A veure si les ja casades em dieu que és normal!!!
Resulta que fa uns dies ( potser durant aquest pont), que estic fataletfatalet!!! No dormo bé, em desperto com si m'hagués passat un camió per sobre!
En fí, que necessitu mimitus!!!!

Autor: ru » dl. maig 05, 2008 9:30 am

Autor: NUMA » dl. maig 05, 2008 9:50 am
ru ha escrit:Bueno, i ara em sembla que us atavalaré una micona con mis penitas!!!![]()
Resulta que fa uns dies ( potser durant aquest pont), que estic fataletfatalet!!! No dormo bé, em desperto com si m'hagués passat un camió per sobre!Estic absolutament irritable, em sento super debilutxa, sense ganes de fer res, amb ganes de que passi el casament (i sense tenir-hi gaire ilusió!!!), amb una falta de memòria preocupant!... En fí, feta una merdeta
, no sé si poden ser nervis, pk jo no em sento nerviosa, però nu sé...
![]()

Autor: annakaes » dl. maig 05, 2008 9:53 am

Autor: annakaes » dl. maig 05, 2008 9:57 am
NUMA ha escrit:ru ha escrit:Bueno, i ara em sembla que us atavalaré una micona con mis penitas!!!![]()
Resulta que fa uns dies ( potser durant aquest pont), que estic fataletfatalet!!! No dormo bé, em desperto com si m'hagués passat un camió per sobre!Estic absolutament irritable, em sento super debilutxa, sense ganes de fer res, amb ganes de que passi el casament (i sense tenir-hi gaire ilusió!!!), amb una falta de memòria preocupant!... En fí, feta una merdeta
, no sé si poden ser nervis, pk jo no em sento nerviosa, però nu sé...
![]()
AQUEST ES EL PROBLEMA..... QUE ELS NERVIS ELS PASSES SEMPRE... O ELS TREUS O ELS PORTES TU SOLETA X DINTRE.... I AIXÓ TE UNS EFECTES SECUNDARIS........OSEA TOT EL QUE ET PASSA.
A MI EM VA PASSAR UNA MIQUETA T.B..... VAIG DECAURE LA SETMANA ANTERIOR I TOT ERA DE COLOR NEGRE I SEMBLAVA QUE NO TINGUÉS IL.LUSIÓ PER RES..... PERO TU TRANQUI...
JO PER DORMIR LES ULTIMES SETMANAS VAIG PENDRE UNES PASTILLES DE VALERIANA..... PQ SI NO DESCANSES MALAMENT!!!!
I SI NECESSITES MIMITOS.... AQUI ESTEM!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ru » dl. maig 05, 2008 10:04 am
aix! que mones!!!
I no vull acabar amb una grip!!!! 

Autor: annakaes » dl. maig 05, 2008 11:41 am

Autor: ru » dl. maig 05, 2008 12:12 pm

Autor: MOT » dl. maig 05, 2008 2:41 pm
Autor: MOT » dl. maig 05, 2008 2:43 pm
Autor: ANEROLA » dl. maig 05, 2008 4:14 pm

Autor: ONETA » dl. maig 05, 2008 6:46 pm