Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 06, 2008 3:52 pm

aiii quin lio tinc amb lo dels detalls... fiancee a mi lo dels bombons m'agrda xo no trobo un emboltori xulo... i estic pensant altres coses... xo ahir va venir a sopar el meu nen a casa els meus pares i entre ell i el meu pare tots 2 dient que pq s'havien de fer detalls... que millor que a l'hora del puros treiessim un safata amb bombons.... vaya que ells no volen que posi detalls.... i ara no se que fer!!!! pq diuen que per posar una cosa cutre que no posi res....
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 06, 2008 4:29 pm

Hola guapes!!!

Porto tot el dia de cul.....

Mary, ja se que és molt personal, però jo crec que pot quedar xulo repartir bombonets en comptes de deixar-ho a la taula... No se, jo és que tampoc soc gaire partidària de detallets, saps??? Però que aixó es molt i molt personal, has de fer el que a tu t'agradi!!

Jo si al final faig alguna cosa, crec que faré algo com la fiancée, unes pashmines, i si de cas, al ball algunes sabatatilles xules de colors per a les senyores.. Ho van fer a un casament d'una amiga i ho vaig trobar moolt original...

Per cert noietes, em podeu dir com puc trobar a la juergista (jejeje, Rachi, estàs feta una canyera!!) al facebook?? Assiesssss
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 06, 2008 5:42 pm

NENISSSSSSSSSSSSSS...

Ja estic aqui!!!!

Jo de detallets fare lo dels abanicos, però al final possare a les meves amigues a l´entrada de l´esglesia donant la benvinguda a la gent i tal...

A veure of course... et mando un privi per dir-te com em pots trobar!!!! Per cert, ja teniu data o no???? que no m´empano!!!!!

Per cert, dema us passo les fotos de les invitacions, que vaig de cul!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 06, 2008 6:00 pm

Rachi, gràcies, jejeje, vaig corrent a veure't!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. maig 07, 2008 7:58 am

Bon dia appes!!!!
Començo anar acelerada sabeu??? Tinc un munt de feina i no sé ni per on comença.
Mon pare fa el trasllat el dia 20 i hauré d'estar fent capses i capses i el nostre piset ara comença arrancar!!!
Ahir vaig trucar al Jutje de Pau per quedar amb ell perquè l'any passat ens vam veure a Can Bonastre i el paio no recordava que tenia que oficiar-nos la ceremonia, casi em dona un yuyu però em va dir que no tenia res aquell finde que cap problema i es que només faltaria li faig una paga i señal un any abans i va i em diu això!!!!!
Demà quedem en principi amb el DJ per concretar musiqueta. Nenes no tinc ni idea quina canço posar per la meva entrada, m´heu d'ajudar HELP HELP!!!!

Rachi que txules les fotos de los Madriles!!!!!!

Fiancée ja t'han restituit la mampara?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. maig 07, 2008 8:52 am

Bon dia!!!!

Aprofito ara per entrar a saludar, pq avui m'espera un dia de bojos..... Sort que dilluns que ve és festa!!! Fareu alguna cosa aquests dies???? Jo potser marxo a la Rioja, però com sempre, fins a l'últim moment no podré confirmar res, estic de la feina del meu nen fins al gorro!!

G14 quin susto lo del jutje, no?? Però bueno, el més important és que al final tot estigui ben lligat...

Sobre la música, quin estil has pensat???
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. maig 07, 2008 9:01 am

Jo no tinc festa dilluns. Aqui a Granollers no és festa snif snif!!!!!
Doncs aquest és el tema que no tinc ni idea que vull algo tranquil.let però que alhora tingui força!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. maig 07, 2008 9:27 am

Bon dia!!

Avui vaig a Sant Benet!! jijiji

Aps! G14 Si si els de la mampara ens han dit q en uns 10/15 dies teniem la nova i ens fan un 30% de descompte! jejeje
Nosaltres la música encara no la hem decidit, però per la entrada ens veurem obligats a fer el "Sera pq te amo" jijijii
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. maig 07, 2008 9:41 am

Fiancée, ja ens explicaràs que tal per Sant Benet!! Fes fotos, així veiem que tal ho han deixat tot...
A veure si al final la mampara és la bona... i si no, que et facin més descompte, jijiji... Per cert, més o menys de quin preu estem parlant?? És que a mi una que em va agradar tenia un preu de 2.000 euros + instal·lació. Ho vaig trobar una mica car...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dc. maig 07, 2008 9:43 am

G14, que tal alguna de Frank sinatra???? Jejeje, jo es que tinc debilitat pel Franki, i a mi em sembla perfecte per a totes les ocasions....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. maig 07, 2008 9:51 am

Bon dia guapes!!!!!!

Fiancee jo crec que si que la vostra entrada a la sala ha de ser aquesta cançó!!!!!!! jejeje ja m'hi m'imagino a tothom cantant!!! jeje

jo también estic fatal tema música... no se ni quina posar x l'entrada de la ceremonia civil... ni x entrar al salón.... res de res!!!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dc. maig 07, 2008 9:57 am

Si si és per l'entrada a la ceremonia civil. El meu nen ja la té decidida i serà de lña BSO de la pel.licula Bailando con labos.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. maig 07, 2008 10:40 am

ofcourse ha escrit:Per cert, més o menys de quin preu estem parlant?? És que a mi una que em va agradar tenia un preu de 2.000 euros + instal·lació. Ho vaig trobar una mica car...

Ofcourse la meva es aquest, et poso la web tambè

http://www.reser.es

però de color fumé que es com negre, i em va costar ara no m'enrecordo bé però uns 600 o 700€. Clar que com que es per la banyera només es un full...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. maig 07, 2008 10:47 am

Fiancée la que hem comprat nosaltres em sembla que és la mateixa perquè el pom és igual i també fa panxeta!!!! Fa114cm de llarg i 155cm d'alçada?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. maig 07, 2008 1:44 pm

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Ja he aterrat!!!!!

Bueno, de fet he aterrat a les 9:30, però fins ara no he arribat a casa, jejeje... Primer he anat a la facultat a dir hola i a deixar a ma mare i desrpés he anat a.... BUSCAR LES INVITACIONS!!!!!!!!!!!!!!! Jejeje... Han quedat molt mones! Ja us les ensenyaré.

RACHI, després em passo a veure les fotos de Madrid, però ens ho has d'explicar tot con pelos y señales! Ah! i ja em passaràs les fotos de les invis... (bueno, noies, i si m'he perdut algo més, también!!!)

Per cert, el viatge pre-boda ha estat MOOOOOOOOOLT bé! jejeje... Boston molt maco, molt tranquilet i... No sembla q estiguis als USA... Washington, a on vam anar a veure a una amiga meva, és ENOOOOOOOOORME! Les distàncies són una brutalitat, però también molt maco. A més, veus les coses q surten a totes les pelis i fa gràcia... I bueno, q explicar de NYC... Estic enamorada d'aquesta ciutat!! Ara, he tornat rebentada... No hem parat d'anar amunt i avall... Però molt guay! I les compres, jejeje... Vam dedicar tot un dia al SoHo y Greenwich Village... Tot i q tampoc hem comprat a lo bèstia! Algun caprichito, com la rèflex digital q ens hem portat cap aquí, i roba, però sense passar-nos, q ara venen molts gastos... Ah! I maquillatge, jejeje... Q allà tenen marques q aquí no arriben i q estan superbé (a més de bé de preu, q mac val lo mateix, però en USD...)

Per cert, porto 26 hores desperta (bueno, he dormit 3 a l'avió...) Avui hem toca aguantar fins la niiiiiiiiiiiiiiit!!!! Q sinó no estaré estupenda pel casament de la meva cosina q és... DISSABTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 6:43 am

Bon dia!!!!!!!
Croketa benvinguda, si si es que NY enamora!!!! Deus estar encantada perque el viatge no ha estat gens malament!!!! I aquest finde la boda de la teva cosina, no pares!!!! On es casa????

Fiancée una pregunteta que no m'enrecordo, la botiga on hi havia molts taburets de cuina i demés estava per Mariano Cubí?????? Em pots donar l'adr´ça o dir per on estar????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 6:44 am

Bon dia!!!!!!!
Croketa benvinguda, si si es que NY enamora!!!! Deus estar encantada perque el viatge no ha estat gens malament!!!! I aquest finde la boda de la teva cosina, no pares!!!! On es casa????

Fiancée una pregunteta que no m'enrecordo, la botiga on hi havia molts taburets de cuina i demés estava per Mariano Cubí?????? Em pots donar l'adr´ça o dir per on estar????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 6:44 am

Bon dia!!!!!!!

Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. maig 08, 2008 6:46 am

Bon dia!!!!!!!

Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 08, 2008 8:52 am

Hola nenes... Bon/mal dia pel Putu barça ahir!!!!

Perdoneu però es que vaig de bòlid!!! Avui començo el curset pre matrimonial... a veure que tal...

Les fotos de les invitacions encara no les he fet, a veure si avui em porto bé i us les faig...

Croketa!!! Benvinguda!!!! on es cada la teva cosina??? Quina ilu, no?? Al final vas a l´angel a pentinar-te???

Fiancée.. cuenta cuenta... que tal a sant benet i phlox???? A quan et puja el pressupost al final??

Jo... als anells possaria el dia de la celebració, no?? que es el que heu escollit vosaltres i celebrareu...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants