiga meva i jo també de tant en tant i que t'ho farán de conya i son molt maques totes!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants