Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 06, 2008 11:52 am

bones!!!

miriam nomes et queda un mes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

chiky tal i com t'han dit no passa res amb lo del solarium, prova-ho!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 06, 2008 11:55 am

mont guapa!! quina monada el gatet... es precios... i te uns ulls... felicitats és guapissim!

jo sobre aixo que comenteu de les entregues dels nens, crec que ho farem darrerament de totes les entreges... no se, es el que ens va dir que s'acostuma a fer, el músic...
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. maig 06, 2008 12:46 pm

Jo és que em sembla que els hi deixaré a la taula...més que res, perqué puguin entretenirse..pero clar, llavors no soparan...ai no sé!
Al cangur no, perqué al final no l'agafem.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dt. maig 06, 2008 2:05 pm

Hola!!!!

Que maco el gat!!!
Nenes que ja us queda menys!!! ai quins nervis!! ara toca les despedides.

Ahir em van trucar de Rosa Clarà i dissabte he de tornar-hi per emprobar-me-les i demanar el nº que millor em vagi.

Descaes la botiga dels sore és:
en el mateix carrer on hi ha la clinica bofill, tbe hi ha el pull an beer i la botiga de g-star. doncs, vas caminant fina arribar al final i és el primer a l'esquerra, a la cantonada hi ha una sabateria i esta davant d'un cole. hi han coses xulissimes!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. maig 06, 2008 2:06 pm

Hola!!!!

Que maco el gat!!!
Nenes que ja us queda menys!!! ai quins nervis!! ara toca les despedides.

Ahir em van trucar de Rosa Clarà i dissabte he de tornar-hi per emprobar-me-les i demanar el nº que millor em vagi.

Descaes la botiga dels sore és:
en el mateix carrer on hi ha la clinica bofill, tbe hi ha el pull an beer i la botiga de g-star. doncs, vas caminant fina arribar al final i és el primer a l'esquerra, a la cantonada hi ha una sabateria i esta davant d'un cole. hi han coses xulissimes!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 06, 2008 2:07 pm

Chiky, nina, de veritat, no passa res amb això del solarium,... :-)ok:
Jo t'entenc,.... perquè la primera vegada que vaig fer solarium tenia les mateixes "pors" que tu,....
Només de veure la cabina em donava claustrofòbia. Pensava que seria com si em posessin en un taüd,.... (quin mal rotllo)!! :o-o: :o-o:
Però no, no és així, ni molt menys!!!
Ja veuràs com no,... A més, com t'ha dit la Míriam, moltes tenen música incorporada,.... i corre un aire per allà dins,.... estan en ventilació contínua,... I jo crec que amb 1 mes si que pots agafar color,... :-)ok:
1 messsssssssss ninaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Míriam, reineta, i tu tambéeeeeeeeeee!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ah, nosaltres els regals dels nens també els deixarem sobre la taula,... així estaran entretinguts, que sinó per ells tot plegat es pot fer molt pesat,... I nosaltres al casament tindrem un fotimó de nens!!! :o-o: :o-o:

Nines,..... veieu com vaig fer bé de ser previsora trucant a la botiga...?
M'acaba de telefonar la meva mare dient-me que ha parlat amb la meva cosina i que, efectivament, la meva despedida és el 31/05.

Fins ara maques! neukiss-)
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 06, 2008 4:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: mireia 9 » dt. maig 06, 2008 2:09 pm

Ahir vaig anar a parlar amb la de les flors. quin preu us costen?? no tinc ni idea i no vull que em fotin.
Nosaltres farem:
un centre tipus casacada al mig de l'altar
2 centros com si fosin una columna a costat i a costat.
decorar els bancs
A l'entrada dos rams de flors amb una base com de vidre molt xula.
decorar el cotxe i l'alfombra que arribi fisn les escales de fora.
I el ram que el fare de cales blanuqes amb fulla verda.

La setmana que ve em donen el presupost.
Tot ho fare amb flor blanca.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dt. maig 06, 2008 2:11 pm

Cumeta no t' estressis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I referent al solarium, jo n'he fet sempre i no passa pas res, és acostumar-te!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ainos28 » dt. maig 06, 2008 2:17 pm

Bona tarda guapes!!!!!!!!
Arohha, dissabte podras portar-me el rotllo de sizoweb de color blanc?????? :-()-)

Nenes cuideu-vos les alergies que es veu que es passa molt malament!!!!! neukiss-) neukiss-)

Chiky, jo també primer ho provaria i sino et va bé, no hi vas més i et fas el Brush :-)ok: Però no tinguis por que hi ha un piló de gent que en fa i no passa res :-)ok:

Mireia, jo fa com 2 mesos que tinc demanat el pressupost de les flors i encara no m'han dit res :-/ , és que als pobles la confiança fa fastig...
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 2:21 pm

Cumeta així que el 31 despedida també!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: molt bé nina ja ens explicaràs!!!!
Bueno ves-hi aquesta setmana i així a la propera et veuràs millor amb el vestit més ajustat a la teva mida i amb coloret.... ja veuràs com si!!!!!! jo a la primera prova no em vaig veure massa bé en el sentit que m'anava gran i calr agulla per aqui agulla per allà canvi de faldilla i tot plegat així que mira millor passar aquest tràngul per que a la segona vegada ja et veus millor..... sino diga'ls-hi que et facin un foradet el dia 16 amb mi :-)) :-)) :-))

Mireia no et puc ajudar massa amb el tema de decoració per que el nostre es casament civil i no hi posem tantes coses.... només girnalda amb cascada a la taula que fa d'altar una flor si una no a cada cadira i ens costa uns 350 euros em sembla ah! hi hi ha inclós els petals de rosa que ens llencin.....

Noies ho provaré el tema solàrium molt serà.... cumeta és el que tu dius sembla que et tanquis amb un ataüd!!!! dreta o estirada es igual pero ho sembla!!! :o-o: :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 06, 2008 2:51 pm

Sí Chiky, nina, doncs que no t'extranyi que hagi de venir amb tu el dia 16!! :-)) :-)) :-))
A veure què em diuen ara quan truqui,.... :-/ :-/

Per cert,..... el dimecres has quedat amb la Deborah, no?
A quina hora?? (si no et fa res,...) :hmm:: :hmm::
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 2:53 pm

J encantada mira una a un provador i l'altre a l'altre!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Hi he quedat a l'hora de dinar.... jo tinc una reunió a les 13:00 que suposo que em durarà fins a les 14:00 doncs més o menys aquella hora hem quedat.... que no sé que menjaré!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 06, 2008 3:37 pm

jo avui he fet la 3ª sessió de solarium!

cumeta guapa, no t'estressis!! jo també tinc la despedida el dia 31 de maig!
kel_go

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 06, 2008 3:45 pm

Ah, ok Chiky,....doncs res, ja la telefonaré per quedar un altre dia,....
Tampoc podré anar a la perruqueria abans de la prova,... així que és igual,...
Al final m'han donat hora pel dissabte a les 10:30h., així que no podré venir a la quedada del Viena,.... :o-o:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 3:50 pm

Ostres molt bé Kel_go! 3 sessions! buf! sou les meves idoles a seguir amb aixo.... he de fr unpensament m'he porposat començar dijous amb el solarium....

Cumeta que dius que no pots venir!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( si acabes d'hora si vine eh??!!!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. maig 06, 2008 3:50 pm

bona tarda nenes!!! vinc ben estressada i fins els güebs... teniem hora per fer la declaracio de renda a la una i hem sortit d'alla a les 15.15.-... les noies que ho fan no s'enteren de res, els han agafa del paro, els han fet un curset accelerat i no rasquen bola, cada cosa que havia de fer a preguntar-ho.... uff m'he posat dels nervis i a sobre no han posat que estem casats ja, ara l'any que be a rectificar-ho... menys mal que al final ens tornen diners que sino.... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: nuria74 » dt. maig 06, 2008 3:56 pm

Nenes, entro un moment per dir-vos que encara sóc viva, però que tinc molta feina de marujeo avui!!! Intentaré passar aquesta nit una estoneta!

Us vaig llegint però mai no tinc temps d'escriure.

Miriam, agafa el meu micro si vols, no vull que t'estressis per això ara, que només et queda un meset, i jo encara tinc molt temps!!! Ja m'espavilaré...

Petons guapes, vaig a netejar el pis, aprofitant que els pekes estan a casa de la meva mare!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 06, 2008 4:01 pm

Chiky, nina, és que a les 12h. hauriem d'estar a un altre lloc,.... A més a més, aniré amb la meva mare,.... i clar,...
No sé,.... a veure si m'ho puc organitzar d'alguna manera,.... :o-o:

No sé, m'he quedat una mica trista, perquè m'ha donat la sensació que les feia anar un xic malament,... Clar, deuen pensar que encara tinc molt de temps,... però clar, jo només puc els dissabtes, i si el cap de setmana del 31/05 no puc (despedida), ni el del 6/06 tampoc (despedida del meu futur i he de fer "guàrdia"),... i elles tenen a tope el del 16/05 i el del 24/06, no sé pas,.... només queda aquest que ve,....
No sé,.... deuen anar a 3.000 revolucions ara, ja que és època de BODES i més BODES!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Nuria, nina, molts petonets!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 06, 2008 4:09 pm

Cumeta tranquil.la que segur que no ls fas anar aps malament!!!!! el que passa que es el que tu dius i que hi ha molta gent que només pot el cap de setmana jo per que mira aquesta propera hi vaig un divendres a la tarda que sino ja em van dir que el dia 17 de maig ho tenien a tope!!! pero tranquil.la que ho entenen segur!!!! no et preocupis neukiss-) neukiss-) neukiss-) vaja així no ens veurem!!!! :-( bueno un altre dia!!!

Lo principal es que ho portis tot ben controlat i organitzat!!!!

Nuria molts ànims i petonets!!!! no saps com t'admiro de com ho portes tot... ets una super mami!!!!

Tetes jo hi vaig el dijous pero a una gestoria que me'n fio més.... neu:-D
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. maig 06, 2008 4:15 pm

jo fins ara no havia tingut cap problema, cada any perfecte pero aquest any un deastre... jo m'en fiava perque se suposa que ells t'ho han de fer be que son els que hi entenen pero veient lo d'avui, nose pas... em sembla que de cares a l'any que be anire a un altre lloc perque et poses dels nervis aixi!! pero a una gestoria ho has de pagar oi?

Cumeta no pateixis dona que si no els hagues anat be no t'haguessin donat hora!! a mes ara es epoca de casaments i deuen currar molt pero ja compensa amb la resta de mesos de la'ny que no tenen tanta feina no!! jejeje!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants