Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 30, 2008 9:03 am

Que bé Miriam aixi no estarem soles!!!! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 9:14 am

Queque, no son enganxats!!! Hi faig dos foradets a derrera, passo la cinta, faig el llaç amb el clauer a dintre, em varallo una estoneta amb el llaç... i tallo les puntes! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

La cinta, un rull de 25m val uns 8€. Ho he comprat al Traça de Girona.

Pels clauers, és igual que sigui tard, la qüestió es que puguis comprar-los a bon preu! I si torna haver la oferta, endevant!!!

Sira i Agbe, com porteu els detalls???

Chiky... tot el matí xerrant! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 30, 2008 9:18 am

AROHHA SUPER URGENT!!!!!!!

Divendres com que no treballem anirem a buscar la ratafia, al final quantes en vols tu??????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 30, 2008 9:22 am

hola bon dia,

Kel vols dir que no fas masses minuts per començar? Jo vaig començar la primera sessió amb 6 min, la segona 6,45 i suposo que la tercera hem pujaran una mica més. :-)ok:
Ahir havia de fer la tercera però no me'n recordava que havia d'agafar hora per treure'm sang, total que vaig venir cap a Salt per res, perquè al final he hagut d'anar aquest matí al Trueta, ja que ha salt no hem donaven hora fins el dia 20 i necessito els resultats abans. He arribat a les 7.30 i he sortit al cap d'una hora uff que lents! :--(
En fi els anàlisis són perquè la meva doctora vol veure de que estic vacunada, perquè la meu mare m'ha perdut el llibret de vacunes i ho necessito saber per les vacunes del viatge, tot i que la meu mare ja hem diu que estic vacunada de tot. (+:-)

Ostres la renda ja he de començar a preparar tota la paperesa, jo fins ara anava a un gestor, però estic pensant si aquest any fer-la jo, perquè així m'estalvio 50€ del gestor, la meva si hem veig amb cor de fer-la però la de en Toni amb l'empresa ja li farà ell.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 9:31 am

BON DIA NENES!!

MIRIAM, LO DE LA RENDA, JO EL QUE FAIG SEMPRE ES AGAFAR HORA PER ANAR A FER-LA AMB ELS D'HISENDA, AIXI T'HO FAN GRATIS I ELLS SABEN TOT COM VA I EN PRINCIPI NO HAS DE TENIR PROBLEMA. NOSALTRES SEMPRE HO HEM FET AIXI I NO HM TINGUT MAI CAP PROBLEMA. TENIM HORA JA PEL 6 DE MAIG, A VEURE SI TORNEN PELES RAPID I AL SER CASATS, AMB UNA MICA DE SORT A VEURE SI SURT MILLOR ENCARA!!
LA LLIGA DEL BLONDA SERA COM LA MEVA POTSER! A MI TAMBE ME LA VAN REGALAR A BLONDA I ES D'AQUESTA MARCA I LO DE LA ROBA DEL PEQUE DEL H&M TENS RAO NENA, JO SEMPRE QUE HE COMPRAT ALGU PER LA NEBODA HE ANAT ALLA I TENEN UNA ROBA PRECIOSA, SUPER MODERNA I FORÇA BE DE PREU, QUAN TINGUI UN PEQUE JA SE ON ANIRE A GASTAR!

JO FAIG PONT DIVENDRES, OLEOLE!!! :-///:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 30, 2008 9:47 am

Hola ninetes!!!

He passat una nit fatal, la nena s'ha despertat 2 vegades... a la 1h00 i a les 5h00. Ara s'acaba de despertar la floreta!!! I jo llevada desde les 8h00 per esmorzar amb el peke i preparar-lo per anar a la guarderia.

Porto dies sense escriure, perdoneu però vaig una mica de c*ul...

Primer de tot, gràcies a totes pels ànims! la veritat és que a penes el coneixia, però sempre fa cosa quan és una persona de la teva edat (o quasi...). A més deixa 1 dona i 2 fills de 6 i 3 anys... vaja, que ens podria passar a qualsevol de nosaltres! Quin mal rotllo que estic fotent, no? Va, no hi pensem més...

Miriam, jo no en tinc ni papa d'això de la renda, perquè com que és el primer any que la fem... també hem agafat hrora pel dia 9 aquí a la Bisbal, així almenys estem segurs de no fer cap bestiesa!

Espe, guapa, quina despedida més xula!!! Jo tampoc no he anat mai a la feria de abril, ni sé ballar sevillanes, però és una molt bona idea que han tingut! A veure si ens poses fotos...

Què nenes, no us animeu per una quedada???

M'he deixa un munt de coses, ho sento, però és que tinc el cap una mica empanat avui...
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 9:48 am

Ostres Tete, doncs ja demanarè hora!!! Pero primer, miraré si el meu profe de comptabilitat me la fa...o sinó el gestor dels meus sogres! La lliga segur que és la mateixa...el que em va dir que eren les noves,pero vamos,que no crec que canviin gaire!

Espe, la faras tu?? Jo és que lo únic que em porta de cap és la deducció per maternitat... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. abr. 30, 2008 9:56 am

hola guapes,

AINOS si que les vull, en necessito 45, diguem com et dono els diners??? gracies.

Miriam el millor es que la revisi un gestor la renda, i mes amb el tema de la maternitat, se que es pot demanar hora als llocs de l'agencia tributaria i te le fan gratuita, si vols ja t'ho miraré.

petons
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 9:59 am

Gràcies Arhhoa!!! Pero en el paper del borrador ja hi ha un telèfon, així que ja trucaré!!! Pero moltes gràcies nina! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nenas, hauriem de fer una quedada, no???
Núria, jo encara t'haig de donar l'estructura!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 30, 2008 10:07 am

OK perfecte Arohha, i pels diners no pateixis, ja m'ho donaras un dia que quedem i et porto la mercanzia!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 30, 2008 10:13 am

bon dia gironies!!!

tema solarium, no se suposo que com dius tu miriam depen de cada màquina!

la declaracios también la porto a fer a un gestor, per tant no et puc ajudar, sorry

noies jo también treballo divendres :-/ :-/ :--( :--( quin pal!!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 30, 2008 10:14 am

Miriam jo també tinc aquesta lliga!!! :-)ok: anirem amb la metixa!!! fem una cosa tu em deixes la teva i jo et deixo la meva i així ja tindrem una cosa prestada!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Espe te mare i la meva podríen anar de bracet! per que la meva també em diu que estic vacunada de tot pero ha perdut la cartilla!!! i per culpa d'això ja se m'ha caducat el tetanus! :--( pero no sabia que amb un anàlisi poguessin saber del que et falta per vacunar.... despres del casament aniré al metge de capçalera a veure que me'n diu :-)ok:

Nuria descansa el que puguis ara que tens el nen a la gaurderia!

Proposeu dates per la quedada a veure si podem coincidir!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 10:23 am

Ei Gemma! Doncs em sembla molt bona idea lo de la lliga!! En serio *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Si no et fa res, ho podem fer!!!! Pero desprès la meva te la regalo que així tindràs un record! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Va, ha de ser un dissabte al matí....així que tenim:

- 3
- 10
- 17 Jo aquí tinc despedida
- 24 Aquí no que es casa la Mont
- 31

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. abr. 30, 2008 10:27 am

A mi el 3 em va be, despres segurament ja no podré perque comencem a treballar, podem aprofitar aquest dia i aixi fem una xocolatada o alguna cosa, per la Mont!!! que li falta molt poquet. :-///: :-///:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 30, 2008 10:30 am

A mi de moment el 3 també em va bé!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 30, 2008 10:32 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Miriam fet!!!! et deixo la meva lliga i també te la regalo!!!! neujor:-) neujor:-) estem pertancar!!! pero a lo tonto ja tinc lo prestaoooo!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

A veure jo el dia 3 hauria d'anar-me a emprovar el vestit i tinc un dinar amb uns amcis d'en Raül que ens volen donar el regal... pero suposo que entre una cosa i una altre potser podria trobar un foradet.... pero no us ho puc assegurar...
El 10 en un principi no tinc res ara mateix......
El 17 tinc prova del vestit
El 24 es casa la Mont
El 31 en un principi estic lliure....
Chiky-nit

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 30, 2008 10:33 am

Jo puc el 3 i el 10... el 31 ja és massa tard, no?

Miroam no pateixis per l'estructura, no faré el ram fins algunes setmanes abans del casament, o sigui que tinc temps!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 30, 2008 11:04 am

Hola nines,.....

Ostres,.... si que heu escrit,.... :o-o:
Bé, jo estic una mica enfeinada, la veritat, però us vaig llegint,.... :-)ok:
A més a més,.... porto uns dies una mica xof,...
No sé, suposo que és una mica de nervis, les hormones (que estic amb la regla),... :--( :--(
La veritat és que tinc ganes de que em truquin per fer la prova, a veure si així m'animo un xic,.... :o-o:
Inclús l'altre dia el meu futur em va preguntar si hi havia alguna cosa del casament que m'agradés,.... perquè últimament només feia que "rondinar" amb aquest tema,... Sóc com una iaia!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Aix,.... la primavera que m'altera les hormones!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
La veritat és que és un kk això de ser Balança,.... un dia tens els ànims amunt de tot, i altres abaix de tot, sense cap motiu aparent,... En fi!!! No em feu cas!! neu:-D neu:-) neu:-)
És que quan veig que tinc tantes coses a fer,.... en comptes de posar-me les piles, em quedo xof,... ::-) ::-)
En fi!!!!!!!

A veure,.... anem a l'important,....
A mi, en principi, em va bé el 10, 17 i el 24, ja que no sé ni quan tindré la prova, ni la despedida, ni res,.... així que,... :-/ :-/ :-/
I el 3 potser em podria escapar,... No ho sé encara,... :-/

Apa,... fins ara reboniques! neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 11:24 am

Ok Chiky! Doncs a la quedada fem intercanvi de lligues! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

A mi tan el 3 com el 10 em va bé! I si que podriem aprofitar per celebrar la minidespe de la MOnt!

Hauriem de començar a fer llista....

DIA 3

Arhhoa
Ainos
Miriam
Núria
Chiky ( a l'omillò)
Cumeta ( a l'omillò)

DIA 10

Chiky
Cumeta
Miriam
Núria

DIA 17

Cumeta

Per cert, ja tinc hora per la renda... pero, a part del borrador, tinc que portar alguna cosa mes??? Jo no pago ni hipoteca, ni res de res....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 30, 2008 11:27 am

Míriam, nina, amb això de la renta no et puc ajudar. No en tinc ni idea,... no l'he fet mai,... :-/ :-/ :-/
Com que no tinc hipoteca ni res,.... i un sou de me*** que no arriba ni al mínim per haver de fer la declaració,.... doncs no l'he fet mai!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants