RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dg. abr. 27, 2008 9:32 am

eyuske, a descansar descansar.... jo ara marxo ara treballar :-(
A mi em sembla bé quedar, però és clar, el 13 de juny no no que és el meu cumple!!!! :-))
Mima 1 setmana i 6 dies!! que subidón nena!! lo millor quan vagis a can ribas a donar els regalets i tal el dia d'abans i pensis...bufff demà estaré aquí de blanc!!! :-///: :-///:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dg. abr. 27, 2008 9:33 am

eyuske, a descansar descansar.... jo ara marxo ara treballar :-(
A mi em sembla bé quedar, però és clar, el 13 de juny no no que és el meu cumple!!!! :-))
Mima 1 setmana i 6 dies!! que subidón nena!! lo millor quan vagis a can ribas a donar els regalets i tal el dia d'abans i pensis...bufff demà estaré aquí de blanc!!! :-///: :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: rayma2009 » dg. abr. 27, 2008 5:05 pm

EM SEMBLA SUPER BONA IDEA QUEDAR però tinc un petit problemeta. No pot ser el cap de setmana del 7 de juny perquè tinc un casament a Madrid ni el dissabte 14 perquè tinc quedada amb les noies del 09
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mima » dl. abr. 28, 2008 6:58 am

Bon dia guapis!!

Ninou, quina foto més xulaaaa!! Qunats records, he!! :-) A totes ens va arribant el dia noies!!!!!

Jo no tinc problema x kdar, això si, ha d ser a partir dl 29 d maig, ok!

Q paseu un bon dia!! :-)
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dl. abr. 28, 2008 6:58 am

Bon dia guapis!!

Ninou, quina foto més xulaaaa!! Qunats records, he!! :-) A totes ens va arribant el dia noies!!!!!

Jo no tinc problema x kdar, això si, ha d ser a partir dl 29 d maig, ok!

Q paseu un bon dia!! :-)
Imatge
mima

Molt bones....

EntradaAutor: migraz76 » dt. abr. 29, 2008 9:58 am

Aquí està de nou l'únic noi del post...

Haig de deixar el apvelló ben alt!

MIMA: 10 Maig'08. 14:15h. Cerimonia civil. Ubicació: Terrassa
LAURA: 23 de Maig'08, 19.00h. Ubicació: Sant Boi de Llobregat
MIGRAZ76: 1 DE Juny 18.00h. MIQUEL I EVA. Desde BCN i Collbató.
MONTSECICA SE CASA: 14 de juny' 08, 16:30h. Ubicació: Barcelona
RUBGAL: 27 de juny, 17.00h Ubicació: Barcelona
EYSUKE: 11 Juliol'08, 18.00h. Ubicación: Sant Boi de Llobregat
SONIAJORDI: 12 Setembre'08. 13:30h. Ubicació: Sabadell
LEA: 20 Setembre'08
LA PAQUI: 27 Setembre'08. 19:00h. Ubicació: Barcelona
JANNA (esa soy yo): 25 Octubre'08. 13:00h. C. civil. Ubicació: Barcelona
RAYMA2009: 21 Març'09 Ubicació: Terrassa
SONIA18: 18 Julio, 12.30 Sta. Maria del Mar (Barcelona)
CARMENDS: 30 Maig '09. Cerimonia civil. Ubicació: Barcelona

PILIMILI: ja casada
NINOU: ja casada
BEVERLY: ja casada
JUASARI: ja casada

Aixi también actualitzo....

Ara queden poques coses per fer, ahir vem anar a buscar els nuvis... ja els tenim aquí.

Per cert els de GARTUR encara no m'han trucat i falta 1 mes clavat....

JA es deixaran caure....

SIAUUUUU
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. abr. 29, 2008 10:22 am

migraz truca a gartur que jo si arribo a deixar que ells em truquessin.... es van passar per alt la meva data!! :-/
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dt. abr. 29, 2008 6:40 pm

Els d Gartur van una mica a última hora. Nosaltres vem trukar a Can Ribas i ens van dir q ens trukarien quan faltesin 3 setmanes mes o menys. De fet, va ser així, la setmana pasada vem kdar amb ells.
Però això dla musica va rapid, no us steu gaire temps. I si teniu les musiques clares encara mes. Nosaltres vem star 10 minuts.
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dt. abr. 29, 2008 7:02 pm

Les que ja us heu casat a Can Ribes, què tal aquests de Gartur? per mi la música es super important i vull uns bons músics
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mima » dt. abr. 29, 2008 8:25 pm

Rayma, xls comentaris q han anat fent les ja casades, donen bona impresió. A mi em van semblar molt macos, i et deixen molt el teu estil i les teves músiques. Ells et demanen en tot moment q és el voleu, i dps t'ajuden a triar amb el q estas més perdut. Akesta és la meva impresió, tan sols et puc dir q el q he vist fins ara :-) ... A veure q diuen les casades!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dt. abr. 29, 2008 10:27 pm

Hola chicas, buenas noches. que tal todo??Mima que tal los nervios?? yo estaré loca porque lelgase ya el día, a mi tmb ya me queda menos... no dejo de pensar en irme con mi marido de viaje a descansar y a conocer otras culturas... tengo ganas de que vayamos leyendo las crónicas nuestras y de que veamos las fotos de nuestros viajes.

Rayma yo no tengo mucha experiencia de ver tocar a los del gartur, pero por lo que dicen, creo que son buenos y que lo hacen bien.... yo de aquyi a poco a finales de mayo se casa mi hermana y ya os contaré y Mima también contará en su propia persona que tal todo.

Bueno chicas que vaya bien el puente si no hablamos.

Besitos muakk!!!!
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Lea » dc. abr. 30, 2008 12:44 am

Nervios powa!!! :-///:
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. abr. 30, 2008 10:12 am

eyuske.... gartur són uns tios que posen cds i prou.... no toquen ni canten ni res... però ho fan bé :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dc. abr. 30, 2008 12:52 pm

Holaaaa!! Eiiii, els nervis van molt be. Nosé xq però akesta setmana m'he trankilitzat una miketa. Potser és xq ja ho tenim tot llest i ara nomes falta esperar el dia... Crec q és això, d totes maneres penso q la setmana q be, cap allà el dimecres staré q trinooooooo!!!! :-)

Com se us presenta el pont? Jo en faig, xo el meu futur maridet no te pont. Ns kdarem x akí enllestint cosetes. El divendres xl mati em vaig a fer una neteja d cutis, aviam q tal... Oooooo!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dc. abr. 30, 2008 4:47 pm

Jo com treballo en el transport públic em toca treballar divendres, dissabte i diumenge i dilluns....en fin...... pero dimarts tindré festa jijijijiji i vosaltres treballant jijijiijij
Mima uiiissss que això s'apropa!! :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Beverly » dc. abr. 30, 2008 4:52 pm

Mima!!!! que ja et queda poquíssim *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Últimament no entro gaire, però avui he pensat, ui a la mima ja no li deu quedar gairebé res.
Ara mateix no em dona temps de llegir-m'ho tot.
Com vas de nervis?
Imatge
Beverly
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: mima » dc. abr. 30, 2008 6:49 pm

Hola Beverly guapa!! Doncs com deia stic bastant bé akests dies, xq ja ho tenim tot preparat. Stic molt contenta i stic vivint akets ultims dies amb molta ilusió i moooooltes emocions! Suposo q és normal xo stic més sensible. :o-o:
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dc. abr. 30, 2008 8:40 pm

Mima 1 setmaneta!!!!!! M'alegro q no estiguis nerviosa pq no et serviria de res. Com portes els últims detallets?? Aprofita aquesta última setmana per cuidar-te molt, es a dir, depilacions, massatges, peelins, jo no paro de fer-me coses, com q mai m'he fet res estic aprofitant ara, ja,ja,ja!!

Nenes, com va tot?? Més cosetes??? No se si us vaig dir q ja tenia els detalls. Una cosa menys!!

Encara no he pujat a Can Ribas per parlar sobre el menú i això q la prova la vaig fer la primera setmana de març, tindria q trucar ja, no??

Petonets i bon pont, q jo también sóc una afortunada i tinc quatre dies!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. maig 01, 2008 10:33 am

Sonia, nosaltres tampoc ens deien res de res, i vam trucar per pujar un dia i vam parlar i aclarir tot, i posats vam fer ja el guió del casament i com ho voliem tot.
Mima, viu tot a tope que això passa en un tres i no res :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dj. maig 01, 2008 7:36 pm

QUI ES CASA LA SETMANA QUE VE??????????????????????????????????

LA MIMA!!!!!!!!!!!>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ei mima, jo també estava hiper sensible quan faltaven pocs dies!!!!!!!! plorava com una bleda per tot!!!!! jijijiji Que guai que visquis tot amb aquesta il·lusió!!!!! Això ja ho tens aquí!!!!

Tema Gartur, la veritat és que no té molta complicació posar un CD amb les cançons que han de sonar per ordre...., però nosaltres vam quedar contents de Gartur. Hi va haver coses inesperades com per exemple: li vam regalar al meu pare el pastis amb les espelmes perquè una setmana abans va fer 60 anys, i ell es va aixecar i iniesperadament va anar cap a la meva àvia (la seva mare) i li va girar el 6 per fer un 9, perquè la meva àvia havia fet feia poc 90 anys, i els de Gartur havien de posar "Anys i Anys" pel meu pare i també ho van posar per la meva àvia!!!! estaven al cas, i això em va agradar!

Això de que Gartur o Can Ribas no us avisen.... PACIÈNCIA!!!!!! Van a la seva i esperen que els nuvis anem darrera d'ells.... Jo crec que això ho haurien de millorar, i estic segura de que ho solucionaran. Mentrestant, INCORDIUEU-LOS VOSALTRES! De veritat, hi heu d'estar a sobre. Jo sempre penso que Can Ribas és un lloc idíl·lic, genial, (per mi, el millor), però no el recomanaria mai a una parella que es vulguin despreocupar de tots els preparatius, perquè hi has d'estar a sobre contínuament. Això sí: el Gran Dia flipareeeeeeu!!!!!! HO TENEN TOT INCREÏBLEMENT SOTA CONTROL!!!!! I això és el més important!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants