RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Lea » dl. maig 05, 2008 12:17 am

Eysuke deberías de hablarlo con Can Ribas aunque si ellos te han dicho que no te preocupes... para que hacerlo???
Nosotros estuvimos preguntándoles en plan coñazo si no habría bodas coincidiendo (por la mañana hay una, pero claro... nos parecía un poco raro que se piren justito después de comer que la nuestra es a las 18.30) y ellos erre que erre que no, que no coinciden.

No te preocupes!

Mima mecachis!!!! 5 pedazos de días!!!!!!!!!!!!!!! Me estás poniendo qui ti cagas de nerviosa! XD Ya estoy deseando ver el reportaje!!!

Nos ayer fuimos a dar la paga de la luna de miel!!! Hemos escogido un recorrido de 4 días en el Nilo y 3 en el Cairo ^_^
Y hoy que estaba hechando una siestorra me ha venido a la mente... ME QUEDA MENOS DE 1 MES PARA LA PRUEBA DE VESTIDO!!!! Me cago en toico!! Que por cierto, ya me compré los zapatos!!! ueueueue

Nervios powa!

Por cierto, que tal el puente?!?! Mi nuevo sí que tuvo y yo nop :( pero wueno... hemos aprobechado para la paga de la luan de miel y ..... por fin tenemos los muebles del piso!! Dios, estabamos ya nerviosos de ver que no lo traian. Así que por fin tenemos la casa amueblada!

Muchos muacks! *.-o-o.*
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. maig 05, 2008 10:26 am

Lea jo també vaig anar a Egipte!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. maig 05, 2008 12:51 pm

Lea, q guay el viatge! Nosaltres hi vem anar l'estiu pasat. T'encantarà! A mi em va agradar moltisim anar d creuer. I dps xl Caire, és impresionant. La gent, el soroll, tot... Ja veuras q guay!
I noia, me'n alegro q ja tinguis el pis amoblat. Es un gran dscans quan ja ho tens tot a casa. I kina ilusió, he! :-)
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dl. maig 05, 2008 4:55 pm

Hola noies!! k tal el pont?? a mi em va tocar treballar...
Mima no et queda res!!! i que be que tinguis els mobles. Nosaltres encara no sabem quan ens entregaran el pis i ens casem el 27 de juny. Aquesta setmana o l'altra hem d'anar a parlar amb la promotora.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dl. maig 05, 2008 8:44 pm

Ohhhhhhh, Egipte!!!! Un dels viatges més impresionants de la meva vida!!!!! A quin hotel vas al Cairo? jo vaig estar al Mena House Oberoi a les portes de les piràmides!!!! Increíble!!!!!!

Nosaltres akest cap de setmana hem estat amb uns amics de barbacoa i una parella justament ha estat a Tailandia i ens va explicar meravelles del viatge!!! kines ganes de k tot arribi ja!!! però amb calma k s'ha de disfrutaaaaaaaaarr!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: SONIA18 » dl. maig 05, 2008 9:38 pm

Hola guapisisisismes!!!

Q tal aquest cap de setmana llarg?? Avui ha sigut un pal tornar a treballar, encara q per algunes haura sigut molt emocionant ja q es l'últim abans del seu casament, eh MIMA??? Q et queda res guapa??

Nosaltres encara no tenim els mobles i a sobre ens han enderrerit la data d'entrega un parell de setmanes. últimament tinc una sensació de "gafe" impressionant, primer les invitacions malament, dp la aliança del meu futur no era la q vam demanar, ahir vem anar a donar una invitació i no tenia res escrit, alguns convidats q no vindran, les sabates del casament em fan molt de mal..... i clar no paro de somiar q el dia del casament es un desastre, em tornare tururu, tinc unes ganes de q arrivi i passi tot per veure q finalment tot surt bé... I a sobre quan veus algu no para de dir-te " q no et queda res", " q us falta"...

Per cert, m'estic trobant molts convidats q troben a faltar el nº de compte a la invitació, nosaltres finalment no ho vam posar xq ens feia pal, i ara es un merde xq tothom trucar per demanar-ho i encara paso més vergonya, :o-o: :o-o:

Sonia com crec q nosaltres anirem a Thailandia abans q vosaltres ja t'explicaré les maravelles d'aquella terra, jo encara no coneixo ningú q no torni encantat, i tens q tenir en compte q jo abans treballava en una agencia de viatges i he vengut molts i tothom tornava a explicar-me lo meravellosa q era.

Petonents Can Riberenques!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dt. maig 06, 2008 7:17 am

Noies, m'acaba d'entrar la gran depre! Dissabte plourà! Era la meva gran obsesió, doncs apa, a ploura! Joooooood****************rrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dt. maig 06, 2008 7:21 am

Holas chicas, que tal todas? veo que el foro se acerca la primavera y la sangre altera.... a Mima pobre que es su última semana, bueno sus últimos 4 días.... pero ya lo tienes todo organizado, las demás que no tienen muebles, no os preocupeis que ya los traerán, lo que pasa es que todo se hace un mundo pq lo organizas con tanto tiempo que luego todo se retrasa y se complica. Y tu Sonia18 no te preocupes que ahora lo ves todo con gafe, pero son cosas que suelen pasar, a mi m también me pasa lo mismo con el nº de cuenta, que la gente lo pregunta, es un fallo no ponerlo, yo también debería de haberlo puesto, pero me daba cosilla...

Bueno chicas, me voy a trabajar que sino no me pagan jajajajajaaj y tengo que pagar tantas cosas de boda.....

muaksss a todas
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » dt. maig 06, 2008 7:23 am

no Mima no te preocupes que a veces se equivocan mucho. también ponía que ayer llovería y hoy y creo que no tiene mucha pinta de llover. Anda no te preocupes que estos son los últimos nervios de los últimos 4 días.

ANIMOOOOOOOOO QUE TE QUEDA NADA....
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Lea » dt. maig 06, 2008 7:32 am

Hola wapis!

No te preocupes mima!!! Este tiempo hace el loco, de todos modos es como dice Eysuke, decían que iba a caer la de diós y aquí tamos, con el bigotillo sudao!
Relax

El hotel tengo que mirarme el nombre que está en el catálogo. Nos dijeron que al ir en categoría gran lujo solo hay ese, pero no sé.. :S Ya te lo diré!
Ayer una clienta estubo contandome las mil y unas de egipto xDDDD

Ale, me voy a currar, molts petons!!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. maig 06, 2008 9:40 am

Mima, a mi no em fa mal encara el cap, i quan em fa és perquè plou, així que tranqui!!! :-)ok: Jo l'opció que vaig escollir en cas de pluja era fer la ceremonia dins del saló, per en la part de l'entrada i tapant amb els biombos aquest lo que serà el saló, i la zona de ball fer l'aperitiu. Quedaria tot obert menys cap el saló. I després, mentre dineu, netegen tot lo de la ceremonia i aperitiu, i s'obre pel ball. Ho dic per si no ho havies pensat :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Beverly » dt. maig 06, 2008 4:18 pm

Mima que ja està aquí!!! que ja et cases!!!
Ostres com ha passat el temps, m'enrecordo quan parlavem l'any passat i el teu casament es veia tan lluny, però per
Imatge
Beverly
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: Beverly » dt. maig 06, 2008 4:28 pm

Ai, m'he quedat a mitjes.
Bé que `per fi ha arrivat el gran día i la nostra Mima es casa.

Nena, et dessitjo que siguis molt feliç i que gaudeixis del teu dia tant o més com hem fet nosaltres i està clar que després ens ho expliquis, jo vaig començar a fer la crònica i al final m'he quedat a mitjes (això de dur una casa em treu molt de temps :-( ) , però bé crec que totes em vau veure i com a mínim us vaig fer cinc centims.

MOLTES FELICITATS!!!! :-()-) :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Beverly

EntradaAutor: Beverly » dt. maig 06, 2008 4:29 pm

Nena, que no et plourà ja veuràs.
Imatge
Beverly

EntradaAutor: mima » dt. maig 06, 2008 6:49 pm

Ostres noies, gràcies a totes xl ànims d veritat. S'agraeix moltisim!! Es q això no ho desitja cap nuvia!!

Beverly, i tant q m'enrecordo, semblava q no haguès d'arribar mai aket dia! I mira, ja hi som! I tu ja amb nou mesos d casada, he!!

Vaig anar ahir a emprovar-me el vestit x última vegada. Vem tenir un petit problema amb els sostens, xq se'm marcaven en el vestit i es veia molt lleig, xo ja ho hem arreglat. X sort!
Ai kines ganes ja d tenir-lo posat i poder-lo lluir!! :-)
Dijous, anem al ajuntament d Bigues i Riells, q el senyor Bonamusa ens ha d casar! Kina emociooooó!!! I dps hem d pasar x Can Ribas x portar tots els detallets, les entregues, etc...Uf, quan hi penso.... :-///:

Akests dies a la feina, hi soc xo no hi soc! Els meus nens deuen pensar q stic com una cabra, xq tinc uns canvis d'humor... jeje!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dt. maig 06, 2008 7:45 pm

A veure, anem a pams, i començo per la mima, que se'ns casa aquest dissabteeee:

1) Sobretot: dijous quan vagis a Can Ribas parleu de com es farà tot per si plou. Jo no ho vaig fer i em vaig passar la setmana i el dia abans patint. (en el meu cas deien que nevaria!!!! va fer un fred de mil dimonis!) però en el teu cas, que tens cerimònia també, que t'ho deixin ben clar. Igual et donaran llargues intentant convèncer de que farà bon temps, però tu insisteix, si això t'ha de deixar més tranquila. Per l'organització no pateixis. Es deuen haver trobat temporals de tota mena a Can Ribas amb tot el temps que fa que s'hi dediquen! Evidentment totes les núvies desitgem que faci bon temps, però pensa que els moments més xulos seran al saló. Les entregues, el pastís...I a més, és fàcil dir-ho però no pateixis per una cosa que no està a les teves mans! (ja tenim prou preocupacions!!!) i si plou, doncs que plogui, que el vostre amor, la vostra festa, la vostra gent hi seguirà sent! UN SOL ESPATARRANT PER LA MIMA!!!!
2) Tema vestit: el dilluns de la mateixa setmana que em casava encara m'estaven arreglant el vestit de llarg i vaig fer abdominals tota la setmana perquè vaig tenir la sensació que m'ofegava allà dins ficada! (i és que vaig anar corrent a la botiga perquè feia tard!!!! jajaja i un cop dins del vestit, no podia ni bufar!!!)

Passem a la SONIA: nena, sembla tot el que em passava mi! jajajaja mira, les invitacions les vam haver de repetir 2 cops, perquè no encertaven el color que volíem. Les aliances: primer van posar la data malament, i després la mida encara no era la correcta... Les sabates no em van fer mai mal, però tu practica!!! i això del número de compte, nosaltres vam fer el mateix i la gent no para de trucar. Però crec que és millor que els que vulguin donar-te diners et truquin i els que vulguin fer-te regal que te'l facin, que no pas que es trobin el número de compte a la invitació i se sentin obligats a fer-te regal. Jo em vaig sentir fatal amb una invitació que vam rebre així. I això dels somnis..... què t'he de dir, vaig somiar que em casava amb un vestit negre del Mango, que el mateix dissabte del casament anava al Women'secret a comprar-me els sostens perquè me n'havia oblidat i els havia de comprar de floretes roses, vaig somiar que arribava tardíssim i ja no hi havia ningú... Fins que finalment, l'última setmana vaig somiar en tota la gent a fora l'església i que tot anava perfecte!!!! i així va ser!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dt. maig 06, 2008 10:17 pm

Mima tienes un regalito en las crónicas 2008.

Besos a todas y buenas noches!!!!
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dc. maig 07, 2008 7:12 am

Ninou, moltes gràcies xls teus consells i la teva ajuda en tot! Ho tindré ben en compte tot això q em dius. Ets un solet guapa!

Eysuke, guapaaaaa, moltes gràcies x aket regalet!!! Kina ilu q m'ha fet al veure q ja hi havia el meu post dla crònica!! :-///:

A totes, q paseu un bon diaaaaaaa!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. maig 07, 2008 8:25 am

De nada reineta, te lo mereces, espero que hoy que ha salido el solete de nuevo estés más tranquilita.

Petons
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Beverly » dc. maig 07, 2008 3:38 pm

Mima, fins quan entraràs? és que no se si estàs a la feina o entres desde la feina.

Per cert, no se si has posat alguna foto de la proba del vestit, és que jo no t'he vist, ni se quin vestit portes. :-(
Imatge
Beverly

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants