avui no he pogut entrar en tot el mati!! molta feina!!!
Núria guapa ànims veig que vas de vòlid!!
Chiky jo com t'han dit les altres provaria el solarium, tot i que al centre on jo vaig, les cabines que fas solarium horitzontal no es tanquen del tot, poder no es tan claustrofobic!
Jo el faig vertical, avui faré la 5a sessió, però lo de fer, dia si, dia no, no ho porto a raja tabla, a vegades es impossible perquè hi vaig a les 20h quan sorto de treballar i sempre hi ha coses a fer, com ahir que vaig portar la invitació. Crec que avui quan hi vagi hem donará una crema acceleradora o algu així.
Mont així tu et vas endur l'ultima moto!!!!
ostres hi ara que faig, jeje! No saps pas qui es el proveidor no? perquè la tia de la Juper, només hem va dir que aquell comercial que porta les motos ara feia molt de temps que no pasava per allà. No hem pots posar una foto a veure si alguna noia hem pot ajudar a trobar-la, que l'hagi vist en algun altra lloc????
Gracies guapa! per cert el gatet es maquíssim!!!
Cuideu-vos les que esteu amb l'alergia, la meva germaneta està igual pobreta! i la sogre amb angines i ara li ha encomanat a en Toni, aixxx! sempre estem igual!!!
Sira guapa jo si que faria alguna cosa als teus tiets que serà el seu aniversari, nosaltres a uns cusins que fan 5 anys de casats els hi portarem un pastis, avent tallat el nostre amb 5 espelmes!!!!
A nosaltres el músic no ens va dir res de les entregues!
Les embarassades i les que acaben de tenir nens els hi farem a la vegada, espero que totes sortin encara que a poc a poc, amb les panxones, jeje!
D'embaressades es lo que més hi ha, tot lo altre es lo normal, pares, ram, padrí, avia etc. De nuvis només en donem 3.
Cumeta felicitats ja tens dia per la prova, ja veuràs que guapa!! uixxx i el 31 la despdida, ai ai!! jeje que s'acosta!

es que hi ha molta gent que ara ens dona el regal i ens diuen si venen o no amb autocar i calr no sé on dir-lis que pararà.... a verue si quan surto de la feina el localitzo....

i dilluns prova del vestit!!