Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Espe » dt. maig 06, 2008 4:20 pm

Hola noies!

avui no he pogut entrar en tot el mati!! molta feina!!!

Núria guapa ànims veig que vas de vòlid!! :-()-)

Chiky jo com t'han dit les altres provaria el solarium, tot i que al centre on jo vaig, les cabines que fas solarium horitzontal no es tanquen del tot, poder no es tan claustrofobic! :-/
Jo el faig vertical, avui faré la 5a sessió, però lo de fer, dia si, dia no, no ho porto a raja tabla, a vegades es impossible perquè hi vaig a les 20h quan sorto de treballar i sempre hi ha coses a fer, com ahir que vaig portar la invitació. Crec que avui quan hi vagi hem donará una crema acceleradora o algu així.

Mont així tu et vas endur l'ultima moto!!!! :-///: :-///: :-///: ostres hi ara que faig, jeje! :-/ :-/ :-/
No saps pas qui es el proveidor no? perquè la tia de la Juper, només hem va dir que aquell comercial que porta les motos ara feia molt de temps que no pasava per allà. No hem pots posar una foto a veure si alguna noia hem pot ajudar a trobar-la, que l'hagi vist en algun altra lloc????

Gracies guapa! per cert el gatet es maquíssim!!!

Cuideu-vos les que esteu amb l'alergia, la meva germaneta està igual pobreta! i la sogre amb angines i ara li ha encomanat a en Toni, aixxx! sempre estem igual!!!

Sira guapa jo si que faria alguna cosa als teus tiets que serà el seu aniversari, nosaltres a uns cusins que fan 5 anys de casats els hi portarem un pastis, avent tallat el nostre amb 5 espelmes!!!!
A nosaltres el músic no ens va dir res de les entregues!
Les embarassades i les que acaben de tenir nens els hi farem a la vegada, espero que totes sortin encara que a poc a poc, amb les panxones, jeje! :-)ok:
D'embaressades es lo que més hi ha, tot lo altre es lo normal, pares, ram, padrí, avia etc. De nuvis només en donem 3.
Cumeta felicitats ja tens dia per la prova, ja veuràs que guapa!! uixxx i el 31 la despdida, ai ai!! jeje que s'acosta! >.-<:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 4:21 pm

Si pago 60 euros em sembla pero es que quan m'ho fan ells cobro molt més del que diu el borrador aixi que ja compensa..... :-)ok:

Noies on sou??? winy??? arohha???? ainos????? agbe???? i totes les altres¿?¿¿¿¿ :-/ :-/ :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. maig 06, 2008 4:29 pm

Jo la declaració també la faig per un gestor, tot i que s'hi m'hi poso ho se fer jo, però aquest any amb tant de lio no tinc gaire temps, ens cobra 50 euros a mi i 50 euros a en Toni i de moment sempre ens a sortit que ens retornen peles, a veure aquest any, toquem fusta! :-)ok:
A mi mai m'envien el borrador i axiò que hi poso a la declaració que me l'enviin, a en Toni li ha arribat una carta que no tenen les dades suficients per fer-li el borrador, com que es autonom.. en fi a veure si recopilo tota la informació i li porto al gestor.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 4:34 pm

Hola Espe!!!

La noia del solarium també m'ha parlat d'aquests accelaradors pero m'ha dit que primer provi sense res que depenent del tipus de pell despres ja decidirem.... així has de ser més contant!!!! per cetr tu ja ahs cordat amb en Toni dels autocars a on pararà l'autocar? jo ahir el vaig trucar des de Barna i em va dir "ahora te llamo" i encara l'espero... :-( es que hi ha molta gent que ara ens dona el regal i ens diuen si venen o no amb autocar i calr no sé on dir-lis que pararà.... a verue si quan surto de la feina el localitzo....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. maig 06, 2008 4:39 pm

hola bonikes!!!!

no tinc gaire temps de entrar i an tants de post oberts., i els k queden per obrir..... aixo es un cacao!!! :-) :-///: :-///: :-) nosaltres tambe estem amb la declaracio.......l'any passat molt be ........
haviam k pasara aket any :o-o: :o-o:

bueno patatones meves molts de petons per totes avera si dema tinc mes temps de entrar per k començo a preparar k divendres a la tarda ja marxem cap a Cartagena de comunio,hi apart de fer marujeo ehe de fer algun recado i trevallar poc.. pero trevallar neujor:-) neujor:-)

be jo vaig pasant tot lo k puc no menoblido,molts de petons guapissimes!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 06, 2008 4:47 pm

tela tetes!! com es passen! aixo no hauria de passar, es una vergonya :--( nosaltres la fem al gestor i també ens conta 50€ la meva i 50€ la d'en Xavi... l'any passat ens va sortir a retornar, haviam aquest any... espero que també!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: TETES » dt. maig 06, 2008 4:50 pm

chiky i com ho fa el teu gestor perque li surti mes que al borrador??? que fa alguna trampeta.... jejeje!!! aixo de la declaracio es un lio!!! almenys estic contenta amb el que ens tornen!
jo si m'hi poses em sembla que tambe m'ensortiria pero es mes mandra que altre cosa....

kel si que es passen si!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dt. maig 06, 2008 5:03 pm

Chiky, jo vaig quedar amb en Toni, que una setmana abans ens trucariem per quedar en el lloc i hora de sortida del bus, jo tinc clar que sortirà de Salt, i el lloc més o menys també, només caldrà especificar l'hora, jo la gent que hem confirma que ve i que vol anar en bus, ja els hi dic el lloc que he pensat ja que d'altres casaments que he anat el bus ha sortit d'allà i va bé per si la gent bé en cotxe perquè hi ha lloc per aparcar.
A veure si el localitzes, sinó li deixes un missatge al contestador i et trucará ell segur! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 5:07 pm

No sé Tetes potser fa trampa!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Si avui el truco el que passa es que no tinc gens clar on pot parar el bus... la meva sogre vol que sigui alc ostat de casa seva pero allà no sé pas on podrà parar :-/ per que viuen a l'avinguda sant narcis.... en fi ja veurem....
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. maig 06, 2008 5:11 pm

hola guapes , entro un moment a saludar-vos :-()-) :-()-) estic força liada a la feina.

Ainos ja t'ho portaré dissabte el rotllo de ..... :-/ no m'enrecordo com es diu

Dem guapa que vagi molt be a Cartagena. :-()-) :-()-)

:-)) :-)) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 06, 2008 5:14 pm

si dem que vagi molt bé la comunió, ja ens explicaras guapa!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 06, 2008 7:45 pm

Bones guapes!!
Aquesta tarda he estat molt liada...les novetats ja us les penjaré a l'altre post! :o-o:

Sobre la declaració, ja al final la duré a un gestor..perquè passo de que em passi com a tú Tetes!

Winny, Kel-go i Cumeta...se us acosten les despes, eh???!!! Jo la setmana que bé :--( :--( :--( :--(

Cumeta nina, no et preocupis que no les faras anar malament i sinó que s'aguèssin espavilat a trucar abans!!! O no???

Núria reina, ja no em farà falta el micro...tema solucionat!!

I res...me'n vaig a repartir invitacions...
Despres entro! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dt. maig 06, 2008 8:40 pm

Espe ha escrit:Mont així tu et vas endur l'ultima moto!!!! :-///: :-///: :-///: ostres hi ara que faig, jeje! :-/ :-/ :-/
No saps pas qui es el proveidor no? perquè la tia de la Juper, només hem va dir que aquell comercial que porta les motos ara feia molt de temps que no pasava per allà. No hem pots posar una foto a veure si alguna noia hem pot ajudar a trobar-la, que l'hagi vist en algun altra lloc????

Ufff Espe no en tinc ni idea, i la veritat els detalls al Juper els he d'anar a recollir el dia 17 i tenen els cotxes i tot això allà.
Si puc li faig una foto, pero com que ho recolliré i ho portaré al restaurant doncs .... no se si podré.

Dem que vahi molt be la comunió.

Petonsssssssssssss !!!!!!!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: sira » dt. maig 06, 2008 8:45 pm

Bones!!!!!!!!!

Com sempre entro la a última hora i ja no hi ha ningú!!!! :-/ porto un dia!!!!! avui a la feina a tope :--( i a la tarda he tornat anar a treballar per adelantar coses.... uf !!!!!! després a casa dels meus pares per demanar el borrador i mirar papers per la renda...... ara a preparar el sopar, planxar, dutxar-me, sopar .... i mirar Vendelpla i Operación triunfo ... quin estrés :-( :-( :-(

Bueno ja veig que aneu parlant de despedides!!!!! que guai!!!!

Bueno noietes una abraçada i fins demà!!!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: queque » dt. maig 06, 2008 10:11 pm

Miriam gràcies, jo crec que ja m´aniran bé, son capcetes de 8X6 cm, vull posar un llacet, si les tinc el dissabte les portaré perquè les mireu.Són molt maques venen amb un expositor i tot!!!! surten molt bé de preu.
Ja he encarregat els clauers, m´han dit que potser per divendres o dilluns.
Grácies
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 6:56 am

Bon dia noies!!

Ostres Queques se me'n va anar la olla... desprès t'envio les mides!!! Perdona!!

Ja ho saps, no que els clauers van dintre una capçeta negre?? Ja ens posaràs fotos de les que has trobat!! :-()-) :-()-) :-()-)

Mont...nina... no sé si podrè passar a recollirte... :--( :--( :--( POtser em quedo el divendres a dormir a Girona... Desprès to confirmo!!! :--( :--( :--(

Com porteu les cosetes nines????
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 8:26 am

Bon dia precioses vaiga fer la mataró de posar-me al dia i piro cap a Barna un altre cop!!!! quin pal!!!! :--(
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 07, 2008 8:34 am

Hola nines!!!!!

Ostres tu, això de la declaració és una kk,.... :-(
L’altre dia em va arribar el borrador i em sort que he de pagar 300€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Però també hi posa que com que no arribo al mínim, que no cal que ho pagui,..... Doncs evidentment,.... ja m’han vist prou,.... neu:-) neu:-)
Però el meu germà em va dir que l’any vinent segur que em tornen diners,.... perquè ja estaré casada!!! :-/
Ja em diràs tu,.... total, pel fet de ser casada,.... Si les meves despeses i els meus ingressos seran els mateixos!!! En fi!!!!
Són uns lladres aquests d’Hisenda!!!!!!!!!!!!!!!!! :--(

Sí nines, no sé,.... la veritat és que a mi dissabte al matí tampoc no és que em vagi massa bé anar a fer la prova, però bé,.... és que sinó no hi ha més dates,.... :-/
Em sap greu, perquè hi volia anar amb el “pentinat”, ja que amb els “problemes” que estic tenint, m’agradaria veure’m com em queda amb el vestit,... però què hi farem!!! No em dona pas temps d’anar-hi abans!!!
Esperem que a la 2ª prova sí que hi pugui anar amb el pentinat!!! :o-o:
Però ja estic veient que serà complicat, perquè tan elles com jo tenim l’agenda a tope..... Però bé,..... ens en sortirem, segur!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Amb això estic super tranquil.la!! Confio plenament en elles!! La veritat és que se'ls hi nota la professionalitat, perquè quan vaig anar a la d'aquí a Barna,.... no em va agradar gaire!

Ostres,.... ahir els fotògraf ens va enviar un email recordant-nos que li hem de passar 15 o 20 cançons pel video,.... Aix,..... quin estrés,....i que complicat!!!!
Ja tenim més deures per aquest cap de setmana,..... :hmm::

Chiky, nina, que vagi bé per Barna!!!!! Déu ni do aquesta setmana!!!! Ànims!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Ostres, avui et queda 1 mes just!!!!!! Quines ganes de veure’ttttttttt!!!!!! :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dc. maig 07, 2008 8:42 am

Bon dia!!

Entro un momentet a saludar-vos... vaig molt atabalada amb la feina!!

Veig que a les que us queda poquet aneu enllestint coses, molt bé!! molt bona planificació :-)ok:
Només llegir com teniu l'agenda em posso ben nerviosa, perquè em queden 4 mesos i encara moltes a fer, a veure si aquest cap de setmana em poso a fer el planing i comencem a enllestir algunes cosetes com les invitacions...que ja seria hora, jejejejeje!!

Cumeta, aquest dissabte prova de vestit! ja saps, qe toca, veritat?? ::[]:-]] ::[]:-]]
I per lo de la declaració no t'amoïnis, perquè siné estàs obligada cap problema!

Mont, només et queden 17 dies!! quins nervis, ànims que de seguida passen els dies! :-()-)

Miriam, menys d'1 mes! *.-o-o.* i dilluns prova del vestit!!

Chiky, guapa, avui només 1 mes... :-///:

Veig que cada cop tindrem més feina amb el fòrum, perquè ja tenim tres posts més .... prou feina tinc per posar-me al dia d'aquest! :-)

Molts records guapes!! neukiss-) neukiss-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 8:47 am

Bon dia noies!!!

Ai quin estres totes!!

Chiky vas poder parlar amb en Toni?? No pots fer que l'autobus faci dues parades? primer que reculli gent a Girona i de camí que reculli gent a Riells, ja ho fan a vegades aixó!!!
I a Girona jo buscaria un lloc prop d'on viuen els teus sogres però que hi hagués lloc per aparcar si la gent va en cotxe fins allà, no se a quin alçada viu la teva sogre de l'Av. Sant Narcis, però poder queda a prop on hi havien els cinemes Lauren no? :-)ok:

Jo ahir també vaig estar fent llista de tot el que hem queda per fer, ja que només hem queden 5 caps de setmana! :-(
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants