Autor: CROKETA » dt. abr. 29, 2008 1:31 pm
HOLA GUAPISSIMES!!!!
Com va tot?? Jo m'he llevat fa una estoneta... El meu nen marxava al hospital i m'he despertat... Estic amb el jetlag feta una caqueta... Bueno, només a les tardes, quan a BCN és l'hora d'anar a dormir! Però per la resta genial!!!
Vaig arribar el divendres a les 15h hora local i el meu nen no em va deixar dormir res!!! De fet, vam quedar per sopar amb uns amics seus q tenien moltes ganes de coneixer-me i no vam anar a dormir fins la 1 am... Aquell día vaig estar 25h desperta!!!!!! Total, per aixecar-me el dissabte a les 6 del matí... Dissabte vam fer turisme, vam veure el centre, vam passejar per un carrer de botiguetes molt mono (però encara no he comprat res, em reservo per NY!) i a dinar por ahi... Després per la nit teniem sopar a casa la seva companya de lab, q és catalana, amb el seu marit i una altra noia portuguesa. Va estar molt bé, però cap a les 23h m'estava quedant adormida al sofà, jejeje... Però en aquest cas tothom t'ho perdona!!
I diumenge vam anar a veure Harvard i després a dinar a un lloc típic d'akí a on l'especialitat és la llagosta o el cranc... Ens vam posar les botes!!!!! Bueno, jo no en vaig menjar, però vaig demanar un plat de peix variat que estava boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!! El meu nen, però la llagosta no la va perdonar...
I ahir, vaig estar soleta al matí (ja em vaig llevar una mica més tard i vaig estar fent el gandul pel pis) i vaig sortir a fer una volteta... Però va començar a ploure i avui encara no ha parat!!! Però bueno... Després vaig anar a l'hospital pq haviem quedat per fer dinar de comiat amb la jefa i els del lab... Va ser molt bo pq la "secretaria" de la jefa, una noia molt jove, es moria de ganes de veure'm i preguntar-me com anaven els preparatius del casament!! Jejeje...
Després per la tarda no vam fer res, pq no parava de ploure i feia una mica de mandra sortir! I avui anirem a fer una volteta i després a fer maletes pq marxem demà a washington!!
Buffffffffffffffffffff... Vaya rollazo!! Per cert, us he llegit més o menys el q heu anat dient!! RACHI, em sembla molt heavy q t'ho facin pagar tot de cop!!! A nosaltres ens van demanar el 40% per endavant, però fins i tot això ens ho van deixar fraccionar... Al final el nostre viatge seran 8100 euros... Ah!!!! Mary!!! Q guay lo del tast!! Jo ja tinc unes ganes de fer el nostre... I tenen molt bona pinta els plats q heu escollit!!!
Al final q feu pel pont??? Bueno, ja us aniré explicant com va el periplo americano!! Petonets!!!!!