RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dv. maig 02, 2008 8:53 am

Ninou, mooooooltes gracies guapaaaaaaaaa!!! No saps com s'agraeix això q dius. Agrada sentir akestes paraules, et dona seguretat i molta confiança en el restaurant. D fet, totes sabem q és un gran restaurant i q ho tenen tot controlat, xo sempre va be sentir-ho de mans d'algú q ja s'hi ha casat! :-)

Nenes, ara marxo a fer-me una neteja de cutis. M'han dit q em pot kdar la cara vermella, i jo demà vaig al casament dl meu cosí. Creieu q s'em veurà?? És q vaig demanar hora sense pensar amb això... :-/

Una setmanetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :-///:
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dv. maig 02, 2008 9:29 am

a mi no em va quedar la cara vermella, tu tranquila!!!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dv. maig 02, 2008 12:16 pm

Eeeeei ja he tornat d fer-me la neteja d cutis!! Kina deliciaaaaaaa!!! :-)

La veritat és q va d conya, xq et fan també un masatjet i buff, et relaxes moltisim! Ho necesitava!! M'ha kdat la cara molt fineta.
Pilimili, tens raó, no m'ha kdat gens la cara vermella. D fet, m'ha dit q tenia molt pocs punts negres i no ha apretat gaire. Tinc la pell una mica desidratada, xo q no és res, q la tinc bastant be.
Em sembla q no serà la ultima vegada q m'ho faci. :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dv. maig 02, 2008 7:56 pm

De res mima!!!! A mí també em va anar bé escoltar consells de les Ja casades!!!!! Tu a disfrutar i a deixar-ho tot en mans del restaurant!

jiji això del cutis i els massatgets! jo em sembla que no trigaré a repetir. Va ser un autèntic plaer pre-boda! :--=-)
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » ds. maig 03, 2008 8:21 am

buenos días a todas..... mirar que días de sol está haciendo. Tu Mima que hoy vas de boda, que buen día tendréis, felicidades.

Espero que para todas las bodas nuestras hagan estos días tan maravillosos.

Bueno chicas espero que paseis un buen fin de semana y descanséis y para Mima que este es tu último fin de semana de soltera. A DISFRUTAR DE TU ÚLTIMA SEMANA.

Besos a todas
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » ds. maig 03, 2008 8:22 am

buenos días a todas..... mirar que días de sol está haciendo. Tu Mima que hoy vas de boda, que buen día tendréis, felicidades.

Espero que para todas las bodas nuestras hagan estos días tan maravillosos.

Bueno chicas espero que paseis un buen fin de semana y descanséis y para Mima que este es tu último fin de semana de soltera. A DISFRUTAR DE TU ÚLTIMA SEMANA.

Besos a todas
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » ds. maig 03, 2008 9:48 am

Bon dia a totes!!!
Me'n vaig de casament!! Kin dia mes maco q fa. Espero q la setmana q be faci el mateix dia...

B, ja us explikare com m'ha anat la boda. Q us vagi be el dia!
Petonets!! :-///:
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » ds. maig 03, 2008 9:55 am

a gaudir!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » ds. maig 03, 2008 2:11 pm

Hola guapes!!!
Doncs si que fa bon dia, sí,... fa un solet,... i jo treballant, de guàrdia al CAP, uuuufffffffffffff Quin pal nenes, sóc una pringada, la única cosa bona és que està tothom de pont i no estem tenint gaire feina,...

Que vagi bé la boda Mima, només et queda UNA SETMANA, ahhhh!!!

Bon cap de setmana,
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » ds. maig 03, 2008 3:58 pm

janna, no et xafis!!! Jo demà treballo per si et serveix de consol :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Eysuke » ds. maig 03, 2008 7:17 pm

Hola chicas, que tal? una pregunta quería yo haceros. El día que vosotros os casáis, hay alguna otra boda más ese día?? A mi me tiene algo preocupada el que nosjuntemos una boda con la otra. Imagino que en Can Ribas lo tienen todo controlado, pero me da miedo que quieran ir muy deprisa en la entrada y la gente no disfrute de la entrada principal que es lo más bonito del restaurante.

A mi me han dicho que no habrá problema, pero yo tengo que hacer el aperitivo deltante del salón, para que la siguiente boda entre sin que estemos nosotros, aiisss no se me da algo de cosa que se junte la gente.

No lo puedo comprobar en la boda de mi hermana ya que ella es la única que se casa ese día en Can Ribas y toda loa masía es para ella.

Ya me direis como os lo organizan a vosotras.

Besitos a todas :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: ninou » ds. maig 03, 2008 7:29 pm

eysuke, yo tampoco te puedo ayudar porque también tuvimos toda la masia para nosotros, PERO creo que no tienes que padecer por esto. Lo tendrán super bien controlado. Además, si tu te casas por la mañana, la otra boda será de tarde (o al revés) y mientras unos estén en el aperitivo, los otros estarán ya en el salón. Funciona així, oi noies?

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dg. maig 04, 2008 9:10 am

eysuke, jo quan em vaig casar, hi havia un casament al matí, i jo vaig ser el de la tarda. En CAP MOMENT em vaig creuar amb els altres nuvis ni convidats, bueno.... sí, amb 3 convidats del altre casament que anaven cap al parquing, però bueno, ningú es va adonar tret de mi, ni el meu home es va adonar. M'imagino que aquella gent aniria despistada o ves a saber. Però tu tranquila, que ho tenen tot controlat :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dg. maig 04, 2008 11:50 am

Holaaaa!! Eysuke, crec q el dia q em caso jo hi ha una altre boda x la tarda. Xo la veritat és q no em preocupa. Pensa q akell dia tu no staras pendent d'això, estaras tant contenta q no ten adonaras!

Xcert, ahir el casament va anar molt be! Stic petadisima! Buf, es van casar a les 12 i fins a les 3 dla matinada no em posava al llit. Es van casar a matadepera i dps vam anar a dinar a Can Alzina d Rubió, q està cap Igualada. El lloc molt maco, també és una masia i hi ha molt paisatge verd. El saló molt modern i molt xulo. Em va agradar! Xo res a veure amb Can Ribas, he! jeje!! Vem menjar bastant be!

Ostres,ja nomes em kden 6 dieeeeeees!!! Q fort! Dimarts anirem a Can Ribas, x acabar denllestir-ho tot.

Una pregunta a les casades!! Jo em caso xl mati, a les dues, i m'agradaria saber fins a kina hora starem al vespre allà. Es x dir-li al dl autocar (q xcert, al final en posem), q pugui venir a buscar-nos a una hora, i no s'hagi desperar molt. Es q clar, hi ha el tema dla hora extra. Vosaltres creieu q s'ha d'agafar l'hora extra??
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. maig 04, 2008 12:32 pm

Bon dia noies!!!! Mimaaaaa, k et keda un tres i no res!!!!!
Nosaltres vem estar fa poket a can ribas a fer el tastet i vem estar calculant hores amb la gemma i contant k nosaltres ens casem a les 13:30h el ball conta k acavarà aprox. cap entre les 20h i 21h, sense allargar la barra lliure! nosaltres tmb possarem autocar i contem k vingui a buscar a la gent cap a les 21h.... ara, si vols allargar 1 hora la barra lliure ja no sé com ho hauràs de fer.... a nosaltres a can ribas ens van dir k si podiem, els hi passessim el telefon del conductor a ells i aixi no ens hauriem de preocupar de res, ells una miketa abans de k acabés la festa, el truken per assegurar-se k ve i tot el tema. Aixi k aprofita i ho comentes dimarts kuan pugis!!!!

Aix k guay!!!!! això ja s'acostaaaaaaaaa!!!!!! *.-o-o.*
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dg. maig 04, 2008 1:32 pm

Gracies Sonia! Ja ho parlaré amb els d Can Ribas. És una bona idea això d q ells trukin al conductor. Així no has d'star pendent d res. Akell dia millor no tenir q preocupar-se d res.
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dg. maig 04, 2008 6:59 pm

mima, que fort, jo també vaig anar just abans del meu casament, a un casament a Ca n'Alzina de Rubió. El lloc em va agradar molt i està bé el contrast de la masia amb la modernitat del saló. Però vaig trobar poca varietat en l'aperitiu i mooooooolta cua per agafar un trosset de pernil!!!! el menjar, passable. Però en resum, va estar bé. Molt millor Can Ribas, jeje!!!!!! *.-o-o.*

Mira, nosaltres ens vam casar a les 12.30 a Argentona, vam fer missa i vam sortir cap a la 13:30 de l'església. Entre l'arròs i tot sortíem a les 14:00 i vam arribar a Can Ribas al cap d'una hora o una hora i mitja ben bé, perquè anàvem amb un cotxe clàssic i no el podies posar a 100 km/h per l'autovia, així que vam fer una fila que nosaltres anàvem davant de tot i darrera nostre tots els convidats tocant el clàxon tot el trajecte!!!!!!! va ser guai! Vam marxar de Can Ribas cap a les 21.00 si no recordo malament i sense fer cap hora extra de ball. No va fer falta. La gent va marxant i per quatre gats no pagaràs l'hora extra!!!! però de totes maneres, suposo que això depèn de cada casament, perquè una gent tindrà una marxa i altra gent serà més sossa.... Ho veuràs in situ, és a dir.....D'AQUÍ 6 DIES!!!!!!! :-///:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Eysuke » dg. maig 04, 2008 8:15 pm

Hola a todas, muchas gracias por contestarme, pero el día que yo me caso estoy preocupada, pq no es que haya una boda por la mañana y otra por la tarde, sino que son las dos por la tarde, por eso me preocupo. Pq yo me caso a las 18h allí en Can Ribas y la otra pareja a las 18.30 en l'atmetlla, por eso la preocupación, creo que casi concidiremos. De todas maneras lo preguntaré pq me tiene preocupada.

De todas maneras Ninou, pilimili, mima gracias por las respuestas....

Por cierto Mima me parece muy buena idea lo que te dice soniajordi que mejor que ellos llamen al del autocar, así una cosita menos en que pensar, ya que estos días lo que tienes que hacer es disfrutar de ti y de tu futuro y sólo pensar en ponerte guapa para el gran día, que suerte!!! ya lo tienes aquí.... 6 dias sólo...... MUY BIEN!!!!!! :-) :-) :-)

Bueno chicas, que termineis de pasar un buen fin de semana....

Bss bona nit a totes
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dg. maig 04, 2008 8:34 pm

Ninou, quina coincidència amb lo d Can Alzina! Kina gracia!
Ei doncs merci, suposo q això de la hora extra al moment es veurà. Aviam la gent si està animada...

Eysuke, si t'has d kdar mes trankila parla amb Can Ribas, ells et treuran d dubtes. Suposo q si hi ha dos casaments alhora ja ho deuen tenir tot previst i tot montat, amb el tema d cambrers, horari... No et preocupis, q tot sortirà be! :-)

Bueno, ja s'ha acabat el cap d setmana llarg! Kina mandra fa anar a treballar demà! Xo ja és la ultima setmana d solteraaaaaaa!! Akesta setmana tinc moltes coses, demà haig d'anar a la ultima proba dl vestit. Aviam q tal...Dimarts anem a Can Ribas, dimecres espero q tingui el dia xmi, x poder-me anar a depilar, i dijous anem a l'auntament d Bigues i Riells a casar-nooooooooos!!!!! Q guay!! I ja el divendres a la tarda, em fan la manicura i mes cosetes... O sigui q ja tinc la setmana planificada! Espero q no surti cap imprevist!!
B noies, ens seguim trobant x aki durant la setmana!! Petonets i bona niiiiiiiiiiit!!!! :-///:
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dg. maig 04, 2008 9:37 pm

MIMAAAA que això ja està aquiiiii!!!!!!!! qué bé!!!!! qué poquet et falta, ara a estar tranquila einggg.

La nostra intenció és posar una hora més de ball. Coneixem a la família i son bastants bailongos així que de ben segur la posarem
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants