Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: mireia 9 » dc. maig 07, 2008 8:57 am

Bon dia noies!!!!

Aquest divendres ja tindre les incitacions, ja us penjare fotos!!!

Es nota que ja es van acostant els dies pq al post hi hanuns nervis i un estres!!!!!!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: queque » dc. maig 07, 2008 8:57 am

Miriam, mira aquesta adreça que son les capcetes amb l´expositor, blanques pels nois i vermelles per les noies.
http://www.kondiferencia.es/ampli_img.p ... 372177.jpg
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 8:59 am

SI, si Espe tú també et falta molt poquet per estar a la corda fluixa!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Chiky que vagi molt bé per BCN!!

Cumeta, ja saps que et toca el dissabte no?? Moltes fotos!!!

Jo també vaig a fer una mica de feina que tinc un parell de coses per acabar!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dc. maig 07, 2008 9:00 am

Perdoneu, aquestes son les negres
http://www.kondiferencia.es/ampli_img.p ... 772176.jpg

Ha veure si les tinc per dissabte i les ensenyo.Si algú estè interessat que m´ho digui. De totes maneresposarem un llacet a dins, no se com però ho intentarem
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 9:00 am

Queque, em don error aquest link... a l'omillò estan fent canvis... Ho provaré més tard! :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 9:04 am

Espe no hi vaig poder parlar pero si ja fem dues parades... :-)ok: una Girona i l'altre a Riells.... a Riells cap problema per que vaig parlar amb els municipals i com que soc d'allà de tota la vida i ens tenim molt de carinyu ens tallaran dos carrers per que just el dissabte és mercat.... així que s'han portat molt bé! pero a Girona els meus sogres viuen a l'alçada de la farmacia conejero i la meva sogre em deia que no volia que la gent agafés el cotxe pero jo crec que és impossible.... jo penso que allà als antics lauren és un bon lloc per parar.... a veure si el puc localitzar avui....

Mireia fotos de les invistacions!!! i ja veus si hi ha nervis i estresss!!!!! i això anirà increciendo!!!

Cumeta guapa millor que avancis feina i ja tindràs temps d'emprovar-te el vestit amb el pentinat tot i que ja saps la meva teoria del primer impacte!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 07, 2008 9:15 am

Chiky, sí nina, la veritat és que com ja et vaig dir és una teoria que comparteixo, i estic força d'acord amb tu, però el que passa és que tinc por,.... Després de la meva experiència amb la perruqueria,..... :--(
Però també és cert que si hi vaig pentinada com sempre, tampoc em veuré massa diferent, ja que si fa o no fa,.... el dia de la boda aniré gairebé igual!! neu:-) neu:-) neu:-)
Així que crec que duré a terme la teva teoria,.....!!! :-)ok: :-)ok: neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 9:21 am

Cumeta tu tranquil.la que ja veuràs que estaràs preciosa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Me'n vaig boniques ens veiem a la tarda!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 10:43 am

Jo crec chiky que allà als lauren és una bona opció, al mig del carrer es impossible que pari el bus. No se on cau aquesta farmacia exactament :hmm:: !

Cumeta com et diuen lo millor es anar avançant el que es pugui i no deixar-ho pel final i més amb aquesta Agenda tan apretada que tens! Així que fer la prova ja anirá bé, aixís hauràs adelantat! i més si només tens els dissabtes! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 10:44 am

Ara a l'hora d'esmorzar, he anat aquí davant l'ajuntament que fan mercadillo i m'he comprat unes sabatilles tipus ballarina blanques que m'ha costat 10 Euros per l'hora del ball quan ja no pugui més de les sabates! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 07, 2008 11:19 am

Chiky, nina,..... només amb el vestit ja estarem espatarrants!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Espe, reina, molt bé això de les ballarines, no?? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Després aniràs super còmode!! Crec que jo faré el mateix,.....
Tenia pensant comprar-me unes espardenyes tipo topolino, però tenen taló igual,..... i crec que estaré tan sumament feta caldo que crec que no aguantaré ni aquest taló, ni el de cap tipus,.....
No sé,.... seré pràctica i em compraré alguna cosa mona, pero sense taló,.... Total, a aquelles altures el vestit ja estarà fet caldo!! I la "cua" ja la portaré agafada al cul!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 07, 2008 11:20 am

Aroaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa??????!!!!!!!!!
Winyyyyyyyyyyyy?????!!!!!!!!!!!
Agbe?????????????!!!!!!!!!!!!

On souuuuuuuuuuuuuuuuu?????????!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 11:29 am

Jo he anat a lo pratic i comode, perquè vull gaudir del ball i si hem compro taló els peus estaran fets caldo! les agafat planes i mira el vestit com t'ho dius, m'arrosegara una mica, pero a aquelles alçades ja...!

Avui tothom deu estar enfeinat!

:-.:·:: :-.:·::
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 11:48 am

Espe molt ben pensat amb les espardenyes...veus una altre cosa que tinc que enllestir...buscar una sabata cómoda per ballar!! Pero no sé...és que jo porto talons cada dia... a l'omillò aguanto...pero per si les mosques *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Cumeta nina, clar que estaràs espatarrant!! Estaras divina de la muerte :-()-) :-()-) :-()-)
I no tinguis por per fer la prova, tontina!! Al contrari... as de tenir moltes, moltes ganes!!!
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dc. maig 07, 2008 11:51 am

Hola nines!!!!!!!!!

Us tinc abandonades, peró no penseu que m'he desentoxicat del fórum, eh!! :-) :-) Peró a la que tinc un moment lliure, aprofito per fer quatre cosetes/trucades del casament!! :-)ok:

A veure si m'en recordo de tot:
Ah, abans que s'he m'oblidi, ara a la 1 quan plegui vaig a buscar les càmeres...

Cumeta, que bé... per fi la proba del vestit!! ja veuràs quina sensació més guapa quan te'l poses (jo com soc veterana de guerra, jejejeje...)

Dem, que vagi bé a Cartagena! Disfruteu molt guapa!!

Espe nena, quin control portes de tot! T'admiro de veritat. Per cert, la millor elecció és comprar-te unes ballarines!!

Aroa, molt atabalada?? :hmm::

Agbe,com portes la tornada a la feina??

Miriam, ja m'ha quedat clar el tema càmeres!! I no t'estressis!! :-)ok:

Chiky, demà comences el solarium! No tinguis iuiu que no passa res... com està el teu sogre? neukiss-)

Mont guapissima, et queda na i menos!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

No sé que més... quin rotllo no?¿ Com diria la Chyki, per una vegada que escric més de quatre frasses!! neujor:-) neujor:-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 11:55 am

EIIIII Winny a mi no em poses en negreta??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Escolta, com ho portes tu?? Casi que estas al límit del mes ehhhh!!!! I la despedida ja no te digo!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 11:57 am

BONES NENES!!! NO DONO A L'ABAST DE FEINA (DEL FORUM EEH VULL DIR neujor:-) neujor:-) ) AMB TANT DE POST!!

CUMETA AIXO DE LA DECLARACIO, A MI AHIR EM VAN DIR, PRIMER DE TOT QUE SI ESTEU ELS 2 TREBALLANT, ENCARA QUE ESTEU CASATS, LA DECLARACIO SURT MILLOR INDIVIDUAL I QUE SI M'HAVIEN FET EL BORRADOR, NO EM PODIEN MIRAR LA TRIBUTACIO CONJUNTA, AIXI QUE EM VAN F ERPRESENTACIO INDIVIDUAL I A SOBRE ENCARA ELS CONSTA QUE SOM SOLTERS A 31-12-07 PER TANT, L'ANY QU BE NOSE PAS COM HO FARE PERQUE M'HO CANVÏN... PERO PEL QUE EM VAN IR A MI, EL FET D'ESTAR CASATS NO IMPLICA RES... :-/

DEM ,QUE M'HAVIA OBLIDAT, QUE VAGI MOLT BE PER CARTAGENA A LA COMUNIO!!! :-///: :-///:

L'OPCIO DE LES BALLARINES ESPE, JO CREC QUE ES LA MILLOR, JO TAMBE HO VAIG FER I EL VESTIT ARROSEGAVA SI, PERO I QUE? DESPRES DE PASSEJARLO PER TOT EL TERRA JA NO VE D'UNA MICA MES... AIXI ANIRAS BEN COMODE :-)ok:

WINYYY QUE D'AQUI NO GAIRE TU TAMBE ESTARAS A UN MES EE!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dc. maig 07, 2008 11:57 am

Aix Miriam, ara ho he vist!! :-))

Com ho porto, mira estic molt tranquila, de fet algun moment hem poso nervi, pero no massa no et creguis!!

A la tarda ues penjo la meva super agenda!! Ara marxo a buscar les càmeres...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: arohha » dc. maig 07, 2008 12:27 pm

hola guapes,

estic molttttttttt liada a la feina i no tinc gaire temps, pero sempre que puc us vaig llegint.

Cumeta guapa felicitats per la prova del vestit *.-o-o.*

Mont aixo ja esta aqui que poquet :-///: :-///: com ho portes??

I La Miriam i la Chiky que tal els nervis, ja veig que aneu una mica liades :-()-) :-()-)

Winy guapa, tambe estas liadilla?? neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)

perdone si em deixo alguna cosa

Mireia que be , esperem les fotos de les invitacions
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 12:42 pm

Aixó Winny, penjens el teu planing!!!

Arhhoa reina, com va tot?? Jo anar fent...estressada...jajajja!!!

Dem, nina, que tampoc t'havia dit res.... QUE VAGI MOLT BÉ A CARTAGENAAA!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants