NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. maig 02, 2008 11:02 am

Eii Marjo!! les primeres invitacions!! :-///: :-///: Això de erpartir va com va.. nosaltres també ens hem trobat que al final, les vas donant com pots.... encara ens falten un plec, i ens hem trobat amb algun cas que al tardar a donar-la a algú, que hi ha gent que no sap si es que encara no li has donat o es que no la convides... per això vull acabar de donarles com més aviat puguem... hi havia algunes que les hauré d'enviar per correu, les volia donar en mà, però com els viatges no se ni quan els podem fer, al final...

Aquest proper cap de setmana fem una reunió de la gent jove que ve a la boda, alguns cosins, i amics de diferents grups, perquè es vagin conexent i establint contacte, per no donar telèfons sense saber ni qui es qui, que és el que m'estaven demanant....la veritat és que estic força contenta, hi ha molta gent que ha respós, inclús venen dos parelles d'amics de bcn... aprofitant que són les festes majors, farem una mica de turisme també...

Ara el que he de pensar és on anar a sopar, res sofisticat, lloc que facin de tot, torrades, entrepans, amanides o pizzes.. però que reservin per taula gran i en festa major.... nu se nu se... estem entre dos o tres... a veure si m'acaben de confirmar quants serem....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. maig 02, 2008 3:23 pm

Marjo, no eres la unica, yo tambien estoy trabajando, todo el dia, ahora mismo hasta las 6:30 de la tarde..... vaya kk pero bueno que le haremos...todo sea porque a final de mes caiga el mes enterito.... sino malament iriamos...........
:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mohnt » ds. maig 03, 2008 9:06 am

Hola noies!!!! ja veig que tot ho teniu avançat. Des de que vaig tornar del viatge he anat força liada. La meva suplent no va fer la seva feina, i vaig haver de fer hores extra per a que els meus nens de la classe tinguessin tot lo de sant jordi acabat. a més a més: ja he rebut la visita de l'inspector d'ensenyament, m'ha corregit el treball i es pot dir que ja he acabat la fase de practiques de funcionaria. Ara us explicaré com va anar la boda.
Al matí ell va anr amb el seu germà a adornar el cotxe i recollir el ram, mentrestant jo anava amb la meva germana a la pelu. Allí tots s'estranyaven de que estes tranquila, ja que la meva germana estava molt nerviosa.En acabar de la pelu, vam anar al pis de la meva germana (que està al costat mateix) i em va pintar. Vam anar corrents al pis de la meva mare a vestins. Allí esperava una amiga que ens va ajudar.
Tot just acabar de pujar-li la cremallera a la meva germana judith i arriba el fotograf. Ens va fer unes fotos junts, per separat i va sonar el timbre de que venien a dur el ram. La meva mare i la meva germana semblaven una font de llàgrimes, era un no porar de plorar.El meu cunyat estava molt nerviós. alguna de les veines de tota la vida de la mare van entrar a casa a desitjar sort. Quan és l'hora de marxar l'ascensor no funcionava i ja em veieu 3 prisos a peu amb el vestit, el can can, i la meva germana aintentant que no me'l xafés.
A l'arribar el cotxe, estava ple de globus, els vaig haver de treure i fic<ar al maletaer i després el que semblava misión imposible seure a dins del cotxe sense arrugar el vestit. Un cop arribar al lloc, al baixar, vaig veure tots els amics, sentats, la família i a la punta del passadís a jose luis tot rialler, i si em quedava un mini raconert de nervis en aquell moment va passar.
La meva germana em va llegir conjuntament amb uns amics un text molt bonic, tot i que no es va sentir molt perque no parava de plorar.
La nota d'humor la va ficar l'aliga que tenia que dur els ANELLS, QUE ES VA ESPANTAR I ES VA FICAR A DALT D'UN ARBRE. El convit va anar molt bé, els del restaurant et guien en tot moment, ara presentarem el primer plat, ara fiqueuse la xaqueta que durem el partís... l'hora dels detallets va ser molt maca. Igual que el vals, que era una cançó que ens agradava molt (una balada d'scorpions) els amics ens van ficar un power point molt bonic dels nou anys de festeig. El ram li vaig donar a la meva padrina, amb la cançó de "gracias" de la Tamara, i va ser molt maco. Em sembñla que parlo sense molt sentit, d'aquí cap a allà. Però va ser molt bonic, sobretot perque no estava gens nerviosa, i ho vaig disfrutar molt.
Noies, no us preucupeu pels nervis, es l'únic que us puc recomanar, perque aquell dia és com un somni, tot va bé, tot és bonic i veus gent feliç i que t'estima, si esteu nervioses no ho disfrutareu, jo soc super vegonyosa ( un pel anti gent com diuen a casa) i ho he pogut fer i m'ho vaig passar molt bé, vosaltres segur que ho fareu també molt bé.
Per cert, el vestit va quedar fet un fà¡stic de tantes xafades, dels petals de les roses, del verd de l'herba, i em van dir que caldria que esperés un mes per tenir-lo a casa.
Si us puc ajudar en alguna cosa, ja m'ho direu. Ara que ja m'han avaluat, tindre una mica de temps.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » ds. maig 03, 2008 9:06 am

Hola noies!!!! ja veig que tot ho teniu avançat. Des de que vaig tornar del viatge he anat força liada. La meva suplent no va fer la seva feina, i vaig haver de fer hores extra per a que els meus nens de la classe tinguessin tot lo de sant jordi acabat. a més a més: ja he rebut la visita de l'inspector d'ensenyament, m'ha corregit el treball i es pot dir que ja he acabat la fase de practiques de funcionaria. Ara us explicaré com va anar la boda.
Al matí ell va anr amb el seu germà a adornar el cotxe i recollir el ram, mentrestant jo anava amb la meva germana a la pelu. Allí tots s'estranyaven de que estes tranquila, ja que la meva germana estava molt nerviosa.En acabar de la pelu, vam anar al pis de la meva germana (que està al costat mateix) i em va pintar. Vam anar corrents al pis de la meva mare a vestins. Allí esperava una amiga que ens va ajudar.
Tot just acabar de pujar-li la cremallera a la meva germana judith i arriba el fotograf. Ens va fer unes fotos junts, per separat i va sonar el timbre de que venien a dur el ram. La meva mare i la meva germana semblaven una font de llàgrimes, era un no porar de plorar.El meu cunyat estava molt nerviós. alguna de les veines de tota la vida de la mare van entrar a casa a desitjar sort. Quan és l'hora de marxar l'ascensor no funcionava i ja em veieu 3 prisos a peu amb el vestit, el can can, i la meva germana aintentant que no me'l xafés.
A l'arribar el cotxe, estava ple de globus, els vaig haver de treure i fic<ar al maletaer i després el que semblava misión imposible seure a dins del cotxe sense arrugar el vestit. Un cop arribar al lloc, al baixar, vaig veure tots els amics, sentats, la família i a la punta del passadís a jose luis tot rialler, i si em quedava un mini raconert de nervis en aquell moment va passar.
La meva germana em va llegir conjuntament amb uns amics un text molt bonic, tot i que no es va sentir molt perque no parava de plorar.
La nota d'humor la va ficar l'aliga que tenia que dur els ANELLS, QUE ES VA ESPANTAR I ES VA FICAR A DALT D'UN ARBRE. El convit va anar molt bé, els del restaurant et guien en tot moment, ara presentarem el primer plat, ara fiqueuse la xaqueta que durem el partís... l'hora dels detallets va ser molt maca. Igual que el vals, que era una cançó que ens agradava molt (una balada d'scorpions) els amics ens van ficar un power point molt bonic dels nou anys de festeig. El ram li vaig donar a la meva padrina, amb la cançó de "gracias" de la Tamara, i va ser molt maco. Em sembñla que parlo sense molt sentit, d'aquí cap a allà. Però va ser molt bonic, sobretot perque no estava gens nerviosa, i ho vaig disfrutar molt.
Noies, no us preucupeu pels nervis, es l'únic que us puc recomanar, perque aquell dia és com un somni, tot va bé, tot és bonic i veus gent feliç i que t'estima, si esteu nervioses no ho disfrutareu, jo soc super vegonyosa ( un pel anti gent com diuen a casa) i ho he pogut fer i m'ho vaig passar molt bé, vosaltres segur que ho fareu també molt bé.
Per cert, el vestit va quedar fet un fà¡stic de tantes xafades, dels petals de les roses, del verd de l'herba, i em van dir que caldria que esperés un mes per tenir-lo a casa.
Si us puc ajudar en alguna cosa, ja m'ho direu. Ara que ja m'han avaluat, tindre una mica de temps.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. maig 03, 2008 11:25 pm

laucob ha escrit:como estais key? el coche?

esperamos no haya sido nada.

os hemos visto ivamos a parar pero no era plan de dejar otro cotxe en doble fila estando los urbanos. lo que decia esperamos no sea nada.

Gema... esteu bé??? Què ha passat?????? ai..... uala, acabo d'entrar i estic súper preocupada.... està tot bé????
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: ica » dg. maig 04, 2008 10:52 am

Hola noies... Ja s'acaba aquest pont! Tant bé que m'ha anat i ja ha passat! Estic liadíssima amb la feina i dilluns tinc el primer examen, aquest quadrimestre el porto fatal, a veure que passa...

Key! Espero que no fos res i les assegurances ho arreglin tot...!

Month! Que bé que disfrutéssis tant del teu dia... i sense nervis!!!!!!! Ja m'agradaría a mi no estar nerviosa pero fins al dia en qüestió no sabré si n'estaré o no... Es tant dificil controlar-ho... Per cert, posa'ns alguna foto!!!

Ceci! Com et va anar a Girona vas poder aclarir-ho o que?

I tu marjo? Les primeres invitacions que tal? Segur que superbé...

Ahhh que em deixo a la Urgell! Felicitats pel tastet!!!! La dida es genial... nosaltres hi anavem molt sovint quan era sol restaurant de carta i l'Albert coneix a la Montse des de fa molts anys. Era una de les nostres opcions però la sala ens feia por que se'ns quedés petita perquè serém molta gent...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dg. maig 04, 2008 11:56 am

NO HA PASSAT RES AMB EL COTXE!!

Va haver un xoc en cadena a rambla Catalunya de Lleida de 4 cotxes, a nosaltres ens van donar els últims per darrera, però que només ens van rallar el cotxe una mica. Tot i això ens vam quedar per fer papers, per si de cas....

Jo no ho vaig comentar per això, perquè no val la pena comentar algo que preocupa més si ho dius, que si no dius res, que va ser el temps perdut allà i el ensurt del moment.

Que tal va anar a Girona, Ceci??

Monht, com m'alegro que sortís tant bé!! ens has d'explicar cosetes, eh?? Enhorabona!!

Ica, ànims amb els exàmens!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. maig 04, 2008 12:09 pm

Bueno... ja ha passat l'ensurt... sabent que la key i el sho estan bé... buffff!!!!!!

A Girona súper bé... vaig veure a molts amics, va ser genial... i al registre civil em van donar la partida de naixement dels nassos. Així que ara només em falta que el mossen busqui la fe de baptisme... avui li enviaré una carta per correu ordinari... a veure.

Ica... sort amb els exams!!!!! Bufff Només recordar les èpoques d'examens-... els pèls de punta.... Estudia molt!!!!! I la sort estarà amb tu, segur!

Mohnt!!!! Que bé... poder controlar els nervis és una de les coses que ens preocupa a totes... ens has de posar alguna foto...!!!!! Que et volem veure!!!!!!

Marjo!!!! Primeres invis!!!! Quina ilu!!!!!!!!! Ja explciaràs que tal ha anat... Noies.... no us ralleu, és gairebé impossible entregar-les totes en mà... jo moltes les vaig acabar enviant per crreu pq no volia que la gent es pensés que no estaven convidats... sobretot la família que s'ho diuen tot... i tothom ben content... trucant-me quan la rebien.

Urgell... Ole el sacher de xoco!!!!!!!!!!!!!!! OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejejeje

Lau... ànims a ta mare... q quan toca estar al seu costat, toca... si ho necessita... s'ha de fer....!!!!! I segur que ho acabeu passant bé!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dl. maig 05, 2008 9:26 am

Hola noies que tal el pont? Jo he anat un parell de dies al poble del nuvi, a fer una costellada i tal. Molt be.

Key, m'alegro de que no fos res...
Laucob, tants gastos? Que ens expliques novetats? ;-)

A veure si continuo la crònica, estic una mica mandrosa.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. maig 05, 2008 11:39 am

Nenes... que estic més feliç que un anís!!!! Acabo de venir de la gestoria... per 20 eurets m'han fet la declaració!!!! I m'ha sortit que el Estado Español m'ha de retornar 1500 eurazos!!!!!!! Que bé!!!!!! La pua que a l'Alfon li retenen 0% a la simpatica--- Mañana i no li tornen més que 1,7€. Què trist, eh? Havent comprat el pis i tot... que si tingués una feina on fossin legals ens haguéssin tornat força més quartos...

Bueno... però aquests 1.500 cap a la butxaca... i que els tornin ben ràpid!!!!! Que ell a mi m'ho roben puntualment!!!!! Ueeeeeeeeee

Glori... segueix una mica, cuore!!!!!!!

Molts petons per totes!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dl. maig 05, 2008 1:34 pm

Bueno... Seguim una mica ara que tinc temps al migdia....

Vam arribar a l'aperitiu i el que us deia, tot és saludar, felicitacions i més fotos amb els que no han tingut temps de fer-les amb tu.

El maitre increible, el servei impressionant... Tot genial. Al final vam agafar un grupet que amenitzava l'aperitiu, tocava jazz, molt guay i tothom ha dit que li va encantar. L'aperitiu, exit total, jo no vaig tastar gairebé res, però TOTHOM m'ha dit que va ser alucinant.

Arribat el moment, el maitre ens diu que la gent comença a passar al saló. Nosaltres mentres fem temps i prenem una copa amb ell i l'organitzador de la Tugues.

Arriba el moment: ENTRADA AL SALÓ.

S'apropa el DJ, ens diu el moment en que entrarem, i comença a sonar la musica.... Jo donava bots de les ganes que tenia de veure que és el que estava passant alli dins! Sentia els crits i em moria de ganes de veure-ho!

Cançó: Obertura del concert de Sabina&Serrat. Hoy puede ser un gran dia.

Increible! El moment és super divertit, quan entres i veus a tothom amb els tovallons i aplaudint! Super divertit.

Ens sentem i comencen a servir les taules. La unica sensació que tinc durant el sopar es: un altre plat! Com passa el temps de rapid!
Jo no vaig menjar casi res, i no recordo mantenir una conversa a la taula perque no vam parar quiets.

La primera, crits de petó dels nuvis a sobre de la cadira.... ale.

Despres vam fer la entrega dels rams a les mares... Sincerament no recordo a quin moment ho vam fer, crec que abans dels postres....
Ens avisa el maitre i anem a buscar els rams quan comença a sonar la musica.... Jo porto el ram a la mare del nuvi, i ell a la meva mare... Emocionant. La meva sogra no es va poder ni aixecar de la cadira de la emoció.... I quan tothom es pensava que havia acabat.... Vam anar a recollir un altre ram... Despiste.... I cap a la tieta del Pablo... Es la que em va acollir quan vaig venir a viure a Madrid, durant 6 mesos a casa seva, mentres ens donaven el pis..... Es va posar a plorar, a mes anava acompanyat d'una carta agraïnt-li tot el que ha fer per mi.....
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dl. maig 05, 2008 5:11 pm

Ole noies,he estat uns dies desapareguda pero ja estic aki un altre cop,hem estat 4 dies a la platja i per fi ens em ficat morenetes......
Bueno Glori,m´estas fent plorar,suposo ke em fico al teu lloc i totes ens sentim identificades perque tambe pasarem per aki......Bé jo dema tinc prova de vestit a pronovies estic super nerviosa....dema explico.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dl. maig 05, 2008 7:10 pm

Hola noies com anem? Veig que el pont us ha sentat molt be :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Monht que bo lo de l'aliga, com la canalleta petita k es fa enrera a ultima hora :-) :-)

Glori quina boda mes maca que us devia kdar i es tot un detall lo del ram a la tieta de Madrid, segur k li va fer moltissima il·lusió :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ceci veig que vas aprofitar be el pont i que vas poder arreglar lo dels papers. A veure si ara hi ha sort amb el capellà abuelete :iao:::

Nenes que ja vam donar les dos primeres invitacions i va ser tot un exit Els va encantar i ens van dir que no havien vist mai res igual. A mes vam regalar-li a una de les meves amigues un pastís de panyals per la nena que havia tingut i, no es per dir-ho, pr va quedar molt xulo i original >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 06, 2008 12:55 pm

ESE POST DE LAS LLEIDATANES EN LA 3 PAGINA NO PUEDE SER ESO.....
ARRIBA POST CHICASSSSSSSSSSSSS
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. maig 06, 2008 4:16 pm

On són les núvies lleidatanes!!!!!! Julines..... no hi ha ningu.... sort que la nani ens ha rescatat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marjo... jo crec q no les he vistes les vostres invitacions... o ara no les recordo.... vaig a mirar enrere a veure si les trobo.... Però a què és xaxi quan a la gent li fa ilu????? Es genial!!!!

Raki,,..... quina envejaaaaaaaaaaaaaa jo també vull platgeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. maig 06, 2008 8:23 pm

Ceci, son un puzzle que van fer ells, que quan es monta hi ha un dibuix molt maco!!

T'he de passar una foto que ha fet el Jesus, de l'aparador de la bijou.. que hi ha una tiara!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. maig 06, 2008 8:55 pm

Wapes!!

Per fi puc escriure unes linees!!!! Fa 1 semana que intento conectar-me i no hi ha manera i avui ja estava desesperada.... Santa feina dels nasos.... I la semana vinent comencem el curset prematrimonial, només faltava això... Per cert! Alguna que tingui el curset a la Delegació de la família????????? A veure si coincidim que per lo menys es farà mes amè....

Què bé noies que tingueu tans avenços!!!! Raki conta que tal la teva prova del vestit corre!!

Glori, m'ha encantat la teva crònica! Tot super encertat i que guapos que estaveu tots dos nena!!!!! Ja m'he ficat en situació total!

Mohnt! no sé pas com vas poder controlar els nervis nena! Per mi això és un repte impossible! Amb lo patidora que soc ja em veig histèrica... em sembla que acabaré prenent-me algun valium perquè si no no sé si aguantaré pas.... Volem veure fotitos! Encara que sigui per privi!!!!!

Urgell, què bé la prova del menú! Nosaltres la voliem fer el proper divendres aprofitant que tenim festa a la feina tots dos però ens han dit que ho tenen ocupat i la fem el 13 de Juny (si no hi ha cap canvi...) AL FINAL RES DE FIAMBRERES!!!!!!!!!!! Menosmal....

Oni, me alegro que estés bien y que el golpe no haya sido nada.... toquemos madera para que a estas alturas no se nos estropeen más hornos, más lavadoras, más cafeteras, más caldera y sobretodo que el coche tampoco se averie ni tengamos que cambiar aceite o ruedas....

Marjo, no recordo com eren les teves invitacions, si poguessis ficar fotito em faria ilu veureles! Si recordo les bosses i els detallets que eren super xulos! Què bé que tothom estigues tan content! A nosaltres ens en queden un piló per repartir i no donem abast.... Ja agobia una miqueta la veritat....ÀNIMS NOIES!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah! I Ceci enhorabona per la renta! Jo també estic esperant la devolució amb candeletes! Trobo que t'ho han fet ben baratet així que de muerte! Ara a per la super partida de naixement! Et veig per allà dalt a la muntanya remenant arxius..jeje! Tranquila que ja veuràs com tot surt bé!

Petonets per totes!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. maig 06, 2008 8:55 pm

Wapes!!

Per fi puc escriure unes linees!!!! Fa 1 semana que intento conectar-me i no hi ha manera i avui ja estava desesperada.... Santa feina dels nasos.... I la semana vinent comencem el curset prematrimonial, només faltava això... Per cert! Alguna que tingui el curset a la Delegació de la família????????? A veure si coincidim que per lo menys es farà mes amè....

Què bé noies que tingueu tans avenços!!!! Raki conta que tal la teva prova del vestit corre!!

Glori, m'ha encantat la teva crònica! Tot super encertat i que guapos que estaveu tots dos nena!!!!! Ja m'he ficat en situació total!

Mohnt! no sé pas com vas poder controlar els nervis nena! Per mi això és un repte impossible! Amb lo patidora que soc ja em veig histèrica... em sembla que acabaré prenent-me algun valium perquè si no no sé si aguantaré pas.... Volem veure fotitos! Encara que sigui per privi!!!!!

Urgell, què bé la prova del menú! Nosaltres la voliem fer el proper divendres aprofitant que tenim festa a la feina tots dos però ens han dit que ho tenen ocupat i la fem el 13 de Juny (si no hi ha cap canvi...) AL FINAL RES DE FIAMBRERES!!!!!!!!!!! Menosmal....

Oni, me alegro que estés bien y que el golpe no haya sido nada.... toquemos madera para que a estas alturas no se nos estropeen más hornos, más lavadoras, más cafeteras, más caldera y sobretodo que el coche tampoco se averie ni tengamos que cambiar aceite o ruedas....

Marjo, no recordo com eren les teves invitacions, si poguessis ficar fotito em faria ilu veureles! Si recordo les bosses i els detallets que eren super xulos! Què bé que tothom estigues tan content! A nosaltres ens en queden un piló per repartir i no donem abast.... Ja agobia una miqueta la veritat....ÀNIMS NOIES!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah! I Ceci enhorabona per la renta! Jo també estic esperant la devolució amb candeletes! Trobo que t'ho han fet ben baratet així que de muerte! Ara a per la super partida de naixement! Et veig per allà dalt a la muntanya remenant arxius..jeje! Tranquila que ja veuràs com tot surt bé!

Petonets per totes!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. maig 06, 2008 8:56 pm

MARJO! Si us plau passam fotito del pastis de dodotis que en voldria fer un per una amiga i no sé com montar-lo! Gràcies wapa!
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dt. maig 06, 2008 9:36 pm

Segueixo una mica mes....

Bueno despres van seguir la resta d'entregues...

El dia 6 era el cumple de la cosina del Pablo... 13 anys. Quan li vam dir que ens casavem primer va dir: "Jooooo, ja podieu haver elegit un altre dia..." Fins que la vam convencer de que seria millor, perque estaria amb tothom i tindria mes regals. Coses de joventut!

Total, que li haviem preparat un pastis i un regalet. El Pablo estava preocupat perque es pensava que ens quedariem sols donant-li el detall... Jo li deia que tranquil.

Comença a sonar la cançó: Cumpleaños feliz de Parchis. Mentres li porten el pastis per a que bufi a la taula, nosaltres ens apropem amb el regal... I mig saló ballant i cantant amb nosaltrees! Va ser una passada, la nena es va quedar parada. No crec que ho oblidi mai.

Despres ja me van posar tot el repertori a sobre de la taula, de nuvis i cigoñes. Anirien sonant les cançons i jo feia el que tocava. Comença la primera.... La cançó de ma germana! Take that! Quan la va sentir, ja em va mirar... jejejeje. Emocionades li vaig donar la primera parella de nuvis,... Acte seguit la cigoña amb un regfalet (robeta pel nen) a la mea cuñada que proablement la semana que ve tindra al nen.

Segona entrega: cançó especial per mi i un dels meus millors amics, amb el que vaig viure a barna durant 8 anys. M'apropo a ell amb una alttra cigoña i uns regalets a dins (uns patitos de goma i un babero), vam ballar una mica i tot rememorant vells temps universitaris.... La mateixa cançó... nuvis a uns amics de la feina del Pablo... S'amagaven i tot (sobretot ell!).... Seguim... Amiga de tota la vida de Cambrils... Nuvis... Quina ilusio els hi va fer!

Tercera part: Miguel Bose i Bimba.... Nuvis.... Amics d'aranda..... Cigoña i regalet... Un amic que va venir sol perque la dona estava avançada de gestacio (el nen va neixer la setmana pasada!)..... I quan ja semblava que tot havia acabat, perque ja no quedaven regals damunt la taula ni a les mans dels nuvis.... M'apropo a ma germana... I li dono el ram! Es va quedar parada! Volia regalar-lo pero a algu d'aprop, i que ho valorés!

La veritat és que les entrgues van passar volant, massa rapid i tot, pero no era questio d'entrentindres....

A la gent de fora els hi va encantar... Lo dels rams ho van trobar super emocionant i lo altre gracios.

Dema us intento passar alguna fotillo del tema.....
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants